Kirjoittaja Aihe: Twilight: Esmen kadonnut lapsi (K-11) [9.luku 1.8!]  (Luettu 30919 kertaa)

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [6.luku 9.2!]
« Vastaus #100 : 13.02.2010 19:07:00 »
oikeesti, ihan sika ihana luku<3
toivottavasti ne löytää alexin<3
mä toivoisin myös jatkoa  (:

~Tatti
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [6.luku 9.2!]
« Vastaus #101 : 19.02.2010 00:06:20 »
voii.. tää on niin suloinen ficci, voi Esme on niiin parka : (.
Tää ficci on tosi hyvä, niinkuin sun kirjoitus tyylikin.
Jatkoa!!
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [6.luku 9.2!]
« Vastaus #102 : 19.02.2010 23:15:06 »
katriqqq: Kiitos! Ihana kuulla, että suru on uskottavan kuulosta. :) Yritän saada jatkoa pian. ;)
Arosalie: Kiitos! ♥
Rassermus: Kiitos, jatkoa yritän saada pian. ;)
Kotitonttu: Kiitos! Kommentit piristävät kummasti päivääni. :)

Kiitos kommenteista! Ette arvaakaan kuinka paljon ne piristää!!
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [6.luku 9.2!]
« Vastaus #103 : 20.02.2010 20:55:20 »
Tämä on ihanan erilainen!
Ei mitään tavallista... Toivottavasti ne löytää Alexin pian!!!
Esme parka, talosta toiseen joutuu raahautumaan etsien lastaan.
Kirjoitat hyvin..... Joten nopsasti jatkoa sitten :D
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [6.luku 9.2!]
« Vastaus #104 : 21.02.2010 14:21:07 »
Naxone: Kiitos, niin Esmeä käy helposti säälikis ; (

Sain kirjoitettua tänne tälläisen pienen väliluvun tiedän iloksenne, toivottavasti pidätte. ;) Ja jos jotakin kiinnostaa, niin voi käydä lukemassa uusimman ficini trailerin. :D There is no me without you

7.luku
Haikeus ja suru ottivat vallan ja aloin itkemään jälleen kyyneletöntä itkua hengitykseni pätkiessä.
Tällaista en enää kestäisi kauan.


EsmePoV
Suljin valokuvakansion ja puristin sen rintaani vasten. Suljin silmäni ja keskityin turhaan hengitykseen. Tämä olisi nyt ohi. Lopullisesti ohi.

Kuulin Carlislen askeleet selkäni takana. Hän nosti minut syliinsä ja keinutti minua kuin vauvaa, pakosta huulilleni nousi pieni, mutta surullinen hymy. Näin minun olisi pitänyt saada tehdä seitsemäntoista vuotta sitten. Carlisle lähti kävelemään pihalle talosta kohti autoa.

Autolla hän laski minut takapenkille ja siirtyi itse etupenkille. Vetäydyin edelleen silmät kiinni auton nurkkaan ja puristin valokuvakansion tiukempaa rintaani vasten ja asetin käteni polvieni ympärille. Aukaistuani silmäni huomasin Edwardin vilkuilevan minua vähän väliä taustapeilin kautta ja Carlisle katsoi olkansa yli. He olivat selvästi huolissaan. Mitä suotta, olinhan vain murtumispisteessä, en edes vielä murtunut täysin. Odottaisivat edes sinne asti. Silloin minä sitä tukea tarvitsisin.

Koko automatkan ajan oli todella hiljaista, Carlisle ja Edward vain vilkuilivat toisiaan ja siinä samalla minuakin. Katseet olivat täynnä sääliä mikä lisäsi tuskaani vielä lisää. Huusin mielessäni. En tarvitse sääliä! Tiesin Edwardin kuuntelevan ajatuksiani tarkkaan, häneltä ei voisi jäädä tuo huomaamatta. Suljin jälleen silmäni katseilta ja kävin muistoja uudelleen läpi vaikka se vain lisäsikin kaipuun tuskaa.

