Kirjoittaja Aihe: Twilight: Carlisle/Bella, So small and fragile K11 | Viimeinen luku ilmestynyt 1.9  (Luettu 51427 kertaa)

E_Bella

• Vieras
Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #60 : 05.03.2010 19:43:00 »
Lainaus
-   Tätä ei ole tapahtunut, eikö niin?Hän näytti hiukan epäröivältä, mutta jatkoi puhettaan varmasti.
tuosta välilyönti puuttuu.. ;) kysymysm. ja H-kirjaimen välistä siis..

Lainaus
Nonii, lentokone menee rikki eikä Bella pääsekkään vittu kotiin.
Lainaus
Niin, on ehkä hieman tylsäksi käynyt tämä... RAKASTAN tätä silti!!! Don't worry!!

Hehh, tuossa olikin sitten kaaaikki. :D

Jatkoa taas pyytelen ;)

Kiera

« Vastaus #61 : 06.03.2010 09:38:19 »
E_Bella, kiitos vinkistä :) korjailenpa sen.

Ja jatkoa kyllä kirjoittelen, kaikille taas yhteisesti tiedoksi :)
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

Carlia

• Vieras
« Vastaus #62 : 06.03.2010 20:00:29 »
Sori, en oo taas älynny et tähä oli tullu jatkoo. Uff, tää oli taas kiva luku. En tainnu ny virheitä huomata?
Carlisle, i gonna kick your ass off.. Okei, en tee ehkä sitä kuitenkaa. :D Mut mää haluun ehottomasti jatkoo!

~ Carlia

// Sori toi sekava viesti^^ (joku ei oo taaskaa oikee nukkunu kunnol)

Kiera

« Vastaus #63 : 07.03.2010 09:01:23 »
Carlia, haha, kiitos ihanasta kommentista :D Jatkoa tulossa.
Whispering secrets

Rose-Mary

• Lukutoukka
« Vastaus #64 : 07.03.2010 10:08:00 »
uusi lukija ilmoittautuu:D jatkoa? ja se et lentokone menee rikki eikä bella pääsekkään kotiiin on hyvä ajatus :D
"Palvelimen mielestä pyyntösi on hämmentävä eikä se tiedä miten jatkaa"

Kiera

« Vastaus #65 : 07.03.2010 12:56:24 »
Rose-Mary, ihana saada uusi lukija! :) Kiitos kommentista.

Jatkoa tulee ihan pian, tänään.
Whispering secrets

Kiera

« Vastaus #66 : 07.03.2010 13:07:25 »
Ja tässä olisi sitten kymmenes luku :) Jälleen toivoisin kommentteja ja toivottavasti tykkäätte.
Varoitus: luku sisältää paljon verta, ei heikkohermoisille.

Kymmenes luku

Lentokenttä. Se oli niin iso paikka, että jo sen ulkorakennuksen näkeminen sai pääni pyörälle. Ja sen valitettavasti näki jo liikennevaloista, joihin me olimme pysähtyneet muiden autojen tapaan. Istuin hiljaa takapenkillä, ahtautuneena Alicen ja Edwardin väliin. Tunnelma oli hyvin tukala, pakko myöntää. Olin myös jäässä, sillä he molemmat hohkasivat jäätävää ilmaa. Carlisle ajoi, ja Esme istui etupenkillä. Koko matka oli ollut vain yhtä kiusallista hiljaisuutta, mutta kukaan ei viitsinyt rikkoa sitä. Ja kun viimein saavuimme itse kentälle, lakkasin pidättämästä hengitystäni. Olisin pian kotona. Carlisle pysäköi auton siististi, millilleen oikeaan kohtaan. He kaikki suoranaisesti pomppasivat ulos autosta ja minä jouduin kiirehtimään, ettei minua vain lukittaisi autoon. Kun kömmin ulos heidän autostaan, huomasin nolostuneena kaikkien jo odottavan minua. Esmellä oli matkalaukkuni ja Carlisle viiletti jo edellä. Lapsellinen paskapää.

