Kirjoittaja Aihe: Sirius – mustapartainen mies herättää pahennusta, S  (Luettu 1949 kertaa)

Mustalupiini

  • Vieras
Nimi: Sirius – mustapartainen mies herättää pahennusta
Kirjoittaja: Minä, Mustalupiini
Tyylilaji: Draamafluffysössö
Paritus: Sirius/Remus
Ikäraja: S
Yhteenveto: Pahennuksen herättäminen on Siriuksen alaa.
Vastuuvapaus: Pottermaailma on edelleen Rowlingin, enkä minä saa tästä mitään taloudellista hyötyä. Nimi on napattu pakinoitsija Ollilta (Väinö Nuorteva), joskin lisäsin siihen itse Siriuksen.
Haasteet: FF50 sanalla 017. Lapset ja Sananlaskuhaaste II - Yhden kaunis ei ole kaikkien kaunis.

KK: Tästä piti tulla loistokasta huumoria, mutta kas kummaa, ei tullutkaan. Olen kuitenkin tyytyväinen.
Kaikki palaute otetaan ilolla vastaan (:

            Sirius – mustapartainen mies herättää pahennusta


Sirius oli ollut koko kesän uskomattoman energinen. Päivästä toiseen hän oli riehunut pitkin kaupunkia kuin pyörremyrsky, loistaen kilpaa auringon kanssa. Ikänsä puolesta aikuinen nuorukainen oli kuin pikkulapsi, pahainen kakara. Remus oli aina seurannut hitaammin perässä päätään puistellen ja pyydellen anteeksi ihmisiltä, mutta kuitenkin huvittuneena.
Hän oli vahvasti epäillyt, että Sirius toimi aurinkoenergialla, mutta kun he heräsivät kesän ensimmäiseen pilviseen päivään ja Sirius syöksyi ulos puolipukeissa kuten aina ennenkin, Remuksen teki mieli hakata päätään seinään. Hän ei kuitenkaan ehtinyt, sillä Sirius säntäsi takaisin sisälle ja tarttui hänen käteensä kiskoen hänet mukaansa.
”Sirius, rauhoitu”, Remus huudahti kun toinen suuntasi täydellä vauhdilla keskustaa kohti.
”Kuinka niin?”
”Kuinka niin! Voi Merlin, Sirius, oletko sattumoisin huomannut, että olet juossut koko kesän ympäriinsä kuin kiimainen sisulisko? Ei tämä maailma mihinkään katoa, vaikka hidastaisitkin vähän.”
”Ai.”
”Niin. Mihin sinulla edes niin kova kiire on, ettet ehdi kävellä?”
”Nokun... Minulla nyt vain on energiaa”, Sirius virnisti. Remus huokaisi.
”Voisit suunnata sen johonkin muuhun kuin siihen, että hommaat kaikki kaupungin mummot kimppuusi. Sen bingosalin tempauksen nyt ainakin olisit voinut jättää väliin, saanen muistuttaa, että paheksunta on lievä ilmaus sille, mitä sait osaksesi sekoitettuasi bingokoneen.”
”Hyvä on, Remus. Kuten haluat”, Sirius sanoi lauhkeana, eikä Remus epäillyt hetkeäkään, etteikö tämä juoninut jotain. ”Tästä hetkestä alkaen suuntaan energiani sinuun”, hän jatkoi, eikä Remus voinut olla virnistämättä toisen hymyillessä niin hurmaavasti.
”Et saanut vielä tarpeeksesi pahennuksen herättämisestä?” hän kysyi ja astahti lähemmäs Siriusta.
”En koskaan”, Sirius vastasi ja aikoi suudella Remusta, mutta toinen oli nopeampi. Ihmissusi kaappasi Siriuksen kasvot käsiensä väliin, hyväili parransänkeä kasvavia poskia ja painoi huulensa toisen huulia vasten.

Kadun toisella puolella kulkeva vanha nainen maiskautti suutaan paheksuvasti ja heristi sateenvarjoaan kaksikon suuntaan.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 21:01:24 kirjoittanut Renneto »

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 629
Aivan ihana, lol! ;D

Repesin:

Lainaus
Hän oli vahvasti epäillyt, että Sirius toimi aurinkoenergialla, mutta kun he heräsivät kesän ensimmäiseen pilviseen päivään ja Sirius syöksyi ulos puolipukeissa kuten aina ennenkin, Remuksen teki mieli hakata päätään seinään.

ja

Lainaus
Sirius, oletko sattumoisin huomannut, että olet juossut koko kesän ympäriinsä kuin kiimainen sisulisko?

Kiimainen sisulisko, trololoo XD

Ja nyt kun pääsin pahimmasta, niin pääsen kertomaan, että oikeesti tää oli aivan mahtavan ihana suloinen palleroficci <3 Kesäkiimainen aurinkoenergialla toimiva Sirius on aivan loistava ajatus ja rauhoitteleva, energiaa Oikeaan Suuntaan ohjaava Remus vielä parempi. Ah, mutta show'n valitettavasti varasti tuo lopun sateenvarjo!leidi <3

Mitä mun siis piti sanoa oli se, että tässä oli ihana juoni, räiskähtelevät hahmot, huumoria roppakaupalla sekä kiva rakenne. Vaikka ficci sinällään on lyhkäinen, siinä tulee hyvin ilmi menneisyys, looginen syy Siriuksen riehumiselle (tai, no, tarviiko se edes syytä, siriously?) ja mainittiinpa siellä joku onneton bingotapahtumakin (Lollero, Sirius ja Remus jästibingossa sotkemassa bingokonetta x), ehkä toi sateenvarjo!leidi olikin seurannut niitä ja oli tulossa tökkimään niitä sateenvarjollaan kun olivat sotkeneet illan kokokohdan!). Ja sit tietysti lopussa ihanainen 2-mielinen (tai mun tapauksessa 1-mielinen) vihjaus tuleviin tapahtumiin :P Melkeen sanoisin, että K-11 vaadittais tälle, mutta ehkä se on vain mun päässä se K-11 (plus seittemän).

Öö, sori, mä taidan käydä pimeäenergialla kun tuntuu, että mitä illemmaksi tää päivä kallistuu, sitä villimmäksi mä muutun :E

Kiitos tästä piristyksestä! :-*
-Bbeba
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain