Oho, miksei näitä ole kukaan ottanut?
Tein varsin pitkään avoja omaan käyttööni, mutta nyt kun olen omasta mielestäni tullut taitavammaksi, päätin sitten jakaa uusimpia teidänkin kanssanne.
Tässä oli hyvin sanottu! Mietin jo aiemmin, että kommentoidako vai eikö ja nyt kommentoin ja toivottavasti siitä on jotain iloa. Mutta siis, propsit tästä, että itse olet huomannut kehittyväsi ja osaat arvioida, koska on aika esitellä muillekin.
Toivottavasti sulle kelpaa rakentava palaute, joillekin ei kelpaa, mutta päättelin että sulle saa sellasta antaa.
Negatiiviset ensin, koska tulee parempi mieli kun lukee positiiviset kommentit vikana. Ainakin mulle.
Tosi useissa on käytetty vähän liian ylirepäisevää tekstuuria, joka jo melkein sotkee koko kuvan ja tekee siitä epäselvän tai rauhattoman. Esim. avat
beatrize_villa_04a.png,
beatrize_torres_05b.png,
beatrize_adrianalima_08.png, ym.
Teksteihin kannattaa fontteja miettiä, kaikki eivät sovi avatareihin, (tai yleisesti yhtään mihinkään...esim comic sans, jota et onneksi ole käyttänyt, mutta se on ihana fonttiesimerkki
) sillä fonteillakin on omat tarinat ja tyylit, ja erilaiset tunnelmat, että saattaa mennä kuvan kanssa vähän ristiin sen kanssa. Mutta mitään kamaluuksia ei ole näkynyt ollenkaan, eli jonkun verran oot miettinyt fonttejakin
Plz ♥ -avatariin tuo teksti sopii niiin älyttömän hyvin avaan, mutta fontti sais olla vähän leikkisämpi! Mutta tosi ihana idea
Ympyrä-tekstuurin käyttöö kanssa kannattaa varoa, se on tosi silmiinpistävä ja räväkkä, että esim.
beatrize_gossip_05a.png-avaan (gg:n jenny) se ei kunnolla sovi, kun se vie muuten niin tummahkolta avalta sen huomion kokonaan ja näyttää irralliselta. Kun taas samaan kuvaan, mutta tuolla kirkkaammalla värisäädöllä, se vois tosi hyvin toimiakin, kun se räväkkyys pysyy tekstuurissa ja kuvassa, eli ei häiritse silmää.
beatrize_calleigh_07b.png-avassa on tuotu tosi ihanasti tuolla tekstuurilla naisen pirteyttä ja ilosuutta esille, sitä oikein korostetaan! Pomppas heti silmään, kun on niin hyvä yhdistelmä! Lisäksi tykkään kovasti
beatrize_keira_07b.png-avasta (sama joka sinulla on nyt), siinä Keiralla on lämmin ilme ja valotekstuuri korostaa sitä lämpöyttä, tuo jopa lisää.
Ja huoh, onneks kopsasin tän viestin just ennenkun fini päätti sanoa c ya bishes mulle.
Mut niin, positiivista vielä sitäkin, että tykkäsin kauheesti tuosta ekasta GG-avasta. Siinä on kirkkaat, pirteät värit ja söpö tyttömäisen kevyt fiilis. Mutta yleisesti siis, kuvat on selkeitä, monissa on tuotu hyvin esille itse asia ja jota korostettu jollain muulla tavalla, kuten tekstuurein, ja sulta löytyy selvästi oma tyyli.