Kiitos kommenteista! Ja kiitos Engel-! Saa sitä pilkkua vähän viilatakin:D Tässä siis luku kymppi, ja vääjäämättä loppua kohti ollaan menossa....
Luku 10. I Want To Die
Victoria POV
Kuulin oven avautuvan, mutta en liikkunut. Olin valmis... Olin valmis kuolemaan. Se oli mitä halusin. Kuulin Edwardin murisevan, ja kaatavan minut lattialle.
”Missä. Bella. On”, Edward murisi. Hän äänensä oli murhaava, mutta en välittänyt. Hymyilin hänelle.
”Jossakin...” vastasin kevyesti.
”Kerro meille tai muuten”, se iso ärähti. Uhkaus ei minuun vaikuttanut, saatoin vain nauraa.
”Tai mitä? Sen kun tapatte minut... Minä haluan kuolla, mutta luulen, että otan Bellan mukaani”, sanoin, ja jatkoin, ”Jos haluatte nähdä hänet, teinä kiirehtisin.”
”Mitä sinä teit hänelle?” se keiju ärisi.
”Vähän kaikkea”, nauroin. Se oli totta. Olin viillellyt, lyönyt, katkonut luita, köyttänyt hänet ja heitellyt häntä vähän ympäriinsä.
”Antakaa minun tappaa hänet”, blondi murisi. 'Kyllä, antakaa hänen tappaa minut!' kiljuin päässäni.
”Minä voisin kertoa missä Bella on...” sanoin. ”Tässä kerroksessa on kolme salahuonetta, muutamassa seuraavassa kerroksessa kymmenen ja yksi salahuone alemmassa kerroksessa.”
”Miten tuo auttaa meitä löytämään Bellan?” Edward ärisi.
”Ei se autakaan”, vastasin, hymyillen Edwardille. En aikonut kertoa hänelle missä Bella oli. Jos minun piti elää ilman kumppaniani, niin hänenkin pitäisi. Vaikka hän murisikin minulle, hänen ilmeensä muuttui. Hänen silmänsä pehmenivät, ja kaikki mitä niissä näin oli tuska ja kaipuu. James ei koskaan katsonut minuun samalla lailla. Miksi hän oli niin erityinen?
”Miksi te välitätte mitä hänelle tapahtuu?... Te kaikki jätitte hänet, yksin ja suojatta”, sanoin, katsoen jokaiseen heistä vuorotellen.
”Me rakastamme häntä...” se iso vastasi yksinkertaisesti, kuin se olisi asia, joka oli maailmanlaajuisessa tiedossa.
”Kiltti, me emme voi menettää häntä uudestaan”, keiju sanoi.
”Me teemme mitä tahansa”, johtaja sanoi.
”Mitä tahansa?” kysyin.
”Mitä tahansa”, sanoi vampyyri, jota peittivät arvet.
”Luvatkaa tappaa minut...ja kerron”, sanoin.
”Lupaan, he tappavat...nyt kerro”, Edward sanoi.
”Hän on pannuhuoneessa”, sanoin. Ja silloin Edward, keiju ja johtaja juoksivat etsimään sitä tyttöä...Bellaa.
Pian, kaikki maailmassani musteni. Pidin siitä. En tuntenut, kun he repivät minut kappaleiksi. En tuntenut tulta, joka poltti ihoani. Tunsin ainoastaan rakkaani käsivarret, jotka kietoutuivat ympärilleni, ja jotka veivät minut hänen maailmaansa.