Kirjoittaja Aihe: Twilight: Carlisle/Bella, So small and fragile K11 | Viimeinen luku ilmestynyt 1.9  (Luettu 51426 kertaa)

Kiera

Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #120 : 19.04.2010 18:50:54 »
IggyEatsCupcake, kiitos kommentista :)
-jjassuu, ihana kommentti :)

Ja nyt tosiaan tässä olisi sitä jatkoa, tuosta kohdasta oli hirvittävän hankala jatkaa - joten tämä jatko ei valitettavasti sisällä äksöniä, vaikka moni sitä varmasti toivoisikin.. Ehkä seuraavassa luvussa sitten ;) Tämä vaihe on kuitenkin välttämätön jatkon kannalta, joten toivottavasti tykkäätte  ::) Kommentit on tervettulleita, kiiitos.

Kuudestoista luku

En jaksanut nousta vähään aikaan, sillä minuun sattui – henkisesti. En olisi uskonut että näin voisi käydä, kuvittelin Carlislen paljon viisaammaksi! Miksei hän voinut ennen muuttamistani hemmetti sanoa ettei enää haluaisikaan minua lähelleen!  Lentokone kiidytti nousuun, tunsin sen, ja kipuni muuttui vihansekaiseksi katkeruudeksi. En voinut enää koskaan syödä ihmisten ruokaa vaan minun olisi kidutettava itseäni verellä! Viha sai minut nousemaan ylös ja sekunneissa olinkin ohjaamossa, kas, sitä ohjasi nuori mies, ei vampyyri laisinkaan. Tämä vilkaisi minua hiukan pelokkaasti, ja sihahdin vihaisesti. Käteni olivat hyvin nopeasti hänen olkapäillään, ja huuleni hänen korvansa vieressä. Mies koitti keskittyä lentämiseen, mutta näin että se oli kovan pinnistelyn takana. Hän pelkäsi minua. Punaisia silmiäni ja sitä että olin vastasyntynyt. Ja hän tiesi.

-   Tiedätkö ketkä ovat tavallaan.. vampyyrien tavallaan.. johtajia? kuiskasin ja otteeni hänen olkapäistään muuttui ahdistavan kovaksi. Kiristystä. Olin keksinyt kysymykseni yhtäkkiä, ja kiero juoni alkoi muotoutua päässäni.

Olin muuttunut kylmäksi ihmiseksi, ja mieleni teki murtaa tuon miehen olkapäät – tämä oli ollut samassa juonessa Carlislen kanssa. Sen idiootin, joka näki lähtemisen hyvänä vaihtoehtona. Onneksi en voinut itkeä, sillä muuten olisin varmasti kuivunut – ei sillä että olisin halunnut itkeä. Nyt sekään ei ollut mahdollista. Mikään ei ollut.

-   Tiedän- tiedän neiti, Volturit. He.. He majailevat Italiassa.
-   Vie minut sitten sinne.. NYT.

Ääneni värähti pelottavasti, mutta päätin jättää miehen olkapäät ennalleen – miten hän muuten pystyisi lentämään Italiaan asti? Kävelin horjuen takaisin lentokoneen penkeille, ja nostin jalkani koukkuun. Vatsakipu oli korvia huumaavaa ja minusta tuntui että oksennus voisi tulla hetkenä minä hyvänsä. Voisinko edes oksentaa? En tiennyt,mutta myönsin itselleni kaipaavani ihmiselämää. Outoa. Jos Carlisle olisi yhä ollut kanssani, olisi kaikki varmasti helpompaa. Vihasin häntä. Vihasin vihasin vihasin. Hampaani kirskahtivat yhteen ja käteni lipsahtivat tuolin käsinojille – puristin niitä voimieni takaa ja tunsin toisen niistä hajoavan. Tiesin jo mitä tekisin – se oli hyvin yksinkertainen mutta toimivakin suunnitelma. Menisin Volturien luokse ja katsoisin mitä siellä tapahtuisi, ja kostaisin Carlislelle. Jollain tavalla. Olisin nukkunut jos olisin vain pystynyt siihen – en voinut, kiitos siitäkin vain mokomalle ääliölle. Välttelin hänen nimeään nykyään, huomasin selaillessani ajatuksiani. En halunnut sanoa sitä kirosanaa ääneen tai edes ajatella sitä, valitettavasti mieleni ei tuntunut olevan halukas noudattamaan tätä käskyä. Hemmetti.

