Kirjoittaja Aihe: Twilight: Uusi Alku K-11 | huumori, romantiikka, AU  (Luettu 19230 kertaa)

Ruskapoika

• Kivikuorinen
  • Mock me.
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #60 : 15.03.2010 20:08:07 »
Mie en lue paljookaan Twi-ficcejä, mutta tätä alan ehdottomasti seuraamaan! :D
Kuten joskus tuolla olet sanonut hahmot on tosi OOC, mutta minusta se tekee ficistä hauskan ja omaperäisen.
Yhen Twi-leffan oon nähny (oisko ollu se eka... en oo aikaan nähny tota mis Volturit on), joten oon aika tietämätön Voltureista.
Kuitenkin siis, kirjoitustyylisi on kiva, joissain kohdissa näin virheitä, mutta eivät ne miuu ainakaan häirinneet :)
Mukavaa lukea vähän lyhyempiä lukuja vaihteeksi, joten minua ei ainakaan tuo lyhyys haittaa.
Jatka samaan malliin! Täällä on yks innokas lukija lisää! :-* Eli JATKOA nopeasti! ::)

Täytyy viel sanoo, et nauroi ihan kamalasti ton viimesimmän luvun aikana! ;D

~Börje
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Cassie Cullen

• Lover from Darkside
  • choosen one should been girl
« Vastaus #61 : 26.03.2010 23:11:01 »
Kätyri naurua ja juonittelua muhahaaa. Kiitos jatkoa pian haluun tietää sen juonen. Voi kätyri nauru muha haa :D ;D !!!
Terveisim Cass
Mutta nehän ovan hirvi murhia, murha hirviä siis hirveitä murhaajia

porche-love

• Vieras
« Vastaus #62 : 28.03.2010 15:54:10 »
AN: Heipä heii :) tässä taas uus luku ja pian varmaan lisää

omputin: kiitti , yritänkin tehdä tästä hauskaa ja seuraava luku tulee olemaan paljon pidempi ku tämä , lupaan!
Ruskapoika:Jatkoa tuöee tässä ja kiitti oon tosi kiitollinen että valitsit mun ficin niist kaikist  twi-ficeist :)
Jazmii: älä ny iha kuole nii saat luettuu lisää (;
Cassie Cullen: lisää tulee kätyri nauruakin jatkossa :D mutta juoni tulee myöhemmin ja sille on oma syy, haha :D

Yhdestoista luku: Vieraat

Epov

”Koska ollaan perillä?” Jess valittaa varmaan sadatta kertaa.
”Enään kymmenisen minuuttia, hunajaiseni,” sanon rauhallisesti, vaikka sisällä raivoan. Alice vain pomppii paikallaan. Hän on nähnyt jotain ja kaikki muut ,paitsi minä ja Jessica, tietää mitä, mutta he laulelevat ärsyttäviä kappaleita. Keskityn vain Jessican ihaileviin ajatuksiin.
'Edward on niiin ihana...' Tuohon tapaan kaikki hänen ajatukset menevät.
”Laittakaa vyöt kiinni, laskeudumme”, kuului kaiuttimista. Hmm, kukakohan meitä on vastassa. Etsin ajatuksista, kunnes löysin Alecin. Ihme ettei Jane ole hänen mukanaan.
”Tuolla”, Alice osoittaa kylttiä jossa lukee ’Tohtori ja perhe’. Todella luovaa, mutta mitä nyt odottaisi Voltureilta. Kuulin murahduksen, liian matalan ihmisten kuulolle.  Ja sitten näin Hänet. Maailman kaunein vampyyri, se jonka jätin Jessican takia, se jota käytin vahvistaakseni itseäni. Jätin Jessican perheen luokse ja menin Bellan luo.
”Hei rakkaani”, mumisin hänelle ja yhtäkkiä piteli poskeani. Se ämmä löi minua! Yhtäkkiä toisella poskellanikin oli lyönti. Se oli Jessica. Miten hän kehtaa!
”Jess, miksi löit minua?” kysyin rauhallisella äänellä, mutta hän tiesi että olen suunniltani. Ajatuksistaan päätellen hän ei välittänyt.
”No varmaan siksi että käytät naisia hyväksesi, kultaseni,” Jessica sanoi viimeisen sanan ivallisesti.
”Miten niin? Minähän rakastan sinua”, EN todellakaan! Huusin päässäni.
”Aijaa, mikset sano sitä ääneen, Eddie?” Bella sanoi. Mitäh? Osaako hän lukea ajatukseni?
”Kyllä osaan, ja se ällöttää minua, koska sinäkin osaat , mutta se asia muuttuu nyt. Ja nyt jatkamme kotiin.” Mitä?  En tajua. Kuuntelen jos perheeni tajusi.
” - - -”  EIH en kuule ketään! Mitä tapahtui!!
”Bella, mitä sinä teit minulle!” huusin hänelle.
”Yksi: ÄLÄ kutsu minua Bella-, Bells-, Izzy- tai Isabella-nimityksillä. Sinulle olen prinsessa Isa. Ja kaksi, otin voimasi pois niin kaikilla on parempi olla”, Bellani sanoi kuin se olisi jokapäiväinen asia.
”En kutsu ketään arvonimillä, ja anna voimani takaisin tai sinuun sattuu”, sähisin uhkaavasti.
”Hah, sen kun näkisin. Sinä satuttamassa minua. Ja sinun on parasta kutsua minua prinsessa Isaksi tai SINUUN sattuu”, Isabella sanoi huvittuneena.
”Pysy erossa kumppanistani tai saat koko Volturin niskaasi”, se pikkupoika-Alec sanoi, kun tulimme sisään linnaan.

