Author: Tuhisija
Title: Scent of chocolate
Fandom: Sugar Sugar Rune
Pairing: (Pierre/Chocola)
Rating: S
Genre: tuplaraapale, draama, pienoinen angst
Disclaimer: Sugar Sugar Rune kuuluu Moyoco Annolle.
Summary: Pierre pohtii tunteitaan Chocolaa kohtaan.
A/N: Tällainen pätkä automatkalla tuli kirjoitettua.
Osallistuu Fandom 10:iin.
Scent of chocolateNapsahdus, toinenkin. Foliopaperi lojuu marmorilattialla repaleisena, punainen paperikääre tipahtaa pöydältä. Suklaan tuoksu valtaa huoneen, tuo mieleeni tytön, punatukkaisen noidan. Sydämeni liikahtaa, tönäisee Noiria, ja pieni kipu, kuin sähköisku, nipistää. Miksi? Miksi nyt, kun Noir on asettunut, kun olen tottunut siihen?
”Anna se takaisin!”Vihreät silmät, epäkohteliaasti puhuva ääni. Tyttö, joka tyhmyydessään yritti ottaa sydämeni, mutta kokikin itse sen kohtalon, melkein. En onnistunut viemään hänen sydäntään, en kyllä harmittele sitä. Kadun yritystäni, olen antanut periksi tunteille, jotka tuovat aidon sydämeni esiin, nostavat sen ylös puristaen Noirin pimeyteen, minne se kuuluukin.
Puraisen palan suklaasta, tuoksu kietoutuu ympärilleni. Chocola, hänen tuoksunsa, sitä se on. Hän tuoksahtaa aina hennosti suklaalle, joskus vähän voimakkaammin. Mutta siitä tunnistan hänet, tiedän, kun hän on jossain lähellä.
Suljen silmäni, punertavan oranssi väri leimahtaa, Chocola ilmestyy eteeni. Ääni kuiskaa, ”Pierre, Pierre”, mutta se hälvenee, hän katoaa pimeyteen. Musta sydän ottaa vallan, imaisee viimeisetkin rippeet hänestä, työntää oman sydämeni taakseen. Puristan käteni nyrkkiin, suklaapala murenee, sulaa, ja tönäisen lasipöydän kumoon. Sirpaleita, kilinää, särkyä, sydämet käyvät toisiaan vastaan. Yritän työntää toisen piiloon, antaa Noirille vallan, jotten tuntisi mitään, jotta olisin kylmä. Mutta tiedän, ettei se auta, en voi sulkea oikeita tunteitani pois. Tunteita, jotka kertovat, että välitän Chocolasta, että rakastan häntä.
A/N: En tiedä yhtään, että lukeeko kukaan Finistä SSR:ää, mutta jos ny sattuu nii kommentti olisi kiva