Kirjoittaja Aihe: Huurteinen sydän [Luna/George, K-11, fluffy]  (Luettu 5093 kertaa)

Dolls

Huurteinen sydän [Luna/George, K-11, fluffy]
« : 07.02.2010 18:22:36 »
Nimi: Huurteinen Sydän
Genre: fluffy, ehkä hieman angstia
Ikäraja: K-11
Paritus: Luna/George
Summary: Lunan piirtämä sydän jäi kesken

Vapaa sana: FF10 sana 8.Maku. Yksi ensimmäisiä ficcejäni (:

Huurteinen Sydän

Ikkunasyvennyksessä veti. Syystuuli leijutteli lehtiä ikkunan toisella puolella.

”Me olemme tosi korkealla,” Luna huomautti vilkaistessaan alas. Rohkelikkotornin ylimmästä makuusalista oli huikaisevat näkymät Tylypahkan tiluksille ja jopa Tylyahoon saakka. Sellaisia Luna ei ollut koskaan nähnyt, mutta se ei häntä sillä hetkellä oikein kiinnostanutkaan. Hän oli keskittynyt huurustamaan hengityksellään ikkunaa, ja piirtelemään siihen sydämiä.

”Minkälaiset näkymät teidän makuusalistanne on?” George kysyi. Hän nojasi syvennyksen toiseen päähän, toinen jalka syvennyksessä, toinen roikkui makuusalin puolella.

”Ei niin pitkälle,” Luna totesi haaveksivasti. ”Järvelle me kyllä näemme, mutta mielummin minä näkisin Tylyahon.”

Luna istui risti-istunnassa. Oikea käsi hiveli huurustuneen lasin pintaan, pelkäämättä ollenkaan vaikka monen sadan metrin pudotukseen oli vain pari senttiä. Tyttö nojasi vasempaan käteensä, pää hiukan kallellaan.

George hymyili tytölle, vaikkei toinen sitä huomannutkaan. Hän kohotti hapuillen kätensä ja sipaisi pellavaisia, vaaleita hiuksia.

”Sinä olet kaunis,” George kuiskasi. Lunan piirtämä sydän jäi kesken, puolikkaaksi, Lunan käden jähmettyessä hämmästyksestä. Se laskeutui hiljaa ikkunaa pitkin jättäen huuruihin viivan.

Luna käänsi päänsä Georgea kohti ja hymyili. Ilonpilkahdus tytön silmissä toi mieleen auringonsäteen, joka pilkisti valkeiden pilvien välistä. Luna vaihtoi vaivalloisesti asentoa ja hetken George pelkäsi, että tyttö lähtisi.

Luna laski vasemman kätensä Georgen polvelle, kuin tukea ottaen, ja kumartui Georgea kohti. Poika kahmaisi tytön syliinsä ja suukotti tätä hellästi huulille. Hän epäröi hetken, mutta livautti kielensä tytön suuhun. Luna hymyili ja painoi silmänsä kiinni. Tyttö maistui aivan narksuille ja lirppuville loistoveikoille, suloiselle ja niin kirpeälle.

Oikean käden kylmät sormet eksyivät Georgen punaisiin hiuksiin, ja hipaisivat niskaa. Kylmät väreet kiirivät pitkin Georgen selkää, ja se sai pojan tarrautumaan tyttöön entistäkin lujemmin. Luna päästi pienen huokauksen, jolle George tiesi että Fred olisi nauranut.

Mutta hän ei ollut Fred. Fred makasi Angelinan ja Katien kanssa, nauroi suukotellessaan Leannea tarvehuoneessa ja hiveli salaa katseellaan Hermionea. Mutta minä en ole hän, George ajatteli ja avasi varovasti silmiään. Lunan silmät olivat suljetut, mustat silmäripset kaartuivat niin kauniisti. George oli onnellinen, ettei ollut Fred, vaan että oli George, jolla oli Luna.

He irtaantuivat hetken kuluttua, eikä kumpikaan oikein osannut sanoa mitään. He vain tuijottivat toisiaan silmiin. Lunan kapeat huulet hymyilivät, ja siniset silmät räpyttelivät epätasaisin väliajoin, aivan kuin tyttö olisi hämmentyneisyydestään unohtanut kuinka räpytellään. Georgen suusta karkasi naurahdus, kun hän sipaisi Lunan hiuksia.

