Hanyou no Yashahime (eli se Inuyashan jatko) on viimein alkanut tänään! Katsoin juuri ensimmäisen jakson, ja oi että kun nostalgia oikein tuntui vyöryvän yli äyräiden 😭❤ Ja on se ihana, että kaikilla palaavilla hahmoilla kuulostais olevan samat seiyuut kuin ennenkin (paitsi Mirokulla, koska valitettavasti Tsujitani Kouji menehtyi pari vuotta sitten ).
Todella vähän oli vielä Setsunaa, Towaa ja Morohaa ekassa jaksossa, mutta olin jo kaikkien trailereiden/promoklippien yms. perusteella todennut, että ihania tyttöjä kaikki kolme ♥ Ja Moroha on kyllä niin tullut molempiin vanhempiinsa, en kestä :'D ♥ Ihana. Toivon kyllä, vaikka tarinan päähenkilöitä nuo tytöt ovatkin, että Inuyashaa, Kagomea, Sesshoumarua ja muita näkyisi ihan kiitettävästi. Mutta en kyllä odota liikoja...
Ohhoh, en edes tiennyt tästä.
Olen vaan vuosikausia haikaillut, saisinkohan joskus "loppuratkaisun" Inuyashalle, kun en koskaan saanut suomimangoja haalittua/luettua loppuun asti jne. en tosiaan tiedä, mihin se päättyy ja koska elin/elän aika pimennossa, en edes ole ihan varma, mikä se ratkaisu lopulta sitten on. Sangon ja Mirokun lapsista olen varmaan kuullut, mutta en suinkaan olisi muistanut.
Mistähän kannattaisi katsella Inuyashaa, jos luottaisi kerrankin kielitaitoonsa?
Vai katselisikohan sitäkin kirjastosta suomimangana, jos suinkaan olisi myös Kuopiossa tuo sarja kokonaisuudessaan. En edes tiedä, montako osaa sitä lopulta tuli.
Voihan nostalgia! Ensin Furuba nousi uudelleen pinnalle, nyt Inuyasha ja molemmat oli "ensikosketuksiani" mangaan ja animeen, vaikka ihan ensimmäisenä "tiedostettu" tutustuminen taisi olla Time Stranger Kyoko tai Salapoliisi Conan.
"Tiedostamattomia" sinällään oli juurikin Dragon Ball Z, Sailor Moon, Hopeanuoli, Pokemon, joista tykkäsin tajuamatta kuitenkaan, että mitä anime on tai että ne sitä edustaa.
Et ekat mangat vasta toi mut "sisälle mangaan ja animeen"!