-   Kiitos, sanoin ja nappasin sitten vedettävän matkalaukkuni. Noin, sitten vain sisälle. Eh..?

-   Seuraat vain meitä, me osaamme liikkua täällä, Esme sanoi hymähtäen huomatessaan hämmentyneen ilmeeni. Noloa.

He kaikki lähtivät kävelemään ripeästi, ja minulla oli todellakin hankaluuksia pysyä vauhdissa mukana. Pari kertaa olin vähällä lentää nenälleni, niin lujaa vauhtia he kävelivät, mutta onneksi niin ei käynyt. Vihdoin saavuimme sisälle ihmishälinään, mikä sai minut pysähtymään paikalleni. Saatoin jälleen hengittää vapaasti ja tunsin kuinka ruumiini rentoutui. Koti. Se ei olisi enää kaukana. Tutkailin katseellani lähelläni seisovia ihmisiä, hetkonen. Minne Cullenit olivat kadonneet? Rypistin kulmiani hermostuneena ja kipitin matkalaukkuani vetäen pari askelta eteenpäin. Ei. Eivät he nyt voineet sekunnissa kadota? Kirosin raskaasti ja seisoin vain paikallani kuin idiootti. Miksi he olivat niin hemmetin pitkäsäärisiä ja nopeajalkaisia? Vilkaisin lyhyitä jalkojani ja mutristin kiukkuisena suutani. Tietysti. Olin todella turhautunut, ja Carlislen aamuinen temppu pyöri päässäni villisti.

Puikkelehdin ihmisten läpi, etsien katseellani joitain tuttuja profiileja. Jouduin kulkemaan aika hiljaa, sillä pelkäsin kompastuvani jalkoihini. Huokaisin tyytyväisenä huomattuani Carlislen kasvot kauempana – kunnes tajusin kenen seurassa hän oli, ja mitä tapahtui. Jalkani lukkiutuivat paikalleen ja suuni aukesi innottomana järkytyksestä. CARLISLE JA ESME HALASIVAT?! Ja ei, nyt en tarkoita mitään ”paras kaveri” halausta, vaan tässä oli selvästi jotain muutakin. Romanttista. Väri pakeni kasvoiltani ja tunsin voivani oksentaa. Heidän huulensa sattuivat olemaan miltein kiinni toisissaan. Käännyin kannoillani ja tälläkertaa, kompastumatta, minä juoksin läpi täyden lentokentän vetäen typerää matkalaukkuani perässäni. Senkin voisi jättää jonnekkin. Otteeni irtosi kahvasta juuri sopivasti, hiljaisessa kohdassa ja seinän vieressä. Jätin sen siihen. Minua ei jaksanut kiinnostaa. Paskat. Idiootteja kaikki. Pari ihmistä katsoi juoksuani hiukan epäilevästi, joten hidastin sen nopeaksi kävelyksi. Onnekseni olin pukenut ylleni mustan hupparin, niin että sain vedettyä sen hupun päähäni. Muiden olisi hankalampi löytää minua. Oltiinko minulle valehdeltu kokoajan? Hekö olivat muka ystäviä? Purin huultani ja tiesin olevani hyvin murjottavaa ja lapsellista sorttia. Aivan sama.

Askeleeni kuljettivat minut ihmetyksekseni miestenvessoille, jonka ympärillä pyöri hiukan epämääräistä porukkaa. Olin toki tietoinen, että kaltaiseni nuoren neidin ei ehkä kannattaisi siellä olla, mutta nyt kaikki tuntui vain oikealta. Olkoon.

-   Hei, sinä! Joku miehistä tarttui käteeni ja vetäisi minut hiukan lähemmäs. Hän oli nuori, ehkä hiukan vanhempi kuin minä, ja selvästi hiukan hämärillä asioilla. Nostin kulmiani kysyvästi.

-   Kiinnostaisiko huumeet?