Kadotin kokonaan ajankuluni, ja kas – yhtäkkiä tunsin koneen nytkähtävän ja alkavan laskeutumaan. Nousin ja olin jo ovella, kun kone vasta hidasti vauhtiaan. Mutristin huuliani ja vaihdoin suuntaani, ohjaamoon. Kone oli pysähtynyt, ja nuori mies näytti penkissään hyvinkin pelokkaalta, hartiat ainakin viitisen senttiä ylempänä kuin normaalisti pitäisi. Jännittynyt. Saatoin maistaa ilmassa pingottuneen pelon, ja se hymyilytti minua. Pelkuri. Tartuin hänen käsivarteensa, riuhtaisten hänet mukaani. Astuimme ulos lentokoneesta viileään yöilmaan, ja hengitin sitä rauhallisesti.

-   Hanki minulle auto. Nyt. Sinä saat luvan ajaa minut Volturien luo, sanoin kopeasti ja tönäisin häntä eteenpäin.

Mies meni, ja minä kävelin sinne, missä autot ja taksit saapuivat ja menivät. Parkkipaikalla oli aavemaisen hiljaista, ja minä naputtelin kynsilläni farkkujeni kulunutta pintaa. Ei ollut pitkä aika siitä kun olin muuttunut, mutta tuntui kuin olisin ollut vampyyri vuosia. Punaiset silmäni tosin paljastivat totuuden. Miksi pystyin vastustamaan tätä veren kiusausta? En tiennyt. Musta, hyvin hienostunut auto kaahasi eteeni ja kuljettajanpuoleinen ovi aukesi kiireellä. Tuo hyvin pelokas mies kumarsi – oikeastaan hän ensin yritti jotain niiaukselta näyttävää, mikä sai minut naurahtamaan pienesti, kunnes tuo avasi minulle matkustajan puoleisen oven, pelkääjän paikalta. Istahdin sisään ja naksautin turvavyöni kiinni, vaikken sitä tuskin olisi tarvinnutkaan. Toinen ovi kävi, ja matka kohti Voltureita alkoi.

Maisemat muuttuivat, mutta en jaksanut keskittyä niihin niin kovasti kuin olisin halunnutkin. Raastava nälkä poltteli sisuksiani ja käteni olivat hermostuneesti ristissä. Tuijotin joko eteen, näkemättä mitään, tai käsipariani – kuljettajaani en edes uskaltanut vilkaista pelätessäni hyökkääväni hänen kimppuunsa. Vihdoin, monen tunnin ajamisen jälkeen tunnuimme olevan perillä. Auto hidasti matkaansa ja mies osoitti tärisevin sormin linnaketta, ja ovea.

-   S-siellä, siitä otat vain ja m-menet sisään.

Hänen puheensa tärinä nauratti minua, ja käännähdin katsomaan häntä ilkikurinen katse silmissäni. Mies oli kusta housuunsa- näin sen hänen ilmeestään ja se sai hymyn nousemaan huulilleni. Jos vain Carlislenkin reaktio olisi samanlainen minut nähdessään.. Ajatuskin sai kylmän naurahduksen karkaamaan huuliltani. Jos sattuisin vain joskus hänet vielä näkemään. En kiusannut miespoloa enempää, vaan poistuin autosta ja menin oville. Rysäytin suoraansanottuna sisään – ja pian olin käytävässä, jossa nyt leijaili pölyä ja lattialla oli puunkappaleita. Volturit eivät välttämättä pitäisi sisääntulostani, sääli. Askeleeni kaikuivat käytävällä ja hymy huulillani ei latistunut. Pian kuulinkin askeleita, ja eteeni ilmestyi kaksi harvinaisen hyvännäköistä mieshenkilöä – vampyyreita molemmat.

-   Kuka sinä olet? Toinen heistä sihahti ja molemmat olivat vieressäni – heidän kätensä lukkiutuivat ranteitteni ympärille.
-   Isabella Swan. Nyt kyllä, pojat, puristatte ranteitani hiukan liian kovaa, valitettavasti.

