Kirjoittaja Aihe: Twilight: Carlisle/Bella, So small and fragile K11 | Viimeinen luku ilmestynyt 1.9  (Luettu 51408 kertaa)

raww!

• Hymiöiden raiskaaja
  • by Annabelle
Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #200 : 02.08.2010 12:47:18 »
Äääh, ei saa tömmöseen kohtaan jättääää >:(
Brian on awws <3 ja Eddille turpiin!! ;D
Bella vois nyt muuttua vampyyriks :D
jatkoa? :D oonko mä ennen tätä kommentoinu? en muista.. mut nyt sit sentään x]

~raww!
"When I was a boy,
my father took me in to the city,
to see a Martin Beck"

Kiera

« Vastaus #201 : 03.08.2010 09:48:04 »
raww!, kiitos kovasti kommentistasi :) Hmm, en muista ootko kommentoinut tätä, mutta hyvä että nyt heitit kommentin :-*

Jatkoa kirjoittelen... ::)
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

Kiera

« Vastaus #202 : 08.08.2010 19:29:30 »
Tässä 27. luku, aikaisempia tosipaljon lyhyempi, valitettavasti :( Tuntui että tämä luku oli pakko napsaista poikki tuosta kohtaa. Inspiraatiokin oli vähän kateissa, joten jos teksti on tönkköä, pahoittelen. Toivottavasti silti tykkäätte, ja kommentit otetaan ilolla vastaan - ne auttavat kovasti sen jatkon kanssa :-*

27. luku

Sekunnin kuluttua huutoni muuttui kimeäksi, kun sain ääneni takaisin. Carlisle yritti riuhtoa Edwardia irti kimpustani, mutta tiesin hänen olevan myöhässä. Tunsin kuinka Edwardin hampaat upposivat kaulalleni, ja veri alkoi virrata pitkin kaulaani. Samalla alkoi kipu, pahempi kuin koskaan aikaisemmin – tuli nuoli minua sisältäpäin ja jatkoi matkaansa jokapuolelle kehoani. Minä olisin voinut olla hiljaa, kärsiä huutamatta, koittaa pitää kaiken omana tietonani, mutta halusin Edwardin tietävän kuinka pahasti kärsin. En edes koittanut pitää huutoja sisälläni, vaan korviahuumaava kiljumiseni täytti auton. Kouristelin – kipu sai kaiken sumenemaan näkökentässäni. Minua oksetti ja tunsin kuinka Carlisle sai vihdoin paiskattua Edwardin pois päältäni.

-   Bella, Bella, voi helvetti… Oletko kunnossa?

Napsautin suuni kiinni jotten oksentaisi hänen päälleen, ja koitin viestittää olevani edes jotenkin kunnossa. En onnistunut. Silmäni painuivat kiinni, ja tunsin vain kuinka suuri paino tuntui vyöryvän kaikkiin jäseniini. Sitten en liikkunut. En senttiäkään. Enkä päästänyt pienintäkään äännähdystä, vaikka kipu sumensi ajatukseni yhdeksi epämääräiseksi takuksi. Carlisle karjui Edwardille, joka tuntui olevan hieman hämmentynyt. He antoivat minun muuttua, sillä tiesivät että se oli sitä mitä tahdoin. Ajatukset risteilivät päässäni ja en osannut keskittyä mihinkään.

Aika kului. Hitaasti. Kipu ei tuntunut laantuvan, mutten päästänyt ääntäkään. Vaikka kerran minun olisi kyllä tehnyt mieli. Brian oli juuri herännyt, ja nähnyt minut makaamassa lattialla. Hän oli säikähtänyt kamalasti. Muistan vieläkin hänen huutonsa, kirkkaana kuin salama.

-   MITÄ TE OLETTE TEHNEET HÄNELLE? HÄN ON MINUN TULEVA ÄITINI, JÄTTÄKÄÄ HÄNET RAUHAAN!