Olin hyvin yllättynyt kysymyksestä, miten hän viitsi noin vain kysyä? Näytinkö jonkinsortin narkkarilta? Näytin. Tajusin asian miltein heti, tottakai, silmäni punoittivat ja harottivatkin hiukan itkemisestä. Kävelyni nyt oli horjuvaa, muttei se huumeista johtunut vaan huonosta tasapainostani. Voi luoja. Näytin ihmiseltä, joka käytti raskaan sarjan huumeita. Vilkaisin sivulleni ja huomasin parin vartijan kävelevän meitä kohti. Tuo mies huomasi heidät myös, ja tarttui hiukan omistavammin ranteeseeni.

-   Leiki mukana, hän kuiskasi hiljaa ja hänen kaverinsa naurahtivat hiukan.

Nyrpistin nenääni, mitä minä oikein tekisin? Katseeni paikansi kättäni pitelevän miehen taskusta veitsen, ja nielaisin vaivalloisesti. Jos alkaisin ryppyilemään vartijoiden läsnäollessa, voisin pian maata kuolleena lattialla. Niin. Minun olisi pakko leikkiä mukana. Miten tuollaiset ihmiset oltiin päästetty edes sisälle kentälle? Sydämeni takoi kuin rumpu koittaessani näyttää sopivalta joukkoon – se onnistui hyvin nuhjuisen ulkonäköni takia.  

-   Neiti, oletteko tästä seurasta? Vartija näytti hyvin epäileväiseltä, mutta minä tyydyin nyökkäämään. Astuin jopa kiinni miehen kylkeen, jotta näyttäisimme pariskunnalle. Alkoholin haju kävi pistävänä nenääni, ja jouduin pidättelemään itseäni etten oksentaisi.

-   Valitettavasti teidän pitäisi nyt poistua.

Koko porukka lähti samaan aikaan, he vain vilkaisivat toisiaan ja nyökkäsivät. Minua kiskottiin kädestä ja huomasin kauhukseni että Cullenit olivat ulko-ovien lähellä, hyvin huolestuneiden näköisenä. Ängin huppuni paremmin päähäni ja piilouduin mieslauman keskelle. He eivät huomanneet minua, mutta kuulin selvästi mistä he puhuivat.

-   Carlisle minä luulin että hän on perässäni! Alice. He kuulostivat hätääntyneiltä.

-   Ja muutenkin hänen piti seurata meitä, ei vain minua ja Edwardia, hän jatkoi ärtyneesti.

-   Isabella on varmasti vain eksynyt, eiköhän hajaannuta, Carlisle sanoi huolta äänessään.

Carlislen ääni soi ironisesti korvissani, kun astuimme ulos ovista. Minuun sattui jälleen henkisesti ja tiesin kuinka idiootilta kuulostaisin jos koskaan kertoisin tästä kellekkään. Ehken kertoisi. Ulkona oli hyvin sumuista, ja taivaalla leijuvat tummat pilvet näyttivät uhkaaville. Pian alkaisi satamaan. Nuo miehet kuljettivat minut hyvin rähjäisen näköiselle varastolle, jonka taakse me pian katosimme. Värisin kylmässä ilmassa ja tuijottelin tennareitteni kärkiä – tajuten kuinka ääliö olin ollut. Täällä nuo miehet voisivat tehdä mitä vain. Sisällä lentokentällä he eivät olisi uskaltaneet, eivätkä voineet muutenkaan. O-ou. Kuinka monta neroa tarvitaan, että saadaan Isabella Swanista viisas? MILJARDI. En voinut uskoa kuinka typerä olin ollut! Haukuin itseäni kaikkilla mahdollisimman rumilla sanoilla mielessäni, ja tutkailin samalla mahdollisia pakoreittejä. En ollut nopea juoksija, en todellakaan, joten tämä voisi päättyä rumasti.

-   Mulla olis ainaki morfiinia, pöllittiin sairaalasta. Tää on tosi hyvää kamaa.

