Author: Qktay
Beta: Itse lukaisin läpi
Genre: Angst
Pairing: Ei ole
Rating: S
Summary: Ginnyn ajatuksia
Disclaimer: Rowling omistaa henkilön, minä tekstin
Warnings: Puhekieli ja sekavuus
A/N: Tämän kanssa oli osasto-ongelmia, mutta toivon tehneeni oikean valinnan. Kuuntelin toistolla Declan Galbraithin Tell me why -kappaletta kirjoittaessa, siitä koko teksti oikeastaan lähti. Saa jättää kommenttia.
L'arbre melanolique
Yölliset melankolisen hulluuden puuskat täyttää mun pään. Joku sanoi että sielu kasvaa sormia puiden ympärille, oksia ulkoavaruuteen asti. Joku sanoi myös, että sielu painaa 28 grammaa. No hyvä, silloinhan olen kevyempi kuin luulin.
Selkänikamien painuminen kitaranselkää vasten tuntuu parhaimmalta kun tulen kotiin kitaratunneilta. Silloin kaikki tuntuu kevyen uskomattomalta ja olen kaiken kansan saavutettavissa. Tuulen leijuttaesssa kevyesti ja hiljaa mieltä kohti tuntematonta, kävelen kotia päin käsien kurottaessa tähtiin. Voi kun saisi edes yhden napattua yötaivaalta niin saisin kaikki unelmani kiinni samantien.
Silloin minun ei tarvitsisi yrittää kasvattaa onnellisuuden puuta, kun ei silmistäni sada tarpeeksi tuskaa valuttaakseni kaikki epäpuhdas ulos minusta. Hassua, että onnellisuus pienistäkin asioista vaatii suunnatonta surua ennenkuin tulee se täydellinen olo. Joskus on vain niin rikki ja sekaisin ettei jaksa iloita yhtään mistään. Sanat kieppuu mielen äärirajoilla valkeassa tyhjyydessä kun yritän saada niitä luisilla sormillani kiinni.
Leikitään hippaa ja keinutaan keinut rikki.
Hypätään kaikista korkeimmalle, puiden latvojen ylitse.
Sukelletaan kaikista syvimmälle, valtamerien hautavajoamien pohjaan.
Löydetään aarteista kallein ja eletään onnellisina elämämme loppuun asti.
Ystäväni, löydetään lumihiutaleiden kauneuden salaisuus tästä ajattomuudesta. Löydetään myös salaisuuksien iättömyys, eikö niin? Kaikki on löydettävissä hyvin helposti jos vain jaksaa etsiä.
Haluaisin nukahtaa ja nähdä varpuset pihlajanoksilla raikkaassa pakkasilmassa. Haluaisin nähdä ihmiset seesteisyyden keskelle vaipuneina ilman sotia ja vihaa toisia kohtaan. Ihmisiähän me kaikki ollaan, mutta miksi sanotaan että välitetään ja kuitenkin vain seisotaan ja katsotaan vierestä kun toinen kuolee kivuliaan ja hitaan kuoleman. Nälkäkuoleman.