Vaaleanpunaiset tapetit, prinsessaraita, Alexin mitat; yksi vuotias, kaksi vuotias, kolme vuotias. Alex nousee ensimmäistä kertaa tukea vasten, Ensi askeleet.

Ne kaikki ihanat muistot lipuivat vuoron perään mielessäni. Kuinka ihania ja surullisia ne olivat samaan aikaan. En ollut koskaan tuntenut näin pahaa henkistä tuskaa. Oliko tämä kaikki edes mahdollista? Entä jos tämä oli vain pahaa unta ja heräisin kohta sairaalassa vieressäni maailman kaunein tyttövauva? Aukaisin silmäni ja nipistin itseäni.

Suljin silmäni uudelleen ja aukaisin, mikään ei muuttunut. Olinhan minä sen tiennyt. Ei minulla niin hyvää mielikuvitusta ollut. Mielikuvitukseni ei koskaan riittäisi luomaan niin täydellistä aviomiestä kuin Carlisle, niin täydellistä poikaa kuin Edward, eikä Rosalieta ja Emmettiä jotka olivat tulleet lyhyessä ajassa tärkeiksi minulle.

I see your face in my mind as I drive away,
Cause none of us thought it was gonna end that way.
People are people,
And sometimes we change our minds.
But it's killing me to see you go after all this time.


Edward oli laittanut jonkin satunnaisen radiokanavan auki jotta matkassa olisi jotakin ääntä. Ja hän rakasti muutenkin musiikkia. En tiedä miksi, mutta sanat herättivät mielenkiintoni ja jäin kuuntelemaan tarkemmin.

Music starts playin' like the end of a sad movie,
It's the kinda ending you don't really wanna see.
Cause it's tragedy and it'll only bring you down,
Now I don't know what to be without you around.


Pidin laulusta ja sanojen sisällöstä.

And we know it's never simple,
Never easy.
Never a clean break, no one here to save me.
You're the only thing I know like the back of my hand,
And I can't,
Breathe,
Without you,
But I have to,
Breathe,
Without you,
But I have to.


Edward oli selvästi kuunnellut myös laulun sanoja ja tajunnut kuinka lähellä ne olivat elämääni tällä hetkellä. Hän vain napsautti radion toiselle kanavalle, ilman mitään syytä. Olin pitänyt laulusta vaikka sen sanat olivatkin liikuttaneet minua. En tiedä mikä minuun meni, johtui varmaankin kaikesta stressistä ja mielialojeni vaihtelusta. Tiuskaisin Edwardille ehkä liian kovaa ja ilkeästi. ''Laita se takaisin!'' Edward ja Carlisle molemmat säpsähtivät korotettua ääntäni. Edward reagoi nopeasti ja laittoi sen takaisin.

Kappale oli ehtinyt jo eteenpäin sanoissa, mutta tyydyin kuitenkin loppuun jonka sain kuunnella aivan rauhassa. Carlisle ja Edward olivat vieläkin täysin shokissa tiuskaisustani ja istuivat täysin hiljaa ja hengittämättä. He olivat siis ottaneet tosissani varoitukseni.

And we know it's never simple,
Never easy.
Never a clean break, noone here to save me.

I can't,
Breathe,
Without you,
But I have to,
Breathe,
Without you,
But I have to.


Kappaleen loputtua he olivat vieläkin täysin paikoillaan ja hengittämättä. Päätin pyytää heiltä anteeksi. ''Olen pahoillani, en olisi saanut ärähtää teille. Olette olleet niin suureksi avuksi tässä kaikessa.''
He vain nyökkäsivät vakavina ja jatkoivat eteenpäin tuijottamista. Huokaus karkasi huuliltani ja aloitin itsekin eteenpäin tuijottamisen. Osasin minäkin olla hankala.