Bpov

Kun saavuimme kotiin, huusin tervehdyksen ja sitä seurasi joukko Isa-, Izzy- ja sisko-huutoja ja kaksi tyttäreni- huutoa. Ihanaa olla kotona. Ei hei mitä? Kaksi tyttäreni huutoa. Etsin joukosta ja löysin mitä etsinkin.
”ISÄÄÄ!!” huusin ja juoksin ihmisvauhdilla Charlien luokse, ja halasin häntä.
’Isä, tietääkö Charlie, mitä me olemme?’ lähetin Aron päähän. Se on yksi voimistani. Aro vain nyökkäsi vastaukseksi.
”Oletko okei, siis sen kanssa mikä olen?” kysyin Charlielta kyyneleet silmissä. Toivon hartaasti, että hän hyväksyy minut.
”Kyllä, aina Bells, mikä ikinä oletkaan, rakastan sinua”, Charlie nyyhkytti olkapäätäni vasten.
”Tiedän että kuuntelet, Bells. Haluaisin vain sanoa, että voisitko muuttaa minutkin. Kuuntele loppuun!  En halua kuolla kun sinä pysyt nuorena, ja haluan olla ikuisuuden pikku tyttöni kanssa.” isä  ajatteli. Aloin nyyhkyttää kyynelettömästi.
”Totta kai jos olet aivan varma. Mutta et voi tavata ketään ystävistäsi,” varmistin.
”Kyllä, mitä vain että saan olla kanssasi, penska,”
”Charlie! Sinulla tulee olemaan samat lahjat kuin prinsessa Isalla!” Alice visersi.
”Alice, sinä voit kutsua minua miksi tahdot, kuten muukin perheeni, eli Volturit, Alice, Rose, Emmett, Jasper, Carlisle, Esme, Charlie, Jess ja Denalit. He tulivat eilen”, sanoin ja jätin tarkoituksella Eddie-pojun pois.
”MITÄ! Enkö minä ole perhettä, mutta kaikki muut ovat? Minähän olen sielunkumppanisi!” Eddie huusi kuin kuusivuotias pikkulapsi.
”Et ole perhettä koska itse jätit minut ja ET OLE SIELUNKUMPPANINI! Alec on”, huusin päin hänen naamaansa. Ja sitten kaikki meni pimeäksi.

Ruskapoika

• Kivikuorinen
  • Mock me.
« Vastaus #63 : 28.03.2010 16:11:18 »
”Alice, sinä voit kutsua minua miksi tahdot, kuten muukin perheeni, eli Volturit, Alice, Rose, Emmett, Jasper, Carlisle, Esme, Charlie, Jess ja Denalit. He tulivat eilen”, sanoin ja jätin tarkoituksella Eddie-pojun pois.
Tossa tuli se "muhahhaa siitäs sait Edward" -nauru! :'D
” - - -”  EIH en kuule ketään! Mitä tapahtui!!
”Bella, mitä sinä teit minulle!” huusin hänelle.
Tässä kanssa :D (minäkö Edin vihaaja? Ei, en suinkaan ;D)

Haluaisin jo tietää mitä seuraavaksi tapahtuu, joten jatkoa jään taas kyttäilemään :-*

~Ruskapoika

Carlia

• Vieras
« Vastaus #64 : 28.03.2010 16:50:29 »
Uusi lukija ilmottautuu :D Ah, tää on tosi hyvä ficci. Rakastan näitä jänniä parituksia :D Muutamia virheitä on tullu vastaa, mut taisin hävittää suurimman osan.
Ratkesin nauruun aika monessa kohtaan, joten kiitus siitä ^^  Jatkoa odotellen.