Ahahaa, morfiinia. Kuulosti todellakin minun jutulleni. Sairaalan paras kaveri, Isabella Swan alkaa käyttämään morfiinia! Mahtavaa. Suuni vääntyi epämiellyttävään irvistykseen, kun huomasin likaiset lääkeruiskut ja morfiinipakkaukset. Tosin.. Mitä mahdollisuuksia minulla olisi? En voisi koittaa huumeita. En ollut sensortin tyttö, joka polttelisi ja joisi. En todellakaan. Vilkaisin pikaisesti taakseni – eihän lentokentälle nyt niin pitkä matka ollut. Vai oliko? Miksi minä aina sekaannuin johonkin typerään? Koitin taikoa kasvoilleni ihastuneen hymyn, joka tosin taisi näyttää kuin alkaisin itkemään pian. Varmasti alkaisinkin.

-   Kuulostaa hienolta, sanoin ja koitin kuulostaa itsevarmalta – ääneni tosin tärisi ja olin kuiskannut lauseen. Hupsista.

Miehet nostivat epäilevästi kulmiaan ja itsesuojeluvalttini pamahti käyntiin. Käännyin kannoillani ja aloitin epätoivoisen juoksuni kohti lentokenttää. He älähtivät ja taisivat tajuta juonenkulun – perääni lähdettiin raivokkaasti. Tein jälleen kohtalokkaan virheen, sillä katsoin taakseni. Kompastuin jalkoihini ja kasvoni paiskautuivat täydellä voimalla päin asfalttia. Silmissäni sumeni ja tunsin kuinka kirkas veri valui pitkin kaulaani. Tuttu tunne. Olin täysin sekaisin ja suustani karkasi naurahdus. Tämä oli täysin normaalia minulle. Miehet saapuivat ringiksi ympärilleni ja minua alkoi pelottaa. Mitä he tekisivät? Nostin varovaisesti päätäni ja kohtasin vihaisia katseita. Olin pulassa. Alice, Alice rakas, näe tulevaisuuteni. Näe. Pelasta minut. Suljin silmäni ja toistin epätoivoisesti päässäni tuota lausetta. Alice olisi ainoa mahdollisuuteni. Tunsin rajun potkun kasvoillani ja myös sen, että huuleni aukeutui jälleen. Lämmin veri täytti suuni ja olin oksentaa sen mausta. Ah, he päättivät potkia minut kuoliaaksi. Tiedostin potkuja eripuolilla kehoani – kasvoillani, vatsallani, kyljilläni. Huumaava kipu täytti pääni ja toivoin että olisin kerennyt vetää morfiinia. Kylkiluuni taisi olla murtunut. Huuda. Se taisi olla ainut vaihtoehtoni. Avasin suuni ja kiljuin niin kovaa kun pystyin. Sain suoran potkun vasten kasvojani, mutten lakannut kiljumasta. Miehet potkaisivat minua vielä kerran, ja lähtivät pelokkaana pakoon. He juoksivat. Olin yhä varastorakennuksen takana, joten minua ei löydettäisi jollen itse kävelisi.

Päässäni surisi kun sain itseni pystyyn ja otin tukea kylmästä seinästä. Ei edes satanut. Jos nimittäin olisi sattunut satamaan, olisin voinut näyttää hieman paremmalta hoiperrellessani sisään. Ei tietenkään satanut, Isabellan perustuuriltahan tämä vaikutti kaikki. Huomasin maassa ison palasen lasia ja kumarruin sen ylle katsomaan peilikuvaani. Luoja. Näytin järkyttävältä. En ollut tunnistaa omia kasvojani. Nenästäni valui tummanpunaista verta paidalleni, samoin huulestani. Poskissani oli tummuvia mustelmia ja olin saanut jopa haavan päähäni. Kipupisteitä oli jokapuolella kehoani. Ja kylkiluuni oli varmasti murtunut. Lähdin kävelemään kohti lentokenttää hitaasti, mutta varmasti. Pian saavuin ovelle ja monet ihmiset huomasivat minut. He tuijottivat järkyttyneinä ja moni riensi soittamaan ambulanssia. Tosiaan, päässäni sumenisi pian.

-   BELLA! Carlisle. Hän oli hyvin huolestunut, ainakin äänestä päätellen.  Itkikö hän?

