Traconiin menin sitten ilmoittautumaan ohjelmanpitäjäksi :X
Mä voin vinkua sun ohjelmavänkäriksi! Millaista ohjelmaa oot pitämässä? :>
Olen myös erittäin kiinnostunut ohjelman sisällöstä
Itsellä on jo pidemmän aikaa ollut sellainen idea, jonka haluaisi ohjelmana toteuttaa, mutta olen liian hermoheikko ja levoton puhuja...
Ja kiinnostaisikohan ihmisiä edes niin parituspainoinen ohjelma...? Saattaisi mennä vähän ficcipuolellekin xD
Aivan ihana tuo Hetalia-cossivideo, loistava esitys. Koska tuo oli ja missä? Olin conissa, mutta missasin :<
Enkä itse todellakaan tuomitse mitään fandomia massaksi, se olisi aika tekopyhää sellaiselta, joka cossii Narutoa tai jotain muuta fandomin hahmoa harva se coni
Kadehdin vähän niitä, joilla oikeesti on ryhmä, jonka kanssa cossia. Omat kaverit on siinä suhteessa vähän tylsiä (paitsi yksi), tai sitten ne ei ole vaan tarpeeksi nörttejä. Olisi niin kiva tehdä oikeen kunnon ryhmäkokoonpano. Ei sitä ole pakko päästä kisaamaan tai esiintymään tai sellaista, ryhmähengaus vaan olisi vaihtelua. Vaikka on "paritus-cossaaminenkin" ihan kivaa
Välillä tuntuu, että ihan sama mitä hahmoja cossitaan (kunhan ne on samasta fandomista) niitä pitää lähteä parittamaan^^
*kirjoittaa parhaillaan Sai/Kankuroa...*