AlaotsikkoAxis Powers Hetalia, K-11, raapaleitaX100, 27.2.-11
Nimi: Pieniä tarinoita Maailmasta
Kirjoittaja: Vyra
Fandom: Axis Powers Hetalia -jjb lisäsi fandomin otsikkoon
Genre: Humor, draama ja varmaan vähän kaikkea muutakin.
Ikäraja: Korkeintaan K-11, tarkempi ikäraja jokaisen raapaleen alussa.
Päähenkilöt: Paljon. Tähän mennessä: Pohjoismaat, Baltianmaat, Benelux-maat, Puola, Ranska, Englanti, Saksa, Italiat (Veneziano & Romano) , Itävalta, Preussi, Unkari, Sveitsi sekä Liechenstein, Espanja, Amerikka, Kanada, Kuuba, Egypti, Venäjä, Kiina, Kenraali Talvi, Kreikka ja Japani, Rooma ja Germaania, Turkki, Kypros, Sealand, Hongkong, Ukraina.
Disclaimer: En omista Hetaliaa enkä edes yhtään valtiota.
A/N: Nämä rääpäleen-raapaleet ovat sellaisia, joita syntyy koko ajan kun keksin kivoja ideoita joista ei sitten kuitenkaan ole oikeaksi jutuksi. Kaikkien iloksi (tai suruksi) julkaisen niitä nyt täällä. Ajattelin lätkiä nämä samaan paikkaan, että pysyvät nätisti kasassa. Kommentoida saa ja pitäisin siitä kovasti. Myös kaiken maailman ehdotukset ja ajatukset otetaan vastaan, kiitos!
Raapale 1
Ikäraja: S
Henkilöt: Tanska, Ruotsi, Norja ja Suomi
”Joko hyväksyt sen, että minä olen meistä vahvempi?”
”Hmm?”
”Olen kulkenut pitkän matkan ja aion haastaa sinut nyt, taistele pelkuri!”
”Hmm”
”Kohtaamme täällä ja selvitämme välimme lopullisesti!”
”Hmm… Okei”
”Hei, Norja”, Suomi tervehti ja heilutti kättään, ”mitä Tanska ja Su-san tekevät?”. Mainitut kaksi vanhempaa Pohjoismaata seisoivat keskellä hiekkakenttää neljän metrin päässä toisistaan. Tanska irvisti ja heilutti kirvestään huudellen välillä. Ruotsi seisoi vakavana paikallaan kädet puuskassa, miekka lepäsi huotrassaan lantiota vasten. Norja ja Suomi seisoivat kentän laidalla katsomassa.
”Tanska keksi yhden jutun, joka oli jäänyt joskus kesken”, Norja vastasi. Hän katseli tylsistyneenä kentällä seisovaa kaksikkoa.
”Ai”, Suomi sanoi, ”kuinka vanha juttu?”
”Jostain 1100-luvun puolelta väliltä”, Norja vastasi. Tanska huuteli edelleen kentällä taisteluhaasteitaan.
”Miksi?”, Suomi kysyi. Hän oli löytänyt jostain kepin ja piirteli kiemuraisia kuvioita hiekkaan.
”Koska Tanskalla on tylsää”, Norja vastasi ja siirsi mielenkiintonsa Suomen taiteellisiin kokeiluihin, ”tuo näyttää linnulta”. Hän osoitti yhtä kuviota. Suomi lopetti piirtämisen ja vilkaisi toista valtiota.
”Sen piti olla kissa”, hän sanoi.
Raapale 2: Teehetki
Ikäraja: S
Henkilöt: Englanti ja Ranska
”Sano se”, Ranska pyysi. Hänen äänensä kuulosti Englannin mielestä lähes lapsellisen anovalta.
”En sano”, Englanti vastasi tiukasti. Eikö Ranska tajunnut, että nyt oli teehetki? Silloin istuttiin pöydän ääressä nauttimassa teestä ja leivonnaisista. Ei häiriköity muita asiattomilla kysymyksillä.
”Sano. Minä haluaisin kovasti kuulla sen”, Ranska kuiskasi pehmeästi, ”Englanti rakkaani”. Englanti nielaisi teensä väärään kurkkuun ja joutui kakomaan hetken. Ranska taputti häntä avuliaasti selkään, tosin kovemmin kuin olisi ollut tarve.
”Minä en ole sinun rakkaasi”, Englanti tiuskaisi, ”Häivy”.
”Luuletko, kultaseni, että jättäisin sinut yksin”, Ranska huokaisi, ”en ainakaan ennen kun olen saanut haluamani”. Hän kumartui Englannin viereen ja kuiskasi hiljaa hänen korvaansa, ”sano se”.
”Jätätkö minut sitten vihdoin rauhaan?” Englanti kysyi äkäisesti ja hätisti Ranskaa kauemmas. Ranska naurahti ja nyökkäsi silmää iskien.
”Dieu et mon droit”, Englanti ärähti. Ranska naurahti uudestaan ja väisti kepeästi Englannin heittämän teekupin. Ennen lähtöään hän vielä kääntyi ympäri ja lähetti suurieleisesti lentosuukon. Englantia harmitti, ettei hänen seuraavaksi heittämänsä lautanenkaan osunut kohteeseensa.
A/N: Pieni selitys. Dieu et mon droit on UK: n virallinen motto (suom. "Jumala ja oikeuteni"). Jostain kumman syystä se on ranskaa.