Tosi söpö ficci, ja minä muuten en usein käytä sanaa söpö. Dialogi toimii tosi hyvin, ei ole teennäistä eikä mitään. Sirius on kyllä vähän pervo...
Erityisen hyvää tässä on se, että koskaan ei jää epäselväksi kuka milloinkin puhuu. Useissa dialogificeissä on se ongelma, että menee puhujat sekaisin, mutta tässä ei yhtään. Hatun nosto siitä.
”Sirius…”
”Kerro.”
Juuri tuollaista mukavan lakonista puhetta. Minä tyksin tosi kovaa. Rakastan tämän ficin tyyliä.
”Hmm… Kyllä täällä on aina tilaa yhdelle seksikkäälle kummipojalle.”
”Mitä sanoit?”
Eeehhehee, Siriukselta pääsi freudilainen lipsahdus... nauroin tässä ficissä tosi monissa kohdissa. Tai nauroin ja nauroin, nauran tosi vähän lukiessani, mutta hymyilin leveästi. Ihanaa hyvän mielen huumoria, ei kenenkään kustannuksella eikä ääliömäistä. Tällaista saisi olla ehdottomasti enemmänkin!
”Että kyllä täällä on kosteaa. Siis sateesta. Kosteaa… tajuatko?”
Voi voi. Kaksimielistä, kaksimielistä. Sirius on kyllä vähän reppana, kun se noin yrittää Harrya vikitellä ja Harry ei tajua mitään....
”Näin sinut siinä, olit kaunis kuin kalmolaskos. Ja sinun kasvosi.. no, kasvoistasi en muista paljoa, mutta takapuolesi oli ihana.”
Heh, onkohan tuo sitten kohteliaisuus, koska eiväthän ne kalmolaskokset kovin kauniita ole.
Kiitos kovin paljon. Minun on pitänyt jo ikuisuus kommentoida tähän, mutta en ole saanut aikaiseksi. Minä rakastan tätä. Ainoa mistä haluaisin ehkä vähän moittia, on se, että tämä on tosi lyhyt, mutta ehkä tämä ei toisaalta pitempänä olisi enää niin hyvä kuin se nyt on.