Title: Kani-Stoori
Author: Frile
Rating: S
Genre: Angst
Pairing: -
A/N: Aivan ensiksi tahdon sanoa että ficcini ei liity oikein mitenkään kaneihin! Se on vain 'vertaus kuvallista' tai jotain
ja siihen se sitten vissiin jää ...
Olen taas kuopassa. Se ei ole vielä kovinkaan syvä, mutta se syvenee. Näen juuri ja juuri reunan yli, mutten viitsi huutaa muille, koska heillä näyttää olevan hauskaa ilman minua. Joskus kun seurailen heitä, ja huomaan että he oikeasti etsivät minua. Silloin nousen kadonneilla voimillani kuopasta heidän luokseen. Saan tahdonvoimalla pienistä juurenpätkistä kiinni ja nousen.
Kun olen heidän kanssaan, olen vain hetken läsnä ja sitten olen yksin ihmisten keskellä. Pian tunnen taas maan allani murtuvan ja putoan, mutta yhä syvemmälle.
Kun katson taivaalle huomaan sen olevan aurinkoinen, kirkas ja pilvetön. Auringosta hehkuu lämpöä, mutta en tunne sitä. Kurotan kädelläni sitä kohti. Ei mitään. Kuoppani on kylmä, kolea ja kostea. Palelen joka kerta enemmän, kun putoan.
Kaikessa kylmyydessäni mietin miksi olen joutunut tänne. Olenko tehnyt jotain, vai olenko vain itsekäs lapsi, joka on kateellinen, mustasukkainen eikä siedä tappiota tai häviöä. Vai olenko täällä tietämättäni omasta tahdostani. Valitsinko tämän itse?