~ Carlia

porche-love

• Vieras
« Vastaus #65 : 09.04.2010 19:36:25 »

AN:sori ku on kestäny ja jatkon tulo saattaa kestää ku koulua on ja kaikkee mut sit kesälomal saan nopeemmin :)

Ruskapoika: kiitti jatkoa tässä ja et todellakaan ole ainoa edin vihaaja (8
Carlia: koitan saada mahdollisimman virheetöntä tekstiä aikaan ,mut en oo kauheen hyvä. kiva kuitenkin et kelpaa :DD
Jazmii: Edi on kauhee, ainakin mun pään sisällä ;p no hyvä ettet kuollu  ;D

Kahdestoista luku:

Bpov

”Kultaseni, herää, herää. Älä jätä minua yksin. Herää! Rakastan sinua et saa jättää minua!” joku puhui. Tunnistin äänen. Alec! Istuin ylös heti kun tajusin kuka puhui.
”Minäkin rakastan sinua, Alec. Eikä minusta noin helpolla pääse eroon”, sanoin nauraen.
”Mitä tapahtui?” kysyin suudeltuani elämäni rakkautta.
”Sait suuren voiman, ajan hallinnan, ja kehosi tarvitsi aikaa sopeutua siihen. Olit tajuttomana kaksi päivää”, Aro sanoi halaten minua.
”Rakas! Olin kuolla huoleen!” Edward huusi Demitrin ja Felixin pidättelemänä. Argh! Jättäisi jo minut rauhaan. Pitäisipä maa hänet paikallaan ja hiljaa. Siinä samassa maa nousi ja peitti Eddien suuhun asti, ettei hän voi liikkua tai puhua.
”Mitä tämä on?!” Felix huusi.
”Kultaseni, silmäsi muuttuivat ruskeiksi. Oletko jotenkin tämän takana?” Charlie totesi hämmästyneenä.
”Joo, uskoisin, koska ajattelin voisipa maa pitää Edwardia paikallaan ja hiljentää hänet. Näköjään tiedämme silmieni värin merkityksen”, naurahdin hermostuneesti samalla, kun purin huultani. Vanha tapa.
”Tämähän on aivan mahtavaa, kultaseni”, Caius huusi iloisesti pomppien kuin Aro. Pelottavaa. Kaikki katsovat Caiusta kuin hullua.
”Kyllä kai, luulisin että kun silmäni on punaiset hallitsen silloin tulta, vihreät kun hallitsen vettä, siniset kun hallitsen ilmaa ja tuulia, mustat kun hallitsen kuolemaa ja elämää, ruskeat kun hallitsen luontoa ja niiden sekoitus, kun  en ole hallitsemassa mitään”, ehdotin heille.
”Tuohan on mahtava teoria”, rakkaani hypähtää halaamaan minua.
”Voisitko vapauttaa Edwardin jo, Isa?” Carlisle kysyi kunnioittavasti.
”Toki, toki. Isä, milloin haluaisit muuttua?” kysyin vapautettuani idiootin.
”Mahdollisimman pian. Ja voisitko sinä muuttaa minut? Ymmärrän, jos se on liian vaikeaa sinulle”, Charlie jaaritteli. Jacob jäykistyi samalla kun Charlie puhui. En edes huomannut häntä.
”Isä, minulla on paras itsehallinta täällä ja mielestäni ihmisveri haisee pahalle. Toin sen varmaan ihmiselämästäni”, vakuutin enemmänkin Jakelle, koska tiedän että isäni luottaisi minuun elämällään.
”Hyvä on, uskon sinuun”, hän vastasi.
”Jake, ei kai se riko sopimusta?” varmistin, muistin sen vasta nyt.
”Joo, ei se riko. Sopimus koskee vain Culleneita. Jotka muuten rikkoivat sen”, Jake murisi lopussa. Niin he muuten rikkoivatkin.
”Carlisle, anna kätesi”, pyysin kauniisti. Ja hän totteli. Näin Aron lahjan avulla, etteivät muut tienneet ennen kuin Edward tuli kotiin muutettuaan Jessican.
”Hmm, Jake älä syytä muita kuin Edweirdoa. Muut eivät tienneet mitään kuin vasta jälkeenpäin”, koitin rauhoittaa Jakea joka oli juuri tärisemässä pahasti. Jane meni halaamaan häntä ja ihmepä ihme, Jake lopetti tärisemisen ja suuteli Janea.
”Hyi! Minun ei tarvitse nähdä siskoani ja veljeäni pussailemassa”, huusin yökäten ja kaikki purskahtivat nauruun. Ah, oli ihanaa kun koko perhe oli koossa. Hmm, mitäköhän Victoria tekee. Ja sitten sain näyn

Näky

Victoria istuu yksin puussa ja nyyhkyttää. Hän näyttää todella surulliselta ja yksinäiseltä.

Näky loppuu

Toinen näky

”Vicci! Siskoseni, tule tänne!” minä huudan ja Victoria juoksee luokseni leveä hymy huulillaan.