Huomasin, että olimme saapumassa kohta kotipihallemme. Tuttu mutkainen sorapolku oli edessämme ja metsänvihreät puut vetivät meidät sisäänsä. Täällä oli jälleen turvallinen olo. Haikeus ei luovuttanut, mutta alkoi väistää taka-alalle. Vihdoinkin. En jaksaisi enää.

Kun talomme tuli esille, huomasin Rosen nojaavan Emmettin kylkeen ulko-oven edessä. Molemmilla oli kasvoillaan odottava ilme. He halusivat hyviä uutisia, mutta he saisivat kaikkea muuta. Sellaisia jotka eivät ilahduttaisi heitä.

Olin päättänyt lopettaa etsinnät.
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [6.luku 9.2!]
« Vastaus #105 : 22.02.2010 15:50:45 »
Oh ihanasti taas kerran kuvailit Esmeä. Hieman lyhyt, mutta laadukas. Oih rakastan tätä niiiiiiiin.

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [6.luku 9.2!]
« Vastaus #106 : 23.02.2010 18:30:04 »
oi tä siis sulonen
ootan taas jatkoa, järkevämpää ei tuu xD
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [6.luku 9.2!]
« Vastaus #107 : 23.02.2010 21:05:05 »
Voi, kauhen surullinen tää luku ): Toi biisi oli kyllä tosi silleen osuva! Voi Esme parka ):
Ja sit toi loppu! Niin surullinen ):
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [7.luku 21.2!]
« Vastaus #108 : 25.02.2010 20:18:24 »
miksi miksi miksi
?!!?
miks Esme lopetti etsinnät :o
surullinen loppu mutta silti pidin<3
onks tähän tulossa prologi`?
joo mutta khiitän erityisen paljon tästä että olet aloittanut ja päättänyt tämän ficin<3333 :-*

~Tattinen`
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [7.luku 21.2!]
« Vastaus #109 : 25.02.2010 20:23:36 »
Kiitos kommenteistanne, mutta tämä ei ole läheskään loppu!! ;D
Anteeksi jos olen antanut semmoisen käsityksen. :D Joten, tämä ei ole lopussa vaikka etsinnät ovat loppuneet. ;)
Mutta kiitos kamalasti kommenteistanne! ♥
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [7.luku 21.2!]
« Vastaus #110 : 26.02.2010 17:37:30 »
Huh... Onneksi ei ole loppu vielä tulossa! (En kestäisi jos tämä loppuisi näin äkkiä!  ;))
 Mutta jatkoa taas janoaisin...

Draconis Lupin

  • Noitalapsi
  • ***
  • Viestejä: 190
  • Allons-y, Alonso!
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [7.luku 21.2!]
« Vastaus #111 : 07.03.2010 13:14:48 »
Heiheihei , missäs jatko viipyy? :D
 Kamalan surullinen tuo edellinen luku, toivottavasti Esme vielä löytää Alexin (en kestä ajatella Esmeä surullisena..)
Kirjotat hienosti, ja tekstin ymmärtää hyvin, en osaa sanoa muuta 'rakentavaa', joten täytyyy varmaan lopettaa tääkin viesti samalla tavalla kuin lähes kaikki muutkin:

Toivoisin jatkoa, pian, kiitos

Dra

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [7.luku 21.2!]
« Vastaus #112 : 08.03.2010 13:16:24 »
Oho. en ollu huomannu, ett tähä on tullu jatkoo. mut joo.
Tykkäsin ja tää on kirjotettu hyvin^^
Eli jatkoaaaa.<3
Millon tulee jatkoaaa? :D

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [7.luku 21.2!]
« Vastaus #113 : 13.03.2010 22:49:51 »
Noniin, suuret kiitokset kaikille ihanille kommentoijille!! ♥♥♥
Juuri äskön lähetin seuraavan luvun betalleni ja olen todella pahoillani, että on kestänyt. Inspistä ei oikein ole tullut, mutta tänääniskikin kova into kirjoittaa. ;)

Joten jatko ilmestyy varmaankin muutaman päivän päästä, katsoo sitä sitten. ;)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [7.luku 21.2!]
« Vastaus #114 : 29.03.2010 18:00:08 »
No niin, pitkästä aikaa jatkoa! Kiitos kaikille lukijoille ja kommentoille ja toivttavasti joku jaksaa vielä lukea tätä. ;)

8.Luku

EsmePov


Olin päättänyt lopettaa etsinnät.

