Kiellän itseltäni lomat (koneelta), koska silloin jään näemmä auttamattomasti jälkeen tässä kommentoinnissa. *virnn*
Ansaitsisit varmasti jonkin kunniamaininnan ja -merkin näistä. Yli 30 on paljon! Niistähän saisi kohta koottua ihanan kirjasen... Voisin kuvitella sen. Siihen hauskat Hetalia-kannet ja tarvittaessa pientä kuvitusta myös sivun nurkkiin. Voih, sellaisen jos minkä minä haluan!
Kröhm... Taas aiheeseen, jos pääsis...
26. Kaamea totuus, Kiinaseni! Japanin ajatus oli kyllä hyvin huomaavainen, mutta siitä taidettiin vain joutua syvempään suohon... Tuo Kiinan (Hello Kitty)pehmo-villitys on kyllä todella hauska yksityiskohta hänessä. Lisäksi sait hänestä entistä Kiinamaisemman kun laitoit tuon 'aru'-päätteen hänen vuorosanoihinsa.
Japani nyt on Japani, käänsi miten käänsi. Hänestä ei jää kättelyssä paljon käteen (pidättyväinen kun on), mutta lähemmän tuttavuuden jälkeen hän osottautuukin mukavaksi kaveriksi.
27. Awww! Ihana pätkä. Sai hymyn 110% varmuudella nousemaan kasvoille, ja tekee sitä joka lukukerran jälkeen.
Berwaldin onni, että suomalaisissa tuotteissa on myös ruotsinkielinen tuoteseloste. Lisäksi ajatus, että Berwald on kiinnittänyt huomiota kaikkeen Tinossa, aina tuoksusta jokaiseen piirteeseen ulkonäössä ja luonteessa, on todella suloinen.
Tämä oikein hiveli fanitytön mieltä! Vaikka Hana Tamago, palleroinen, olikin loukannut tassunsa... );
28. Kyproksen sävystä päätelleen, hän on myös joutunut vastaavan arvan kohteeksi... Kreikka ja Turkki ovat kyllä parantumattomia. Toivottavasti Japani ei tule kuulemaan kohtalostaan, koska ei ole kovin mieltä ylistävää tulla arvotuksi. Lisäksi Kreikka ei saa hävitä Japania! Minä en ala, jos en voisi enää seurata niiden kahden toljailuita. Eli "Go Go Kreikka! Kannustan sinua!" Olen silti iloinen, että toit Turkin ja Kyproksen mukaan tähän. Jälkimmäisestä ei ole tullut yhtään fanitekstejä vastaan, joten jo oli aikakin, että hän pääsi parrasvaloihin.
29. Olenkin kaivannut Englantia kovasti. Hän on sellainen karkea herrasmies, johon ei voi olla tykästymättä. Hän on aina niin sanavalmis, ja tämä oli aivan loistava lohkaisu:
”Missä sinun viisikymmentä osavaltiotasi muka sitten ovat?” hän kysyi ja napautti Amerikan otsaa sormellaan, ”idiootti, luuletko että minä kestäisin sen kolmikon kanssa koko ajan kun sinussakin on jo aivan liikaa harmia”.
Amerikka nyt kerää aina sympatiat tietämättömyydellään (tosin se on oikeassa maailmassa hieman rasittavaa paikoittain). Hän on kuitenkin hyvä tyyppi, eikä tarkoita pahaa. ^^
30. Ja nyt kun aiheeseen kerta päästiin...
Tino parka! Ei saa säikyttää häntä tuolla tavalla kun hän ei ymmärrä! Tino yrittää kuitenkin olla diplomaattinen kaikkien suhteen, joten mahtoi olla todella kamala tilanne hänelle. Onneksi Enlanti tuli hänen henkiseksi tuekseen.
Amerikalle mahtoi olla todella paha shokki... Voi, ehkä hän toipuu siitä vielä. Minä en tosin lupaudu hänen terapeutikseen...
Olet nero, nero, nero, nero, nero, nero, nero, nero ja nero! Voih! Mainitsinko jo että olet nero? Nämä ovat niin ihania! <3<3<3
Tästä viisikosta kehkeytyi tällainen järjestys: 27, 29, 28, 30 & 26