Näky loppuu

Nyt tiedän, mitä minun pitäisi tehdä. Perheeni ei ole kokonainen.
”Hei kaikki, minulla on tärkeä tiedotus.” Muut kääntyivät katsomaan minua kysyen ja näkivät, että olin hieman surullinen.
”Minä lähden päiväksi tai pariksi. Yksin, ja kukaan ei saa seurata minua. Se on yllätys, josta kaikki tulee pitämään”, sanoin nopeasti ettei kukaan ehtisi sanoa mitään vastaan. Sanoin sen johtajan äänelläni, johon ei jää tilaa väittää vastaan.
”Charlie, muutan sinut kun tulen takaisin. Alec, minulla tulee olemaan kauhea ikävä, mutta minun on pakko tehdä tämä yksin tai se ei onnistu. Minulla tulee teitä kaikkia ikävä. Näemme parin päivän sisällä”, lopetin ja halasin kaikkia, mutta Alecia myös suutelin pitkään.
”Oletko varma, etten voi tulla mukaasi, rakas? En kestä ilman sinua”, Alec rukoili silmillään minua jäämään.
”Olen varma, ja lupaan tulla takaisin heti kun kaikki on okei”, lupasin rakkaalleni. Tiesin, että siitä tulisi vaikeaa. En edes tiennyt missä maassa Victoria oli. Ymmärrän hänen tuskaansa, mutta James ei ollut hänen sielunkumppaninsa. Victoria löytää sen oikean Volturista.
”Menen nyt, ja Aro, pidä huoli että kaikki on valmista juhliin. Alice, voit auttaa”, lisäsin loppuun, kun näin hänen hyppivän. Sitä seurasi riemunkiljaisu. Olisi pitänyt arvata. Ja sitten ajattelin teleportaavani itseni Kanadaan. Luulisin, että Vici on siellä.

Alecpov

”Olen varma, ja lupaan tulla takaisin heti kun kaikki on okei”, Izzy lupasi vaikka rukoilin häntä silmilläni. Minun tulisi kauhea ikävä häntä.
”Menen nyt, ja Aro, pidä huoli että kaikki on valmista juhliin.” Huomasin sen keijukaisen, Alicen, hyppivän innostuneesti. ”Alice, voit auttaa”, rakkaani lisäsi huomattuaan hyppelehtijän. Kuului riemunkiljaisu, ja luulin, että kuuloni meni. Yhtäkkiä Bella katosi käsistäni. Näköjään hän teleporttasi itsensä jonnekin. Mieleni teki itkeä, mutta vampyyrit eivät pysty. Toivoin hänen palaavan nopeasti takaisin.

Ruskapoika

• Kivikuorinen
  • Mock me.
« Vastaus #66 : 09.04.2010 21:14:10 »
Jee, jatkoa! Hyvä, etten ole ainoa Edwardin vihaaja :roll: Toi tapa millä Bella hiljensi Edin oli kyll niin random että :'''D
Sait taas nauramaan oikein kunnolla :'DD Jatkoa vaan taas kehiin, kun kerkeet!!

~Ruskapoika

Cassie Cullen

• Lover from Darkside
« Vastaus #67 : 09.04.2010 23:01:35 »
Jane ja Jake :). Edward on kyllä aika sika. Jatkoo pian Mutta mitä vi***a Victoria?!?!

porche-love

• Vieras
« Vastaus #68 : 12.05.2010 16:56:04 »
Anteeks tooooooooooooooosi paljon, kun on kestänyt mutta mun kone meni rikki
 ja en oo saanu kirjotettua mitään. Koitan saada jotain tulee ensiviikolla.

porche-love

• Vieras
« Vastaus #69 : 03.06.2010 21:22:26 »
An:vihdoin uusi luku :) on ollut vähän kiireitä, anteeks ja kiitti jos jaksatte vielä lukee.