Nuo sanat olivat kuin kidutusta minulle, ja vaikka kuinka koitin avata suuni ja sanoa olevani kunnossa, en onnistunut. Carlisle oli huolissaan, ja se tarttui pian Edwardiinkin. Nyt, kun he olivat saaneet Brianin rauhoittumaan, he miettivät kuumeisesti, oliko jokin mennyt vikaan. Yleensä muuttuminen ei kestänyt näin kauaa. Ja vielä enemmän he olivat huolissaan siitä, etten reagoinut mihinkään. He yrittivät kaikkea, mutten saanut edes nostettua sormeani tai avattua silmiäni. Minua pelotti itsekin, mutta tiesin sentään olevani tajuissani. Se helpotti hieman oloani.

Vihdoin, monien tuntien jälkeen, tunsin kuinka tuli väistyi. Se tapahtui niin odottamatta, että ensin en edes huomannut kurkussani polttelevaa tunnetta, joka oli selvästi sitä mitä olin kokoajan pelännyt. Nälkää. Tunsin kuinka kaikki vaistoni palasivat monta kertaa kirkkaampina, ja kuulin kaikki äänet selvästi, haistoin ja varmasti näkisinkin paljon paremmin. Sitten painot poistuivat ruumiini päältä, ja minä ponkaisin sekunnissa istumaan, ja siitä pienesti sihahtaen kyykkyyn. Carlisle ja Edward tuijottivat minua järkyttyneenä, kunnes molemmat tuntuivat saaneen puhekykynsä takaisin. Carlisle oli varmasti sanomassa jotain, mutta minä satuin vetämään henkeä juuri sillä hetkellä, ja haistoin veren.

En kyennyt kontrolloimaan itseäni, vaan hyökkäsin Brianin kimppuun niin nopeasti etten itsekään ollut tajuta tilannetta. Hampaani olivat pojan kaulalla, ja tunsin kuinka veri virtasi suuhuni niin maukkaana, että hädintuskin pystyin pidättelemään itseäni. Jokin kuitenkin muistutti minua, että tässä oli se lapsi, joka oli vain tunteja aikaisemmin pyytänyt minua äidikseen. Brian rimpuili hetken, mutta pian poika vain tuntui luovuttavan, samalla kun Carlisle ja Edward riuhtoivat minua irti. Tai yrittivät riuhtoa minua irti, olisi paremmin sanottu. Olin voimakkaampi kuin he yhteensä, mutta jotenkin sain irrotettua otteeni Brianin kaulasta, jossa syke oli alkanut selvästi laantua. Nyt en edes koittanut pyristellä vastaan, ja Carlisle sai riuhtaistua minut kovakouraisesti pois. Minä aloin hiljalleen tajuta mitä olin mennyt tekemään. Voi luoja

-   Kuoleeko hän? kysyin ja kuulin miten hillitty ääneni värisi.

Carlisle ja Edward katsoivat minua oudoksuen, mikä johtui varmasti myös siitä etten enää yrittänyt tapella Carlislea vastaan. Brianin verta valui vieläkin suupielistäni, mikä oksetti minua. Suunnattomasti. Veri ei enää maistunut niin hyvälle kuin aikaisemmin, ja polttava tunne kurkussani oli kadonnut. Sylkäisin loput veret pois, ja pyyhin suupieliäni kirjaimellisesti kauhuissani. Edward oli kyykyssä Brianin vieressä, ja kun yritin kurkottaa kaulaani nähdäkseni pojan paremmin, Carlisle painoi minut olkapäästä istumaan, ja siihen minä jäinkin sitten pitkäksi aikaa. Järkyttyneenä. Mieleni oli sumea, ja en uskonut että vampyyriys olisi ollut tälläistä. Jos olisin voinut valita, olisin sittenkin tehnyt toisin. Purin huultani ja tuijotin Carlislen ja Edwardin hahmoja, jotka hyörivät Brianin kimpussa. Olikohan minun pieni poikani kuollut? Itseinho vääristi kasvoni oudoiksi, kun tajusin kenen vika tämä alun perin oli.

