Kirjoittaja Aihe: Twilight: Esmen kadonnut lapsi (K-11) [9.luku 1.8!]  (Luettu 31416 kertaa)

Arosalie

Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13)
« Vastaus #60 : 22.01.2010 19:34:09 »
Kello alkoi tulla pikku hiljaa kaksitoista. Emmett pomppi jo kärsimättömänä penkillään. ''Edi, lähdetään jo! Haluan tekemistä!'' Hän oli koko päivän ollut kuin pieni lapsi, ehkä hän oli sisäisesti. Kuka tietää?

Muutama minuutti myöhemmin päätin päästää hänet tuskistaan. ''Emmett, voimme lähteä nyt, mutta muista ottaa prinsessalapiosi mukaan.'' Vitsailin hänelle, mutta hymyni laantui kun huomasin sivusilmällä hänen kasvonsa valahtavan valkoisemmiksi kuin normaalisti ne olivat. ''Kuinka sinä tiesit siitä? Yritin salata ajatukseni sinulta, sen piti olla yllätys!'' Ei voinut olla totta! Emmettillä oli oikeasti prinsessalapio. ''Emmett, kiusasin sinua vain! Et voi olla oikeasti tosissasi!'' Hän vain ravisti päätään itsekseen. Hän kurkotti sohvan taakse ja nosti esille vaaleanpunaisen lapion mistä erotin Prinsessa Ruususen kuvan varresta. ''Esme teki tämän minulle kerran. Eikö olekin hieno?'' Tunsin suuni olevan auki järkytyksestä. ''Emmett... O-oletko varma ettet ole homo?''

Ei en meinannut kuolla nauruun tuossa kohtaa en sitten ollenkaan! Emmett oli vain niin suloinen ja Emmettmäinen ettei ole mitään rajaa! Kiitos tästä mukavasta nauru tuokiosta tähän synkkään iltaan. Tämä luku oli kyllä odottamisen arvoinen.

Jatkoa pian?

-jjassuu

• Vieras
« Vastaus #61 : 22.01.2010 19:35:12 »
Haha ai että ihan prinsessalapio ! :D
mut joo niinpä eikö oo opetettu et tollassiin kohtiin ei saa jättää !  ;D
laitas jatkoa nopeesti :D ei pysty oottamaa  ;)

♥ -jjassuu

Anaid

• Jamie <3
« Vastaus #62 : 22.01.2010 20:49:42 »
Tyhmä! >:(
Jätit tämmöseen kohtaan!
Sä oot niin, NIIN, kuollut! ;)
Emmettin prinsessa lapio! :D *reps*

<3:Anaid

Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Kotitonttu

« Vastaus #63 : 22.01.2010 20:58:00 »
Jee uus luku! hahah Prinsessalapio :'DD  Emmett♥

Anteeks mun on pakko sanoo tää, mut arkuissahan on aina lukko. Eli Emmettin ja Edwardin olis aluks pitäny avata/hajottaa se lukko. Mut älä välitä, oli vaan pakko sanoo tuo.
Ja sit kaksi virhettä löysin:
Lainaus
''Emmett, kello on kuusi illalla. Siellä paistaa aurinko vieläkin, emme voi lähtee minnekään.
lähteä, tosin en tiedä jos kirjotat Emmettin sanomat asia puhekielessä niin sitten on eri juttu, mutta on kivempi lukea kirjakielessä olevaa tekstiä

Lainaus
''Mitäs  aiotte puuhata?''
S-kirjain pois, tai mun mielestä se olis parempi ilman S-kirjainta.
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