Kolmastoista luku: Siskokset

Kun olin Kanadassa, aloin etsiä tulevaa siskoani. Toivottavasti en joudu tappelemaan hänen kanssaan. Tunnen jo siteen välillämme. Tiedän myös että hänestä ei tulisi pelkkä sisko minulle. Hymy huulillani kuulin lehtien värisevän. Olin kauniilla aukiolla jolla oli vähän lunta, mutta paljon kukkia. Siellä oli ruusuista johonkin joita ? en tunnistanut. Sitten kuulin murinaa. Hän tuli puiden lomasta. Victoria, tuleva äitini ja paras ystäväni, melkein siskoni. Hänen vaatteensa olivat revityt ja likaiset. Ne olivat veressä ja mudassa. Hupparin  alla hänellä oli vain reikäinen toppi ja rikki kuluneet farkut jaloissa. Se oli surullista nähdä.
”Isabella, olen tullut kostamaan Jamesin kuoleman” Victorian surullinen ja kostonhimoinen ääni kaikui aukiolla. Katsoin häntä surusilmin. Vici on kärsinyt niin paljon.
”Victoria, älä suutu siitä mitä nyt sanon. Se on kaikki totta. Olen todella voimakas ja voisin tappaa sinut, mutta en halua. Aiotko kuunnella minua?” kysyin kun kuulin hänen sähisevän.
”Kyllä, kerro äkkiä. Miksi haluat kiduttaa minua, kun olen jo menettänyt sielunkumppanini?” hän kysyi. En minä häntä halua kiduttaa. Haluan tarjota onnea, ja sen aion hänelle kertoa.
”En aio kiduttaa sinua. James ei ollut sielunkumppanisi. Tiedän kuka on ja löydät hänet Volterrasta. Jos vain haluat. Haluaisin olla ystäväsi”, tarjosin ystävällisimmällä äänellä jonka sain.
”Hmm. Tarjous on houkutteleva, mutta tuon tytön kumppani tappoi Jamesin. Joko tapan hänet tai tytön.” Kuulin Victorian ajatukset.
”Edward,” murisin nimen ”, ei ole kumppanini. Hän jätti minut kaksi kertaa ja nyt olen löytänyt todellisen sielunkumppanini. Jos haluat, voit auttaa kostamaan hänelle”, sanoin, itse asiassa rukoilin, Victorialta. Hänen  kasvoilleen levisi ilkeä hymy ja ajatuksissaan hän vastasi myöntävästi.
”Jei! Meistä tulee parhaat ystävät! Olen nähnyt sen. Ja jos menisimme siistimään sinut ensin niin voisin samalla kertoa sinulle mahtavan suunnitelmani”, hymyilin ilkeästi mutta jotenkin samalla lempeästi. Hmm, mitenköhän onnistuin. No jaa, ei kiinnosta. Minulla on maailman paras -tuleva- ystävä.

Seuraavat neljä tuntia vietimme Victorian siistimisessä ja kerroin hänelle suunnitelman. Sen jälkeen tutustuimme ja huomasin, että hänkin on vegetaristi. Hihii, outoa sanoa niin, juommehan silti eläimen verta. Päätin kysyä Vicin mielipidettä.
”Vici hei, mitä mieltä olet. Voimmeko kutsua itseämme vegetaristeiksi vaikka tapamme eläimiä ruoaksemme, tai pikemminkin juomaksemme?” ja siitä seurasi katse: "Oletko hullu?", mutta sitten hän alkoi pohtia.
”Kiintoisa kysymys, mutta uskon, että voimme sanoa, koska se on erilailla vampyyrien maailmassa”, Victoria hymyili lempeästi. Olin kiitollinen, että hän on samaa mieltä.
”Minäkin ajattelin noin, mutta halusin tietää mitä mieltä sinä olet. Sinusta on tulossa roolimalli minulle”, sanoin kiitollisesti ja hän hymyili niin leveästi, että ajattelin sattuikohan se.

”No niin, valmista on, ja voimme mennä nyt kotiin”, sanoin parin tunnin päästä. Ja Victoria vain hymyili ja nyökkäsi. Sitten teleporttisin meidät Volterran linnaan. Victoria oli hieman hermostunut, mutta aioimme mennä uuden suunnitelman mukaan. Lähetin viestin perheelleni, siis vain Voltureille. Tästä tulee kivaa.

Carlisle Pov.

Olin istumassa Volturien suuressa kirjastossa, kun kuulin vertahyytävän kiljaisun. Tunnistin sen olevan Bellan. Kun huuto loppui, olin jo melkein perillä, niin kuin kaikki muutkin.
”Olen tullut kostamaan, Isabella Marie Swan!” Huudahti kylmiä väreitä tuova ääni. Sitten näin Victorian, Jamesin kumppanin siellä. Ja hän oli saartanut Bellan, näytti kuin hän hallitsisi Bellan mieltä. Sitten kuulin Edwardin äänen.
”Päästä irti hänestä! Hän ei ole tehnyt mitään väärää! Päästä irti rakkaastani,” olisihan se pitänyt arvata, että hän yrittää esittää sankaria.
”En, ja nyt saat kärsiä siitä, että kumppanisi kuolee!” ilkeän naurun jälkeen kuulin, kuinka Bella kuiskasi vihaavansa Edwardia, ja Victoria heitti hänet tuleen ja näimme kuinka rakas lapseni paloi kuolemaansa. Kaikki alkoivat nyyhkyttää, mutta minun perheeni koitti saada Victorian kiinni, mutta hänen ympärillään oli jokin, ihan kuin kilpi. Aha.
Jos kuuntelet, Bella, tämä oli hyvä, mutta säikäytit minut melkein niin pahasti, että olin kuolla, ajattelin Bellalle. Edward nyyhkytti maassa, joten tiesin ettei hän kuuntele. Näin kuinka yksitellen jokainen perheenjäseneni tajusi, ja kuinka Volturit alkoivat pikkuhiljaa hihittää, kunnes nauroivat täysillä. Niin kuin perheenikin. Kaikki muut paitsi Edward oli tajunnut asian. Näin kuinka Bella lopetti illuusion ja tuli esiin nauraen. Minua vain ihmetytti miksi Victoria oli hänen kanssaan ja nauroi täyttä kurkkua.