-   Sinä, minä sihahdin huulieni välistä ja olin vähällä säpsähtää itsekin ääneni myrkyllisyyttä.

Edward kääntyi katsomaan minua, ja nielaisi sitten vaivalloisesti. Minä nousin lattialta ja hyökkäsin hänen kimppuunsa.

-   Sinä-senkin-idiootti-paskiainen-en-halunnut-muuttua-vielä-olet-kuoleman-oma-tämä-on-sinun-syytäsi! Joka sanan välissä minä pamautin häntä nyrkilläni, ja Edward ei tehnyt elettäkään puolustaakseen itseään.

-   Kas, tämäpä yllättävää, Isabella Swan, eikö niin? Kuului yllättäen ovelta ja minä käännähdin sinnepäin kasvot irveessä.

Olimme pysähtyneet huomaamattani, ja nyt ovella seisoi muistaakseni Aro, joka tuijotti minua häpeilemättömän ahnaasti. Mietin miltä mahdoin näyttää, ja nousin Edwardin kimpusta inhimillistä vauhtia, irrottamatta katsettani tuosta vampyyrista, jonka punaiset silmät tarkkailivat jokaista liikettäni. Sitten seisoin vain paikallani, kädet ristissä vatsallani. En hengittänyt aluksi, mutta pian se tuntui liian epämiellyttävältä ja henkäisin ilmaa sisään nenäni kautta. Se haisi epämiellyttävästi verelle, mutta en välittänyt siitä vaan keskitin ajatukseni Aroon, joka oli paikallaan kuten minäkin.

-   Taidatkin olla jo vampyyri, mikä häiritsee sieppausoperaatiota roimasti, hän sanoi lopulta hymähtäen ja vilkaisi sitten Carlislea, joka keskittyi sataprosenttisesti Brianiin, mistä olin kiitollinen.

Tyydyin nyökkäämään, mutta katseeni kääntyi hätäisesti Brianiin, jonka aika alkoi olla lopussa – sen näki epätoivosta Carlislen kasvoilla. Hän ei näyttänyt mitenkään erilaiselta, vaikka katselinkin häntä nyt vampyyrin näkökulmasta. Sitten tuntui kuin maailmani olisi romahtanut, sillä Carlisle pudisteli päätään epätoivoisesti ja katsoi minua silmiin. Se sai henkäyksen karkaamaan huulieni välistä, ja samalla jalkani luovuttivat ja rysähdin polvilleni. Ei. Ei. Sitten katseeni osui Aroon, joka katseli tätä draamaa hymyillen pienesti. Voimani palasivat, ja pian olin kiinni tuossa vampyyrissa.

-   Sinä pelastat hänen henkensä, minä murisin yhteenpuristettujen hampaitteni välistä ja tuijotin häntä räpäyttämättä. Tämä oli hänen vikansa alun perin, ei sittenkään Edwardin.

-   Mitä saan vastineeksi? Hän kysyi ja kallisti päätään, kuin arvioiden.

-   Mitä tahansa.

-   Kunhan liityt Voltureihin ainakin vuodeksi, asia on sillä selvä.

-   Selvä.

« Viimeksi muokattu: 08.08.2010 19:31:18 kirjoittanut Kiera »
Whispering secrets

jennumiu

• We still are made of greed
« Vastaus #203 : 08.08.2010 19:51:36 »
oo, kaksi uutta lukua, enkä huomannut mitään  :o

mutta ,, Brian on aivan ihana, se ei saa kuolla  :(
ja tietenkin, Aro ei ajattele muuta kuin itseään ja Voltureita >=( kyllä Briania olisi muutenkin pitänyt auttaa, vaikkei Bella olisikaan luvannut mitä vain vastapalvelukseksi.

ja jotain rakentavan tapaistakin. minun mielestäni teksti ei ainakaan mitenkään tönkköä ollut, pidän kovasti kirjoitustyylistäsi, Bellan tunteet oli kuvattu loistavasti. kirjoitusvirheitäkään ei löytynyt  :)

ei muuta kuin jatkoa pian (;;

- loveya, jennumiu
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper

phoebeZ

« Vastaus #204 : 08.08.2010 21:37:44 »

Ohhoh! Nythän se Bella vasta alkaa riehua (;
oikein Voltureihin. miten se voi jättää Carlislen?? en kyllä ymmärrä, mutta odotan jatkoa innolla (:
kiitoksia paljon ja jatkoa mahdollisimman nopeasti.. : >> ♥

Hayles

« Vastaus #205 : 08.08.2010 23:40:02 »
Me tapamme Edwardin, vaikka Bella onkin nyt vampyyri.

