// Alaotsikko: Draama, Romance S
Ficin nimi: Ginny ja helvetin ärsyttävä poikaystävä
Kirjoittaja(t): Minä, eli Lööperiikka
Oikolukija/Beta: Ei ole muita kuin Works.
Tyylilaji/Genre: Draama,Romance (Humor?)
Ikäraja: S //zougati muokkasi vastaamaan uusia ikärajoja
Paritus/Päähenkilöt: Ginny/Seamus Ginny/Harry
Yhteenveto/Tiivistelmä/Summary:
Varoitukset: Spoilaa hiukan Puoliveristä Prinssiä.
A/N: Sain tämmöisen idean erään kerran kuunnellessani Kristiania DeBargen -Goodbye kappaletta. Toinen kappale jonka sanoja on tässä on nimeltään Hurriganesin I Will Stay. Jos joku viitsisi kertoa ellei tämä kuullu tälle osastolle en nimittäin ole aivan varma...
”I don't care, if I never see you again, I'll be alright.
Take this final piece of advice, and get yourself together,
But either way, baby I'm gone.”
“Ginny? Miksi?”
“ Älä auta minua sitten kaikessa! Osaan kyllä itse nousta oleskeluhuoneeseen!” tiuskaisin. Miksi tuo jätkä ei voinut jo tajuta? Minä pärjään kyllä yksin!
“ Siitäkö tässä on vain kysymys? Siitä että autan sinua? “ Seamus kysyi ällistyneenä.
“ Niin siitä!” Ginny tiuskaisi vetäen samalla kätensä Seamusin kädestä irti punaiset hiukset heiluen.
“Älä ole lapsellinen!” Seamus pilkkasi.
“Älä itse sitten ole noin helvetin ärsyttävä!” kiljaisin ja löin kämmenellä hölmistynyttä poikaa poskelle.
“Ginny odota!” poika huusi perääni. Minä vain kiihdytin tahtia ja nostin keskisormeni pystyyn.
”Am I supposed to put my life on hold
Because you don't know how to act,
And you don't know where your life is going
Am I supposed to be torn apart,
Broken hearted, in a corner crying bout it, pardon me,
If I don't show it”
Oli lauantaiaamu olin kävelemässä ruokasaliin päin aamiaiselle. Muutama poika vislasi kun kävelin ohi. Vilkaisin asuani -ylläni oli tiukat farkut ja vaalea niskalenkkitoppi. Hiukseni olivat tavallisesti eli hiukan pörrössä nukkumisen jäljiltä. -totesin että se oli tavallinen jästi asu josta kenenkään pojan pasmat ei kuuluisi mennä sekaisin. No kai minä vain olin sitten luonnostaan niin “kiihottava”.
“Ginny odota! Jutellaan!” tuttu ääni huusi perässäni. Eikö tuo poika sitten älynnyt että se oli ohi? Kiihdytin vauhtiani kun näin edessäni Hermionen.
“Hem!” kiljaisin kuin en olisi kuullut perässä tulevan pojan huutoja.
“Hei Ginny!” Hermione vastasi katsoen hiukan oudoksuen perässä juoksevaan poikaan.
“Mitä Seamus juoksee perässäsi?” hän kysyi matalalla äänellä ettei kukaan muu voinut kuulla.
“Jätkä ei osaa päästää irti” sanoin kuuluvalla äänellä.
“Et halua jutella siitä?” Hermione kysyi mutta se kuulosti toteamukselta.
“En.” vastasin lyhyesti.
“Okei. Oletko muuten huomannut että Harry tuijottaa sinua aina?” Hermione vaihtoi aihetta.
“En, miten niin?”
“No hänhän ei ole saanut silmiään irti sinusta ainakaan viikkoon!” Hermione kiivastui ja ryhtyi huitomaan käsillään kuin se auttaisi. Korkeintaan se tekisi minulle mustan silmän.
”I will stay by your si´-de now and forever.
I will always only be in love with you.
Is it true when you say that you love me?
And is it true that I'm the one? ”
Lepuutin päätäni rakkaani jalkoja vasten. Istuin hänen jalkojen juurella. Lepuutin silmiäni kiinni.
“Ginny? Nukutko sinä?” Hän kysyi minulta.
“En. Miten minä voisin nukkua seurassasi?” sanoin ja painoin huuleni hänen huulilleen hellästi ja käteni hänen tummiin sekaisiin hiuksiin. Hän nosti minut syliinsä suutelimme kiihkeämmin. Tätä toivoin loppu elämäni olevan -elämää Harryni kanssa.