Se ei näyttänyt toimivan, vaan nuo vampyyrit lähtivät kuljettamaan minua jonnekkin. Puraisin huultani, hups – en tainnut olla kovin odotettu vieras. Tai sitten olin vain tullut äärimmäisen huonoon aikaan. Kai he näkivät silmäni? Koitin tuijotella eteeni silmät suurina, mutta se taisi näyttää tyhmältä ja itsekin tirskahdin pienesti ajatellessani miltä näytin. Typerältä. Miehet puhuivat hiljaa, mutta kuulin kaiken – tarkkailin heitä ja koitin vaikuttaa eksyneeltä.

-   Jo toinen tämän päivän aikana.. No, ensimmäisen me kyllä jo tunsimmekin – tosin hänet oli pakko köyttää siihen, ei keskustelusta olisi muuten tullut mitään.. Toinen naurahti ja tönäisi minua eteenpäin.

Olimme huomaamattani saapuneet suureen saliin, jonka edessä oli monta tuolia, tai sanotaanko valtaistuinta, missä sitten istui hyvin vaikutusvaltaisen näköisiä vampyyreja. He saivat oloni turvattomaksi, ja kavahdin aavistuksen. Otteet käsistäni kiristyivät, ja suustani karkasi älähdys. A-auts. Katseeni pyyhkäisi yli salin, ja siristin epäuskoisena silmiäni kohdatessani hyvinkin tutun henkilön silmäparin. Mitä hittoa Carlisle täällä oikein teki?
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 18:59:06 kirjoittanut Kiera »
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

Hayles

« Vastaus #121 : 19.04.2010 19:40:59 »
Eka :)

En oo aikasemmin oikeen pitänyt Bellasta, mutta nyt se teki kyl muhun todellisen vaikutuksen! Olish ihanaa vaan ottaa ja mennä Volturien luo ja aukoa päätään....
Mutta mitä hemmettiä se Carlisle teki siellä?? Varmaan yritti tapattaa ittensä.... nah, toivottavasti selviää ensi luvussa ;D Ja toivottavasti saadaan äksöniä :D

Tunnustan olevani edelleen yksi tämän ficin suurimmista faneista ja olen valmis rukoilemaan jatkoa polvillani :D Kuiteskin, jatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoa!

Love, Hayles<3
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

-jjassuu

• Vieras
« Vastaus #122 : 19.04.2010 20:12:29 »
Mitähän hittoa Carlisle tekee Volturien luona ? :o
äh mua inhotaa :<
aina ku luen tätä ficciä ni sit en keksi mitään mitä kirjottaisin kommenttiin :o
tää on vaa niin superhyperüber ihana ficci :)
noniin kiitos hei en selitä enempää :D

JATKOA !

j

Vanamo

• tökkijämestari
  • HUDI
« Vastaus #123 : 19.04.2010 20:48:51 »
Carlisle Volturien luona?
Bella Volturien luona..
Ou mai..
Tämä on hybermahtava ficci!
Jatkoa<3
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.

♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥

Jaima

• "love is the key that holds two hearts together."
« Vastaus #124 : 19.04.2010 21:53:28 »
Mitä mitä mitä... täähän alkaa käymään jännäks (:
Jatkoa vain lisää..
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

Kiera

« Vastaus #125 : 20.04.2010 18:33:57 »
Hayles, ihana kommentti - kiitos, sulta sellasia tosi piristäviä kommentteja tulee aina :)
-jjassuu, kiitos :D
Twaikkari, kiitoksia :)
Jaima, kylläkyllä, jännäksi menee ;)
´Tuuwla, kiitoksia ihanasta kommentista jälleen ♥

Jatko on edelleen kirjoituksen ja suunnittelutyön alla, muttamutta, kyllähän sitä on tulossa.
Whispering secrets