Ja perhana soikoon, Voltureihin?

Ja joku saa turpiinsa jos Brian ei selviä >___<
Multa ei nyt ihan oikeesti irtoo järkevää kommenttia. Ei minkäänlaista.

Joten tyydyn pyytämään oiiiiiikein kauniisti jatkoa ja kehumaan, että luku oli yhtä hyvä kuin muutkin <3 Ja asteikolla 1-10, kuinka hyvä koko tarina on, 1111111110 :D

Noniin, jotain sisältöä tällekkin kommentille.

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Kiera

« Vastaus #206 : 09.08.2010 08:07:21 »
jennumiu, kiitos ihanasta kommentista ! ♥ Kiva että pidät kirjotustyylistäni :)
phoebeZ, kiitos kommentistasi :-*
Hayles, kyllä sun kommentti oli järkevä, tai ainkin tooosi piristävä, kiitos ! ;)

Jatkoa kirjoittelen... ::)
Whispering secrets

raww!

• Hymiöiden raiskaaja
  • by Annabelle
« Vastaus #207 : 11.08.2010 14:33:09 »
Kauheaan kohtaan jätit! Tai ei se nyt niin kauhea kohta ole... Mutta kuitenkin :D
Oli aivan ihana luku, ja hyvin oli kirjotettu. Vähän arvasin tuon, että Bella hyökkää Brianin kimppuun :( Ei kai Brian nyt kuole?! :o Ei saa kuolla... :(
Jatkoa odottelen :)

~raww!
"When I was a boy,
my father took me in to the city,
to see a Martin Beck"

sajusa

« Vastaus #208 : 12.08.2010 22:29:06 »
Mitä!? Bella Volttuureihin? Jaaha, nyt ei multa järkevää kommenttia timu mutta siis... Brianin täytyy selvitä!!!

Joo kirjoita sitten taas jatkoa kun ehit...

~sajusa

TrueTre

• Puuskupuh
« Vastaus #209 : 13.08.2010 16:32:16 »
Uusi lukija ilmoittautuu! x3

Luin kaikki luvut putkeen, ja jäin totaalisesti koukkuun. ;D

Jotenki arvasin että Bella hyökkää Brianin kimppuun kun siitä tuli vamppi..  :D

Jatkoaaa..? xDD

Rakentavat kommentit lähti pitkälle nevadanmatkalle.  ;)
8.6.2010 <3 ~ When I come around

Kiera

« Vastaus #210 : 13.08.2010 19:21:05 »
raww!, kiitos kommentistasi ;)
sajusa, supermahtavaa tietää että luet tätä, ja juuri tuollainenkin kommentti on piristävä! Kiitos! :)
TrueTre, JES,ihanaa saada uusi lukija - kiitos tosi paljon kommentistasi!  :-*

Jatkon kanssa taitaa viivästyä, koulu alkoi - ja se johtaa siihen, että koneella en kerkeä niin kauheasti oleskella. Mutta katotaan nyt, millon saan seuraavan luvun julkaisemiskuntoon :D
Whispering secrets

Kiera

« Vastaus #211 : 19.08.2010 08:01:39 »
Pitkästä aikaa, nyt sitten tulisi sitä jatkoa ! :) Sori tosiaan siitä, että tämän jatkon kanssa vähän kesti. Toivottavasti kuitenkin tykkäätte, kommentit otetaan jälleen ilolla vastaan! :-*

