Kirjoittaja Aihe: Twilight: Cullenien angstivuodet | K-11 Cullenit teineinä, osat 9½/10, humor  (Luettu 40125 kertaa)

Retu^^

• Vieras
Vs: Cullenien angstivuodet
« Vastaus #60 : 20.11.2009 14:54:36 »
Kiitos kommneteista! :)

hyvä että tykkäsittä :P

(lisää kommentteja??:D)

Kotitonttu

« Vastaus #61 : 22.11.2009 03:00:53 »
hahhaha :D  mikä ficci, tää on niiin paras. tätä lukiessa ei voi olla nauramatta.
mulla on hyvä aika lukee, yö kolmen aikaa ja yrittää tässä väsyneenä pidättää naurua  :D
pieniä sana virheitä oli mutta ei niitä hirveesti ollut. Jatka samaan malliin!
Jatkoa! 

p.s älä lopeta tätä ens luvussa ;<<
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Retu^^

• Vieras
« Vastaus #62 : 22.11.2009 18:45:00 »
Kiitos taas kommenteista :D

Joo, tähän tulee viel väh. kaks lukuu :P

strawberrycullen

• Vieras
« Vastaus #63 : 22.11.2009 20:30:43 »
ei tää oo todellista, mä nauroin tolle niin paljon  ;D. jatkoa.

MyrsyliuutE_96

• C'est Gryffondor
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
« Vastaus #64 : 22.11.2009 21:18:22 »
Ihana. Reps. Täysi sellainen. Antakaas mulle pari erikeepperiseppoperhettä nii hyvä tulee. Oli kiva. Jatkoa, pian, piste. Ainoa mikä häirihtee on se että tunnen yhden Erkin, en sitten revennyt kotsassa fairyn takia...
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

-AliceCullen-

• kuolonsyöjä
« Vastaus #65 : 24.11.2009 20:30:08 »
i love u, ERKKI KULLERVO HALLIKAINEN <69 Niin paras hemmo, että ei perkele oikeesti.
Nyyh, onks seiska viimene osa? EI, se EI saa olla ;<<< Sano, että se ei ole, sanooooooo!

Rakentavaa ei tipu eikä lirise, joten siinä oli kommenttini ;>
Myrsis, EKS-perhe 4eva 8'''D
erase all the memories they'll only bring us pain

Retu^^

• Vieras
« Vastaus #66 : 25.11.2009 18:58:56 »
Kiitos kommenteista jälleen kerran ;) Jatkoa tulee sitten sitten.

~VAROITUS~
Joku kuolee seuraavassa osassa ;DDDD

kyl se seuraava osa kohta tulee kuha kerkiääääääää kirjottaannnn ;) malttakaa ihmiset :P

ja ei tää lopu ens osasa :D

Bawe

« Vastaus #67 : 27.11.2009 21:58:58 »
Luin tän ja nauroin ihan kympillä :D ri vaan tunnu tosi mukavalta nauraa hysteerisesti possupiikin saaneena, mut njääh :D Äkkiä jatkoo vaan! ^^
- Bawe

Embuu

• vammanaama
  • because you are the only exception ♥
« Vastaus #68 : 28.11.2009 15:23:45 »
Ei hemmettti tää on niiiin paras!  :D
Erkki Kullervo <3
Pistäthän sitä jatkoo nopeesti? Kiitos  ;)

~Emb
daadaaadaaadaaadaa

Retu^^

• Vieras
« Vastaus #69 : 01.12.2009 18:39:34 »
A/N: No nyt vihdoinkin on tullut tämä uusi osa :D enjoy

Osa 7

EdPoV

"Ei perkele mehä ollaa ajoisa koulusa", Emmett huudahti koulun pihalla samalla ku huudatti musaa täysillä iPodystaan. Carlisle oli pitäny taas iha hemmetin pitkän saarnan kotona, ku oltiin ilmestytty sinne. Minkä me sille mahetaan et kukaa ei tykkää meist? Varsinkaa vanhukset.