NiNNNi

• Weasley
    • LJ
« Vastaus #64 : 22.01.2010 21:14:05 »
katriqqq: Kiitos! :D Ihan teitä varten jätin sen tuollaiseen kohtaan. ;D Ja pitääkin katsoa jatkossa ettei etene liian nopeaan. :)
Arosolie: Kiitos! Pelkäsin, että menin hiukkasen yli tuossa lapiokohtauksessa, mutta hyvä että nauratti. Yleensä olen huono kirjoittamaan huumoria. :D Jatkoa yritän saada kasaan mahdollisimman nopeaan. ;)
-jjassuu: Niin, ihan ikioma prinsessalapio ;D Ja valitettavasti jätin tuollaiseen kohtaan, jännitystä.. :D
Anaid: Älä tapa mua! :D Muuten et saa tietää mitä tapahtuu ;) Ja prinsessalapio on niin ihana <3 Kiitos. :D
Kotitonttu: Emmett ja prinsessalapio ♥ Ja olin unohtanut kokonan tuon lukon ;D Sori. :D Ja kiitos kun huomautit parista pienestä virheestä, yritän jatkossa katsoa pois nuo ja yritän muistaa kirjoittaa kaikki puhevuorotkin kirjakielellä, kuulostaa minunkin mielestäni paremmalta. :) Kiitos kommentista!

« Viimeksi muokattu: 23.01.2010 14:46:57 kirjoittanut NiNNNi »
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Draconis Lupin

• Noitalapsi
  • Allons-y, Alonso!
« Vastaus #65 : 22.01.2010 21:29:02 »
Eihän hauta-arkuissa ole lukkoa? Eiks niissä oo vaan naulat/ruuvit joilla kansi laitetaan paikoilleen..?

Mutta, tarinasta, aika hyvä, miulla on jo vahva epäilys siitä, kuka se lapsi tulee olemaan, enkä oikeastaan pidä siitä yhtään mutta..
Ja niin, Emmett ja prinsessalapio =D loistavaa

Jatkoa pyytäisin, mahdollisimman pian :)

Tattinen`

• Mikki Hiiri
  • Muse<3
« Vastaus #66 : 22.01.2010 22:26:57 »
HAHAHAHAAAAAA!<3<3

Ei juma mikä luku ;'D

prinsessa lapio... hihiiii

tää oli ihan sika hyvä  <3

ooh jatkoa piaan enn kestä 8(

~Tattinen`
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

Ewelyn

• Musta joutsen
  • Death makes artist.
« Vastaus #67 : 23.01.2010 09:47:41 »
Mun piti jo eilen kommentoida, mutta sitten se jäi.  :-[

Btw. Jälleen ihana luku, ja kerronta. Tämä listautui lempilukuihini, oli niin hauska.  ;D ;D Emmett ihan perusitsensä.

Ja jännään kohtaan jätit.  :o Oikeesti, ihan sairaan ilkeetä tollanen.  ;)

Kaksi virhettä huomasin.

Lainaus
haudankaivavaisiin
haudankaivajaisiin
Lainaus
etsimän
Oisko mieluummin etsimisen

And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

NiNNNi

• Weasley
    • LJ
« Vastaus #68 : 23.01.2010 14:29:06 »
Draconis Lupin: Kiitos! Tuosta hautajutuista en tiedä kovin paljoa joten olen pahoillani jos se kuulostaa jotenkin epänormaalilta tai tollain.. Prinsessalapio oli pakko tulla mukaan ;D Ja lapsiehdokas selviää varmaankin muutaman luvun jälkeen. ;)
Tattinen`: Naurut näköjään irtosi. Se on mukava kuulla. ;D Jatkoa yritän piakoin laittaa. ;)
Chewy: Kiitos noista virheistä, korjasin ne pois. Ihana kuulla, että Emmett oli onnistunut. ;D Ja loppu oli ihan teitä kommentoijia varten. ;) Kiitos kommentistasi!
New York, New York

Rassermus

• Do you like it? I like it. I lööööv it!
« Vastaus #69 : 23.01.2010 19:38:41 »
Hihiiiii<3<3<3<3
Joo. Tykkäsin.
Prinsessalapio<3<3 :DD
Joo. Hauska ja kiva ja tällee^^
Jatkoa piannn^^
Tää on ihana<3

mariamo

• maggara.
« Vastaus #70 : 27.01.2010 09:22:12 »
Joo olen todella pahoillani, että en kerkiä betailee enää :'(
Ja myös pahoittelen noita virheitä mitä tuolta oli löytynyt.. :-[
Harmikseni en edes ehdi lukemaan sun lukuja enää.. :'(

loveya, maria
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

Jamieena

• *
  • Carlisle on ihanin
« Vastaus #71 : 27.01.2010 20:37:00 »
Ihana tuo Emmettin lapio. Koko ficci on todella hyvin toteutettu.