BellaPov

Hahahahahaa, tuo oli niin hauskaa. Hahahhahahah, kuolen nauruun.
”Jos kuuntelet, Bella, tämä oli hyvä, mutta säikäytit minut melkein niin pahasti, että olin kuolla”, Carlisle ajatteli minulle. Sitten kaikki muut, paitsi Eddie, saivat kiinni juonesta ja he alkoivat nauraa. Otin illuusion pois, mutta Edward jatkoi vain nyyhkyttämistä. Dramaattista, kukaan? Huokaisin.
”Edward, ymmärrä että vihaan sinua enkä halua olla tekemisissä kanssasi. Joten jätä minut rauhaan tai joudun tappamaan sinut,” sanoin Edweirdolle.  Hän nosti hitaasti ja dramaattisesti  katseensa ja tuijotti minua kuin aavetta. Sitten hän teki jotain, mitä hänen ei olisi pitänyt tehdä. Yritti suudella minua. Sitä seurasi kaaos. Kaikki huoneessa olijat murisivat niin, että koko linna tärisi ja minä olin ensiksi shokissa. Sitten kun tajusin mitä tapahtui, Edward oli seinässä. Siis ihan seinän sisässä, vain pää näkyi. Oho.
”AAH!! Sinä, sinä !! Odota vain! ” kuulin sen idiootin huutavan minulle. Luulen että korvistani tulee savua, olen niin vihainen.
”Älä sinä uskalla puhua minulle! Et ole kuin roskaa maailman päällä! Et ansaitsisi elää! Annan sinun elää vain, koska olet Carlislen lapsi”, kuulin kuinka molemmat isäni huusivat sille, sille. Argh! En edes tiedä sanaa sille oliolle. Olen niin vihainen nyt. Voisin repiä hänet palasiksi.
”Kulta, rakkaani. Pysy rauhallisena, mutta olet liekeissä”, kuulin rakkaani sanovan peloissaan. Aww, hän pelkää, että menettää minut. Hetkinen, hän sanoi minun olevan liekeissä. Miksi en tunne mitään. Sitten katsoin kättäni, ja niinhän minä olinkin. Hmm, näköjään tuli ei vaikuta minuun. Hymyilin vain Alecille ja sammutin tulen.
”Tuli ei näytä vaikuttavan minuun”, totesin ääneen. Kaikki sitten katsoivat minuun ihailevasti. Huomasin vasta nyt, että Victoria oli suojelevassa asennossa isäni edessä. Hymyilin hänelle ja lähetin Vicin päähän ajatuksen haluisiko hän muuttaa isäni, ja samalla isälleni jos hän haluisi Victorian muuttavan hänet. Molemmilta tuli myöntävä vastaus. Olin niin iloinen, että isäni löysi vihdoin rakkauden.

Ruskapoika

• Kivikuorinen
  • Mock me.
« Vastaus #70 : 03.06.2010 21:52:20 »
Oih, jatkoa!<3
Alan oikeesti kohta epäillä mielenterveyttäni, koska käkätän täällä itteltäni vatsalihakset kohta kipeiks :'DD Edwart on kyllä niiiiiiiiiiiiin tyhymä, että pläääääh sanon mie xP

Jatkoa? ::)

~Ruskapoika

mrö.

• lapsenmielinen
  • love me for who i am
« Vastaus #71 : 08.06.2010 14:57:19 »
hhaahaaa, mie vaa täälä repeilen ihan täysilä!! ;D ;D tää ficci testaa mun mielenterveyttä, ku tää on itteki jo ihan mielipuolinen!! =DD ei helvetti, ihan sairastaaaa!!! :D :D :D hyvä,mielipuolinen ja mahtava ficci kyllä on =DD

paritukset: Bella/Alec, Edward/Jessica, VICTORIA/CHARLIE?????????! ei helvetti REPSSS***  kuten varmaan täst kommasta näky, niin musta tuli ihan mielisairas ihminEEEENNNn !!!! :o :D :D

cross my heart and hope to die
i'm not a toy

antsi..

« Vastaus #72 : 20.06.2010 14:48:24 »
JAKOA!!!

