Title: No breath without you
Author: Claire
Rating: S
Pairing: Harry/Sirius
Genre: deathfic, angst, chanslash, raapale
A/N: Tästä oli hyvin vaikea saada edes sitä raapaletta, joten alun vaihdoin aika vikkelää toiseen vaihtoehtoon. Betaa ei ole, ja siksi epäilin tekstissä paria kohtaa, mutta kai ne nyt sitten menee näinkin. Huomauttakaa toki, jos olette varmoja joistakin virheistäni. Rakentavasta palautteesta olisi mukava poimia neuvoja. Mutta ihan millainen kommentti tahansa on tottakai tervetullutta!
Osallistuu slash10-haasteeseen.
~
No breath without youMieleni on raskas ja rannaton, ja sinä minun vuoroveteni. Olisitpa yhä täällä kannattelemassa minua, mutta minä uppoan ja uppoan; ehkä tämä on sinun pohjaton sielusi. Ehkä aika sumentaa kasvosi, mutta yö maalaa haamukosketuksen iholleni. Polttomerkkejä kohdissa joihin koskit, ja silti minua paleltaa.
Sinä ja vain sinä voit olla niin kaunis; kuron vapisevin sormin sinun käsiäsi liittääkseni omamme yhteen, ja taas olet poissa.
Herätessäni keräät kyyneleeni ja kannat niiden suolat haavoilleni. Hajoat muistoissani, mutta harmaat silmäsi eivät katoa; ne ovat kipupisteeni enkä minä anna periksi.
Ikkunat ovat suruhuurteisia, ja toivon, että ne särkyisivät kosketuksesta.