Upsila: Oi, todella mukava kuulla, jos teksteillä on ollut noinkin positiivisia vaikutuksia. Päänsärky on todella syvältä, tiedän sen oikein hyvin koska saan itse migreenejä.
Ziri: Tämä ei ole varsinainen kalenteri, joten pientä heittelyä voi esiintyä julkaisuissa, mutta melkein joka päivä yritän.
Kiitoksia, kun kommentoitte. <3
Otsikko: Yhteisiä harrastuksia
Kirjoittaja: Pics
Paritus: Roy/Ed
Ikäraja: K-11
Genre: Draama, huumori, tuplaraapale
Varoitukset: Aikuinen ja alaikäinen seksisuhteessa
Summary: ”Meillä on... yhteisiä harrastuksia”, Roy sanoi.
A/N Sanana Ystävät. Tämä nyt käsittelee sanaa jotenkin kierosti eikä tämä ole hirveän jouluinenkaan, mutta olipa hauska tehdä vaihteeksi paljon dialogia.
Yhteisiä harrastuksia
”Veli”, Al aloitti katsoen Ediin kädet puuskassa. ”Jos nyt voisit kertoa, mitä teidän välillänne oikein on.” Katse siirtyi Royhyn, joka istui pöydässä Ediä vastapäätä toivoen selvästi olevansa jossakin muualla.
”Ei mitään!” Ed tiuskahti.
”Olemme vain ystäv-” Roy aloitti.
”Me emme todellakaan ole ystäviä!”
”Jos te ette ole ystäviä, niin miksi olette täällä yhdessä?” Al kysyi.
”Pelkästään työasioita”, Ed sanoi.
”Veli, nyt on joululoma. Älä luule, että uskon teidän istuneen ravintolassa puhumassa töistä juhlapyhinä.”
Ed huokasi raskaasti. Al osasi joskus ilmestyä todella huonoina hetkinä.
”Meillä on... yhteisiä harrastuksia”, Roy sanoi.
”Jaa. Mitä harrastuksia?” Al ei näyttänyt vakuuttuneelta.
”Tuota...” Ed mulkaisi Royta pahasti yrittäen pitää tämän hiljaisena. ”Liikuntaa...”
”Kielioppia”, Roy sanoi.
”Ei, minä en harrasta kielioppia”, Ed sanoi. ”Se kuulostaa joltain tytöille sopivalta. Se on liikuntaa, vai väitätkö muka ettet hengästy?”
”Mutta minä en oikeastaan pidä liikunnasta...”
”No, nyt pidät.”
”Emmekö voisi sanoa, että opiskelemme anatomiaa?”
”Emme me mitään hemmetin lääkäriharjoittelijoita ole!”
”Mitä sitten?”
”Sen minäkin haluaisin tietää”, Al sanoi väliin.
”Kävisivätkö sormiharjoitukset?” Roy kysyi.
”Niin kuin jossain pianon soitossa? Ei ikinä!”
”No mikä herralle sitten kelpaisi?”
”Jos tuon parempia vaihtoehtoja ei ole, niin kerrotaan sitten saman tien, että oikeasti naimme kuin kanit emmekä – ups.”
”Nyt sinä sen sitten sanoit.”
”Niin taisin.”