Ficin nimi: Olen jo jonkun kulta
Kirjoittaja: Vanamo
Beta: zilah, Suuret kiitokset!
Fandom: Twilight
Disclaimer: S. Meyerille kaikki kunnia twilightistä. Kappale on Elliott Smithin Twilight.
Tyylilaji:Drama, angst.
Ikäraja: K-11
Paritus, Päähenkilöt: Bella/Jasper
Olen jo jonkun kulta
Haven't laughed this hard in a long time
Better stop now before I start crying.
Go off to sleep in the sunshine
I don't wanna see the day when its dying.
Minulla ei ole ollut yhtä hauskaa ikinä. Kieputat minua ympäri ja ympäri, välillä painat huulesi hennosti kaulalleni. Nuuhkaiset hiuksiani ja sanot että tuoksun hyvältä. Se on oudosti sanottu, mutta selvästi tarkoitettu kohteliaisuudeksi.
En ole pystynyt nauttimaan elämästä pitkään aikaan, mutta sinun seurassasi hymyileminen ei vaadi ponnisteluja. Minusta kuitenkin tuntuu, että minun on aika lähteä. Jos jään vielä luoksesi, viileään syliisi, kyyneleet alkavat virrata kasvoilleni, sillä tiedän tekeväni väärin. Minun pitää olla tutussa, vihreässä makuuhuoneessa pian. Minun pitää lähteä pakoon, sillä jos jään vielä hetkeksikin lähellesi, en pysty enää lähtemään. Ja silloin en voi ikinä antaa itselleni anteeksi. Toisaalta, nyt on yö. Ehkä voisin jäädä ikuisesti luoksesi. Ehkä minun ei tarvitsisi enää nähdä päivää, voisin elää kaikki yöt kanssasi.
She's a sight to see
She's so good to me
But I'm already somebody's baby
She's a pretty thing
She knows everything
Kun katson sinua, koko maailma näyttää paljon kauniimmalta. Sinä olisit hyvä minulle; olisit liiankin hyvä. En edes ymmärrä miksi sinä, maailman kaunein olento, kiinnitit tummien silmiesi katseen minuun.
Kun otan askeleen kohti hämärän baarin ovea, tiukennat otettasi ympäriltäni. Olen jo jonkun kulta ja sinä tiedät sen. Et vain välitä, sinäkin haluat minut. Ainakin käyttäydyt niin; teet olostani halutun ja se tuntuu hyvältä. Olen juuri aukaisemassa suutani, tietämättä kuitenkaan varmasti, sanoisinko lähteväni, vaiko jääväni, kun sinä kuiskaat hunajaisella äänellä pyynnön korvaani. Kysyt, tahtoisinko viettää loppuyön luonasi, kotonasi. Ehdotus saa kylmänväreet kulkemaan kehoni läpi, idea kuulostaa niin hyvältä. Samalla se olisi kuitenkin väärin, tämä on pettämistä. Huomaat epäröintini ja nostat suloiset huulesi ihanaan, vinoon hymyyn. En voi kieltäytyä ja niinpä lähdemme käsi kädessä ulos baarista. Ulkona on pimeää ja vain harva katulamppu palaa, mutta minua ei pelota sinun vierelläsi. Sinun kainalossasi minulla on hyvä olla.
Kuljemme hetken hiljaisuudessa. Sinä katsot eteenpäin, mutta minä tarkkailen ilmettäsi. Se on tyyni, tosin silmissäsi on outo vivahde. En tiedä mistä tunteesta se kielii ja jos olisit joku muu, pelkäisin sen kylmyyttä. Sinua en kuitenkaan voi pelätä, teet oloni rauhalliseksi.
Nyökkäät päätäsi kohti yhtä pimeistä kujista ja kaarrat askeleesi sitä kohti. En vastustele, vaikka ihmettelenkin, miksi asut tällaisessa paikassa. Päälläsi on löysät farkut ja kauluspaita, jonka ylimmän napin olet jättänyt auki. Vaaleat hiuksesi kehystävät hivenen taipuisina kasvojasi. Et vain näytä siltä, että asuisit pimeän kujan varrella olevassa kerrostalossa. Yht´äkkiä pysähdyt ja työnnät minut pois kainalostasi. Lasket vasemman kätesi hennosti kaulalleni. Sydämeni lyö kiivaasti, mutta en pysty pelkäämään. Hymyilet ja katsot suoraan silmiini. Pian hymysi muuttuu kuitenkin irvistykseksi ja rinnastasi karkaa pieni murina. Minua ihmetyttää, mutten vieläkään ymmärrä pelätä. Minä vain tuijotan sinua palvovasti.
You're wonderful
And it's beautiful
And if I went with you
I'd dissapoint you too.
Well I'm already somebody's baby
Already somebody's baby
Mietin vieläkin, miksi valitsit juuri minut. Minusta ei enää tunnu väärältä olla kanssasi, pelkään vain, että huomaat, etten ole tarpeeksi hyvä sinulle.
Painat minut vasten kylmää tiiliseinää, eikä murina rinnassasi ole laantunut. Tunnen, kuinka painat huulesi kaulalleni. Odotan suudelmaa, mutta paljastatkin hampaasi ja puraiset minua. Hetkeen en tunne mitään. Ei kuitenkaan kulu kauaa, kun suunnaton kipu täyttää minut. Rauhallisen ja turvallisen oloni tilalle vyöryy pelko ja paniikki. Yritän huutaa, mutta kiljaisu jumittuu kurkkuuni. Kipukin alkaa hälvetä ja vaivun pimeään. En tunne enää mitään, en näe mitään, minun ei tarvitse murehtia mistään. Viimeisenä mieleeni painuvat sinun kasvosi.
She's a sight to see
She's so good to me
She's a pretty thing
She knows everything