Yeah boy shake that ass oops I meant girl
Girl, girl, girl, girl you know you're my world

"Emmett Saatana pane se pinemälle" Alice tiuskaisi ja keskittyi näpräämään kynsiään.

Black girls, white girls, skinny girls, fat girls, tall girls, small girls

"PANE SE PIENEMÄLLE!" Alice kiljui, se oli jo valmiiks pahalla päällä ku sen kynsi halkes.
Emmett virnisti ja alkoi iPody kädessään huitomaan ilmassa epäilyttävää liikettä, ja kun Alice lässäytti tätä poskelle Emmett vain virnisti ja puolustautui;
"Sä käskit panna pienemälle"
Alice olis varmaa hyökänny kimppuun jos kello ei ois soinu ja kaikki virrannu takasi sisälle.
Ekana oli vissiin Ruotsia. Irvistin. Voi paska se opettaja oli niin vittumainen et sitä ei kestäny kyl varttia kauempaa. Mut ei siinä kyl mitää ei me koskaan saada ees olla sen tunnilla pisempään ennenkuin se heittää meidät ulos. Saatanan heikkohermo.
Käveltiin sitten luokkaan  Emmettin jyskyttäessä musiikkia.
Opettaja katsoi Emmettiä kulmien alta ja kiskaisi kuulokkeet Emmettin korvista, otti toisesta korvasta kiinni ja kiljui sinne;
"OMALLE PAIKALLE!" Ja takavarikoi Emmettin kuulokkeet. Emmett oli muka tyrmistynyt ja istahti omalle paikalleen virnistäen. Ensimmäisen puolikkaan tunnista Emmett leikitteli kynillä ja rummutteli pöytää sekä kyseli opettajalta mitä mikäkin tarkoitti Ruotsiksi. Lopulta opelta meni hermot Emmettin kanssa ja käski tämän istumaan viereensä luokan eteen. Yleensä se saa jo oppilaat käyttäytymään kunnolla ja näin, mutta Emmett ei kyllä ollu moksiskaan. Lopulta kertasimme harrastuksia ja vapaa-ajan tekemisiä. Opettaja oli saanu Emmettin ja ylipäätänsä meiän "hoito-ohjeiksi" olla välittämättä jutuistamme, joten opettaja yritti kovasti olla välittämättä, ku Emmett leikki sen hiuksista törröttävällä riikikinkukon sulalla. Sulka näytti aivastuttavan opee kovasti ja se oli aivastamaisillaan monta kertaa. Sitten lopputunnista Jasper kysyi opettajalta mikä on kortin peluu Ruotsiksi, Opettaja aloitti;
"Typerys kortin peluuhan on-" Just sillo Emmett heilutti raivokkaasti sulkaa opettajan nenän edessä.
"Kor... TSU!" Opettaja aivasti ja koko luokka repesi täydellisesti. Emmett nauroi opettajan vieressä ja sanoi;
"Joo kyllähän mä sellasta aion käyttää"
ja nousi ylös juuri ku kellot soi ja kaikki ryntäs pois luokasta. Mua huimas vähäsen ja oksetti, mut en välittäny siitä. Seuraavaks oli sitten taas terveystietoa. Meillä oliki sitte sijainen, ja meidän piti tehä ryhmätyö päihteistä, niinku joka vuosi ja me saatiin omaksi aiheeksi huumeet. Jasper kirjoitti otsikon haparoivalla käsialallaan ja Rosalie ja Alice piirsivät muutamat kuvat. Siihen oli mennyt jo puolet A3:sesta ja sitten Emmett autto meitä keksiin hyvän moton toisen puolikkaan täyttämiseksi, vahingossa kylläkin, sillä moton otimme Emmettin valkoisesta T-paidasta, johon Emmett oli kirjoittanut tekstin itse happotussilla. Opettajan silmät kyl laajeni ku se näki meidän työn. Mä kirjotin isoin tikkukirjaimin työhön;
"VEDÄ KÄTEEN, ÄLÄ SUONEEN"
Ope kuitenki valitti meile siitä, et meilä ei ollu mitään tietoa huumeista, niinpä Emmett otti asiakseen kirjoittaa kaiken, minkä tiesi huumeista;
"Ne käyttää piikkejä ja pillereitä, sit ne polttaa niitä ja vettää nenään ja suoneen, ei käteen"
Välitunnilla olin just heittämässä reksiä vesi-ilmapallolla, ku yhtäkkiä pimeni ja mä kaaduin.

