Ikäraja: S
Genre: angstromance & femme
Paritus: Bellatrix/Alice, (Frank/Alice, Bella/Rod)
Summary: Minä olen se jonka näet silmiesi tuolla puolen, ei hän eikä kukaan muukaan.
Vastuuvapaus: Row omistaa, shaya leikkii.
A/N: Lilylle, joka heitti parituksen ja on muutenkin ihana. Osallistuu random10 myös. En ollut ihan varma osastosta, laitoin tänne koska käsittelee kuitenkin rakkautta, kaiketi.
Kultaa.
On rakkaus, viha, tympeys, ja sitten tämä, kultaa. Kulta, rakkaani, ei, kultainen ja arvokkain ja tuntuu kuin jäätikari silmien alla ja kummankin piti olla samanlainen. Tähtiä, kuita, öitä emmekä me palelleet.
Mutta sortuessaan, hirvittävä kuin ei mikään, kukaan, ketään sillä minä olen vihan arkkienkeli ja sinä kylmin kyynel kasvoillani. Sitten tähti räjähti käsiin ja meillä on ollut polkumme. Sinun on väärä, väärä, väärä, mutta sinä et vaihda, enkä minä rukoile.
Minä revin sinut hampaillani, muserran nyrkkeihini hiustukkoja ja sielun, eikä minua kaduta. Itke, huora, itke! Minä nyt ajattelen ja sinä myös saat ansiosi mukaan. Sauva on pehmeä, lämpimän puinen minun sormiani vasten, mutta katso; hopeasormus painaa ja minä olen käärmeen enkä kultaa, ja sinä olisit voinut saada kaiken sen. Mutta sinä olet heikko, ja pellavapäät pääsevät taivaaseen.
”Miksi... Bella?”
Kidutu, kidutu, kidutu ja tätäkö sinä kysyt? Miksi? Koska sinä olet minun, minun minun minun ja sitä sinun kuuluu hengittää.
Minä rakastan. Jos minä en, minä tuijotan hetken elukansilmiin, ja sana, avada, ja toinen, kedavra. Mutta sinä olet kultaa, mekin olimme, muistatko? Ja taas minä rakastan ja se rikkoo sinut ja sinä olet tähteni, mutta et koskaan enää minun ja sitten et ole toisenkaan. Minä pidän siitä huolen, tänään, minä sinetöin kaiken ja suutelen sinun loppuasi. Sinä saat lopun, jonka saa vain se josta eniten välitän, lopun jonka saa vain se jota eniten vihaan.
Minä olen se jonka näet silmiesi tuolla puolen, ei hän eikä kukaan muukaan.
Kidutu.