Astuimme autosta ulos kaikki samaan aikaan. Rosen ilme valahti takaisin surulliseksi kun hän tapasi katseeni. Hän riensi halaamaan minua ja lohduttamaan. En pystynyt keskittymään sanoihin, sillä ne olivat taustakohinaa korvissani.

Halauksen jälkeen tunsin Emmettin suuren käden olkapäälläni lohduttavana. Hän oli selvästi myös pahoillani epäonnistumisesta. Niin olin minäkin.

Rose ja Emmett lähtivät Carlislen ja Edwardin luokse kyselemään tarkemmin, sillä olivat huomanneet minun olevan omien aivojeni sisällä kykenemättä vastaamaan huolestuneisiin katseisiin ja kysymyksiin. Olin kyllästynyt kaikkeen. Koko elämääni, kaikkeen mikä siihen sisältyi. Kaikki se tuntui yhden tekevältä tyttäreni menetyksen vierellä.

Seisoin edelleen auton vieressä tuijottamassa kotiani, mutta äskeisen reissun jälkeen se ei tuntunut enää kodilta. Ei, kotini oli Alexin luona. Mutta en tulisi koskaan pääsemään sinne. Alex oli kadonnut.

Tunsin jälleen käden olkapäälläni, se ravisutti minua hellästi. ''Esme, et kai ole tosissasi?'' Edward, hän oli kuunnellut jälleen ajatukseni. Hän halusi tietää olinko ollut tosissani. Olin, olin hyvinkin tosissani. Hän vain pudisti päätän surullisesti sanaakaan sanomatta, ja lähti muiden perässä sisälle. Carlisle ei ollut vieläkään tullut puhumaan kanssani. Oliko hän loukkaantunut käytöksestäni?

Tuijotin tarkemmin olohuoneen lasista sisään ja huomasin etäällä Carlislen seisomassa huolestuneen näköisenä. Kulmat olivat hiukan rypyssä keskellä, melkein yhdessä ja otsa oli monella rypyllä. Tunnistin tuon ilmeen, hän mietti ankarasti jotakin.

En pystynyt katselemaan sitä enempää, tuo kaikki suretti minua hirveästi. Olin aiheuttanut suurta tuskaa koko perheelleni. Kukaan perheenjäseneni ei olisi maassa minun etsintöjeni takia. Kaikki olivat ryhtyneet mielellään etsintöihin kanssani, mutta kun olin viheltänyt pelin poikki, kaikki olivat masentuneet suuresti. Ja kaikki tuo, jonka näin sisällä; Rosen nojaamassa Emmettiin, Emmettin puristavan surullisen näköistä Rosea rintaansa vasten, Edwardin soittavan huoneen nurkassa omalla flyygelillään surullista sointua ja Carlislen miettivän huoneen toisessa nurkassa päänsä puhki. Kaikki tuo minun takiani, olin aiheuttanut vain suurta tuskaa kaikille.

Käännyin ympäri, käänsin selkäni kodilleni, entiselle kodilleni. Lähdin talsimaan ihmisvauhdilla kohti metsää. En edes kurkistanut olkani yli katsoakseni taloa viimeisen kerran. Mieleni jätti rauhassa hyvästejä kaikille. Hyvästi.