"Hei jätkä ookko sä ihan okei?" Emmett kysy multa. Mun ympärillä hälistiin vitusti ja en oikein pytyny pitää silmiä auki.
"KYSY SILTÄ JOTAIN!" Kuului takaa ja kuulin myöntäilevää muminaa takaa.
"Jätkä, Palaminen on kemiallinen..." Virnistin.
".. Erektio", jatkoin ja nousin ähkäisten pystyyn.
Emmett virnisti ja huusi muille;
"Kunnosa se on!!" Sit se katso mua, koitti otsaa ja sano;
"Helvetti jätkä sä oot kuuma, onks sul kuumetta?"
No oli tietysti, Esme kiiruhti hakeen mut koulusta kotiin, ja muutki änkeyty mukaan, muka huolissaan, hah, pinnasivat vaan koulusat, mut kyl se vaan meni läpi.
Esme kaasutti menemään hirveää vauhtia, et meinas lentää laatat.
Olin jo nukahtamas, ku Esme yhtäkkiä löi jarrut pohjaan, ja nytkähdin eteenpäin. Esme oli kauhuissaan ja alkoi kiljua ja itkeä.
Mulla meni vähän ohi et mikä tää juttu oli, niinpä kiiruhdin muiden mukana ulos katsomaan mitä oli tapahtunut.
Esme oli ihan sekaisin ja itkun partaalla, niinpä ajattelin että jotain hirveää oli tapahtunut.  Mutta sitten ku sain tietää et miks se vollottin en voinu ku nauraa.

Se oli ajanu oravan päälle.

Hahhah

A/N: Tässä tämä nyt oli. Hyvin lyhyt, anteeksi, mutta on ollut kiireitä ja tälleen. Seuraavasta osasta tulee pidempi. LUPAAN.
Tää loppu vähän tälleen tönkösti ja näin, mut kato Edward oli kipeenä niin se oli vähä sekasin ja näin edelleen.  Kiitos kommenteista älkää suuttuko lyhyydestä ja ei niin huonosta juonesta nyt tällä kertaa.

Ja kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sille joka keksii ketä artistia ja mitä biisiä Emmett kuunteli.
Kiitos,
~Retu

(Em ja mai ei saa vastata :) ne tietää jo)
« Viimeksi muokattu: 01.12.2009 18:44:52 kirjoittanut Retu^^ »

-AliceCullen-

• kuolonsyöjä
« Vastaus #70 : 01.12.2009 18:51:25 »
Sait mut taas repeämään - kiitos siitä 8''DDD

Säälin noita opettajaraukkoja, joita Cullenin hyväkäytöksiset mallioppilaat kiusaavat. Pistää ne kyllä noi opet niin lujille :>
Lyhyys ei haitannut pätkän vertaa, eikä rakentavaa ei irtoo tämmösen jälkeen ~

VEDÄ KÄTEEN, ÄLÄ SUONEEN, thank u and bye.

PS. Biisistä ei mitään hajuu.
PPS. Kappas, olin eka kommaaja seiskan jälkee :>
erase all the memories they'll only bring us pain

MyrsyliuutE_96

• C'est Gryffondor
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
« Vastaus #71 : 01.12.2009 20:01:38 »
Jei. Repeisin jos en ois niin maassa vaihteeksi. Oli kiva, h äiritsi ihan pikkusen puhekieli anteeksi nyt vain. Oikei kiva. Jatkoo nopeesti. EI mulla ei oo saamari sentää mitää hajuu artistista. Mutta jatkoa oikeesti pian, ei nyt tipu rakentavia, laihikselle neki meni.
~Myrsis~ kiittää&kuittaa&kumartaa
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

amorgirl

• Vieras
« Vastaus #72 : 01.12.2009 20:07:17 »
HAHAH! Vähä tää oli hyvä!  En osaa nyt sanoo mtn. Mut toivottavasti ei haittaa..

mai.