-   Ei, ei minulla ole mitään hätää, mongersin ja rojahdin vasten hänen rintaansa – valuin tyhjyyteen jälleen, ties monennen tuhannen kerran elämässäni. Tälläkertaa toivoin, etten enää heräisi.
« Viimeksi muokattu: 07.03.2010 15:47:36 kirjoittanut Kiera »
Whispering secrets

anonym.

• tattinson
  • used to be hannm
« Vastaus #67 : 07.03.2010 13:26:19 »
O.O  tämä luku laittoi oikein kunnolla sanattomaksi.. mut hyvä ettei bella sotkeentunu noihin huumeisiin (Y)
vikassa lauseessa oli virhe:
Lainaus
Tälläkertaa toivoin, etten enää heräisi.
niinsiis tuosta puuttui pilkku :D ehheh..
voin jotenkin kuvitella bellan murjottuna ja ruhjottuna makaamassa sateessa..
munkin mielestä tämä oli aikaisemmin ehkä vähän tylsä, muttei enää :)
kiitos

jatkoa
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

E_Bella

• Vieras
« Vastaus #68 : 07.03.2010 15:45:09 »
O.O  tämä luku laittoi oikein kunnolla sanattomaksi.. mut hyvä ettei bella sotkeentunu noihin huumeisiin (Y)
vikassa lauseessa oli virhe:
Lainaus
Tälläkertaa toivoin, etten enää heräisi.
niinsiis tuosta puuttui pilkku :D ehheh..
voin jotenkin kuvitella bellan murjottuna ja ruhjottuna makaamassa sateessa..
munkin mielestä tämä oli aikaisemmin ehkä vähän tylsä, muttei enää :)
kiitos

jatkoa

samat sanat kuin hannm! Ei muuta :D

Kiera

« Vastaus #69 : 07.03.2010 15:50:23 »
hannm, vau kiitos kommentista! :) toivottavasti menit hyvällä tavalla sanattomaksi.

E_Bella, kiitos :)
Whispering secrets

Kiera

« Vastaus #70 : 07.03.2010 16:45:44 »
`Tuuwla, kiitos huomautuksesta :) Mietin että minkälaista toimintaa ajattelit? Kiitos kuitenkin rehellisestä kommentistasi.
Whispering secrets

Hayles

« Vastaus #71 : 07.03.2010 18:33:34 »
Ei saatu lentokoneonnetomuutta, mutta saatiinpa Bella narkkarina :D Jes :)

Oli ihana huomata että oli tullut jatkoa, ja että vielä näin hyvä luku! Eikä se Bella ny saa mennä heittää veiviään, sen pitää mennä naimisiin Carlislen kanssa ja happy forever <33

Mulla on hauskaa :D No joo, mut siis Jatkoaaaaaaa!! Ja vielä enemmän näin superhypermahtavia lukuja! ens kerralla sanat ei riitä, sovitaanks näin??

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Rose-Mary

• Lukutoukka
« Vastaus #72 : 07.03.2010 18:41:56 »
just näin:D jatkoa?
"Palvelimen mielestä pyyntösi on hämmentävä eikä se tiedä miten jatkaa"

Vanamo

• tökkijämestari
  • HUDI
« Vastaus #73 : 09.03.2010 16:01:26 »
Koko ajan Bellalle käy jotain, mutta se on just tyypillistä Bellaa..  ;D JATKOA PIAN! Luin tän koko tarinan putkeen, en jaksa enää oottaa..
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.

♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥

Kiera

« Vastaus #74 : 11.03.2010 08:45:06 »
Kiitos kaikille yhteisesti kommenteista :) nyt jatkon kirjoittaminen hiukan viivästyy, koulun kanssa on niin kiireistä, mutta jatkoa tulee kyllä heti kun on aikaa sitä kirjoitella.
Whispering secrets

Kiera

« Vastaus #75 : 14.03.2010 15:23:02 »
 Tässä yhdestoista luku, kommentit tervetulleita :) Toivottavasti pidätte.

