Author: MagicBook (Taikakirja)
Title: Rosalien maailman loppu!
Beta: Cherina
Pairing: Ne normit paritukset.
Rating: K-11(Ei herkkähermoisille!!Kai?)
Fandom: Aamunkoin jälkeinen aika.
Genre: Humor, hieman angst ja jotain muuta epämääräistä.
Disclaimer: Hahmot ja muut sellaiset kuuluva Stepheny Meyerille, eli kaikki paitsi juoni.
Warnings:
VOI TAPPAA eli voit mahdollisesti KUOLLA NAURUUN!!!
Oikeasti spoilaa BD :tä!!Summary: Lyhyesti... Rosalielle tapahtuu jotain sellaista mikä hänen mielestään johtaa maailman loppuun, asiasta lisää alempana.
A/N: Olen huomannut, että Rosalieta on aika vähän, joten nyt häntä on tooosi paljon
Toivottavasti pidätte ja kritiikkiäkin otetaan vastaan. Ja kiitos rakkaalle betalleni, jota ilman luku ei olisi ilmestynyt näin nopeasti!
1/2Bella Pov”AAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!” kuului yläkerrasta. Se oli Rosalien kimakka ääni. Säikähdyksestä pomppasin pystyyn ja tiputin kädestäni kirjan, jota olin hetki sitten lukenut. Stephenie Meyerin
Breaking Dawn. Mielestäni se muistutti hyvinkin elämääni. Ehkä joku oli vakoillut Culleneita vuorokauden ympäri ja kirjoittanut siitä sitten kirjan? Epäuskottavaa, mutta joka tapauksessa korviani vihloi, eikä asiaa auttanut yhtään, että minulla oli vampyyrille ominainen hyvä kuulo.
Siitä lähtien kun Renesmee oli lähtenyt Ranskaan, taloon oli laskeutunut synkkä hiljaisuus ja rauha tähän päivään asti. Tunsin jonkun kädet lantioillani ja viileän, hyväntuoksuisen hengityksen kaulassani. Se oli Edward.
(A/N: Tässä kohtaa kaikilla täytyy olla tämähän-on-itsestään-selvä-juttu ilme tai sellainen tottakai-se-on-maailman-ihanin-keksitty-vampyyri-mies-olento-Edward ilme Nojaa... Jatkakaa!)”Mitä on tapahtunut?” kysyin kireällä äänellä, katsahtaen portaisiin. Tiesin ettei tästä seuraisi mitään hyvää.
”Rosalie haluaa tappaa jonkun, tällä hetkellä Emmettin?” Edward vastasi lyhyesti hieman kysyvään sävyyn, kohottaen kulmiaan ja katsoen myös portaisiin.
Emmett juoksi portaat alas ja salamana ovesta ulos. Hänellä oli pelästynyt ja ahdistunut ilme, ihan kuin joku aikoisi vetäistä kyntensä hänen kurkkunsa läpi ja repiä palasiksi. Hänen kannoillaan juoksi miss Maailman Kauneus Rosalie, jolla oli syyttävä katse ja murhaava, kostonhimoinen ilme.
Hän pysähtyi keskelle olohuonetta, jossa minä ja Edward seisoimme. Rosalie naulitsi katseensa minuun, porasi reikää kallooni. Hän jo entisestään vihasi minua, mikä jälleen kerran ei auttanut tilannetta. Edward astui eteenpäin kietoen kätensä suojelevasti ympärilleni. Minulla välähti, että olin muuttunut Rosalien maalitauluksi.
(A/N: Tähän tosiaan sopiva kertosäe
Bye, bye baby
baby goodbye!
Nojaa...)Edward Pov”AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!”Rosalie huusi.
EI VOI OLLA TOTTA! Ei TÄLLAISTA tapahdu vampyyreille!
Mitä minulle nyt käy? Olenko kuolemassa?
MAAILMANLOPPU ON TULLUT!
Tahdon upottaa kynteni johonkuhun.
Purkaa raivoni raapimalla silmät puhki!
Sinä siinä, Emmett McCarty
pidä varasi, sillä olet ensimmäinen KOHTEENI!Kuulin Rosalie pahaenteiset ajatukset, joten juoksin nopeasti Bellan luo.
”Mitä on tapahtunut?” Bella kysyi, kun Emmett raukka juoksi kuin takamus tulessa ulos ovesta.
”Rosalie haluaa tappaa jonkun, tällä hetkellä Emmettin?” vastasin lyhyesti, se kuulosti enemmän kysymykseltä. Rosalie juoksi portaat alas ja pysähtyi meidän eteemme. Katsahti ensin minuun ja sitten Bellaan.
Olet helpompi saalis, joten pidä varasi Bella Swan!Asetin käteni suojaavasti Bellan ympäri kunnes huomasin sen...
Se oli iso, ei vaan valtava! Se, se oli...
A/N: Mikäs sielä nyt Rosaliella onkaan? Ensimmäinen luku on nyt
tosi lyhkänen, koska täytyi lopettaa tuohon kohtaan, että olis jännittävää.
Muhahahaa! Ja nyt kaikki tulee kommentoimaan tai muuten
Rosalie iskee hampaansa teihin! Mur... Ja täytyy tulla monta kommenttia tai muuten ei ehkä tule seuraavaa lukua!