Tää on niiin hauska inhoon edwardii se on niin tyhmä!!! >:( tää on kyl hauskin lukemani ficci <3 <3

Scaramouche

• maleficent
« Vastaus #73 : 20.06.2010 16:37:01 »
VICTORIA/CHARLIE??!! Mitä helvettiä?  ???  ;D

Ajattelin ensin että luinko väärin, mutta ei. Huh, mitä juonikäänteitä. Ja noi Bellan voimat on tosi mielenkiintoisia. Eniten tykkään tosta että tuli ei vaikuta siihen, koska nythän se on sitten oikeasti kuolematon! Aika vaarallista, ajatellen kaikkia muita. ;)

Ja mitä Edwardiin tulee, se on oikeasti aikamoinen huora.  :D Nyt sen näkee. Ihan saa oikeuksiensa mukaan.

Jatkoa pyytäisin taas pian!  ;D
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?

Wild Child

• Lionheart
  • Mornië alantië
« Vastaus #74 : 30.06.2010 13:55:19 »
Hhehheeeeee... Tää saa kyllä nauramaan!  :D Luin tätä sillon alussa ja nyt noi loput sivut -ja repeilin ihan kympillä! Hihihiii... Victoria ja Charlie... hii... Bella -anteeksi- prinsessa Isa ja superpowerit...
Joo, lukijasi oon, ehdottomasti. Ymmärräthän, että tällaista ficciä on sitten vaikea kommentoida rakentavasti, tai siis minun on... älä käsitä väärin, äläkä pahastu. Tää on ihan huippu!

With love & take car(e),
                                                                                             -Wild Child-   
We are Robin Hood.

antsi..

« Vastaus #75 : 31.07.2010 20:53:26 »
Ööö millos tulee jatkoa on jo aika kauan kestäny joo sori ku laitan
mut tää on vaa nii hyvä et haluis jo lisää ??? ::)

porche-love

• Vieras
« Vastaus #76 : 11.08.2010 19:46:03 »
An: Tässä jatkoa, mutta valitettavasti se on viimeinen luku ;( en vain osaa enää jatkaa ja innostus on loppunut kokonaan,koitin saada tehtyä siedettävän lopun, mutta tämä on tulos. Anteeksi että kesti näinkin kauan. Todella suuri kiitos kaikille jotka lukivat :)

Neljästoista luku: Elämän kiertokulku

”Hmm, Bella, mitä aiot tehdä Edwardille?” uusi ’äitini’ kysyi. Ohups. Taisin unohtaa hänet seinään. Naurahdin ja vapautin sen idiootin. EIKÄ! Seinä! Yäääääh!
”SINÄ! Sinä tuhosit kauniin seinämme! Miksi, oi miksi?”, nyyhkytin, ja varmaan samalla jaoin tunteeni, hupsista. Kaikki nyyhkyttivät. Kuului pari parkaisuakin. Hmm.
”EIIH! Se olin liian nuori”, kuulin Aron huutavan tuskissaan. Tämä menee jo hieman yli. Onpas vaikea saada tunteet takaisin.
”RÄYH! Räkätiräkäti, vuhvuh!” räksytti Jake Eddielle. Haahhah, aika hyvä, ja Jake oli vielä susimuodossaan. Hahahah. Ups taas. Linna raikaa naurusta. Hmph. Alkaa käydä vanhaksi.
”ÄÄÄÄÄÄÄÄ!! Viekää tuhma hauva POIS!” oliko tuo Caius? Huhhuh. Nyt koitetaanpa uudelleen. NMMPH! NOIN!
”JES!!! HAHAHAAH! LUUSERIT! Sainpas sen hallintaani” Voi ei, voi ei, voi ei! Nyt juostaan ja lujaa. Kaikki ovat tosi ’iloisia’, kun jaoin tunteeni heidän kanssaan.
”APUA! JÄTTIOLIO HYÖKKÄÄ!” huusin ja kaikki katsoivat selkänsä taakse etsien jättioliota, ja NYT juoksuksi.
”Hei, Isa huijasi meitä,” kuului Emmettin hölmistynyt ääni sieltä jostain. Hän on sitten tyhmä. Minne mennä, minne mennä. AHA! Siivouskomero. Täältä he eivät ikinä löydä minua.
”Prinsessa Isa, mitä teet siivouskomerossa, ja ovi auki?” kuului jonkun random vartijan ääni.
”No tyhmäkös sä oot. Tällein kukaan ei pysty katsoa avaimen reiästä.” Eikös tuo nyt olisi ilmiselvää. Tyhmät alhaiset vartijat.
”Kultaseni, tule tänne”, kuului Alecin enkelimäinen ääni. Olin hypnotisoitu. Onneksi komeroon jonne kukaan ei voi katsoa avaimen reiästä. Hihii, paras piilopaikka ikinä.

Aika tylsää…
Vielä tylsempää…
Hmm, paljonkohan kello on.