Embuu

• vammanaama
  • because you are the only exception ♥
« Vastaus #72 : 28.01.2010 17:06:35 »
Ihanaa!! Emmettill on PRINSESSALAPIO!! uu jee!!!   ♥♥♥♥
Lisssäää please!  :-*

♥:  prinsessalapioinen sarvikuono
daadaaadaaadaaadaa

NiNNNi

• Weasley
    • LJ
« Vastaus #73 : 28.01.2010 17:27:23 »
Rassermus: Prinsessalapiota taidetaan fanittaa jonkin verran. :D Pian tulossa jatkoa! Kiitos kommentistasi!
mariamo: Harmi minunkin mielestäni etten kerkiä betailemaan enään, kun olit niin hyvä ;) Mutta aina ei voi mitään. Ja mitä väliä jos pari virhettä löytyy? :D Ja toivottavasti kerkiät sitten joskus edes lukemaan. ;)
Jamieena: Emmettin ikioma lapio ♥ Kiitos!
Embuu: Prinsessalapio ♥♥♥ Jatko on jo betalla. ;) Kiitos!
New York, New York

mariamo

• maggara.
« Vastaus #74 : 28.01.2010 17:39:58 »
Noni nyt meitsil on taas kone  8)
Ja awwii ihana luku oli :) Toivottavasti jatkoa tulee piaan :P

- loveya, maria
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

Lööperiikka

« Vastaus #75 : 28.01.2010 20:29:40 »
Että ku mää repesin tos prinsessalapio kohas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;D
 Joo jännittävään kohtaan jäi.
Toivottavasti jatkoa tulee pian!

NiNNNi

• Weasley
    • LJ
« Vastaus #76 : 28.01.2010 20:47:14 »
mariamo: Hienoa! Jatkoa tulee nyt. :)
Lööperiikka: Prinsessalapio on ihku. Pakko myöntää ♥ Ja jatkoa tulee nyt.

A/N: Pahoillani kestosta. Ajatukset eivät meinaa kulkea koulun takia.  :( Ja sitten oli betan vaihto ja tuollain.. Selityksiä, selityksiä.. Kuitenkin, olen pahoillani että tää luku on hiukkasen lyhyt, mutta en osaa kertakaikkiaan kirjoittaan pitkiä lukuja.  :-\ Mut päästän teijät nyt uuden luvun kimppuun. ;) Ja tämän luvun on sitten betannut Chewy, kiitokset hänelle!  :-* Hän siis betaa luvut tästä lähin ;)

4.luku

EsmePoV
Pojat olivat lähteneet jo tunti sitten. Miksei heistä kuulunut mitään? En voinut itselleni mitään, ravasin olohuonettamme ympäriinsä. Carlisle ja Rosalie istuivat sohvalla neuvottomina. He olivat yrittäneet saada minut rauhoittumaan ja istumaan sohvalle heidän kanssaan varmaankin kahteenkymmeneen kertaan, onnistumatta kertaakaan.

''Esme- rakas, tule istumaan tänne. He soittavat heti kun ovat saaneet arkun kaivettua ylös ja aukaistua.” Minusta oli hyvin turhauttavaa vain istua sohvalla ja odottaa yhtä puhelua joka voisi muuttaa elämääni. ''Esme, tule istumaan, ihan varmasti he kohta soittavat ja kertovat hyviä uutisia.'' Nyt Rosaliekin yritti taivutella minua. Ei onnistuisi.

