// Alaotsikko: Bellatrixin mietteitä S oneshot
Nimi: The Black Sisters
Kirjoittaja: nekku
Ikäraja:S
Paritus: jtn pientä mainintaa
Bellatrix tunsi vihan palavan sisällään. Hänen siskonsa elivät onnellista elämää, he olivat hylänneet Bellan. Nainen asteli Lestrangen kartanon puutarhaan. Siellä oli synkkää, niin kuin Bellatrixin sydämessäkin. Siinä puutarhassa olisi kolmikon kuulunut viettää juhlia, juoda teetä ja keskustella turhista, mutta silti ennen heille niin tärkeistä asioista. Bellatrix kaipasi heitä, hän ei pystynyt kieltämään sitä eikä pitämään kyyneleitään sisällään.
Heikko...
Hän oli kateellinen.
Kateellinen Narcissalle, joka oli löytänyt elämänsä rakkauden vapaista ja puhdasverisistä miehistä. Heidän vanhempansa olivat ilomielin naittaneet Narcissan ja Luciuksen niin nopeasti kuin ehtivät. Narcissa oli onnellinen, vietti perhe-elämää ja keskusteli seurapiirissään mukavia.
Hyvä jos muistaa syntymäpäiväni...
Bellatrix oli kateellinen Andromedalle, joka oli niin rohkea ettei välittänyt pätkääkään sukunsa vihasta. Andromeda oli löytänyt rakkauden myös ja eli onnellista elämää.
Mutta Bella oli jumissa Rodolfuksen kanssa, miehen jonka hänen vanhempansa määräsivät hänelle.
Saastaisesta jästistä repäisi Andromeda itselleen miehen. Meda ei varmaankaan edes muista minua, meitä. Miten hauskaa meillä oli, kaikki ne riennot, leikit. Unelmat.
Andromeda ei ollut ilmoittanut itsestään kuin kerran. Nainen oli ilmoittanut synnyttäneensä lapsen.
Saastaisen puoliverisen. Niin, he ovat unohtaneet. He ovat unohtaneet meidät....
"...mutta minä en, minä en ole unohtanut. MIKSI MINÄ EN OLE UNOHTANUT?!" Bellatrix karjaisi mietteensä ääneen.
Kyyneleet polttivat naisen kasvoja.
"Voi, minä kyllä muistan! 'Kylläpä nuo ovat suloisia yhdessä, nuo Mustan siskokset' , kaikki aina sanoivat. Cissy ja Meda ovat selvästi unohtaneet, unohtaneet meidät, meidän lupauksemme!" Bellatrix jatkoi yksinään.
Bellatrix juoksi Mustien kartanon puutarhassa. Narcissa ja Andromeda saivat hänet lopulta kiinni. Tytöt nauroivat heleästi.
"Ajattelkaas, että me menemme naimisiin joskus", Andromeda huokaisi.
"Niin, omien unelmien prinssien kanssa!" Narcissa kikatti ja unelmoi satulinnasta.
"Mutta lupaattehan, että mitä ikinä tapahtuukin, vaikka asuisimme jokainen pitkän matkan päässä toisistamme, me ollaan silti yhteydessä toisiimme? Ei erota ikinä?" Bellatrix kysyi silmäillen pienenpiä sisariaan.
"No, tietysti! Eihän meitä voi erottaa. Voidaan ostaa yhdessä paljon leluja ja leikkiä niillä sitten!" hihkaisi Narcissa, Andromeda purskahti nauruun.
"Pöljä, ei aikuiset leiki", ilmoitti Bellatrix hänkin nauraen.
"Ai, no mitä ne sitten tekee?" kysyi Narcissa ihmeissään.
"Hienot naiset käy teekutsuilla ja tanssiaisissa, Cissy", Andromeda sanoi.
"No sitten me käydään sellaisissa eikö vaan?" Narcissa kysyi.
Bellatrix ja Andromeda nyökkäsivät. Mikään ei voisi erottaa heitä.
Mutta toisin kävi.
Kommentteja?