CarlislePoV
Saavuimme pihaan, olin vieläkin hämmentynyt Esmen kiukun puuskasta. En ollut koskaan ennen nähnyt hänen korottavan ääntään, en koskaan. Hän oli ollut aina niin rauhallinen persoona, ymmärtänyt kaikkia ja heidän tarpeitaan. Osannut auttaa ja neuvoa oikealla hetkellä. Olla tukena kun sitä tarvittiin. Hän oli jokaisen pelastaja.

Esme oli selvästi rikki, halusin antaa hänelle tilaa. Lähdin kävelemään sisälle päin, kun Edward nappasi olkapäästäni kiinni. ''Esme on päättänyt lopettaa etsinnät'', hän kuiskasi korvaani. Tätä olin pelännyt koko ajan. Hän oli murtunut kun ei ollut löytänyt Alexia. Olimmehan saaneet tietää hänen elävän, mutta silti jossain kaukana mistä emme tietäisi mitään.

Menin huoneen erääseen nurkkaan ja yritin keksiä jotakin mikä helpottaisi Esmen mieltä. Valokuvakansio ei välttämättä ollut kaikista parhain löytö, se toi hänen tunteensa vain enemmän pintaan.

Silmäkulmastani huomasin Esmen marssivan metsään vilkaisematta edes olkapäänsä yli. Mihinköhän hän oli menossa ilman ilmoittamista? Edward, mihin Esme on menossa? ''Hän lähti metsään eikä aio enää palata'', Edward vastasi alakuloisesti ja Rosalie kauhistui ja henkäisi säikähtäneenä. ''Ei aio palata enää?'' Hän kiljaisi.

''Rosalie, hän on tehnyt päätöksensä, sinä et voi siihen puuttua'', Edward vastasi selvästi hänen ajatuksilleen ankarasti. ''Niinhän sinä luulet.''

RosaliePoV
Mitä Edward oli komentelemaan minua? Minä sain tehdä sen mitä tahdoin. Jos tahdoin mennä pitämään pitkän saarnan Esmelle perheen hylkäämisestä, niin sain minä mennä. Yksi pieni Edward ei minua estäisi.

''Rose, luovuta jo. Et voi vain mennä pakottamaan Esmeä muuttamaan mieltään. Tämä oli hänen päätöksensä'', Edward, Carlislen ja Esmen ikuinen palvelija vastasi. Eikö hän kyllästynyt olemaan aina samaa mieltä heidän kanssaan ja kunnioittamaan ainoastaan heidän mielipiteitään. Miksei kukaan koskaan arvostanut minun mielipiteitä ja päätöksiä? Niitä aina halveksuttiin.

Edward huokaisi, selvästi kyllästyneenä ajatuksiini. Hänen mielestään ajattelin ainoastaan itseäni, itseäni ja itseäni. Myönnän, usein se oli niin, mutta ei aina. Nyt minulle oli tärkeää Esmen hyvinvointi ja minähän aioin tehdä sille asialle jotakin.

''Minä menen nyt, ja se joka aikoo estää, toteaa sen pian suureksi virheeksi'', sanoin uhmakkaalla äänensävyllä ja katsoin jokaista silmiin hetken aikaa ja sitten aukaisin oven. ''Palaan kohta.'' Ja sen jälkeen paiskasin oven kiinni ja lähdin metsään.

Juoksin ja hetken matkan kuluttua kuulin puron äärestä pientä nyyhkytystä. Menin lähemmäksi ja näin Esmen katselemassa valokuvakansiota ja itkevän jälleen. Hän oli itkenyt paljon näinä viime päivinä.

''Rosalie, anna minun olla.'' Yllätyin, sillä olin luullut, ettei hän olisi kuullut minua. ''Minun piti vain tulla puhumaan kanssasi. Jätän sinut sitten yksin.'' Astelin puun takaa hänen viereensä ja istuuduin kostealle kivelle. ''Esme, mikset tule kotiin?''
 
