Ficin nimi: Sydänvaras
Kirjoittaja: Martzku
Genre: Romance, fluffy
Ikäraja: k-11
Paritust: Draco/? voit tehdä omat päätelmäsi kenestä on kyse
Tämä ficci on one-shot ja tuplaraapale.
A/N Tuli tämmönen inspiraation poikanen ja toivon, että tykkäätte
Virheistä saapi kertoilla heti, jos niitä löytyy... Niin ja toivottavasti täällä ei ole vielä kovin montaa tällaista ficciä, kun en jaksanut ruveta tarkistelemaan asiaa.
Minä näin kaiken....
Näin hänen vaaleat hiuksensa, jotka aurinko sai loistamaan lähes valkoisina. Hänen jäänharmaat silmänsä, jotka luulin jo aikoja sitten sulattaneeni. Katsoin ja hyväilin hänen rintakehäänsä, Hänen vatsaansa ja käsivarsiaan. Kutittelin silmilläni hänen kämmeniään ja sormiaan. Näin hänen sileän otsansa, johon muodostui suloisia ryppyjä, hänen katsoessaan minuun kysyvästi. Ja hänen poskipäänsä, jotka kohosivat kevyesti ylöspäin, kun hipaisin hänen huuliensa kaarta. Hän hymyili.
Ja minä näin kaiken, kaiken minkä halusinkin nähdä.
Minä kuulin kaiken...
Kuulin hänen äänensä, hänen naurunsa, joka oli minulle kuin musiikkia. Kuinka hän kuiskaili korvaani polttavan suloisia sanoja. ”Minä rakastan sinua”. Ne olivat kuin huumetta, jota halusin vain enemmän. Ja minä huokaisin onnesta.
Kuulin kaiken minkä halusinkin kuulla.
Minä tunsin kaiken...
Tunsin hänen jokaisen kosketuksensa, jokaisen sormien hipaisun, jopa hänen henkäyksensä ihollani, kuin joku olisi liikuttanut tulista rautaa pitkin vartaloani. Tunsin hänen katseensa, kun hän pysähtyi katsomaan silmiini. Kuinka hellästi hän siveli sormillaan otsaani, siirtyen alemmas poskelleni. Tunsin hänen vahvojen käsivarsiensa kiertyvän ympärilleni vetäen minut syliinsä. Tunsin hänen leukansa päälaellani, painaessani pääni hänen rintakehäänsä vasten. Ja hänen suudelmansa, kun hän ripotteli niitä kasvoilleni, vatsalleni, huulilleni... Tunsin kaiken minkä halusinkin tuntea
Sitten hän katosi vieden sydämeni mennessään ja kukaanhan ei voi elää ilman sydäntä. Omani oli hänen ikuisesti...