Kirjoittaja Aihe: Elämäsi väri, S, Tonks/Remus, drama, fluffy. || FF1O  (Luettu 2251 kertaa)

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 790
  • He'd be Her Bert.
Title: Elämäsi väri
Author: Milgia
Pairing: Remus/Tonks
Genre: Drama, fluffy.
Rating: S //zougati muokkasi ikärajan uusien ikärajojen mukaisiksi
 Disclaimer: Kaikki Rowlingin, paitsi se kummallinen höpinä on mun.
Warnings: Random-varoitus.

A/N: Osallistuu FF10 haasteeseen sanalla 7.Noidankattila, vähänkö viime tipassa? Ei toki. Ihan random, hatusta vedetty idea, jonka toivottavasti toteutin jokseenkin hyvin : DD Miks Sirius on mun teksteissä aina tommone ääliö?

Elämäsi väri


»Ei tuollaista ole olemassakaan, aivan sattuman kauppaa» Remus totesi turhautuneesti Siriukselle.
»No älä nyt, saamme selville sinun tulevan puolisosi värin ja tuoksun» Sirius hymähti.
»Miksi vain minun? » Remus älähti.
»Koska tarvitset vaimoa kipeämmin kuin minä» Sirius kohautti olkiaan.
»SIRIUS! Miksi haluaisin tietää tulevan vaimoni värin ja tuoksun? » Remus sanoi turhautuneesti ja pyöritteli silmiään.
»No ota leikillä, voisit olla vähän rennompi, tämä on vain huvia», Sirius sanoi totisesti.
»Sinun kanssasi en voi ottaa rennosti, sinua täytyy valvoa», Remus tuhahti.
»No teenkö sen liemen vai en? » Nainen kysyi uteliaana, kun oli hetken seurannut miesten sanailua sivusta.
»Tee, minä maksan» Sirius sanoi. Nainen pilkkoi aineita, sekoitti ne keskenään ja keitti lientä hetken, sitten hän nosti katseensa Remukseen.

»Mitä? » Remus kysyi hieman ärsyyntyneesti.
»Tarvitsen pisaran vertasi» nainen sanoi kevyesti, kuin olisi puhunut päiväkahvista.
»MITÄ? Tästä ei ollut puhetta, minä en anna vertani» Remus oli aivan kauhuissaan.
»Leikkiä tämä on, ei se ole paha» Sirius suostutteli.
»Ei se ole leikkiä jos pitää antaa verta, jos se on sinusta helppoa niin anna toki sinä», Remus oli vieläkin kauhuissaan. Hän vihasi veren valumista. Sirius otti miehen käden ja sivalsi sormen päähän nopeasti, viilto oli kuin paperihaava.
»Sirius, mitä sinä teit? » Remus kysyi järkyttyneenä ja kasvot aivan kalpeina. Sirius ei vastannut, hän liikutti Remuksen kättä niin että se oli kattilan yläpuolella, jotta pisara tipahtaisi kattilaan.

Nainen sekoitti liemen vakaalla kädellä, hitain kierroksin, liemen väri muuttui violetiksi.
»VIOLETTI? » Remus järkyttyi entisestään.
»Haista sitä, se tuoksuu samalta kuin tuleva puolisosi» nainen sanoi viekkaasti. Remus rypisti kulmiaan. Hän haisteli lientä, lähelle ei tarvinnut mennä, kun tuoksu jo tuli vahvasti miehen nenään, se oli heliotroopin tuoksu, Remuksen lempikasvin tuoksu, siitä tuoksusta hän oli aina pitänyt.
»En kyllä usko että tuo toteutuu ikinä», Remus huokaisi.
»Ei sitä tiedä» Sirius hymähti.

---

Oli kulunut muutama vuosi siitä kun Remus oli tavannut violettihiuksisen Tonksin ensimmäistä kertaa, Remus piti naista oikein mukavana persoonana. Oli nuori nainen tunnustanut rakkautensakin Remukselle puolisen vuotta sitten, mutta mies oli kieltänyt kaiken.

He kaksi olivat päätyneet istumaan kokouksen aikana vieretysten, kahvikupit edessään, toisella sininen ja toisella sinivalkoinen. Remus etsi jostakin kohdetta johon voisi kiinnittää katseensa, jotta keskittyminen pysyisi yllä.