Hän vain pudisti päätään hajamielisesti ja katseli puron pohjaan. Kansion hän oli jälleen sulkenut ja puristi nyt rintaansa vasten. ''Saanko katsoa?'' Hän ei siirtänyt katsettaan ollenkaan, ilme värähti hiukan. En tiennyt kumpaan suuntaan, huonoon vain hyvään päin. Hän ojensi kansion hiukan epävarmasti ja nappasin sen.

Kuvat olivat kieltämättä suloisia, Alex oli suloinen. Ruusunpunaiset pullaposket ja samansävyiset hiukset kuin Esmellä, silmät olivat suklaanruskeat, suuret ja kirkkaat. Alex oli selvästi Esmen tytär, piirteet oli peritty häneltä.
 
''Esme, tulisit kotiin. Tahdomme kaikki sinut takaisin. Calisle huolestui mihin lähdit sanomatta mitään ja Emmett ja Edward ovat myös harmissaan. Sinun ei pitäisi lopettaa etsimisiä, kyllä hänet vielä löydetään. Usko pois.'' Jälleen alkoi itkeminen. Vetäisin Esmen kainalooni ja silitin hänen käsivarttaan. ''Shh… Kaikki on hyvin. Mennään kotiin ja puhutaan asioista kaikkien kanssa.''
 
Nostin hänet pystyyn ja pidin kylkeäni vasten. Hän vastusteli aluksi hiukan, mutta käsitti pian etten päästäisi hänestä irti. Lähdimme kävelemään rauhallista tahtia kohti taloamme, Esmen puristaessa valokuvakansiota rintaansa vasten. Se oli selvästi hänelle tärkeä, eikä mikään ihme. Ainoa todiste Alexin olemassaolosta ja todisteita hänen olevan Esmen lapsi.
 
Pian talo alkoikin tulla esiin ja etu-ovi aukaistiin. Siellä seisoi kaikki kolme meitä odottamassa. Carlisle selvästi onnellinen Esmen paluusta, Emmett yllättynyt mutta hyvillään ja Edward näytti yllättyneeltä. Hän ei ollut osannut odottaa minun palaavan Esmen kanssa. No, hän oli väärässä, pieni opetus hänelle. Hän ei ollut perheen täydellisyys.
 
Esme ei kohdannut katsettaan kehenkään. Käveli vain sanaa sanomatta jokaisen ohi taloon sisälle. Kaikki kääntyivät järkyttyneenä katsomaan hänen peräänsä. Hän ei ollut koskaan ennen tuollainen, ei koskaan.
 
EsmePoV
 
Miten olin antanut Rosalien tuoda minut takaisin taloon? Miksi olin suostunut tulemaan hänen mukanansa? Olisin voinut laittaa vastaan. Miksen laittanut?
 
Nyt olin vetäytynyt minun ja Carlislen yhteiseen makuuhuoneeseen ja makailin sängyllä. Jokainen Alexin kuva pyöri vuoron perään mielessäni, rytmi oli sama, kuvat tulivat tietyssä järjestyksessä ja jokainen kuva toi mukanaan oman tunteen. Onnellinen, allapäin, haikeus, iloisuus…

Kaikki nuo tunteet upposivat vuoronperään minuun ja välillä itkin ja välillä nauroin. Tunteeni olivat sekamelskaa. Niistä ei saisi koskaan selvää, vaihtelivat niin tiiviiseen tahtiin. Oliko mahdollista vampyyrin seota? Minulla oli sellainen tunne, että se voisi sittenkin olla mahdollista.

Oveen koputettiin hellästi ja hetkeä myöhemmin sisään astui Emmett. ''Äiti, saanko tulla?'' Hymyilin hellästi hänelle ja nyökkäsin samalla kun nousin istumaan. Emmett muistutti kaikista eniten kolmesta 'lapsestani' oikealta lapselta. Hän kutsui minua monesti äidikseen, mikä todellakin lämmitti sydäntäni. Hän turvautui minuun kun tarvitsi tukea ja apua asioiden ratkaisemiseen.

