Title: Tanssithan sydämeni tahtiin?
Author: Penber
Raiting: S
Genre: Slash, Romance
Fandom: Sherlock Holmes
Pairing: Holmes/Watson
Disclaimer: Herrat omistaa Doyle ja biisin omistaa Sillanpää tai joku vastaava : DDD.
Summary: Tahdon olla sun sweet honey pie. Song: Jari Sillanpää - Bum bum bum
A/N: Tämä pikku tekstin pätkä on omistettu raksupoksu
Milgia-Hommesilleni! <3 Ihanaa, että jaksat ihkuttaa kanssani ja ymmärtää että olen välillä vähän tynnyrissä kasvanut ;
D. Tämä osallistuu tietenkin otpkymppiin parhaalla parituksella ikinä! Ja Oi Doris-haasteeseen Sillanpään biisillä "Bum bum bum". Osallistuu myös Genrehaaste kakkoseen (slash).. Eipä kai muuta (:
Watson:
Tunsin kuinka suorastaan kiehuin kiukusta. En muista milloin olisin viimeksi ollut näin vihainen Sherlock Holmesille, tai sitten sellaista hetkeä ei vain ole ollut ennen tätä. Olin miettinyt kaiken valmiiksi. Kaikki sanat, jotka sitoisin lauseiksi. Nyt hän saisi kuunnella, mitä minulla oli sydämelläni. Enkä todellakaan antaisi hänen sekoittaa minua ihmeellisillä jaaritteluillaan! Ei. Ei tällä kertaa. Aikani miestä etsittyäni, löysin hänet eräästä kulmakuppilasta, jossa hän istui aivan yksin eräässä nurkkapöydässä. Vedin keuhkoni täyteen ilmaa ja lampsin sitten varmoin askelin tuon itseään täynnä olevan etsivän luo.
“Holmes!” minä aloitin rivakasti. “Olen kovin tuohtunut!”
“Sen huomaa, rakas Watson”, vastasi Sherlock Holmes keinuttaen päätään musiikin tahtiin. Minä köhisin, mutta hän ei näyttänyt huomaavan, että asiani oli tärkeä.
“Olen etsinyt sinua kaikkialta! Ja haluaisin sanoa, että olen kovin pettynyt…”
“Watson!” Holmes nousi. “Yritäpä rauhoittua. Kuuntele tuota musiikkia. Ah. Erehtymätöntä viulun sekä sellon yhteistyötä!”
“Mutta Holmes…”
En kerennyt sanoa enempää, kun Holmes oli jo kaapannut minut otteeseensa. Hän kietoi kätensä ympärilleni ja alkoi hiljalleen keinuttaa vartaloaan omaani vasten. Asetin toisen käteni hänen olkapäälleen, toisella pidin hänen kädestään kiinni. Kädestä, joka ei varmastikaan koskaan ollut niin lämmin kuin silloin. Painauduin miestä vasten ja tunsin kasvojeni helottavan.
“Holmes…”, mutisin, mutta hän hyssytteli minut jälleen hiljaiseksi. Tunsin kuinka sydämeni hypähti innoissaan paikoillaan. Enkä vieläkään voinut ymmärtää, miten Holmes pystyi siihen. Miten hän sai minut aina uudestaan täysin pyörryksiin?
Taikureilla oli aina salaisuutensa.
Holmes:
Watson oli juossut kuin tuulispää. Hän murahteli minulle tavalliseen tapaansa taas jostakin niin loukkaantuneena. Näin jo heti päällepäin missä hän oli käynyt, mitä hän oli syönyt ja myös sen, että Watson oli selkeästi jutellut rouva Hudsonin kanssa ennen tuloaan tänne. Näitä seikkoja en miehelle päättänyt edes alkaa selostamaan, ehkei se olisi nyt oleellista.
“Yritäpä rauhoittua. Kuuntele tuota musiikkia. Ah. Erehtymätöntä viulun sekä sellon yhteistyötä!” huudahan ja kaappaan Watsonin otteeseeni, vaikkakin hän yrittää vielä kaikin voimin estellä. Piankos mies leppyy. Hän asettaa kätensä olkapäälleni ja painautuu minua vasten. Watsonin lämpö huokuu pian minuunkin.
Watson kuiskaa nimeni, muttei kuitenkaan sano enempää. Suljen silmäni, hyräilen musiikin tahtiin. Onneksi ystäväni ei tiennyt kuinka vaarallisen koukuttavaa tämä uusi huumeeni minulle olikaan.
Ilta saa.
Tanssitaan, ihan lähekkäin.
Minä vien.
Korvaasi kuiskaan näin:
"Yks ja kaks, kol ja nel", olet vierelläin.
Rakkauden askeleet, vie eteenpäin.
Oh my baby, tunnetko sen? Meille soi laulu rakkauden.
Sä oot vain mun, mä oon vain sun ja sydän lyö bum bum bum.
Rakkauslaulun kuulethan kai? Tahdon olla sun sweet honey pie.
Aamu saa.
Tanssitaan, yhä lähekkäin.
Sinä viet.
Korvaani kuiskaat näin:
"Yks ja kaks, kol ja nel", astuit varpaillein,
mutta kuitenkin, veit sydämein.
A/N2: H/W <3