Yhdestoista luku

Kun heräsin, tunsin vain inhottavan piston kyynervarressani. Oli hämärää ja ympärilläni suhisi oudosti. Taivas ei tainnut olla tälläinen. Ähkäisin ärtyneesti ja kuulin helpottuneen huokaisun vierestäni, ja tunnistin äänen välittömästi. Miksi Carlisle oli aina turvanani kun voi huonosti tai olin loukkaantunut? Avasin silmäni ja räpäytin niitä vaivalloisesti. Missä oikein olin? Makasin selvästi jollain pehmeällä, ja minut oltiin kääritty moniin peittoihin. Käsistäni karkaili monia letkuja ja tippaletkuni yhtyi tippapulloon. Ääh, aina minulle laitettiin lääkkeitä sun muita suonensisäisesti? En pitänyt siitä lainkaan.

-   Missä minä olen? kysyin ja säikähdin omaa ääntäni. Niin huuruinen.

-   Lentokoneessa. Sinut on vietävä Phoenixin sairaalaan, Forksissa sinua ei voitu enää hoitaa. Ja niin.. Pääset kotiin.

Minä olin järkyttynyt, mutta tunsin nyt tutun hurinan sekä jäätävän ilman ympärilläni. Lentokoneessa. Nyt tunsin oloni todella typeräksi. Hahmotin vihdoin Carlislen enkelikasvot häälymässä kasvojeni yläpuolella, ja inhottava tunne muljahti sydämessäni. Miksi minä jätin tämän kaiken?

-   Mikä lentoyhtiö  tämä on ? kysyin ja käänsin varovaisesti päätäni. En nähnyt keitään muita kuin meidät.

-   Tämä on lentokoneeni, Carlisle sanoi naurua äänessään ja jatkoi  vakavempana:

-   Sinut otetaan vastaan lentokentällä, alan parhaat hoitajat vievät sinut sairaalaan. Vanhempasi tulevat sinne.

Purin huultani. Aivan, täydellistä. Pääsisin vihdoin takaisin vanhempieni luokse.. Tosin en ollut kaivannut heitä lainkaan. En tippaakaan. Kuulostin kamalalta ja aloin torumaan itseäni. Olin ääliö. Kohottauduin istumaan ja Carlisle nosti heti herrasmiesmäisesti tuolini selkänojan miltein pystyasentoon. Silmäni kostuivat, tosin tietämättömästä syystä ja purin huultani jälleen kivuliaasti – olin unohtanut, että olin jälleen satuttanut sen. Carlisle hymyili hämyisessä valossa – taisi olla yö. Hän loisti kuin enkeli, ja voi luoja – se hymy sai minut sulamaan. Nostin käteni pois paksun peiton alta ja huomasin että jopa vaatteeni oltiin vaihdettu, ylläni oli nimittäin vaaleanpunainen sairaalan yöpuku. Monta kokoa liian iso paita, sekä pitkät housut. Näytin varmasti hyvin hemaisevalta. Kohottauduin vielä paremmin istumaan, irrottamatta katsettani Carlislesta. Mies oli kuin jumala.

Yllätyksekseni hän kumartui hiukan lähemmäs, siirtäen penkkiemme välissä olevaa käsinojaa. Hän istui täysin minussa kiinni, ja pian tunsinkin vahvat käsivarret ympärilläni. Siirsin jalkani hänen syliinsä ja painoin pääni hänen rintaansa vasten. Minua nukutti, mutten aikonut itkeä. Hän oli nähnyt tarpeeksi kyyneliäni. Ihan liikaa. Miehen sormet silittelivät hellästi selkääni, mikä sai minut yhä uneliaammaksi. Tajusin kuitenkin kysäistä häneltä erään mieltäni painaneen kysymyksen, puolitokkurassa tosin.

-   Sinun ja Esmen piti olla kavereita, tokaisin ja äänensävyni oli hiukan syyttävä. Oikeastaan se ei ollut kysymys, vaan toteamus.

-   Me olemmekin, Carlisle huokaisi ja jatkoi sitten, aihe oli selvästi hyvin hankala hänelle.

