Kirjoittaja Aihe: Sydänvaras K-11, DM/?, romance, fluffy  (Luettu 2930 kertaa)

Martzku

• Shadowhunter
  • Draco, Draco
Sydänvaras K-11, DM/?, romance, fluffy
« : 13.12.2009 14:10:37 »
Ficin nimi: Sydänvaras
Kirjoittaja: Martzku
Genre: Romance, fluffy
Ikäraja: k-11
Paritust: Draco/? voit tehdä omat päätelmäsi kenestä on kyse :)
Tämä ficci on one-shot ja tuplaraapale.

A/N Tuli tämmönen inspiraation poikanen ja toivon, että tykkäätte :) Virheistä saapi kertoilla heti, jos niitä löytyy... Niin ja toivottavasti täällä ei ole vielä kovin montaa tällaista ficciä, kun en jaksanut ruveta tarkistelemaan asiaa.

Minä näin kaiken....
Näin hänen vaaleat hiuksensa, jotka aurinko sai loistamaan lähes valkoisina. Hänen jäänharmaat silmänsä, jotka luulin jo aikoja sitten sulattaneeni. Katsoin ja hyväilin hänen rintakehäänsä, Hänen vatsaansa ja käsivarsiaan. Kutittelin silmilläni hänen kämmeniään ja sormiaan. Näin hänen sileän otsansa, johon muodostui suloisia ryppyjä, hänen katsoessaan minuun kysyvästi. Ja hänen poskipäänsä, jotka kohosivat kevyesti ylöspäin, kun hipaisin hänen huuliensa kaarta. Hän hymyili.
Ja minä näin kaiken, kaiken minkä halusinkin nähdä.
Minä kuulin kaiken...
Kuulin hänen äänensä, hänen naurunsa, joka oli minulle kuin musiikkia. Kuinka hän kuiskaili korvaani polttavan suloisia sanoja. ”Minä rakastan sinua”. Ne olivat kuin huumetta, jota halusin vain enemmän. Ja minä huokaisin onnesta.
Kuulin kaiken minkä halusinkin kuulla.
Minä tunsin kaiken...
Tunsin hänen jokaisen kosketuksensa, jokaisen sormien hipaisun, jopa hänen henkäyksensä ihollani, kuin joku olisi liikuttanut tulista rautaa pitkin vartaloani. Tunsin hänen katseensa, kun hän pysähtyi katsomaan silmiini. Kuinka hellästi hän siveli sormillaan otsaani, siirtyen alemmas poskelleni. Tunsin hänen vahvojen käsivarsiensa kiertyvän ympärilleni vetäen minut syliinsä. Tunsin hänen leukansa päälaellani, painaessani pääni hänen rintakehäänsä vasten. Ja hänen suudelmansa, kun hän ripotteli niitä kasvoilleni, vatsalleni, huulilleni... Tunsin kaiken minkä halusinkin tuntea

Sitten hän katosi vieden sydämeni mennessään ja kukaanhan ei voi elää ilman sydäntä. Omani oli hänen ikuisesti...
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 00:22:20 kirjoittanut Unohtumaton »
I love you, and I will love you until I die, and if there is life after that, I'll love you then-Jace Wayland<3

Peeta Mellark<3

Life sucks and then you die, yeah i should be so lucky

Jotta emme pysähtyisi paikoillemme on elämämme tarkoitettu tuulten kuljetettavaksi

justnu

Vs: Sydänvaras K-13
« Vastaus #1 : 14.12.2009 14:04:44 »
Ihana!!

Aluksi katsoin, että höh noin lyhyt, mutta se olikin juuri sopivan pituinen...

Lainaus
Sitten hän katosi vieden sydämeni mennessään
Aivan ihana :)

Siis kirjoittelehan lisää tekstejä, tämä oli tosi laadukas eikä virheitäkään löytynyt...

Ei pahalla,
mut tahallaan

telluooo

• keep calm and dream on
« Vastaus #2 : 14.12.2009 19:41:08 »
tykkäsin, hyvin oli kirjotettu (==  sulosta<3

~ telluooo
We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are.

