Heips.
Olen aiemminkin nähnyt tän ficin, mutten (tyhmänä) kuitenkaan ole vaivautunut lukemaan. Nyt kuitenkin tein sen ja luin kaikki luvut (liki) putkeen.
Pidän tästä juonesta. On mielenkiintoista, ettei Bella ryhtyny ettimään Culleneita(oonko ihan pihalla vai eikö se nimenomaan ettinyt uuden perheen, koska ei uskonut olevan haluttu Culleneille, vai häh?), vaan etsinyt kokonaan uuden perheen. Kaikki uuden perheen tyypit on persoonallisia ja hyvin oot jaksanut keksiä jokaselle vähän eri piirteitä jne. (itte oon niin laiska etten jaksais keksiä kun yhen tyypin, joka kuitenkin viittaisi jotenkin vahavasti johonkin lukemaani kirjaan, luultavasti siitä tulisi kopio suoraansanoen..)
Erikoista myös, että olet keksinyt tuollaisen voiman Falcolle.. Olkoon minulla huono mielikuvitus tai jotain, mutta en ois keksiny millään tuollaista voimaa kuin sinä keksit, mikä on mielestäni ihalitavaa ja hauskan kuuloinen voima.
Surettaa tuo Bella ku se tais jäädä nyt sitten siihen uusikuun aikaan; suruun ja sellaseen. Ja surullista tietty myös, että se vaivautu piilottamaan itsensä, konaan lähes.... Nimi, ulkonäkö, menneisyys. Kai se tietty sen syystä teki mutta silti varmaan vaikea piilottaa melki kokonaan ''normaalin'' ittensä läheisimmiltään. Ja sitten vielä se kun kaikki Charliet ja Jacbit ja ja kaikki joutu jättään taakaseen
...Ja sitten vielä palaaminen Forksiin, missä kaiki tunteet nousee pintaan.
Muttajuu, niin tota pidän tästä aivan valtavasti, ja toivon koko sydämestäni, että jatkaisit tätä! Joten, toivottavasti saat pian jatkoa.
Kiitos.
-Als