Emmett käveli sängylle ja istahti vierelleni. Hypähdin kevyesti painosta joka lisääntyi sängylle ja hymähdin pienesti.

Hän kaappasi minut kainaloonsa ja silitti hellästi minua. Näin oli mukava olla, nojata poikansa käsivarteen ja olla vain.

''Esme, tiedän miltä sinusta tuntuu. Olen joutunut kokemaan saman itsekin. Vain ihmisaikanani. Haluaisitko kuulla tarinani?''
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

E_Bella

  • Vieras
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [8.luku 29.3!]
« Vastaus #115 : 29.03.2010 18:21:07 »
Ooihjoijoij...!!!  <3<33
Ihana luku!! <3 Aaaarrgh, miulta ei tuu koskaan mitään järkevää! >:(
Mutta, tykkäsin ihan sairaan paljon!
lovetanlovetalovetan.. :D
Ihanaa<3 Jatkoa!  Haluan tietää mikä se Emmettin tarina on!  ;)

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [8.luku 29.3!]
« Vastaus #116 : 29.03.2010 19:21:42 »
Ihanaa jatkoa tuli! Surullinen Esme on kyllä niin hyvin kirjoitettu. Olin yllättynyt ja iloinen Rosalien osaan. Olen sitä mieltä että hänet kirjoitetaan aina liian kylmäksi ja sydämmettömäksi. Tässä Rosalie oli kyllä onnistunut. Niin ja toi loppu meni mulla ohi. Ai siis Emmettillä on kadonnut lapsi vai että Emmett on ollut itse kadonnut lapsi? En tajuu...  ;D

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [8.luku 29.3!]
« Vastaus #117 : 29.03.2010 19:36:28 »
Ihana luku jälleen! Tuo Esmen suru oli ihanasti kirjoitettu ihan sääliksi kävi Esmeä!
Pystyin hyvin kuvittelemaan Alexin ulkonäön... Muuten AlexPov olisi kiva lukea.
 
Lainaus
Niin ja toi loppu meni mulla ohi. Ai siis Emmettillä on kadonnut lapsi vai että Emmett on ollut itse kadonnut lapsi? En tajuu...   ;D
Ei hätää en minäkään...  ;)
Onko Emmettillä lapsi?  :o Vai onko Emmentt joku tyyliin Alicen kadonnut lapsi? Ja Alice halusi lapsen koska oli vieläkin oikean lapsensa kadotuksen vuoksi. Joo tiiän kunnon draamaa mutta... Okei iät ei ehkä ihan täsmää mutta ainahan saa kuvitella. Eikö?

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [8.luku 29.3!]
« Vastaus #118 : 29.03.2010 19:42:27 »
E_Bella; Kiitos ihanasta kommentistasi! Sai hymyn kasvoilleni. :) Yritn saada seuraavan luvun vähän nopeampaa. ;)
Arosalie; Kiitos! Hyvä, että Rosalien kuvakulma onnistui tälläkin kertaa. =) JUa tuo Emmett selviää ensi luvussa. ;) Yritä jaksaa odottaa siihen asti.
Lööperiikka; Olen myös miettinyt kirjoittaisinko jossain välissä Alexin kuvakulmasta.. Voi olla, että parin luvun jälkeen tuleekin. ;) Katsoo sitä sitten. Ja tuo Emmett taisi jäädä vähän epäselväksi ja se olikin tarkoitus. ;) Se selviää sitten ensi luvussa aika tarkastikin. ;) Ja saahan aina omat ajatukset sanoo täälläkin, voin jopa saada ideoita jatkon suhteen, eihän sitä koskaan tiedä. :D Mutta kiitos kommentistasi!
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13) [8.luku 29.3!]
« Vastaus #119 : 30.03.2010 16:51:59 »
Joo, hyvä luku oli taas plää plää
MÄ HALUUN TIETÄÄ EMMIE-NALLEN TARINAN!
Jatkoo!
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James