Yhyh, melkein tuli tippa linssiin kun huomasin, että luitte, tykkäsitte tästä ja jätitte puumerkinne tänne vieläpä - kiitos ihan älyttömästi kaikille, ihanan piristävää lukea kommenttejanne varsinkin kun nyt on ollut vähän niitä stressattavia päiviä.
♥
Sekoleptikko, olen otettu, että vaikka tavallisesti et luekkaan luihuistupaan kuuluvista, päätit kuitenkin lukea tämän, voittaa ennakkoluulon ja raapustaa kommentinkin; ilahduttavaa, että tykkäsit tästä, vaikka tosiaan aika makeista ja hieman vaaleanpunaisuutta esiintyikin luihuisten välille. Ja tosiaan kaikki varmaan aina välillä unelmoi hellyttävistä hetkistä, joka voi myös tapahtua viileä luonteisille luihuisille myös. Yritin painostaa tosiaan tuohon Theon vähän keskittymiskyvyn harpeentumista muihin maailmoihin, sillä olen aina kuvitellut hänen olevan aika erakkoinen ja eristäytyvän edes hieman muista toisin kuin Draco tai tämän piiriin kuuluvat tupalaiset. Olen siis kovin otettu, että tykkäsit tekstistä ja positiivinen palautteesi ilahduttaa kovasti saaden hymynkin huulille - kiitos kovasti aivan ihanasta ja suloisesta kommentistasi!
Lasisydän, lyhyt ja ytimekkäät kommentit ovat toki myös aivan ihania, älä siis huoli; pidin myös kovasti kivasta ja mukavasta kommentistasi! Kerrassaan ilahduttavan mukavaa, että pidit parituksesta ja että teksti on virheetöntä eikä mitään häiritsevää pompannut tekstien välistä.
Audrina, oi, olet lukenut tämän monta kertaa ja vieläpä se on noussut yksi lempificeistäsi, joita finissä löytyy? Olen aivan otettu myös sinunkin kommentistasi, aww. Ilahduttavaa että pidit myös tästä ja mukavaa, että meillä on samanlainen käsitys hahmoista; ficcareilla on tosiaan varaa käyttää mielikuvitusta näiden hahmojen suhteen, sillä he ovat jääneet kovin varjoihin Pottermaailmassa. Theodore ei ole minustakaan niin pahansuopainen, hieman erakko ja syrjäänvetäytyjä vain, joka viihtyy enemmän yksinäänsä kuin suurehkossa piirissä. Theo/Daphne - paritus kuuluu tosiaan minunkin yksi lempiparituksiin, heistä on kivaa lukea ficcejä ja tätäkin oli kovin mukavaa kirjoittaa. Kiitos itsellesi ihanasta ja positiivisen piristävästä kommentistasi, hymyilyttää vieläkin!
Scintilla, voi, ei sinun mitään anteeksi tarvitse pyydellä, mutta ihanaa, että kuitenkin kommentoimaan ilahduttavasti! Oi, mukavaa, että pidit tästä ja että tämä kuuluu sinun mielestäsi yksi parhaista teksteistä minulta. Tässä kerronta on tosiaan vähän erilainen kuin muissa, mutta tässä hieman syvempi tartunta toki. Halusin kuvailla Daphnen tapaamista Theodoreen ja yrityksiä herättää pojan mielenkiinnon tiivistettynä, että se ei jää hämmentämään, vaikka kaiketi sen jättäminen olisi myös saanut mielikuvituksen muovaamaan itse menneisyyden tälle paritukselle. Mutta silti halusin kuitenkin korostaa sitä mukaan, mukavaa, että en käyttänyt liikaa adjektiiveja, vaikka joskus sekin saattaa karata vahingossa käsistä. Ja kun mainitsit jouluisen olosi, teki minun yhtäkkiä kyllä mieli kirjoittaa jonkinlainen jouluficci kenties tästä parituksesta tai jotain (mutta talvi on tuprutellut tännekin kuitenkin kovin kylmästi ja paksusti). Vaikka tästä tuli aika makeista, ihanaa, että tämä ei mennyt kuitenkana ihan epätodellisen hunajasokerisiirapinpuolelle - kiitos sinulle myös aivan hurmaavasta ja positiivisen ihanasta kommentistasi enkä osaa sanoa enää mitän järkevää, apua!
Kiitos vielä tuhannesti kaikille, olette ihania!