Kirjoittaja Aihe: Kultaa (S)  (Luettu 2780 kertaa)

shaya

• jumalatar
Kultaa (S)
« : 25.07.2010 10:40:16 »
Ikäraja: S
Genre: angstromance & femme
Paritus: Bellatrix/Alice, (Frank/Alice, Bella/Rod)
Summary: Minä olen se jonka näet silmiesi tuolla puolen, ei hän eikä kukaan muukaan.
Vastuuvapaus: Row omistaa, shaya leikkii.

A/N: Lilylle, joka heitti parituksen ja on muutenkin ihana. Osallistuu random10 myös. En ollut ihan varma osastosta, laitoin tänne koska käsittelee kuitenkin rakkautta, kaiketi.

Kultaa.

On rakkaus, viha, tympeys, ja sitten tämä, kultaa. Kulta, rakkaani, ei, kultainen ja arvokkain ja tuntuu kuin jäätikari silmien alla ja kummankin piti olla samanlainen. Tähtiä, kuita, öitä emmekä me palelleet.

Mutta sortuessaan, hirvittävä kuin ei mikään, kukaan, ketään sillä minä olen vihan arkkienkeli ja sinä kylmin kyynel kasvoillani. Sitten tähti räjähti käsiin ja meillä on ollut polkumme. Sinun on väärä, väärä, väärä, mutta sinä et vaihda, enkä minä rukoile.

Minä revin sinut hampaillani, muserran nyrkkeihini hiustukkoja ja sielun, eikä minua kaduta. Itke, huora, itke! Minä nyt ajattelen ja sinä myös saat ansiosi mukaan. Sauva on pehmeä, lämpimän puinen minun sormiani vasten, mutta katso; hopeasormus painaa ja minä olen käärmeen enkä kultaa, ja sinä olisit voinut saada kaiken sen. Mutta sinä olet heikko, ja pellavapäät pääsevät taivaaseen.

”Miksi... Bella?”

Kidutu, kidutu, kidutu ja tätäkö sinä kysyt? Miksi? Koska sinä olet minun, minun minun minun ja sitä sinun kuuluu hengittää.

Minä rakastan. Jos minä en, minä tuijotan hetken elukansilmiin, ja sana, avada, ja toinen, kedavra. Mutta sinä olet kultaa, mekin olimme, muistatko? Ja taas minä rakastan ja se rikkoo sinut ja sinä olet tähteni, mutta et koskaan enää minun ja sitten et ole toisenkaan. Minä pidän siitä huolen, tänään, minä sinetöin kaiken ja suutelen sinun loppuasi. Sinä saat lopun, jonka saa vain se josta eniten välitän, lopun jonka saa vain se jota eniten vihaan.

Minä olen se jonka näet silmiesi tuolla puolen, ei hän eikä kukaan muukaan.

Kidutu.
« Viimeksi muokattu: 02.02.2015 14:55:38 kirjoittanut Unohtumaton »
At night I fell asleep with visions of myself, dancing and laughing and crying with them.

Lils

• tumblr
Vs: Kultaa
« Vastaus #1 : 25.07.2010 10:45:22 »
Omnom, kiitän omistuksesta näinkin hienolle ficille. Bonjour ja jotain sinne päin. Tämä on hirveän kaunis ja hieno ja ei nyt suloinen, mutta koskettava ja hirveän herkkä. Bellasi on parempi kuin yleensä, Alice ei ole kovin suuressa roolissa mutta ei tarvitsekaan. Bellan ajatukset korjasivat kaiken.
Lainaus
Sauva on pehmeä, lämpimän puinen minun sormiani vasten, mutta katso; hopeasormus painaa ja minä olen käärmeen enkä kultaa, ja sinä olisit voinut saada kaiken sen. Mutta sinä olet heikko, ja pellavapäät pääsevät taivaaseen.
Jos täytyisi valita suosikkikohta, tämä olisi ehdottomasti sellainen. Se jäi mieleen ja se oli jotenkin vavisuttava. Koko fic oli hirveän hieno ja aivan käsittämätön taidonnäyte - jos vielä osaston joku vaihtaa sinne komeroon niin tämä on täydellinen.

Ihhhihihih, rakastuin tähänkin.
"Should I wear the purple dress?"
That's all she cares about
What a silly life she has

shaya

• jumalatar
« Vastaus #2 : 28.09.2010 18:21:56 »
Lils, oaww, aina sulle! :-* Lol oon selkeesti ollu liian kauan vastaamatta kommentteihin kun en enää osaa tehdä sitä ollenkaan,, mutta kiitos paljon kun kommentoit ja hienoa jos pidit.