Olin pakahtua, mutta puhelimen soitto pelasti minut. Ryntäsin pöydälle ja nappasin puhelimen Carlislen sormien alta. Tämän puhelun tahdoin itse ottaa vastaan. Vastasin puhelimeen ja jäin odottamaan vastausta. ''Esme, aukaisimme arkun.'' Niin, kyllä minä sen tiesin. ''Emmett, asiaan. Sano vastaus nyt vain suoraan.'' Sekunnit kuluivat toisensa jälkeen, aloin tulemaan epäluuloiseksi ja hiukkasen pakokauhun valtaan.

''Esme, hauta oli tyhjä.'' Minulta pääsi huokaus. Onneksi. Nyt enää pitäisi etsiä tyttäreni jostakin. ''Kiitos Emmett, ja kiitä Edwardiakin puolestani. Voitte lähteä tulemaan takaisin.'' Kuulin Emmettin myöntyvän ja katkaisevan puhelun. Tunsin kuinka kivi vierähti sydämeltäni pois. Tyttäreni olisi elossa tuolla jossain.

Käännyin Rosalien ja Carlislen puoleen hymyillen. Molemmat huomasivat ilmeeni muutoksen. ''Hauta taisi olla tyhjä?'' Nyökkäsin vain hymyillen ja ryntäsin Carlislen käsivarsille. Ennen kuin huomasinkaan, olin alkanut itkemään kyyneletöntä itkua.

''Shh… Esme, kaikki on hyvin. Tyttäresi on elossa, enää tarvitsee vain etsiä hänet.'' Tunsin Carlislen käden silittävän selkääni pyörivin liikkein. Se auttoi rauhoittumaan. ''Carlisle, miten aloitamme etsintämme?''

''Ajattelin, että selvittäisimme missä lapsesi on asunut adoptiovanhempien kanssa ennen ’kolaria’. Jos lähdettäisiin siitä alkuun ja mentäisiin tarkistamaan se talo.'' Nyökkäsin ja halasin Carlislea tiukemmin. Häneen pystyin luottamaan tilanteessa kuin tilanteessa, hän oli turvasatamani.

RosaliePoV
Arkku siis oli tyhjä. Tytär eläisi tuolla jossakin, erossa äidistään. Tunsin hiljenneen sydämeni kohdalla pienen pistoksen. Olin aina pitänyt ja rakastanut lapsia. Olin aina tahtonut pienen lapsosen pyörimään jalkojeni ympärilleni ja katsellakseni vierestä kuinka hän kasvaisi ja lähtisi omille teilleen. Miksen minä, Rosalie Hale, ollut saanut omaa lasta? Vaihtaisin mitä vain pieneen sylivauvaan, jota saisin kasvattaa ja helliä. Ja nyt Esme saisi tyttärensä todennäköisesti takaisin pienen etsinnän jälkeen.

''Rose, tuo kuulostaa aika itsekeskeiseltä. Jos et voi olla iloinen Esmen puolesta niin ole edes lapsen.'' Niin, pystyisin kyllä olemaan lapsen puolesta onnellinen. Hän saisi seitsemäntoista vuoden jälkeen äitinsä takaisin ja pääsisi kuulumaan onnelliseen perheeseen. Minusta tulisi hänelle täydellinen täti, kun en voinut muutakaan olla. Vaikka Edward välillä tuntui olevan itseään täynnä, niin kyllä hän välillä viisaita neuvojakin antoi. ''Kiitos, Rose.''

En voinut kuin hymyillä. Ajatustenluvulla oli joskus hyötyäkin. Ei tarvinnut aina sanoa kaikkea ääneen hänelle, mutta ainahan siinä huonojakin puolia oli. Piti varoa mitä ajatteli kun Edward oli lähettyvillä. Esimerkiksi yö tekemisiä ei saanut ajatella hänen lähettyvillään, hän hermostui siitä helposti. Kuulin kuinka hän tuhahti ajatuksilleni huoneessaan.