”Minä haluaisin tehdä tuon uudestaan,” Luna huomautti hymyillen, eikä Georgella ollut muuta mahdollisuutta kuin suudella tyttöä. Hän veti tytön vartalon aivan itseensä kiinni ja hengitti tämän raikasta tuoksua iloisena siitä, että Luna oli hänen.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 00:42:47 kirjoittanut niiina »
darling i'm a nightmare dressed like a daydream

Naava

• No-Life
  • Mitäpä siihen lisäämään.
Vs: Huurteinen sydän
« Vastaus #1 : 07.02.2010 19:25:10 »
Waau. Söpö. Ihana.
Vain kuolleen ruumiini ylitse (mutta siinä ei kai olisi tarpeeksi haastetta?)

tirsu

• BubblegumKnight
  • Clara, my Clara
« Vastaus #2 : 07.02.2010 20:24:26 »
Oi, söpöä. ^-^ Tämä oli todella suloinen ja ihana.
Huomasin kaksi virhettä: "...hämmöstyksestä..." ja "...itseensä kiinnitti...". Ekassa oli ä ja ö menneet vain sekasin eli hämmästyksestä.  Ja toisessa pitäisi olla muotona kiinni, -tti oli liikaa.
Ja Fredin olisi ehkä voinut jättää mainitsematta. Tai no, sen jälkeen, kun George mainitsi ettei ole kaksoisveljensä, olisi Fredin voinut jättää pois.
Mutta joo, muuten tämä oli todella söpö pikku tarina. :)
-tirsu

« Viimeksi muokattu: 05.12.2010 20:17:22 kirjoittanut tirsu »
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

>> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Ewelyn

• Musta joutsen
  • Death makes artist.
« Vastaus #3 : 17.02.2010 17:58:58 »
Oi. Sait mun sydämen sulamaan tälle paritukselle. En oo ikinä ennen tykännyt tästä, mutta nyt sä teit sen. En oo koskaan ees tienny miten ihana George/Luna-paritus on. (:

Lainaus
”Minä haluaisin tehdä tuon uudestaan,” Luna huomautti hymyillen, eikä Georgella ollut muuta mahdollisuutta kuin suudella tyttöä. Hän veti tytön vartalon aivan itseensä kiinni ja hengitti tämän raikasta tuoksua iloisena siitä, että Luna oli hänen.
Awwwwws.  :-*

Kiitos tästä ihanasta lukukokemuksesta.
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

homsu

• se asuu metsässä
    • homsun blogi
« Vastaus #4 : 21.02.2010 18:11:18 »
oi<3 en ennen ole lukenut moista paritusta, mutta tykkäsin. Tykkäsin kovasti.
Jatkoa?  :-*
karvainen, kärttyisä ja pieni, sitä se on

Dolls

« Vastaus #5 : 16.03.2010 18:38:11 »
Naava: Yksinkertaisuus kunniaan ja kiitos kommentista.

tirsu: joo Fred mua tässä pännikin jälkeen päin. ei ihan sitä mitä haettiin, tästä piti tulla syvällisempi mutta jäi fluffyksi. ehkä joskus. kiva kun tykkäsit :)

Chewy: Ui kiituksia, hyvä kun sain sinut sulamaan minun lemppariparitukselleni!

homsu: Jatkoa olen kyllä pohtinut, mutta ei vielä ainakaan. inspis ei ole iskenyt, joten one-shottina pidän ainakin vielä. ;)
darling i'm a nightmare dressed like a daydream

Kaarne

• Unenkutoja
  • Lunnikuningatar
« Vastaus #6 : 04.04.2010 00:51:50 »
Nonnih, olen luvannut lukea joitain ficcejäsi ja päätin lopulta toteuttaakin sen lupauksen - yleensä olen liian hajamielinen, mutta tänään jostain syystä jopa pääsin tänne asti. :) Siispä, kommenttia on luvassa, joskaan laadusta en voi sanoa mitään kun olen koko päivän kirjoittanut. Se tuppaa vähän sekoittamaan ajatuksia.