E_Bella

• Vieras
« Vastaus #126 : 23.04.2010 15:57:52 »
Nyt minä etsin täältä paljon ficcejä joihin en ole voinut kommentoida " lomani " aikana (joka siis hieman vain venyi 4 päivällä...) ><
Ihanaa tekstiä taas kerran ja todella jännäksi menee!!
Hypin kohta housuistani pois (mikä onkin tällä hetkellä mahdollista, ne on niin Isot..) :D  mikäli ei kohta tule jatkoa!!
:O Joten jatkoa piakkoin, kiitos! :D

ps: löysin yhden virheen 

Lainaus
Nosin leivänpalan ja maistoin sitä varovaisesti.
NOSTIN, varmaankin? (:

Sitten oli varmaan yksi toinen mutta onnistuin kadottamaan sen.. :D Tavallista minulta. ;)

Kiera

« Vastaus #127 : 27.04.2010 18:30:27 »
E_Bella, kiitoksia kommentista ja huomautuksesta :)

Hävettää, jatkon kanssa on mennyt nyt niin pitkään ja meneekin vielä jonkin aikaa :( Aivot ei jotenkin nyt ole kasassa, valitettavasti  :-[
Whispering secrets

Kiera

« Vastaus #128 : 27.04.2010 19:32:37 »
Jatko, viimeinkin! :) Toivottavasti tämä miellyttää. Kommentteja taas rohkeasti  ;D

SEITSEMÄSTOISTA LUKU

Ilmeeni oli varmasti huvittava, sillä toinen vampyyreista naurahti pienesti ja tönäisi minua eteenpäin. Loksautin suuni kiinni, ja tuijottelin eteeni edes vilkaisten Carlislea, hän ei nimittäin ansainnut huomiotani. Katseeni risteili edestakaisin, pitkin seiniä ja ylihienoja valtaistumia sekä tietysti itse vampyyreja – he olivat pelottavia. Yksi heistä mutisi jotain latinaksi, ja mieleni teki mököttää lapsellisesti.

-   Jo toinen tänään. Onko tämä neidinalku kenties se puolivampyyri josta satuit puhumaan, Carlisle?
-   Ei.

Mutristin huuliani ja koitin tajuta asian ytimen. Puolivampyyri? Pääni löi tyhjää ja pakonomaisesti katseeni oli jälleen Carlislessa ja tämän täydellisissä kasvoissa. Siihen sitten jäinkin tuijottelemaan noita täydellisiä piirteitä, ja mieleni sumeni, kuten tavallista. Hän omisti minut kieroutuneella tavalla, ja en voinut pysyä hänestä erossa – vaikkakin hän oli juuri tylysti jättänyt minut, eikä siitä ollut kuin joitain tunteja, tunsin silti samaa vetovoimaa. Carlisle ei edes vahingossakaan vilkaissut minua, vaan tuijotti noita vaikutusvaltaisia vampyyreja. Olisin toivonut edes pienenpientä katsetta – mutta ei. Ravistelin päätäni pienesti ja sätin itseäni. Miksi minun pitäsi muka kaivata hänen peräänsä? Carlislen kuuluisi rukoilla minua takaisin eikä minun häntä. Katseeni kääntyi vastahakoisesti salin etuosaan, jossa oli hyvin hiljaista.

-   Alec, veisitkö heidät pois tästä huoneesta, Heidi tulee pian.
-   Toki.

Kovakourainen töytäisy – ja olin jälleen menossa. Carlisle nostettiin pystyyn ja hänet laitettiin kävelemään vieressäni. Tunsin inhottavan piston sydämessäni, ihmismäisen ja säälittävän. Tuskaisen. En katsonut häntä, vaan katseeni seurasi jalkojani. Monta askelta. Alas pitkin käytävää, kunnes saavuimme pimeään tunneliin. Rautainen ovi avattiin, ja sieltä paljastui alkukantainen tyrmä – se oli kaivettu maan alle. Ei ikkunoita, mikä ahdisti minua järkyttävästi, enemmän kuin uskalsin myöntää. Tilaa kyllä oli, sillä me molemmat mahduimme seisomaan, mutta joutuisimme viettämään aikamme sellissä lähekkäin. Se sai pienen sihinän karkaamaan huuliltani, mikä jäi kuitenkin pieneksi – meidät sysäistiin sisään ja ovi pamahti kiinni. Oli niin pimeää, etten nähnyt lainkaan eteeni. Ahdistus nousi pintaan ja peruutin kiinni seinään. En koskisi Carlisleen pitkällä tikullakaan. Hengitykseni kaikui tyrmässä ja tajusin etten kuullut Carlislen hengittävän lainkaan. Kulmani rypistyivät ja mieleeni ryömi epätoivoinen ajatus. Pidätin henkeäni ja koitin ottaa rauhallisesti, mutta turhaan. Keuhkoni huusivat happea jo viidentoista sekunnin jälkeen, ja henkäisin kovaäänisesti.