Martzku

• Shadowhunter
  • Draco, Draco
« Vastaus #3 : 17.12.2009 10:09:25 »
justnu: Kiitos oikein paljon<3

telluoo: Kiitos sinullekin ja hyvä ettei virheitä löytynyt :)
I love you, and I will love you until I die, and if there is life after that, I'll love you then-Jace Wayland<3

Peeta Mellark<3

Jotta emme pysähtyisi paikoillemme on elämämme tarkoitettu tuulten kuljetettavaksi

Inkheart

• ps. i love you ♥ ~
« Vastaus #4 : 17.12.2009 13:12:07 »
ihan  kauheen söpö <333 en miä ainakaan ole aikaisemmin tällaiseen törmännyt
enempää sanomista ei nyt tule

-Ih
Dramione 4eva<3

niina

« Vastaus #5 : 24.12.2009 20:23:24 »
awwww, olen ihan myyty.
Lainaus
Kuulin hänen äänensä, hänen naurunsa, joka oli minulle kuin musiikkia. Kuinka hän kuiskaili korvaani polttavan suloisia sanoja. ”Minä rakastan sinua”. Ne olivat kuin huumetta, jota halusin vain enemmän. Ja minä huokaisin onnesta.
Kuulin kaiken minkä halusinkin kuulla.
tuo oli kohta, josta pidin älyttömästi ♥ jotain todella söpöä  :)
anteeksi, rakentava luuli, että pärjään ilman häntä ja lähti lomalle. ;)

ReginaRiddle

• Vieras
« Vastaus #6 : 24.12.2009 22:09:02 »
Tää on erittäin hienosti kirjoitettu ficci. Kuvailet todella kauniisti ja täydesti. En osaa sanoo muuta :D

Charlielle

« Vastaus #7 : 29.12.2009 22:02:18 »
Kaikessa pituudessaan, varsin ihana.
Parasta ficissä oli, että pystyi itse kuvittelemaan toisen henkilöistä.
Todella suloista ja luontevaa tekstiä(:

Charlielle
Make your own opinions.
Don't use others.

Martzku

• Shadowhunter
  • Draco, Draco
« Vastaus #8 : 31.12.2009 15:55:17 »
En olisi ikinä uskonut, että saisin joskus näinkin monta kommenttia! Vaikka tietysti joillekin tämä määrä voi olla pieni, mutta minulle jokainen kommentti on melkein kuin lottovoitto! Ja tämä on vielä vasta toinen ficci, jonka olen kirjoittanut! No kiitos kuitenkin paljon kaikille, jotka ovat tämän lukeneet :)

Inkheart: Kiitos!

niina: Tiedätkö, minusta tuota kohtaa oli tosi kiva kirjoittaa ja olen myös aika ylpeä tuosta kohdasta... Kiitos tosi paljon!

ReginaRiddle: Kiitos kehuista ja mukavaa, että olet sitä mieltä:)

Charlielle: Itse ajattelin tämän aluksi Hermione/Draco ficiksi, mutta ajattelin sitten, että sen ei ole pakko olla sellainen ja koska tarinasta ei ilmene toisen osapuolen henkilöllisyyttä, niin jokainen saa itse kuvitella siihen kenet haluaa :) Kiitos sinullekin kommentista!

Peeta Mellark<3

DRACOHANNA

• Mrs. Malfoy
« Vastaus #9 : 23.03.2011 17:12:53 »
Uumama :) emma en tienny et säki kirjottelet täälä!:)
Täähän oli hyvä, vaikka lyhyt:) tykkäsin ;)

xoxo DRACOHANNA

Martzku

• Shadowhunter
  • Draco, Draco
« Vastaus #10 : 27.03.2011 18:54:54 »
DRACOHANNA: Juu mäkin kirjottelen täällä ;) oon kirjotellu jo yli 1½ vuotta :) Taisin siinä riparin jälkeen joskus heinäkuus ruveta suunnitteleen sitä mun toista ficciä, hitsi ku siitäki on vaan kauan o.O  Joo tää on aika lyhyt, mut muistan kuinka taistelin, että tästä tulis niin lyhyt, että tätä vois sanoa tuplaraapaleeksi :D Jätin muistaakseni joitain juttuja poiskin sitten, kun tuli liikaa sanoja :) kiitoksia paljon ;)

Peeta Mellark<3