Aloin jälleen ajattelemaan lasta. Pukisin hänet täydelliseksi jokaisena päivänä ja hän kehuisi minua ja kertoisi kuinka olisin koko maailman täydellisin täti ja kuinka kaunis olisin. Niin, hän kehuisi ulkonäköäni, hän kertoisi jokaisen yksityiskohdan mistä piti minussa eniten.
Rakastin sitä kuinka kaikki kehuivat ulkonäköäni, se oli kaikki kaikessa minulle. Mutta silti, luopuisin siitä sekunnissa jos vain saisin itselleni lapsen. Sitä päätöstä ei tarvitsisi edes miettiä, se oli selvä päätös. Kaikki perheessämme tiesi sen.

CarlislePoV

Taisin lukea lehdestä, että kolari oli tapahtunut Seattlessa ja he asuisivat siinä lähettyvillä. Varmasti kannattaisi mennä tutkimaan heidän asuntonsa. Pitäisi vain etsiä enää tarkka osoite ja sitten olisikin matkana jo Seattle. Taidankin pyytää Edwardia etsimään osoitteen, jotta voisimme jo tänä iltana lähteä matkaan. ''Okei, menen selvittelemään.'' Nyökkäsin hänelle hajamielisesti.

Eniten minua oli nyt lähiaikoina mietityttänyt kuinka voisimme elää Esmen tyttären kanssa kun löytäisimme hänet. Hänhän oli ihminen. Veri ei vaikuttaisi minuun mitenkään, mutta entä Esme itse, Edward, Rosalie ja Emmett? Heille se voisi jopa olla haastavaa. Asunto tuoksuisi ihmiselle ympäri vuorokauden. He eivät pääsisi hajua karkuun, se olisi joka puolella. Enkä ainakaan itse usko, että tyttö tahtoo edes liittyä vampyyreihin ja Esmekään ei tulisi koskaan suostumaan siihen. Se kaikki tulisi olemaan haaste, mutta uskoin että selviäisimme siitä kaikesta.

''Carlisle, heidän asuntonsa sijaitsee syrjässä keskellä Seattlen metsää, ei ole osoitetta. Pitää vain mennä etsimään.'' Tietenkin, eihän tämän tietenkään pitänyt niin helppoa olla. Aina jotain esteitä ja vaikeuksia tulee eteen. ''Kiitos Edward, taidamme lähteä Esmen kanssa tänään jo etsimään.'' ''Tulen auttamaan teitä.''

Kommentit olisivat kivoja :D
« Viimeksi muokattu: 28.01.2010 20:49:21 kirjoittanut NiNNNi »
New York, New York

E_Bella

• Vieras
« Vastaus #77 : 28.01.2010 20:57:46 »
hihii... edistä ja emmettistä tuli haudanryöstäjiä!... öh, no kaivajia!   ;D
ihana luku oli taas!  <3  Rosalien kuvakulmasta pidin eniten! =)  en profiilista ei niin kirjoteta, niin mukavaa vaihtelua!   ;)
jatkoa toivoisin!  ^^

kakku.

• I know it hurts, it was meant to
« Vastaus #78 : 28.01.2010 21:00:10 »
Täytyy sanoa, että tässä tykkäsin eniten tuosta Rosen näkökulmasta. Sai vähän makua, että mitä hän ajattelee! Jotenkin sitä kuvittelis Rosen sellaiseksi, joka vihaa lapsia, mutta toisin on.
Toivottavasti Esme sais tietää lapsestaan jotaki tässä lähiaikoina, joten JATKOAA! :D
But I am the chosen one.

Rassermus

• Do you like it? I like it. I lööööv it!
« Vastaus #79 : 28.01.2010 21:01:39 »
Ihana<3 Hyvä, että hauta oli tyhjä^^
Joo. En osaa sanoo mitää järkevää, joten.
JATKOA!!!!