-   Et taida voida olla hengittämättä? Carlisle kysyi hiljaa ja kuulin hänen äänensä toiselta puolelta vankilaamme. Vastasin kapinoivalla hiljaisuudella.
-   Niin pelkäsinkin.. Hän sanoi hiljaa ja kuulin hiekan rasahtavan, kun hän liikahti aavistuksen.

Nostin polveni koukkuun ja painoin pääni vasten niitä. Päässäni surisi kysymyksiä, joihin en tiennyt vastausta, ja se oli harvinaisen ärsyttävää.

-   Miksi? Sana luiskahti suustani, haluamattani. Miksi tosiaan? Se sopi oivasti pariinkin asiaan, mitkä askarruttivat mieltäni. Yksi, miksen voinut olla hengittämättä? Kaksi, miksi Carlisle jätti minut? Kuulin hänen huokaisevan, ja taas hiekka rasahti. Tuliko tuo kieroilija lähemmäs?

-   En tiedä tarkalleen, mikset voi olla hengittämättä. Syynä voi olla se, ettei myrkkyni vain yksinkertaisesti lävistänyt kaikkia aistejasi, vaan ihmisyytesi taisteli vastaan. Harvinaista, mutta mahdollista. Luulisin sen olevan syy.

-   Entä miksi kuvittelit kaiken olevan paremmin ilman minua? Ääneni särähti loppua kohden, ja se sai minut painautumaan vasten epämukavaa hiekkaseinää.

-   Bella.. Minä en oikein tiedä mikä minuun meni.. Kuvittelen sinun olevan turvassa ilman minua, sillä tunnen Volturit vähän liiankin hyvin. Volturit ovat-

-   Tiedän mitä he ovat, tiuskaisin ja keskeytin hänen lauseensa epäkohteliaasti. Minäkö olisin paremmassa turvassa ilman häntä? Täyttä paskaa.

-   Joka tapauksessa, olen hyvin pahoillani että satutin sinua jälleen.. Isabella.

Nimeni lausuminen, hiukan salaperäisellä ja viettelevällä äänellä sai minut janoamaan lisää – mieleni teki vain ryömiä hänen luokseen, siihen viereen – istumaan hiljaa. Vihani oli kaikonnut ja tunsin olevani oudon suojaton. Liian ihminen ja pökerryttävän huumaantunut Carlislen läsnäolosta. Kauampa olin jaksanut olla vihainen. Nousin seisomaan hetken mielijohteesta ja potkaisin rautaovea jalallani. Se oli kiukkuinen ele.

-   Tahdon pois täältä, kerron niille ääliöille – olen vain mitätön puolivampyyri, hemmetti sentään-

Ja siinä hän oli, kiinni minussa – Carlisle piteli minua paikallaan ja sai kuin taikaiskusta jalkanikin pysähtymään, tuuman päässä ovesta. Hengitykseni virtasi nälkäisenä ulos -sisään ja koitin rauhoittaa mieleni, joka laukkasi nyt sopimattomilla radoilla. Miksi minä olin näin vietävissä?

-   Päästä, tahdon mennä sanomaan sille hiton Aleksille vai kuka se oli-

-   Etkö tajua?! Jos menisit, Alicen näky kävisi toteen! Yrittäisit itsemurhaa, suoraan sanottuna!

-   Ja kuka minua estäisi, viime hetkellä muka? Kysäisin viileä sävy äänessäni.

-   Minä.