”Prinsessa, tulisitko jo pois sieltä komerosta. Olet ollut siellä jo pari päivää”, tällä kertaa isin ääni.
”Öh, luulin että vain pari minuuttia. MITEN LÖYSITTE MINUT?” Tajusin juuri että he ovat tietäneet jo 2 päivää.
”Ovi on ollut koko ajan auki”, kuului tällä kertaa Padren ääni.
Öh, eihän heidän silloin olisi pitänyt minua löytää. Eihän avaimen reiästäkään näe. Ai ai juu.
”Ohups, taisin unohtaa sen asian”, sain soperrettua nolona.
”Hahaa, olet tyhmempi kuin mä!” Kuului kaksi identtistä huutoa. Arvasitte oikein. Emmett ja Felix.
”Rakas, olethan aivan terve. Tuo ei ole tapaistasi”, kuului, oi niin rakkaan, Edwardin ärsyttävä kitinä.
”Aaaaah! Jätä minut jo rauhaan!” huudahdin samalla kun äiti yritti rauhoittaa minua Alecin kanssa. Oi, olen niin lähellä.
”Antakaa minun kuristaa tuo ihme hyypiö. Päästäkää irti! En halua satuttaa teitä. Äiti, päästä irti tai vaatekaappisi saa tuta voimani. Alec, rakkaani, jos haluat vielä saada edes vähän huomiota. Ote irti”, se sai heidät irrottamaan. Heidi oli tehnyt Victorialle huoneen ja vaatekaapin valmiiksi, ja tietenkin Vicci oli rakastunut siihen. Vaikka en tajua miten hän oli sen ehtinyt nähdä. Asiasta viidenteen, nyt voin tappaa Eddien. Se ilkimys tappoi seinämme ja koitti suudella minua.
”Aaaah!! Älä tee sitä!” huusi naisellinen ääni, juuri kun olin saamassa Edwardin kiinni. Katsoin taakseni ja näin jonkun tuntemattoman vampyyrin. Tällä oli kultaiset silmät, eli hän oli vegetaristi. Hänellä oli myös pinkit hiukset ja hän oli minua hieman pidempi. Huomasin myös, että hänen kyntensä olivat neonsiniset. Vaatteinaan naisella oli taivaansininen t-paita ja pillifarkut. 
”Kukas sinä olet?” kysyin tylsistyneellä äänellä. Hän keskeytti minun leikkini.
”Olen Dora, ja näen kuka on kenenkin sielunkumppani. En ole tähän mennessä löytänyt omaani, mutta nyt löysin. Hän on minun sielunkumppanini”,  Dora sanoi osoittaen Edwardia. No, en voi tappaa häntä, mutta pääsemmepä Eddiestä eroon.
”No voit viedä hänet mukanasi minun puolestani”, kaikki, siis aivan kaikki paitsi Edward, sanoivat täsmälleen samaan aikaan. Mikä ihmisillä on vikana. Puhua nyt yhteen ääneen, se on pelottavaa.
”No, menetkö, porkkanapää?” kysyin, kun Edward ei liikkunut. Lopultakin hän lähti pinkkipää Doran mukaan ja lupasi pitää yhteyttä Culleneihin. No ainakin hän pääsi minun ylitseni aika nopeasti. Menin Alecin luokse ja suutelin häntä.
”Rakastan sinua,” sanoin lempeästi hymyillen.
”Minäkin sinua,” hän vastasi ja hymyni vain leveni. Kaikki oli täydellistä ja kaaos alkoi. Alice hoksasi, että on tulossa häät ja aloitti suunnittelun. Elämämme on yhtä sirkusta, mutta minä rakastan sitä.
"Kuka haluaa olla piilosta!" huusin yhtäkkiä ja sitten alkoi leikkiputki ja leikimme kaikkea. Piilosta, hippaa, pullonpyöritystä ja monia muita leikkejä. Siitä tuli loppujen lopukse perinne. Kaiken väittelyn jälkeen tietysti.

An: surullista mutta totta, se on loppu ))8 Kiitos vielä ihanalle Betalleni (((:

Tyttökelmi

« Vastaus #77 : 12.08.2010 12:24:26 »
Tää oli paras. Oli pakko laittaa käsi suun etee ku etten pääsis repeilee ja ettei kukaa mulkoilis oudosti XDD (sitte kauheeta outoa tuhinaa mun huoneesta XDD). Bella ei ollu kyl mikää Bella mut pidin siitä se oli sitte kai se iloinen bella  ;D.

kirsikka

• *
« Vastaus #78 : 27.09.2010 19:00:48 »
Tosi hyvä fici,koska se  oli  hauska ja  kaikki  saivat onnellisen  lopun.

Cassie Cullen

• Lover from Darkside
« Vastaus #79 : 04.11.2011 15:07:38 »
Nooooooooooooooooo EI saa loppua Cass cry :'(
It was too good haluais jatkoa viel mutt loppu kiitos hyvästä finistä
T:Cass