28. luku

Heti lupauksen annettuani, kaduin raskaasti, sillä huomasin Carlislen tuijottavan minua hyvin… erikoisesti. En ollut koskaan nähnyt noissa silmissä tuota tunnetta, joten en heti tunnistanut sitä. Mustasukkaisuutta. Oho. Kun tunnistin tunteen, kasvoilleni nousi epäuskoinen ilme. Miksi kukaan olisi kateellinen minusta? Katseeni käännähti Edwardiin, joka tuijotti minua. Häpeilettömän intohimoisesti. Otsalleni ilmestyi ryppy, ja katseeni kääntyi takaisin Aroon. Hän ojensi kättään hyvin herrasmiesmäisesti, ja minä punnitsin hetken vaihtoehtojani. Lopulta päädyin siihen, että Aro olisi varmasti minua tuhat kertaa voimakkaampi, ja jos tekisin vastarintaa, Brianin kuolema olisi todennäköisempi. Joten tartuin hänen käteensä.

Yllätyin huomatessani, että hänen kätensä oli lämmin – ihmismäisen lämmin. Pian kuitenkin tajusin sen johtuvan siitä, että olin nyt itsekin liittynyt vampyyrien jaloon kaartiin. Hmm. Aro kiristi otettaan, omistushaluisesti, ja sisälläni läikähti orastava pelko. En halunnut tätä. En tahtonut näyttää täydelliseltä vampyyripariskunnalta – en tämän miehen kanssa.          
Aro lähti jo kävelemään eteenpäin, vetäen minua perässään kuin räsynukkea, ja minä vilkaisin hätääntyneenä Carlislea. Hän katsoi minua niin sydäntäsärkevästi, että tunsin hajoavani tuhansiksi paloiksi. Sekunnissa Carlisle oli luonani, ja hänen tuttu kätensä tarttui omaani.

-   Bella sinun ei ole pakko mennä, Carlisle kuiskasi ja painoi kasvonsa vasten omiani, niin että hän puhui suoraan korvaani.

-   Carlisle

-   Minä voin yrittää pelastaa hänet, hän sanoi epätoivoisesti, painaen minua vasten itseään. Se satutti.

-   En voisi elää, jos Brian kuolisi – minä olisin vain kuori entisestä… Minun on pakko yrittää kovemmin. Pakko.

Meidän viimeinen keskustelumme eron hetkellä. Se oli siinä. Tunsin kuinka me liikuimme, mutta Carlisle ei liikkunut mukanamme – hän jäi varjoksi kauas taaksemme. Nieleskelin itkuani, ja koitin olla näyttämättä sitä Arolle, joka myhäili tyytyväisenä vieressä. Riuhtaisin käteni irti hänen otteestaan, ja yllätyin huomatessani kuinka helppoa se oli.

-   Jos Brian kuolee, minä lähden, totesin tympeästi ja asettelin käteni huolellisesti puuskaan rinnalleni, niin ettei Arolla olisi pienintäkään mahdollisuutta tarttua kiinni kädestäni.

Aro vilkaisi minua oudosti, mutta jatkoi silti matkaansa sanomatta mitään. Minä rypistin kulmiani, ja koitin olla näyttämättä ärtyneisyyttäni. Vihasin tällä hetkellä kaikkia. Paitsi minun Carlisleani. Hänen ajattelemisensa aiheutti minussa niin suuren tunteiden aallon, että hetken ajattelin hänen nimeään kirosanana. Niin paljon tunteita, niin epäselvää sotkua – rakkaudesta pelkoon ja jossain vilahti jopa vihakin. Ei hyvä. Viha siis. Miksi vihaisin miestä, joka tuntui olevan juuri se oikea? Ehkä juuri siksi, että tämä sattui olemaan vampyyri. Ne kuuluivat nuorten fantasiakirjallisuuteen, eivät todellisuuteen.

