Wau.
Eikä.
Huh.
Tämä oli upea, loistava, kaunis. Jestas, eihän tällaista olekaan.:D Tämähän on ehdottomasti yksi parhaita ficcejä joita olen koskaan lukenut. Rakastuin. Pitkästä aikaa sitten Zsanyan H/D ficcien lukemisen itkin oikein kunnolla ficin takia ja tavallaan haluan kiittää sinua siitä. Tuntuu, että minusta on viime kuukausina tullut paljon tunteettomampi ihminen kuin ennen, joten oli oikeastaan kiva pitkästä aikaa kunnolla vollottaa jonkun tällaisen vuoksi.:D Ai miten ihanaa.<3
Tällaista ficciä olen etsiskellyt jo kauemman aikaa. Kyllähän H/D:tä löytyy, mutta nimen omaan hyvää H/D:tä, joka herättää tunteita ja jonka haluaa ehdottomasti saman tien lukea loppuun asti, on mielestäni liiankin vähän. Tämä oli juuri sitä mitä kaipaankin, tällaista saisi olla lisää.:>
En edes tiedä, miten päädyin Hunajaherttuaan lukemista etsimään. Harvoinpa eksyn muuten lukemaan k-13 tasoista ficciä. Tavallisesti luen aina vain ikärajalla nc-17 ja jotenkin minulle on jäänyt sellainen mielikuva, että ne sattuvat olemaan muutenkin kaikin puolin parempia kuin juuri nämä S - K-13 tasoiset ficit. Tämäpä onkin jo kolmas lähiaikoina lukemani teksti, joka todistaa, että jostain ilmestyneet mielikuvani ovat pahasti väärässä.
Nimi oli niin puoleensa vetävä, että vaikka tulinkin tänne alunperin jossain ihan muussa tarkoituksessa, kuin etsiäkseni fluffyista hoodeetä, jossa Draco muuttuu pehmoksi, en voinut vastustaa linkin avaamista mielenkiintoisen nimen takia.(:
Olihan tässä kliseitä juu, mutta ne eivät todellakaan häirinneet. Hyvä kirjoittaja kai sitten oikeasti saa kaikki kulutetutkin aiheet kuulostamaan todella hyviltä. Vaikka tässä muutama H/D ficeissä usein käytetty piirre esiintyikin (ja jotka yleensä häiritsevät/jopa joskus naurattavat) olit saanut kirjoitettua ne niin loistavasti, että sillä nyt ei ole mitään väliä, vaikka muutamaan kertaan olisikin muissa ficeissä nähty.
Tarinan ideasta ja sen toteutuksesta tykkäsin tietysti myös, tämä oli jotain aivan loistavaa. Eteneminen tarinassa oli minun makuuni sopivaa. Tekstisi on sujuvaa, eikä mikään tässä minun korvaani ainakaan tökkinyt.
Kiitos sinulle siis todella paljon tästä ihan oikeasti vaikuttavasta lukuelämyksestä. Kiitos paljon.<3
Okei, nyt olen ainakin yrittänyt kuulostaa suhteellisen järkevältä tätä kommentoidessani. Sitten siihen, mitä olisin halunnut koko ajan kirjoittaa yllä olevan sijaan:
OIII AWWW, nam, ihana, upea, mahtava, huippu ja niin suloinen ficci, että ei mitään rajaa.<3