Kiitos kommenteista, en jaksa vastata kaikille erikseen 3 Luku olkaa hyvät! 3 Luku Alice Cullen julkaisi jotakin seinällään Alice Cullen: Rakas Facebook, tänää oli tosi raskas päivä.. bellan isukki charlie joutu mielisairaalaan, tiiätte kyllä miks, mulla on todella kova päänsärky! kiitos että jaksoitte lukea, surullisin terveisin: alice tietenkin:D
Emmett Cullen kommentoi seinäkirjoitustasi: Miks se on surullisin terveisin, eiks sen pitäis olla iloisin terveisin?
Edward Cullen: Emmett, sä et tajuu paskankaan vertaa mistään!!
Emmett Cullen: Onko Eddie nallukka suuttunut?
Alice Cullen: Pojat lopettakaa! Tehän riitelette kuin paviaanit Aron hiuksis!
Aro Volturi: Rakas Alice, viimeisen kerran.. Hiuksissani ei ole paviaaneja!!
Rosalie Cullen: No miks sun hiuksista sitten kuulu niitä epämiellyttäviä ääniä?
Carlisle Cullen: Noh noh lapsoset! Älkää kiusatko Aroa.
Jane Volturi kommentoi kuvaasi Jane Volturi: Siis sun kampaus on ihan out, milloin sä ajattelit hankkii pidennykset?
Alice Cullen: Sä vasta lyhyet hiukset tarvitkin:D
Jane Volturi: Oo hiljaa Cullen!:@ mä meen kertoo Arolle et sä kiusaat mua!
Alice Cullen: Joo, tottakai sähän oot Aron lellikki. Okei, mee vaan.
Jasper Cullen julkaisi jotakin seinälläsi Jasper Cullen: Ööm Alice, voisiksä tulla alakertaan koska mulla on asiaa:)
Alice Cullen: Totta kai
Kolme tuntia myöhemmin.. Alice Cullen julkaisi jotakin seinällään Alice Cullen: Ajatelkaa! IIIIIIIK! Jasper kosi, siis oikeasti kosi, oon aivan onnellinen:D
Rosalie Cullen: Onnee!:D
Emmett Cullen: Joo onnee:)
Edward Pönttö Cullen: Joo onnee vaan:)
Alice Cullen: Millon susta on tullu pönttö? En usko et sulla on sellasta nimee:D
Edward Cullen: Noku Bella potkas arkaan paikkaan, satutti käden ja mun piti viedä se sairaalaan koska olin sanonu jotain hölmöö:(
Alice Cullen: Voi.. Piiiip, Edward! Kirjaudun ulos nyt, moikka kaikki:D