Jekaterina, ei, kyllä vau riittää ja on jo liikaakin! :D Kiitos. Bella/Alice tosiaan on aika unohdettu paritus, ja ihmettelen toisinaan että miksi - siinähän on potenttiaalia vaikka mihin. Ja tajunnanvirtaa mun tekstit tosiaan tuppaa aika usein olemaan, jotan hienoa jos ei mennyt liian sekavaksi ta jotain sinne päin. Bellalle tosiaan sopiikin vähän poukkoileva tyyli mitä ajatuksiin tulee, kuitenkin ainakin myöhempinä vuosina hänen palvontansa Voldemortia kohtaan yltyi aika mielipuoliseksi ja koitui lopulta kohtaloksikin. Kiitos vielä hurjan ihanasta kommentista! :-*

Scintilla, oi, ihana kun jaksoit kommentoida vielä näinkin vanhaa tekelettä. (Ja anteeksi kun mä en osaa vastata niin hyvin kun sä kommentoida.) Hahmojen ICydestä on aina tietysti kiva kuulla, samoin, jos tetsti miellytti. :) Tosiaan tuo käärme&kultajuttu viittaa tavallaan tupiin, Rodolphus on luihuinen > käärme ja Alice sitten taas rohkelikko, jonka tupaväri on kultainen. Eli joo, oikein ymmärsit siis. Ja ihan mahtavaa jos jotain tunnetta välittyi. Kiitos kommentistasi! :-*
At night I fell asleep with visions of myself, dancing and laughing and crying with them.

Audrina

• ametistikvartsi
  • pumped up kicks
« Vastaus #3 : 28.09.2010 18:25:40 »
Kun olin lukenu tän jäin sanattomaksi. Mä en vieläkään oikein tiiä mitä sanoa, mut mä tykkäsin tästä! Kaunista tekstiä, kuvailut olivat todella kauniita, muutenkin kuten tuossa sanoin että tykkäsin, niin todella tykkäsin. Toivottavasti ei mene liian mielistelyksi nyt. :D

Tästä Bella/Alice parituksesta en ollut aikasemmin ficcejä lukenut, mutta kiinnostavalta kuulostaa.

Lainaus
On rakkaus, viha, tympeys, ja sitten tämä, kultaa. Kulta, rakkaani, ei, kultainen ja arvokkain ja tuntuu kuin jäätikari silmien alla ja kummankin piti olla samanlainen. Tähtiä, kuita, öitä emmekä me palelleet.
Tässä kohdassa kuvailu on todella mielenkiintoista, oli todella mielenkiintoinen kohta todella.

Lainaus
Minä olen se jonka näet silmiesi tuolla puolen, ei hän eikä kukaan muukaan.
Tää kohta oli mun lempikohta selvästi - tykkäsin siis.

Kiitos tästä lukuelämyksestä! =)
syystuulista viis,
kun tapaamme elossa:
sinä ja minä

shaya

• jumalatar
« Vastaus #4 : 01.10.2010 15:39:05 »
Audrina, oi, hurjasti kiitoksia kommentista, kruunasi hyvin alkaneen päivän! Njäh, saithan sä tossa sanottua jo vaikka mitä. (Ja olen otettu jos oikeasti jäit sanattomaksi.) Hih, ei mennyt liian mielistyelyksi, mä oon vaan aika huono ottamaan vastaan kohteliaisuuksia ja kehuja, ainakin kun niitä on noin paljon - olen enemmän sitä sorttia joka alkaa punastella ja väittää vastaan. :D Bella/Alice tosiaan on mielenkiintoinen paritus, sitä lukisi täällä mielellään enemmänkin(omia tekstejä kun ei sillä tavalla nautiskellen voi lukea). Kiitos!

shaya

• jumalatar
Vs: Kultaa (K7)
« Vastaus #5 : 21.10.2011 21:32:23 »
Epik, pointsit sulle pääasian poimimisesta! Tai siis. :--D Sun ajatuksia pottermaailmasta on hiemu mielenkiintoista kuunnella, näin sivumennen sanoen, itse kun oon lähinnä sillä "harmaalla puolella", eli en missään. Bellatrix on kyllä niitä hahmoja, joita Row toi eniten esiin sieltä toiselta puolelta, mutta musta menneiyys jäi silti ihan liian utuiseksi, siitä ajatuksesta siis tämä ficci, osittain ainakin. Oon itsekin muuten törmännyt muutamaan ficciin tällä parituksella, ja kaikki ovat jääneet positiivisina mieleen - ehkä pitäisi etsiä lisääkin! Ja tuo mitä sanoit Bellatrixin takkaudesta ja traagisuudesta - my thoughts exactly! Juurikin se ajatus, että Bellan oli kostettava, vaikkei hänkään Alicea olisi oikeastaan halunnut, sopii musta hänelle - jos ei itse niin ei kukaan muukaan. Oon hurjan otettu jos susta Bella oli tässä IC - vaikea hahmo kirjoittaa ja varsinkin munkaltaiselle kirjoittajalle, joten! Tuossa sanoilla leikittelyn suhteessa musta tuntuu, että oon nyt taas alkanut palaamaan juurilleni, eli tämän tekstin kirjoitusaikaan muunmuassa, ja kuten sanoit, se on ehkä ihan kivakin juttu - ainakin toisinaan. Kiitos kovasti kommentistasi, kultainen. <3
Ja osastosta: hei, tämähän kertoo rakkaudesta, duhh? Ai eikö?