Title: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
Author: Penber
Raiting: k11
Genre: huumori?, oneshot
Fandom: Sherlock Holmes
Pairing: Holmes/Watson
Disclaimer: Arthur Conan Doyle omistaa.
Summary: Holmes haluaa tietää kaiken seksistä.
A/N: Osallistunee otpkymppiin (Holmes/Watson)
Eräänä yönä, kun John Watson oli viimein nukahtanut, hän heräsi hätkähtäen outoon tunteeseen. Juuri sellaiseen, kun joku tuijottaa taukoamatta, päästämättä katsettaan irti kohteestaan. Kääntyen ympäri, Watson huomasi sänkynsä edessä kyykkivän Sherlock Holmesin.
“Holmes? Mitä sinä tähän aikaan?…”
“Ystäväiseni, minulla on pienoinen dilemma… Ja ajattelin, että voisit auttaa minua.”
“Ilomielin, jos uskot että minusta on apua.”
Holmes tuli lähemmäs silmiään hierovaan Watsoniin ja kuiskasi sitten:
“Eräs nainen tarjosi minulle tänään seksiä.”
“Kuules Holmes, sellaiset naiset ovat prostituoituja”, totesin tohtori yllättävän närkästyneenä kuullessaan ystävänsä asian. “Hyvää yötä.”
“Watson…”
“No?”
“Sinä tiedät, että olen tieteenystävä.”
“Kyllä, tiedän sen…”
“Joten. En oikeastaan koskaan ole… harrastanut seksiä. Se on minun luonteeni vastaista. En tee moisella mitään.”
“Niin?”
“Millaista seksi sitten oikeastaan on?”
Watson hiljeni. Hän katsahti edessään kyykkivää Holmesia. Jos tohtori joskus aikoi saada lapsia, oli ehkä korkea aika harjoitella, miten käydä tervettä keskustelua kukista ja mehiläisistä. Mutta, että sellainen harjoittelu tapahtuisi Sherlock Holmesin kanssa! Erittäin absurdi ajatus!
“Se on…”, Watson aloitti pohtien, “eräänlaista nautintoa.”
“Nautintoa?” toisti Holmes kulmiaan kohotellen. “Kuin olisi ottanut juuri sopivat annoksen kokaiinia?”
“Kokaiinia?” parahti tohtori. “Siitäkö tästä on taas kyse? Olet taas ottanut kohtuuttoman suuren annoksen.”
“En, tohtori hyvä. En suinkaan.”
“No mistä sitten on kyse?”
John Watson alkoi jo hermostua. Hän oli kovin väsynyt pitkän päivän jäljiltä, mutta Sherlock Holmes ei ollut aikeissakaan päästää häntä vähällä.
“Haluaisin kokeilla sitä.”
“Mitä?”
“Seksiä.”
“No mene sen naisen luokse. Nyt, anna minun nukkua!”
Watson käänsi selkänsä. Hetken oli hiljaista. Mutta se hetki kesti vain jokusen sekunnin.
“Holmes… Taidat olla yhä siinä.”
“Kyllä, Watson. Olen yhä tässä.”
“Etkö voisi vain mennä nukkumaan?”
“Watson… Haluaisin harrastaa seksiä sinun kanssasi.”
“Minun?… Holmes… Kai tajuat, että sinä olet mies. Ja minä olen mies. Me olemme miehiä.”
“Se on todistettu jo moneen kertaan.”
Jos huoneessa olisi silloin ollut yhtään enempää valoa, Holmes olisi todistanut kuinka puna hiljalleen kohosi Watsonin kasvoille.
“No… sehän hienoa, Holmes. Ymmärrät siis, ettemme voi harrastaa seksiä. Hyvää yötä!”
“Watson…”
“No mitä!?”
“Sitten varmaan voisin harrastaa seksiä vaimosi kanssa?”
“Holmes… Jos kosket häneen, lyön sinun naamasi ruttuun.”
“Asia ymmärretty, ystävä hyvä. Mutta sittenhän voisin tehdä sen rouva Hudsonin kanssa.”
Watsonin naama väännähti epämukavaan asentoon. Tai ainakin siltä se näytti.
“Rouva Hudsonin!? Hän voisi olla äitisi!” tohtori parahti ja huokaisi sitten. “Hyvä on, Holmes. Jos tämä on ainoa tapa saada sinut minun kimpustani, niin tehdään se.”
“Ha! Tiesin, että suostuisit! No… Mitä teemme?”
“Ota ensin vaatteet pois.”
Holmes totteli, samalla kun Watson lysähti laiskasti mahalleen.
“Sitten?”
“Tule päälleni ja nytkytä.”
Holmes teki työtä käskettyä. Hetken ajan kuluttua sängyn natina täytti huoneen.
“Holmes?”
“Niin?”
“Mitä sinä teet?”
“Harrastan seksiä.”
Sherlock Holmes jatkoi touhujaan. Hän makasi Watsonin päällä, pomputellen vartaloaan tätä vasten. Ylös, alas, ylös, alas. Tohtori pyöritteli silmiään.
“Koska minun tulisi lopettaa?”
“Öähm. Silloin kuin siltä tuntuu.”
“Hmm. Siinä tapauksessa uskon olevani valmis.”
“Hienoa, Holmes. Oli erittäin… antoisaa seksiä.”
“Kiitos itsellenne, tohtori! Hyvää yötä.”
“Hyvää yötä, Holmes.”
A/N2: Hyvää päivää.