En tajunnut mitä tapahtui, mutta hetkessä olin vasten jäätävää ovea – ja Carlislen huulet olivat vasten omiani. Kipu, jota olin tuntenut salaa sisimmässäni, tuntui sulavan pois kuin jää auringonpaisteessa.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2010 07:24:28 kirjoittanut Kiera »
Whispering secrets

E_Bella

• Vieras
« Vastaus #129 : 27.04.2010 19:45:13 »
Vai, että puoli-vampyyri!? :P Hahaa, käy järkeen, jos kerran Carlisle on niin kauan ollu ilman (tuli nyt vain mieleen tämä fysiikan juttu) myrkyn suodattamista sen *suussa* niin ei hän sillä välttämättä ole sitä tarpeeksi. :D Ja tämä oli niin surkea teoria, että huh. :D
Tykkäsin taas ihan hemmetin paljon!  Ehkä hieman nopeasti tapahtui jutut, mutta ei se haitannut! :)  yhtään
Virheitä en jaksanut etsiä, hitto tän akku on kohta tyhjä ja vielä omaan ficciin pitäis lisätä... fuck ja tepseliä ei tietenkään mailla halmeilla!  >:( pikkusisko ollu liikenteellä..
ehm. :D Mutta jatkoa tas pyydän! ;)  <33<3

Vanamo

• tökkijämestari
  • HUDI
« Vastaus #130 : 27.04.2010 19:55:29 »
Ihanaa, tuli jatkoa! <3
Puolivampyyri, tosiaankin mielenkiintosta. (:
Carlisle ja Bella on niin nams<3  :D
Yhden vähän hassun kohdan löysin, tässä lauseessa on kaksi vasten sanaa.
Lainaus
-   Entä miksi kuvittelit kaiken olevan paremmin ilman minua? Ääneni särähti loppua kohden, ja se sai minut painautumaan vasten epämukavaa hiekkaseinää vasten.
Jälleen toivoisin jatkoa!  :D
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.

♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥

Hayles

« Vastaus #131 : 27.04.2010 20:01:21 »
aaaaaaaaah, minun ihkuraksusuperihanamahtavaawsomelemppari tarinaani tuli jatkoa!!!!!!! xD

puolivampyyri, että sellaista. Sori, nyt tää kommentti menee oudoksi, niinkuin aina. Carlisle vaan on niin ihana <3 Fakta, joka ei miksikään muutu ;)

Se seuraavanlainen fakta on se, että minärakastantätäficciäenemmänkuinelämääninoennytkuitenkaanmuttasiltirakastantätäniinpaljonettäolenvalmisrukoilemaanjatkoajotensiispyydänkiltistijatkoa!

Outoa, ei todellakaan :D

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Kiera

« Vastaus #132 : 28.04.2010 07:26:51 »
E_Bella, kiitos kommentista ja teoriasta, ne olivat ihania! :)
Twaikkari, hups, kiitos huomautuksesta ja kommentistasi! (:
Hayles, ihana kommentti jälleen ;) Kiitoksia paljon.

Jatkoa kirjoittelen ja yritän saada sen nopeammin tänne kuin viime luvun..  ::)
Whispering secrets

Rose-Mary

• Lukutoukka
« Vastaus #133 : 28.04.2010 16:37:14 »
awwwwwww <3 mulle tuli sanasta puolivampyyri paaljon erilaisii mielikuvii joten piaan jatkoa!
"Palvelimen mielestä pyyntösi on hämmentävä eikä se tiedä miten jatkaa"

Jaima

• "love is the key that holds two hearts together."
« Vastaus #134 : 28.04.2010 16:50:02 »
Jeee! Vihdoinkin jatkoa ♥
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

Rainyn

• Vieras
« Vastaus #135 : 28.04.2010 19:44:32 »
Totaa.. en oikeen osaa sanoo paljon mitään muut ko aivan mahtavaa! Todellakin. Kirjuuttelehan jatkoa!^

~ Ry

//Pahoittelen turhaa kommenttia.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2010 19:46:05 kirjoittanut Rainyn »

Kiera

« Vastaus #136 : 28.04.2010 20:47:44 »
`Tuuwla, kiitoksia kommentista ♥
Rose-Mary, kiitos :)
Jaima, kyllä, vihdoinkin jatkoin.
Rainyn, Ihanaa että sanoit mahtavaksi, kiitoksia tosi paljon :)

