Title: Piirsin sinut
Author: Ashtray
Beta: Socker Smulan
Pairing: Seamus/Dean
Raiting: S
Genre: romancefluffyhöttö
A/N: Olen jo pitkään halunnut kirjoittaa Seamus/Deania, jossa Dean piirtää Seamuksen. Sainpas sitten vihdoin aikaiseksi! Slash10:iin ja FF100:een sanalla 021. Ystävät.
Piirsin sinut
Piirrä minut, sinä sanoit.
Vetelin viivoja paperille, vilkaisin aina välillä sinua. Kasvojesi muodot, noin, totta kai tunsin ne täydellisesti. Silmäsi, olin katsonut niihin satoja, tuhansia kertoja, totta kai olisin osannut jäljentää ne paperille vaikka unissani. Muutama hassu pisama poskillasi, oikeastaan laskin ne joskus, neljätoista, tasan. Sinä hymyilit, sinun huulesi, ne samat, jotka olivat olleet omillani, pitkin kehoani.
Se sinun hymysi.
Sinä hymyilit minulle jo silloin, kun tulimme Tylypahkaan, silloin kun olimme ihan pieniä emmekä tienneet vielä mistään mitään. Minulle kaikki oli uutta ja ihmeellistä, sinulle kaikki paljon tavallisempaa, taikuus ja kaikki. Minä jaksoin ihmetellä jokaista pientäkin asiaa, sitäkin, kun sinä kerroit minulle lempihuispausjoukkueestasi.
Sinä jaksoit ihmetellä, kun minä piirsin. Dean, miten sinä osaat, Dean, ei tuo ole mahdollista, et sinä voi saada näyttämään sitä noin aidolta paperilla. Mutta ainahan minä olin piirtänyt, ainahan se oli ollut niin, eikä siinä ollut mitään ihmeellistä, ei minulle.
Myöhemmin minä ihmettelin, miten osasit suudella niin hyvin, miten minä aina hukuin silmiisi. Sinä ihmettelit, miten osasin koskettaa sinua juuri niin kuin pitikin, miten ihanaa oli nukahtaa viereen ja herätä siitä aamulla.
Ja sitten minä piirsin sinut, koska sinä pyysit. Piirsin sinut juuri sellaisena kuin sinut näen. Minä piirsin parhaan ystäväni, piirsin rakkaani, vuodatin paperille sinut ja vähän itseänikin.