-   Se tavallaan sinetöi eromme. Esme olisi tahtonut yrittää, tuota, hän on hiukan kateellinen sinulle, mutta minä.. sanoin ei. En pysty siihen, sillä sydämeni on jossain täysin muualla. Sinun kanssasi Isabella.

Tuijotin häntä suu auki, okei, nyt kyllä meni kaikki pasmat sekaisin. Tunnustiko tuo täydellinen olento juuri rakastavansa minua? Räpyttelin silmiäni ja kohottauduin hiukan ylemmäs hänen sylistään, Carlislen kasvojen tasolle. Suupielessäni oli epäuskoinen hymy, mutta hänen kasvoillaan taas täysin itsevarma, rakastava hymynpoikanen, joka levisi joka sekunti vain iloisemmaksi.

-   Sinä.. Vau. Carlisle minä.. pidän sinusta kovasti, takeltelin ja kohotin katseeni Carlislen silmiin.

-   Tai no sitä ei oikeastaan voi enää kutsua pitämiseksi. Se on ..rakastamista.

Pelkäsin sanoneeni jotain väärin, sillä hänen kasvojensa ilme muuttui. Pian tajusin kuitenkin mitä Carlislen päässä tapahtui – mies selvästi liikuttui sanoistani. Hitaasti hän painoi otsansa kiinni omaani, ja tunsin keveän hengityksen kasvoillani. Suljin silmäni ja kihelmöivä tunne täytti koko ruumiini – se tuntui paljon paremmalta kuin se kaikki kipu mitä olin kärsinyt ollessani vaihto-oppilaana.

-   Isabella Swan, minä rakastan sinua.

Se tuli pienenä kuiskauksena, tunnustuksena. Naurahdin epäuskoisesti, ja en olisi välittänyt vaikka olisin kuollut siihen paikkaan. Olin saanut vastarakkautta, vaikka siihen oltiinkin päädytty monien kiemuroiden jälkeen. En ollut uskoa onneani. Tapahtuiko tämä oikeasti?

Carlisle painoi jälleen, varovaisemmin kuin aikaisemmin, huulensa huulilleni ja kietoi jäätävät kätensä lantiolleni. Minä vastasin suudelmaan, tosin hiukan innokkaasti. Hän naurahti ja minä purskahdin nauruun, tietämättä täysin syytä. Carlisle katsoi minua virnistäen, ja näytti todella nuorelta. Minun ikäiseltäni. Vakavoiduin täysin ja vetäydyin hiukan kauemmas. Hän ei ollut minun ikäiseni, vaan ikuisesti vanhempi – tosin minä vanhenisin ja menisin hänen ohitseen. Hän huomasi vakavoitumiseni, ja painoi pääni varovaisesti takaisin hänen rinnalleen, rauhoittavasti. Nyt minua itketti. En voisi olla Carlislen kanssa ikuisesti, vaan aika riistäisi minut täältä liian aikaisin. Paitsi jos..

-   Voisitko muuttaa minut? kysäisin ääni täristen. Sörkin kepillä jäätä, tiesin sen.

-   Bella..

-   Ole kiltti, kuiskasin ja ääneni tärisi nyt rajusti – pelkäsin alkavani nyyhkyttämään hetkellä millä hyvänsä. Tahdoin hänet. Ikuisesti.

Carlisle pysyi hiljaa, ja tiesin hänen punnitsevan ajatusta. Minä nieleskelin itkuani ja koitin rauhoittaa sydäntäni, joka sykki hyvinkin häiritsevästi. Joko kuolisin tai hän muuttaisi minut. Tajusin nyt pienen yhtäläisyyden Alicen näyn ja tämän hetken kohdalla – tappaisin itseni jos en saisi sitä mitä tahtoisin. Niin se menisi. Kyyneleet valuivat yli silmistäni ja tajusin mitä se tarkottaisi. Hän ei muuttaisi minua. Tai ehkä kaikki oli vain näky, joka muuttuisi jos Carlisle suostuisi. Sulattelin asiaa, ja tiesin että pystyisin tapattautumaan helposti, olin niin riskialtis muutenkin. En eläisi ilman tuota miestä. En todellakaan. Katseeni kohosi itsevarmana Carlislen silmiin ja näin hänen katseestaan sen mitä pelkäsinkin – tappion.  Selvä. Minä kuolisin. Tosin en antaisi suunnitelmieni kuultaa läpi, vaan taiteilisin valheessa loppuun asti.