Luna/George on ihana paritus, jota minun mielestäni näkee aivan liian harvoin. Luna oli tässäkin tekstissä suloinen seesteisyydessään ja siinä hauraudessa, joka häntä ympäröi, George taas ihanan rento, itsevarma ja kuitenkin hyvin hellä. Hieman jäin miettimään tuota Frediä - näen kaksoset aina itse jotenkin niin samanlaisina, että noin suuri ero hämää, mutta sehän on toki kirjoittajan näkemyksestä kiinni millaisiksi heidät kirjoittaa.

Tässä oli kaunis, taidolla luotu tunnelma. Tykkäsin tuosta huurteesta ja näköalasta ja ikkunasyvennyksestä ja suudelman mausta, suloista. Ficin nimi on ehkä vähän kliseisehkö tai liian siirappinen, mutta toisaalta se kyllä kuvaa tekstiä hyvin.

Kiitoksia, tämä oli vallan mukavaa luettavaa. :)

someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

A.P.

• Vieras
« Vastaus #7 : 04.04.2010 16:09:10 »
Oi! Ihanaa. Juuri sellaista sopivan söpöä <3 En ole pitkään aikaa lukenut Luna/George paritusta, koska niitä ei vain niin paljoa löydy. Kiva, että olit valinnut jonkun parituksen, jota ei kovinkaan usein näe. Mielenkiintonen valinta, kun olit tehnyt Fredin jotenkin erilaiseksi. Mä olin aina kuvitellut, että ne molemmat on pahoja poikia, jotka pyörittelee tyttöjä mielin määrin.

Teksissäsi oli omanlaista tunnelmaa ja tietynlaista todentuntua, mistä tykkäsin paljon. Kuvailua oli sopivan verran, ei liikaa, eikä liian vähääkään.

Ehdottomasti ihanin kohta oli tämä, jotenkin hauska, mutta silti todella suloista:
Lainaus
Tyttö maistui aivan narksuille ja lirppuville loistoveikoille, suloiselle ja niin kirpeälle.

Yhden virheen bongasin. Tuosta puuttuu sananväli näköjään.

Lainaus
”Järvelle me kyllä näemme, mutta mielummin minä näkisinTylyahon.”

Ja puheenvuoroissa pilkku tulee heittomerkkien ulkopuolelle, ei sisäpuolelle. Englanninkielisissä versioissa se tulee sisäpuolelle, muttei suomessa :)

Narina

• Utopisti
  • Keittiösaksisyndrooma...
« Vastaus #8 : 05.04.2010 16:12:49 »
En ole koskaan aiemmin lukenut George/Lunaa, mutta nyt kaipasin fluffyä ja tartuin sitten tähän. Ja vähänkö ihastuin! <3

Rakastuin tekstisi herkkyyteen ja varovaisuuteen, kirjoitustyylin ja sanavalintoihin. Tuo Lunan viimeinen "Minä haluaisin tehdä tuon uudestaan" oli ihan äärettömän suloinen - jotenkin viaton... <3

Pidin tuosta, miten erottelit Fredin ja Georgen luonteet toisistaan. Liian usein kaksosia pidetään toistensa kopioina ja ihmiset tuppaavat ajattelemaan, että heillä ei ole omaa persoonallisuutta lainkaan. Se, että toit heidän eroavaisuutensa esille, toi jotenkin kivaa realismia fluffyn keskelle... :)

Ei minulla ole paljoa sanottavaa. Tämä säilyi herttaisena alusta loppuun. Loppua tosin hieman laimensi vähän tuo kulahtanut "George oli iloinen, että Luna oli hänen" -juttu; senkaltaisia latistuneita loppuja kun on tullut vastaan aika monia... Viimeiseksi ajatukseksi olisin siis hakenut jotakin uutta. :)

Kiitos kuitenkin tästä. Pidin kokonaisuutena ihan älyttömästi! <3

- Narina
"Söin porkkanoita päivän ja pelastin maailman."
(Kuusiraajainen purppuratähti)

emaii

« Vastaus #9 : 08.04.2010 15:16:00 »
Päädyin katselemaan noita sun ficcejä, ja yllätyin siitä miten monesta täysin erilaisesta parituksesta olet kirjoittanut : D Aloin lukemaan tätä sitten otsikon ja erikoisemman parituksen takia. (: Hienoa työtä olet tehnyt, tykkäsin kovasti sekä Lunasta että Georgesta :') En voi muuta kuin kehua tätä, tosi suloinen oneshot : D
Don't you dare look out your window,
Darling everything's on fire. ♥

night eagle

• Imperfect
« Vastaus #10 : 08.04.2010 21:16:01 »
Tosi suloinen <3 Olet kirjoittanut tämän hyvin aidosti - pystyin siis sisäistymään Georgen tunteisiin ja ajatuksiin :)
Alan pikkuhiljaa jo ruveta tykkäämään Luna/George parituksesta. Ihana pari!
Mutta siis, tykkäsin oikein paljon. :D
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."

lanoliini

« Vastaus #11 : 19.05.2010 08:18:06 »
Ihana!