Havahduin mietteistäni kun Aro heitti käsivarsilleni mustan viitan, samanlaisen, mikä hänen päälleen oli yllättäin ilmestynyt. Hän nosti hupun päähänsä, niin että kasvoja oli mahdotonta erottaa. Minä laitoin viitan ylleni, ja nostin tummanpuhuvan hupun suojaamaan kasvojani. Se rauhoitti minua kummasti.

-   Sopii täydellisesti, hän huokaisi ja minä olin vähällä yökätä. Hänen äänensä oli niin siirappinen, niin ällöttävä että minun oli pakko pysähtyä kokoamaan itseni, ennen kuin pystyin jatkamaan matkaa.

Sitten tajusin että käveleminen oli miltein mahdotonta – en tiennyt minne piti mennä, ja huppu laskostui kauniisti silmieni ylle, niin että sen alta näkeminen oli jopa vampyyrille hankalaa. Kohotin katseeni Aroon, ja nostin huppua aavistuksen, nähdäkseni hänen kasvonsa ja kysyäkseni tietä.

-   Sinun on pidettävä kiinni kädestäni, hän sanoi typerä hymy kasvoillaan, kuin arvaten ajatukseni.

Minä en jaksanut kinata vastaan, vaan tartuin hänen käteensä nopealla liikkeellä, tahtoen kokoajan vain liikkua eteenpäin. Aro liikkui nopeasti, kuitenkin pitäen yllä inhimillistä kävelyvauhtia – se johtui ihmisistä, joita alkoi ilmestyä ympärillemme. Veren tuoksu oli niin huumaava, että otteeni Aron kädestä kiristyi, jopa niin kovaksi että kuulin miehen suusta pääsevän kirosanalitanjan, niin hiljaisen, että vain minä saatoin kuulla sen. Hellitin otettani hieman, ja tiesin että olimme saapuneet ihmisten ilmoille, kaupunkialueelle. Ilta oli saapumassa, ja ilmassa väreili kuumuuden lisäksi jotain, mitä en erottanut. Odotusta. Kaipuuta. Aurinko värjäsi taivaanrannan kultaiseksi ja sai monet ihmiset haukkomaan henkeään. Tottakai minun oli pakko kurkistaa. Vain hieman, aavistuksen olin nostanut viittaani ja nähnyt kauneimman auringonlaskun, minkä olin koskaan nähnyt. Aro näpäytti kättäni, ja viitta putosi suojaamaan kasvojani. Nyrpistin nenääni, mutten valittanut, jatkoin vaan kävelyä hänen vierellään.

Vihdoin saavuimme suuren linnan porteille, ja Aro avasi minulle herrasmiesmäisesti oven, astahtaen sitten itsekin pimeään tilaan. Käytävässä ei ollut lainkaan valoa, vaan pilkkopimeää. Aistini olivat pingottuneina, ja laskin huppuni – tyytyväisenä pimeydestä. Aro ei näkisi ilmeitäni.

-   No niin, olemme kotona, hän tokaisi pirteästi ja hänen kätensä hakeutui taas omaani. Minä tuhahdin.

-   Lähden täältä heti, jos ette voi pelastaa Briania. Missä hän muuten on? Kysyin ääni kireänä.

-   Linnassamme on asunut tuhansia vuosia lääkäreitä, joita harvoin ollaan tarvittu – he hoitavat… Briania.

-   Aha. Joka tapauksessa, sinä tiedät nyt ehtoni.

Aro ei vastannut mitään, liikkui vain harmittavan inhimillistä vauhtia, vaikka satuimme olemaan jo poissa uteliailta katseilta. Askeleemme kopisivat tyhjällä käytävällä, ja mietin miksei tuo typerys vastannut. Minun oli ikävä Carlislea, ja se sai minut uppoutumaan täysin omiin ajatuksiini. Yhtäkkiä Aro painoi minut kovakouraisesti vasten seinää, niin yllättäen että suustani karkasi sähähdys – kunnes se loppui, sillä tuo vampyyri painoi huulensa vaativasti omilleni. Suudelma kesti vain hetken, pyörryttävän, epäselvän ja järjettömän hetken – ja sitten se loppui.

