Herkät värit, tuovat aina mieleen herkän mielentilan, siksi tämäntapaisissa kuvissa pidän niistä. (:
Dracon silmätkin ovat niin herkät ja jotenkin kaukaiset, surulliset. Ne ovat myös ihanan väriset. Eniten tässä kuvassa pidän juuri noista silmistä. Ne ovat yksinkertaisesti sielukkaat. Minulle tulee ensimmäiseksi mieleen, että Hermione on kuollut, kun näyttääkin niin kalpealta, mutta Draco ei silti päästä irti, eikä anna itsensä itkeä.
Tuo Dracosi on todella lähellä sitä, miksi olen hänet aina kuvitellut. Ainakin tietyissä kohdissa.
Tuo sommittelu(,jos sitä siksi voi sanoa)on taiteellinen. Siinä on tavallaan symmetrisyyttä, noissa Dracon käsienkin asennossa ja vaikka hän näyttää siltä, ettei jaksa kannatella Hermionea jo pelkästään ilmeestä, mutta jotenkin Dracon kädet myös näyttävät hyvin heikoilta. Se puolestaan antaa sen kuvan, että Hermione on kevyt ja avuton.
Mittasuhteet ovat hyvät ja vaikka kuinka haluan huomauttaa siitä, että koska Hermionen hartiat ovat kuitenkin sen verran leveät, että Draco ei voisi pidellä häntä kädet tuossa asennossa, mutta oikeastaan se ei edes häiritse minua. Näyttää, että noin sen kuuluisikin olla, ja tässäkin tapauksessa sanon, että anatomia hiiteen, jos kuva muuten on hieno.
Pidän myös Hemionen kaulakaaresta, vaikka se näyttääkin yliluonnolliselta tuollaisena. En tiedä mikä pakkomielle minulla on, mutta olen huomannut miettiväni heti ensimmäiseksi, onko nilkka aidonnäköinen ja tuo on, oikein kaunis kaikenlisäksi. Ja tuo pohkeen kaari...(kuulostan varmaan ihan hullultax)) Ehkä kiinnitän siihen niin paljon huomiota vain siksi, että itseltäni se ei suju. Siis jalkaterien ja jalan piirtäminen.
Miten minusta tuntuu, että olen ennenkin kommentoinut töitäsi sanoen, että pidän noista ääriviivoista. Pehmeistä, ikäänkuin luonnoksessa. Se sopii hyvin myös tuon kevyen varjostuksen kanssa. Sitten kysymys. Mitä kuvankäsittelyohjelmaa käytät?
Yksinkertaisesti kaunis.