Kirjoittaja Aihe: Ristikko, S (Ron/Seamus, Fanfic10 kierros II ja Slash10.)  (Luettu 2503 kertaa)

Tinppa

• Rokkari
  • Valvoja
  • Angustiina
Title: Ristikko
Author: Tinppa
Genre: Fluff, slash
Rating: S
Pairing: Ron/Seamus
Disclaimer: Kaikki Pottermaailmaan kuuluva kuuluu Rowlingille.
Summary: "Miksi olet rengastanut täältä kirjaimia?"
A/N: Kirjoitettu Fanfic 10, kierros II -haasteeseen sanalla 10. Risti ja Slash 10 eli miesten aitajuoksu -haasteeseen.

Ristikko

Seamus istui sängyllä nojaten sängynpäätyyn ja täytti ristikkoa lehdestä. Ron makasi hänen vierellään vilkuillen pikku hiljaa täyttyvää ristikkoa.
-Korttipakan maa, alkaa R-kirjaimella toiseksi viimeisen kirjaimen ollessa T, Seamus mietti ääneen. –Risti vai ruutu? Tuo koko nurkka on lähes tyhjä.
Seamus käänsi lehteä ja näytti ristikon kohtaa Ronille. Ron kohottautui hieman ja katsoi ristikkoa.
-Se on risti, Ron ilmoitti hetken kuluttua. –Tuo kasvi on raparperi, ja tuohon valtion kohdalle tulee Intia. Tuo toinen valtio on Saksa ja tuonne kirjoitat sanan ilkeä.
-Paljastit minulle koko kulman, Seamus tokaisi kirjoittaessaan viimeisiä sanoja ristikkoon.
-Onko se paha asia? Ron kysyi kääntäen katseensa ristikkolehdestä Seamusiin.
-Ei ole, Seamus vastasi hymyillen ja laski lehden ja kynän jalkojensa päälle. –Nyt on ristikko valmis.
Ron nousi ja nappasi lehden ja kynän nopeasti itselleen.
-Hei, mitä sinä teet? Seamus ihmetteli Ronin kääntyessä istumaan selin häneen päin. Seamus yritti vilkuilla, mitä Ron lehteen teki, mutta Ronin onnistui estää se.
-Älä katso, Ron tokaisi. –Se on yllätys.
-Älä suttaa tai tuhoa sitä, jooko? Seamus pyysi. –Siellä on vielä pari ristikkoa jäljellä.
Ron ei vastannut mitään, vaan keskittyi lehteen hetken ajan ennen kuin antoi sen ja kynän takaisin Seamusille.
-Siinä, Ron sanoi leveästi hymyillen ja istuutui Seamusin viereen. Seamus katsoi ristikkoa ihmeissään.
-Mitä tämä meinaa? Seamus kysyi Ronilta ihmeissään. –Miksi olet rengastanut täältä kirjaimia?
-Jotta voit kerätä rengastetut kirjaimet ja laittaa ne oikeaan järjestykseen, Ron vastasi. Seamus alkoi kirjoittaa kirjaimia sivun yläreunaan.
-N, K, R, A, A, S, A, T, N, A, I, S, U, Seamus luetteli kirjaimia. –Tästäkö pitäisi tulla jotain järkevää?
-Haluatko vinkin? Ron ehdotti.
-Vaikka kaksi, Seamus heitti.
-Okei. Siitä muodostuu kaksi sanaa, Ron aloitti. –Ensimmäinen sana alkaa R-kirjaimella ja loppuu N-kirjaimeen. Toisen sanan ensimmäinen kirjain on S ja viimeinen A.
Seamus järjesteli kirjaimia mielessään hetken, kunnes oivalsi kirjainten viestin.
-Rakastan sinua, Seamus hihkaisi ja hymyili leveästi. Hän käänsi katseensa Roniin, joka hymyili takaisin. Seamus asetti kynän ja lehden yöpöydälle ja kääntyi sitten takaisin Ronin puoleen.
-Minäkin rakastan sinua, Seamus sanoi Ronille ja antoi rakkaalleen suuren suudelman.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2015 23:45:11 kirjoittanut Unohtumaton »
Tinpan raapustukset
Vakola
Ladan pakoputki oli jonkin verran ruosteessa, Igorin slaavikyykky ei.

Resonanssi

• Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Ristikko, K-7
« Vastaus #1 : 01.06.2010 08:22:05 »
sydämeni tykytti innosta kun näin parituksen, onhan Seamus kuitenkin lempihahmoni :D
kiitos, mä pidin erittäin paljon, ja toteutus oli kiva, ei kliseitä vaan ihana omaperäisyys.

Rakastan sinua, Seamus hihkaisi ja hymyili leveästi. Hän käänsi katseensa Roniin, joka hymyili takaisin.
sydämeni suli<3

tämä oli kaiken kaikkiaan aivan ihana ficci.
ja olen syvästi positiivisesti iloinen että Ronista löytyy joskus se romanttinenkin puoli.
minusta oli myös ihanaa miten Seamus halusi suojella ristikkoa.

kiitos ihanasta lukunautinnosta :D
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

neww

• Vieras
« Vastaus #2 : 05.06.2010 16:44:45 »
Hihihi, söpöä (88 <3

Sorry

• loveable
« Vastaus #3 : 12.06.2010 23:05:51 »
Namnam.

Tää oli oikeesti tosi suloinen. Mums. <3

Olihan tämä vähän lyhyt, mutta eipä se paljoa haittaa. ^^

Ihana tälläinen pieni ja lyhyt tarina Ronin ja Seamuksen tavallisesta arjesta.

Kiituuss (88 <3

~S

my breath is your breath

Beelsebutt

• old but not obsolete
AWWW! Miks mä aloitan tällä tavalla kaikkien sun ficcien/originaalien kommaamisen? :E

Mut jestas että oli suloinen! Aloin miettiä tuossa, että olisko tän voinut soveltaa rarryksi siis jos nimiä ei olis mainittu, mutta en mä pystyis Harrya kuvitteleen Seamusin tilalle. Ron on niin IC itsensä, tietää heti ristikkosanoja (ainakin mä miellän Ronin analyyttiset aivot myös päteviksi ristikkoaivoiksi), mutta Seamus on katsos mulle vähän vaikeempi. Mut mä luotan sun seamusosaamiseen <3

Ihana, kiitos tästä :-*
-B
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Tinppa

• Rokkari
  • Valvoja
  • Angustiina
Kiitos kommenteista. :-* Rakastan awwitusten aiheuttamista (niin itselleni kuin muillekin). Ja tälle paritukselle ei varmaan voi kuin awwittaa. Ron/Seamusta on edelleen liian vähän...

Kiitos kaikille. :-*
Tinpan raapustukset
Vakola
Ladan pakoputki oli jonkin verran ruosteessa, Igorin slaavikyykky ei.

Antelope

• Vieras
Äääw, ihana. ♥
Tulin tänne stalkkailemaan, kun piti saada vähän isnpiraatiota siihen Ronmukseen... :D

Voi, kun Ron ihana! ♥ Mäkin haluan tollasen viestin! HGFHS.

-Vaavi :-*