• bakteerivaltias
  • 呼吸 空ろな体
« Vastaus #73 : 01.12.2009 20:10:44 »
Aivan loistava taas. Oikeessti. Ja ens kerralla on pitempi, tai mää syän sun pään.
Enkä revenny keraakaan, en.

Lainaus
"Jätkä, Palaminen on kemiallinen..." Virnistin.
".. Erektio", jatkoin ja nousin ähkäisten pystyyn.

"Palaminen on kemiallinen erektio", reps.

Siis tää on mun niinko. Kemiantunnilla. :D

Ja Biisi on Eminemin Just lose it, eiks ookki. :D

D44,
mai.

Kotitonttu

« Vastaus #74 : 01.12.2009 20:35:07 »
hahah, tää  ficci vaatii sulta mielettömän hyvää mielikuvitusta!
loppu oli nii hyväXD
ja totta kai  "vedä käteen, älä suoneen" 
:D
pieniä sana virheitä on jossain kohtaa.
Jatkoa. ei nää lyhyet luvut haittaa mitää.  :)
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Vaivaiskoivu

• Just open up your eyes
« Vastaus #75 : 01.12.2009 21:04:58 »
Aijaijai, ihanaa taas. Eikä huomaa et otat näitä ideoita meijän juttuista,ei. Mut ei siinä mittään :DDD

Enkä taaskaan revenny ku joka kolmas sekuntti.

ja eminemiähän se :DDD reps, onkyl ihana biisi.

oot ihQ
~emmmm

peeäs, jos eetvartilla on possunuha niin mää repeen. :DD

WHOKILLEDBAMBI

« Vastaus #76 : 02.12.2009 12:06:47 »
Luin kaikki osat kerralla ja repeilin kyllä niin pahasti ettei mitään jakoa. Joitakin kirjoitusvirheitä sattu silmään, mutta en jaksanut nyt niitä ruveta kertomaan, kun tuota tekstiä kuitenkin sen verta paljon oli. Jaken syyllistäminen kaikista kolttosista sai repeämään pahemman kerran. Vedä käteen, älä suoneen oli loistava ohje. ;D Ja Emmet on ihan mahtava äijä tässä ficissä.
Murder murder murder
Someone should be angry
The crime of the century
Who shot little Bambi?

Retu^^

• Vieras
« Vastaus #77 : 02.12.2009 16:01:13 »
mai. ;D khyl mie niinku muistin ;) JA Eminemiähän tää oli ;)
Vaivaiskoivu meidän? ;D Erektio juttu oli maijan, mut muut oli niinkus mien keksimiä, imminen ;D Ton ois voinu emla pien käsittää väärin, nei tiedä et ollaa samas koulus & kavereita tyypit kattoo et oon kopsannu jostakin sun jutustas x)

KAIKKI MUUT Kiitos kommenteista! Seuraava osa tulee... Sitten :P

Korsetti

• lwl ♥
« Vastaus #78 : 02.12.2009 18:25:43 »
ei saatana :--------------)

hajosin kyl nii pahasti, ku Esme ajo oravan päältä XD

Ja sitten "vedä käteen, älä suoneen"

:-------------DD

mut joo, jatkoa odotellen,

Korsetti
Yeah, I bet you will. You rap about it, yeah, word, keep it real!

Vaivaiskoivu

• Just open up your eyes
« Vastaus #79 : 02.12.2009 18:48:38 »
Retu rakas, siis sitä mää tarkotinki, ja yleensäkkin muissakin osisaa on ollu sillee meijän (= mikä kenenki) juttuja, esim se fairy-juttuhan oli mun, ja niin ees päin. Osaan laittaa selkokielisiä kommentteja, kyllä. :DDD