Tonksin hiukset olivat taas violetit, tällä kertaa kuitenkin oikein sievät lyhyet ja kiharat. Remus haistoi naisessa myös vienon tuoksun, tuoksu oli tuttu, mutta Remus juuri sillä hetkellä osannut nimetä sitä.

Hetken mietittyään Remus muisti, että samanlaiselta tuoksui hänen lempikasvinsa heliotrooppi. Sen tajuttuaan, Remukseen iski sekunnin murto-osassa halu suudella Tonksia, tuota violettihiuksista ja heliotroopin tuoksuista naista.

Violetti ja heliotrooppi, Remuksen päässä vilisi ajatuksia ja muistoja, missä yhteydessä nuo kaksi oikein liittyivät toisiinsa. Täysin ajatuksissaan Remus joi monta hörppyä kuumaa kahvia.

Kuin salama kirkkaalta taivaalta Remuksen mieleen tuli muisto jossa oli puhuttu hänen tulevasta puolisostaan. Oli tehty liemi, josta näki puolison värin ja haistoi tuoksun, liemen väri ollut violetti ja tuoksuna heliotrooppi… aivan kuten Tonks. Ensijärkytyksestä Remus nielaisi kahvinsa väärään kurkkuun.

Hänen puolisonsa ei voinut olla häntä 13-vuotta nuorempi Nymphadora Tonks, nainen kyllä rakasti Remusta, mutta hänellä itsellään ei ollut ystävyyttä suurempia tunteita naista kohtaan, mutta silti hänen sydämessään paloi halu suudella tuota naista juuri sillä hetkellä.

»Remus? » tuttu naisääni palautti Remuksen maanpinnalle.
»Niin» Remus kysyi ja muisti yskiä.
»Pelkäsin että tukehdut», Tonks sanoi hiljaa.
»Mitä minä tukehtumaan» Remus hymähti. Aiempi tunne palasi taas, nyt Remus päätti tarttua tilaisuuteen, muista välittämättä hän suuteli häneen katsovaa Tonksia suulle, nainen ei hämmästykseltään kyennyt tekemään mitään.

Kokous keskeytyi, sivusilmällä jokainen katsoi suudelmaa, kun suudelma oli ohi, Remus käänsi katseensa jonnekin ja Tonks keskittyi jälleen muistiinpanoihinsa, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Muutaman sekunnin hiljaisuus ja kokous jatkui. Remus yritti tavoitella naisen katsetta, vihdoin Tonks käänsi päänsä Remusta kohti. Mies hymyili ja kääntyi takaisin. Tonks hymyili takaisin, vaikka tiesi ettei Remus näkisi sitä.

---

»Miltä sanoitkaan Tonksin tuoksuvan? » Sirius kysyi yllättäen.
»Heliotroopilta» Remus vastasi konemaisesti, pitäen yhä katseensa lehdessä.
»Muistatko, violetin ja heliotroopin? » Sirius kysyi viekkaasti.
»Muistan» Remus huokaisi.
»Et uskonut minua että se toteutuisi ja kas kuka seurusteleekaan sinun kanssasi? » Sirius myhäili.
»Hyvä on sinä voitit, mutta et pääse kyllä tuolla ilkeilyllä bestmaniksi», Remus huomautti ja sai Siriuksen häkeltymään.
»Mitä sinä sanoit? » Sirius varmisti.
»Kuulit kyllä, et pääse bestmaniksi, kun kiusaat meitä aina», Remus sanoi keskittyen yhtä lehteen.

»Oletteko menossa naimisiin? » Sirius kysyi innokkaana.
»Kyllä, aion kosia häntä», Remus sanoi ja käänteli sivuja.
»Onneksi olkoon, ja sinä olit sitä mieltä ettet löydä puolisoa», Sirius virnuili.
»Sanoin jo että voitit, voisitko lopettaa», Remus hymähti.

»Mitä täällä oikein tapahtuu? » Tonks tuli kysymään uteliaana.
»Remus… » Sirius aloitti, kunnes ymmärsi vaieta, ennen Remuksen murhaavia katseita.
»Mitä? » Tonks ihmetteli.
»Remus aikoo mennä autokouluun», Sirius töksäytti. Molemmat katsoivat Siriusta hyvin häkeltyneinä.
»Ai niinkö aion tehdä? » Remus kysyi ihmeissään.
»Kyllä» Sirius sanoi.