Jatkoa kirjoittelen, koitan valmistaa sen ennätysajassa.. Jos vaan pystyisin siihen  ::)
Whispering secrets

jennumiu

• We still are made of greed
« Vastaus #137 : 28.04.2010 21:59:32 »
uusi lukija ilmoittautuu !
luin kaikki luvut putkeen, ja en voi sanoa muuta kuin että vau, aivan ihanaa<3
jäin tähän koukkuun, joten tuleehan jatkoa pian ?   :D

jennumiu
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper

Kiera

« Vastaus #138 : 30.04.2010 16:44:15 »
jennumiu, ihanaa saada uusi lukija  :-* Kiitos kommentistasi, se oli piristävä!

Ja tässä samaan syssyyn tuleekin kahdeksastoista luku :) Kommentit tervetulleita ♥

KAHDEKSASTOISTA LUKU

Hengityksemme takkuilivat, kun Carlisle vihdoin hellitti minut otteestaan. Tunsin poskieni punottavan, ja joka ikistä ruumiinosaani kihelmöi – miten hän aina onnistui hurmaamisessani? Pimeys ei ollut enää painostavaa, vaan tunsin oloni päinvastoin keveäksi, kuin olisin leijaillut jossain maanpinnan yläpuolella. Ja se johtui mitä luultavimmin Carlislesta ja hänen tempauksestaan.

-   Olen pahoillani, niin pahoillani.. En tajua miksi tein niin.. En tajua miksi jätin sinut, Carlisle mumisi ja kuulosti pidättelevän itkua. Minun kävi häntä sääliksi.
-   Shh.. Ihan hiljaa vain, tule tänne..

Painoin hänen päänsä vasten olka päätäni, ja halasin häntä vahvasti. En ollut koskaan uskonut Carlislea niin.. omalla tavallaan särkyväksi, ennen tätä tilannetta. Valuin pitkin ovea istumaan, ja hän seurasi perässäni. Me makasimme paikallamme, ja kätemme olivat kahlinneet toisemme tiukkaan syleilyyn. Emme varmasti koskaan voisi elää ilman toisiamme. Emme tietenkään. Carlisle silitteli hiljalleen hiuksiani, ja minä nieleskelin inhottavaa palaa pois kurkustani, joka kuitenkin tuntui kotiutuneen sinne. Hei, en minä voisi itkeä! Silmistäni ei onnekseni valunut kyyneliä, mutta oloni alkoi tuntua huteralta ja minua oksetti. Kompuroin aavistuksen kauemmas Carlislesta, ja oksensin yllättäen lattialle. Kipu korvensi sisintäni, ja se sai jalkani ja käteni tärisemään. Helvetti, ei kai taas ihmismäinen heikkouteni tullut takaisin? Oksentaminen se oli mikä sattui, sillä en ollut syönyt. Carlisle tuli viereeni, ja sipaisi hellästi avoimet hiukseni niskaani.

-   Etkö ole syönyt mitään? Hän kysyi huolestunut sävy äänessään, ja minä pudistelin päätäni, peläten oksentamista.

Carlisle antoi minun olla hetken polvillani, kunnes hän nosti minut varovaisesti takaisin hänen kainaloonsa. Oloni oli niin heikko, että häpesin itseäni, mutta annoin lopulta tunteilleni vallan – ruumiini rentoutui ja paha olokin tuntui liukuvan jonnekkin taka-alalle. Oliko minussa jokin vialla? Kysymykset pyörivät päässäni, ja oma pelkoni tuntui jähmettävän minut paikalleen. Hengitykseni, joka oli ollut vielä äsken rauhallista, muuttui nyt tiheäksi.

-   Mikä minussa on vikana? Kuiskasin pienesti ja räpyttelin kiivaasti silmiäni.
-   Ei sinussa luultavasti ole mitään vikaa.. Et vain ole syönyt.