-   Minä voin antaa sinulle muita syitä jäädä, hän kuiskasi ja lähti sitten kävelemään, tälläkertaa epäinhimillistä vauhtia – jättäen minut yksin.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2010 18:06:58 kirjoittanut Kiera »
Whispering secrets

Rayne Francis

• MItä näet, kun katsot Iseeviot -peiliin?
« Vastaus #212 : 19.08.2010 15:53:06 »
... Öh...
...
MITÄ SE ARO NYT OIKEIN!?! (%%%&()="#¤¤%#"=&%¤!!!)
Hyvänen aika, tämä luku oli loistava! (lukuunottamatta Aroa....)
Olet hirmuisen hyvä kirjoittaja, kuvailet kaiken hienosti ja muutenkin, juoni on mitä parhain.
Äh, pulinat sikseen - jatkoa ja pian! <3

Extra Love, Rayne
>>Päästä hänet tai suutun, koipeliini.>>
- Samvais Gamgi (Sam)

Hayles

« Vastaus #213 : 19.08.2010 17:48:49 »
aesuvdjhfweiyghuiyfsvabfsvsdabhkjeokiup8g7xjvh <---- ajatukseni tällä hetkellä. Olen erittäin valmis hakemaan aseen ja ampumaan Aron. Turha sanoa, että jätkä on vampyyri ja ei voi kuolla, mä ammun sen silti >___< On silläkin pokkaa mennä suutelemaan Bellaa. Olen vihainen. Erittäin vihainen.

Ja ihan kamalaa. Miten Bella saattoi vain jättää Carlislen ? :'( En nyt oikein tiedä mitä sanoa, paitsi, kuten kerta toisensa jälkeen sanon, rakastan tätä ficciä YLI KAIKEN <3
Kiitoksia jälleen kerran ihanasta luvusta :* Kiiiiiiiiiiiiiiiiiitos <3

Ja koska tästäkään kommentista, kuten ei 9646:nnesta entisestäkään, tullut järkevää, on parasta lopettaa tähän :D

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Kiera

« Vastaus #214 : 19.08.2010 18:02:51 »
Oikeesti, te kommentoijat ootte ihania! :-*

Rayne Francis, kiitos ihanasta kommentistasi, voi että oikein loistava luku! Kiitos tuhannesti :)
Hayles, hymyilin jotenkin übertyperästi lukiessani tota sun kommenttia, se on ihana. Kiitos ♥

Jatkoa kirjoittelen, ja katsotaan kuinka nopeasti sen saan valmiiksi ::)
Whispering secrets

sajusa

« Vastaus #215 : 19.08.2010 20:09:52 »
Hyi, hyi Aro! Bella rakastaa Carlislea jos et oo vielä sitä tajunnu...
Mutta jatka toki! :D

~sajusa

Engel-

• Pisara meressä
  • omnomn~ <3
« Vastaus #216 : 22.08.2010 17:14:04 »
Ehhhh..??! Hyyiiii Aroo!!
loistava luku ja juoni :)
Jatkoa pikaisesti toivoisin.

♥~ Engel-

Kiera

« Vastaus #217 : 23.08.2010 07:23:53 »
sajusa, kiitos kommentistasi! :)
Engel-, kiitos kovasti kehuista! :)

Jatko ei ole vielä valmis, mutta tapahtumat on jo pääpiirteittäin selvillä... ::)
Whispering secrets

TrueTre

• Puuskupuh
« Vastaus #218 : 23.08.2010 15:11:52 »
Jee, jatkoa!  ;D
Überihana luku taas kerran. :]
Aro painu jonnekin senkin lipevä ankka! >: D

Tota, rakentavat kommentit on lomalla-edelleen. x3
8.6.2010 <3 ~ When I come around

Kiera

« Vastaus #219 : 23.08.2010 15:38:12 »
TrueTre, kiitoskiitos kommentistasi - vaikka se ei ollutkaan maailman rakentavin, piristi se silti kovasti päivää ;)
Whispering secrets