---

A/N2: Enkä osaa lopettaa ficcejäkään enää fiksusti :''D

M
« Viimeksi muokattu: 02.05.2015 12:00:08 kirjoittanut zougati »
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Tyynis

  • Supernainen
  • ***
  • Viestejä: 2 193
  • Ava Sonoalta
Vs: Elämäsi väri, K7, Tonks/Remus, drama, fluffy.
« Vastaus #1 : 13.07.2010 17:08:51 »
Oi, tämä oli suloinen.
Ehkä hieman random meininkiä, mistä varoittelit, mutta mitäs tuosta, kun ihana oli :)

Lainaus
Kokous keskeytyi, sivusilmällä jokainen katsoi suudelmaa, kun suudelma oli ohi, Remus käänsi katseensa jonnekin ja Tonks keskittyi jälleen muistiinpanoihinsa, kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Tämä kohta aiheutti minussa pientä hihitystä, koska tilanne vaikuttaa tavallaan niin ihanan suloiselta.

Ja sitten pakko sanoa, että tykkäsin tuosta Siriuksen hahmosta ja tuosta pienestä pätemisen tarpeesta lopussa.

Mutta minä menen sekoilemaan muualle ja toivon, että tämä riittää lukumerkiksi :)
If you love someone, you tell them. Even if you're scared that it's not the right thing. Even if you're scared that it'll cause problems. Even if you're scared that it will burn your life to the ground, you say it, and you say it loud and you go from there.
      - Mark Sloan

Penber

  • Vieras
Vs: Elämäsi väri, K7, Tonks/Remus, drama, fluffy.
« Vastaus #2 : 13.07.2010 20:08:40 »
Oi! Tässä oli hyvä idea! Tykkäsin tosta alun ennustaja-naikkosesta, tai mikä se nyt olikaa! Hei mieki haluan tuollaisen, missä puolison värin ja hajun saa ennalta tietoon! :'DD Just siisti juttu olis!

Lainaus
»Remus… » Sirius aloitti, kunnes ymmärsi vaieta, ennen Remuksen murhaavia katseita.
»Mitä? » Tonks ihmetteli.
»Remus aikoo mennä autokouluun», Sirius töksäytti. Molemmat katsoivat Siriusta hyvin häkeltyneinä.

Ahhhhahh! :'D LOL! Sirre oli jo lipsuttamassa. Hih. Ei Sirre oo tyhmä, se on just... sirremäinen! n__n

Pena sulaa lattialle kiitos kuumuuden (ja ihanan pusukohtauksen!).

Wild Child

  • Lionheart
  • ***
  • Viestejä: 117
  • Mornië alantië
Vs: Elämäsi väri, K7, Tonks/Remus, drama, fluffy.
« Vastaus #3 : 05.08.2010 14:02:58 »
Mitään näin ihanan hauskaa en ole pitkiin aikoihin lukenutkaan. Rakas veljeni on tuossa noin ja ihmetteli kummallista hykertelyäni... Mmmm... Tämä oli ihana! Tyynis lainasi juuri oikeaa kohtaa samoin Penber... Ja Sirius oli justiinsa vekkuli! :D Ja nyt mä repelen täällä ja mun koira näyttää Siriukselta. Ja, ja, jaah... Olen todella pahoillani, mutta musta ei nyt irtoa mitään järkevää, ei sillä, joku stalkkari on varmaan huomannut että yleensä se mitä olen kommannut sisältää lähinnä kehuja... mmm... jos pidän ficistä, pidän siitä yleensä juuri sellaisenaan, jos en pidä, ainut protesti mihin kykenen on jättää kommentoimatta. Tosin joskus tykkäämiseni on hyvin paljon tilanteesta kiinni.

                                                                                                     ,Wild Child

p.s. Olen syvästi pahoillani että töhrin tänne tällaisen kommentin, mutta...
p.p.s Olin iloinen löutäessäni juuri kaipaamani Remus/Tonksin: lempparini!
We are Robin Hood.