Saako antaa rakentavaa kritiikkiä? =) Jos saa niin muoksin tähän viestiin kohta, jos ei niin olen hiljaa ja ilmoitan vain ottaneeni yhden 100x100-kokoisen avan.
/ okei hienoa, ajattelin vain ensin kysyä että haluatko kritiikkiä :--) mun pitää sanoa, että käyttämäsi kuvat ovat aika (miten sen sanoisi) - normaaleja? Tarkoitan että miltei jokainen, joka googlettaa Deppin, niin saa nuo kuvat eteensä. Ne ovat tavanmukaisia ja noista kaikista kuvista olen nähnyt ennenkin avoja. Kuvia löytyy helposti monista kuvapalveluista (weheart.comia suosittelen, löytyy paljon laadukkaita) ja vähän "erikoisempia", ei noita samoja jotka kaikki ovat ennenkin nähneet
Vaikutat innostuneelta ja uskon että hiukan panostamalla saat varmasti laadukkaita avoja aikaan!
(ai niin, ja kuvat kannattaa tallentaa .png-muotoon, silloin niistä tulee laadukkaampia, nyt ne vaikuttavat hiukan epätarkoilta ja säröisiltä)
/
LD, kyllä sieltä weheartitistä löytyy muokattavia kuviakin aika paljonkin =) mä olen melkein kaikki kuvani (joo flickr on myös ollut käytössä, mutta weheartia käytän paljon hyvien kuvien takia) napannut sieltä ja muokannut. Että kaipa se on kiinni itsestä, molemmat ovat minusta hyviä sivustoja (;