Ihmisenä olisin varmasti uskonut vastauksen täysin, mutta nyt minua epäilytti. Pieni, epäilevä särähdys lauseen lopussa sai kulmani kurtistumaan, mutta nyökäytin päätäni. Sekunnit, minuutit ja lopulta jopa tunnit kuluivat, ja hiljaisuus välillämme kasvoi. Se ei kuitenkaan ollut painostavaa, vaan oikeastaan se rauhoitti minua. Hiljaisuus antoi minulle myös mahdollisuuden ajatella. Olin siis puolivampyyri, mutta entäs syömisen laita? Kerta veri ällötti ja ihmisten ruoka ei maistunut miltään, eikä välttämättä täyttänytkään, taisin olla aika heikoilla jäillä. Miten pääsisimme täältä pois, ensinnäkin? Minulla ei ollut aavistustakaan. En voinut nukkua, mikä hämäsi minua kovasti.

Yhtäkkiä Carlisle nousi seisomaan, nopealla liikkeellä – kuulin vain hiekan rasahtavan, ja tiesin hänen olevan ylhäällä, sillä lämpö vierestäni oli kadonnut. Olin tehdä kaiken perässä, ja olin jo nousta kyykkyyn – kun kuulin kopahduksen ja tunsin järkyttävän kivun takaraivossani – se sai silmäni sumenemaan ja valuin lattialle. Mitä ihmettä tapahtui? En tajunnut lainkaan. Käänsin sumeat silmäni siihen ainoaan henkilöön, jolta halusin vastauksia. Oliko tämäkin niitä puolivampyyrin oikkuja? Carlisle katseli minua surumielinen katse silmissään, anteeksipyytävä. Viimeisillä voimillani rypistin kulmiani, miksi hän halusi tainnuttaa minut? Kukaan muu se ei voinut olla, ja sitä paitsi päänsärky ei varmasti ollut näin tuskainen. Hänen seuraava lauseensa sai minut vakuuttumaan siitä, kuka syyllinen tosissaan oli.

-   Anteeksi.. Pakollista, tiedäthän.

Katseeni harhaili ja tiesin että pian lipuisin mustaan. Olin todella loukkaantunut. Oliko tuo typerä vampyyrinkuvatus vain leikkinyt tunteillani? Kuolisinko minä? Olinko luottanut Carlisleen jälleen turhan takia? Miksi ihmismäisyyteni tuli takaisin? Tuliko se takaisin, vai oliko tämä vampyyreille tai puoli sellaisille normaalia? Silmäni sulkeutuivat ja avautuivat aina vain hitaammin, ja käteni kouristi aavistuksen hiekkaa maasta – koitin selvästi refleksejäni. Räpsäytin silmiäni, kuin hidastetussa filmissä – ja tunsin kuinka kuuma kyynel valui silmännurkastani pitkin poskipäätäni, jatkaen matkaansa kaulalleni. Mitä ihmettä? Minä itkin. Itkin. Se oli niin helpottava ajatus, että huojennuin täysin, vaikka olinkin lähellä tajuttomuutta. Olin ihmismäisen hauras ja sain tehdä näin, helpottava tunne vyöryi ylitseni ja suupieleeni vääntyi ironinen hymy. Paskat Carlislesta. Paskat koko muusta maailmasta. Minä itkin. Uskomatonta. Pinnistin, ja nostin viimeiseksi teokseni käteni, nostin keskisormeni ja osoitin sanani Carlislelle.

-   Kiitos vaan, mokomakin paskiainen – elämäni pilaamisesta. Sen sanottuani, vaivuin pimeyteen.
Whispering secrets

E_Bella

• Vieras
« Vastaus #139 : 30.04.2010 17:10:39 »
Minulla on jokin kieroutunut huumorintaju tai jotain, mutta repesin tuolle lopulle. Keskatrin käytölle, varsinkin. :D
Mutta mitäs se Carlisle noin meni tekemään? :o  Miksi ihmeessä? Surullista... :'(
Lainaus
-   Shh.. Ihan hiljaa vain, tule tänne..

Kun oli noita kohtia, niin niihin pitäis tulla varmaankin 3 pistettä. minä niin hyvä niistä huomauttamaan, kun itsekin laitan ne aina kahdella pisteellä..   :D
Ihanaa tekstiä taas kerran! Absoluuttisesti top-5 sessani ;)
Joten jatkoa! Toivon. Taas. Kerran. <3