Rakastin tota sydäntä, joka jäi puolikkaaksi! Hui kauhistus, en kertakaikkiaan osaa sano mitään järkevää, mutta ajattelinpa nyt jättää kommentin, kun tämän nyt luin ja tykkäsin kovin. Alan näiden sun ficcien myötä tykkään koko ajan tästä parituksesta enemmän ja enemmän.

Mulla taitaa olla tänään joku rakkaudennälkäinen olo, kun vietän aikaa näillä söpöilyosastoilla!  ;D

Kiitoksia suuresti (ja anteeksi tämä turhaa höpötystä sisältävä kommentti)!

- lanoliini
lanoliinin hömpötyksiä ja lörpötyksiä löydät täältä.

Lozku

« Vastaus #12 : 19.05.2010 17:05:48 »
Kaunista. Pitäisi tässä väkertää novellianalyysia, mutta kun nämä ficit ovat paljon kivempia... :D

Olen ehkä hiukka samaa mieltä tirsun kanssa että Frediä ei olisi noin tarkkaan tarvinnut mainita, mutta toisaalta ei se minua hirveästi hämännyt.

Kauniisti olit taas kuvaillut ja niin edespäin...

Koska kaikki voimat menevät novellianalyysin, poistun kiittäen paikalta.

-Lozku

~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

RoastedGarlic

• pullatyttö
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
« Vastaus #13 : 02.12.2010 22:56:57 »
Lainaus
Tyttö maistui aivan narksuille ja lirppuville loistoveikoille, suloiselle ja niin kirpeälle.

Rakastin tätä lausetta.
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Hp-fani4EveR

• Potterholisti
  • You can be my hero, Harry.
« Vastaus #14 : 03.12.2010 15:37:18 »
Oih, ihanaa! (:
Söpöä ja kaunista tai jotain sinnepäin. ::)
Luna oli ihana omaitsensä! 
Tykkäsin! <3

Zacharias

• les amis de l'abc
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
« Vastaus #15 : 05.12.2010 17:53:21 »
Jei! Luna + toinen kaksosista (: Eli siis Top 5 parituksieni listan kakkonen. Todella söpsö ficci oli, kirjoitat todella sujuvasti. Oon varman muulloinkin lukenut sinu ficcei, mutta mutta.. Joh, tämähän oli hieman vanhakin jo, mutta silloin aikoinaan oli kyllä mielettömän hyvin ensimmäisiin ficceihin lukeutuneeksi kirjoitettu.

Luna on aina onnistuttu kirjoittamaan, en vielä koskaan ole törmännyt huonoon Lunailuun. Näissä on aina ihanan fluffyisen herkkä fiilis, johon on mukava syventyä (espes sunnuntaisin :'D haha)

Valitsin tämän siis viimeiseksi sunnuntaifluffykseni, ja hyvällä tunnolla jatkan tästä maanantaihin (: kiitos!
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste

_MES_

• "After all this time?" "Always."
Vs: Huurteinen sydän [Luna/George, K-11, fluffy]
« Vastaus #16 : 16.02.2013 22:25:24 »
Aaaw mikä ihanuus !
Tää oli niin söpö, noi kaks sopii toisilleen täydellisesti ! :-*
Kiitos tästä :3

_MES_
I solemnly swear, that i am up to no good.

Ellizia

• ~Lonely heart~
  • I May be dead, but I'm still pretty
Vs: Huurteinen sydän [Luna/George, K-11, fluffy]
« Vastaus #17 : 17.02.2013 22:24:58 »
Awwww! Siis niin söpöä kuin olla ja voi. Rakastuin heti paritukseen vaik en oo sitä ennen lukenutkaan. Kirjottele lisää tollasia niin kaikki on iloisia!!!

Lizia
If you can't say something nice, say nothing at all. - Bambi

Ava by: Auroora