-   Voimme olla yhdessä vaikken muuttaisikaan sinua, hän sanoi epäroiden. Se sai minut räjähtämään.

-   Miten muka?! MINÄ VANHENEN JA SINÄ OLET IKUISESTI NOIN HEMMETIN KOMEA!

-   Ei se minua haittaa.

Pudistelin päätäni ja murjotin tapani mukaisesti. Tosin tyynnyin, jopa unenomaiseen tilaan – tiesin kuolevani pian ja se rauhoitti minua. En puhunut hänelle, makasin vain paikallani Carlislen kylmässä syleilyssä ja mietin miten kuolisin. Sen olisi oltava yksinkertaista ja siistiä. Kirjoittaisinko kirjeitä kenellekkään? Ehkä en. Ehkä Alicelle. Hänen näkynsä olisi mennyt täysin pieleen. Se kohotti typerän hymyn huulilleni ja tajusin minkälainen minusta oli tullut. Itsetuhoinen.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2010 07:39:08 kirjoittanut Kiera »
Whispering secrets

Vanamo

• tökkijämestari
  • HUDI
« Vastaus #76 : 14.03.2010 16:16:38 »
Taas kerran hyvä luku! Kirjotat sujuvasti ja tässä on ihan hyvä juoni, tosin Bellalle käy mun mielestäni hieman liian usein "huonosti" tai joutuu vaikeuksiin yms.. Mutta jatkoa odottelen! ;)
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.

♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥

E_Bella

• Vieras
« Vastaus #77 : 14.03.2010 17:10:04 »
Heh, mahtava luku oli taas :D  This is out of control, oli pakko laittaa tuo tohon.. se vain soi mun päässä joten älä välitä.. ;D

Niih, lukuun, sekavaan kommenttiini..  ::) :D 
Lainaus
Mies oli kuin jumalatar.

hmm, tuohon sopis ehkä enemmän Jumala, kun minä olen saanut käsityksen että 'tar'-pääte tarkoittaa hieman niinkuin naispuolista, mutta en ole siitä varma.. :D joten sekavaksi menee taas . . . .   korjatkaa jos olen väärässä :D

ehkä löysin yhden periaatteessa virheen, mutten ole varma.. :D sanojen välissä näytti olevan yksi ylimääräinen välilyönti, jossain Carlislen jutussa missä oli : merkki siinä lopussa ja sitten alko seuraavalta riviltä repliikki. (oke, tosi sekavaksi menee...) ;D

taidan tyytä vain pyytämään jatkoa, ettei mene vielä sekavammaksi.. :D

Hayles

« Vastaus #78 : 14.03.2010 18:02:52 »
JEEEEE!!!! Jatkoaa!!

Nyt ne sanat virallisesti loppuivat. Mä en enään pysty kuvailemaan sitä, miten hyvä tää on! Mä niiiiiiiin rakastan tätä!!

Nopeasti jatkoa!

Love, Hayles<3
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Kiera

« Vastaus #79 : 15.03.2010 16:08:04 »
Twaikkari, kiitos kommentistasi :D Valitettavasti tykkään kovasti laittaa Bellan ongelmiin, ehkä jopa liiaksikin välillä  :P

E_Bella, kiitos! Vinkki oli hyvä, ja korjasin sen nyt jumalaksi :D itsekin mietin samaa kun kirjoitin, mutta päädyin sitten laittamaan sen -tar päätteen, tosin se taitaa olla parempi ilman sitä.

Hayles, vau, kiitoksia :D Ihana kuulla että tästä pidetään.

´Tuuwla, kiitos huomautuksesta ;) Ja muutenkin, ihana kommentti, kiitos!

Pulina, jee, ihanaa saada uusi lukija, kiitos kommentista :)
Whispering secrets