Luku 3 Menossa mukana
BELLAPOV
Katselin nuotiota osittain sumuisin silmin. Olin ollut viimeksi nuotiolla ex – poikaystäväni Nicholasin kanssa. Istuin polvet koukussa käsieni kietomina hiljaisena kaiken älämölön keskellä, meteli tosin oli hiljentynyt korvissani.
Hieroin silmiäni, haukotellessani samalla ja koitin keskittyä keskusteluun, jota muut yrittivät pitää yllä. Sain hetken kestäneen tutkinnan jälkeen selville, että suurin osa 15 vuotiaista rippileiriläisistä oli muualta kuin Forksista, kaupungista, jonka läheisissä suurissa ja pimeissä metsikössä olimme vaeltamassa.
” Enkä! En ikinä! ” vingahti Alice, joka hääräsi jotain Jessicaksi ja Mikeksi kutsutuiden nuorten kanssa. He olivat erillisellä, söpöllä, pinkillä alustalla (jossa oli vaaleita sydämiä) ja jonka keskellä oli jokin pienehkö esine, jota en hämärässä tunnistanut.
” Oi, miksi et? ”, Jessica virnuili erittäin ilkikurisesti.
” Mitä te oikein meukkaatte? ” kysyin kiinnostuneena asiasta.
” Ei mit.....! ” Alice huudahti äkkiä. Jessica tukahdutti Alicen huudahduksen laittamalla käden tämän suulle.
” Olemme pullonpyöritystä, minä, Mike ja Cullenit, eikä Alice suostu tekemään tehtäväänsä! ” Jessica valitti ja mulkaisi sanojensa varmistukseksi Alicea.
Naurahdin toisille. Ajattelin, että osasivatkin olla hassuja ja pyysin tylsyyttäni päästä mukaan, mikä koitui virheeksi., heillä kun ei ollut minkäänlaisia sääntojä käytössään. Alicen tehtävänä oli suudella kahta piirissä olevaa, tyttöä ja poikaa, mutta Alice ei kuitenkaan saanut suudella Jasperia, tietenkään. Kaikki painostivat Alicea ja lopulta tämä suostui antamaan nopeat suukot Rosalien ja Emmettin poskille. Juuri Haleille, sillä Alicen ei luultavasti tarvitsisi katua sitä kauan...
Alice pyöräytti pulloa, joka tietenkin kohdistui minuun. Alicen kasvoille kohosi virne, joka ei varmastikaan merkitsisi hyvää.
” Totuus vai tehtävä? ” Alice kysyi hymyillen yhä ilkeästi.
” Äääh... Totuus? ” vastasin mietittyäni hetken. Alicen virne kutistui hieman. Valitsin totuuden, sillä totuuksiin on vaikeampi keksiä pahaa kysymystä.
” Kuka ringissä olevista pojista on seksikkäin? ” Alice kysyi virnistellen taas isoa, leveää hymyä. Vilkaisin ympärilleni ja huomasin Edwardin pyörittelevän silmiään. Tunsin veren kohoavan poskilleni.
” Iääh... T- tuota... ” koitin pakoilla tehtävääni. Miksi Alicen piti kysyä tälläisiä kysymyksiä!
” Antaa kuulua! ” huudahtivat kaikki muut paitsi Edward, joka vain katsoi muualle miettien.
” E... Emmett... ” vinkaisin "hyvin" hiljaa ja katsoin alas. Iiih! Sanoin sen ääneen!
” Heii! ” huudahti yhtäkkiä paikalle ilmestynyt intiaanipoika.
” Öh, hei... ” mumisi Alice ensimmäisenä. Katsoin intaanipoikaa kiittävä ilme kasvoillani, hän oli onnistunut pelastamaan minut pulasta.
” Olen Jacob Black, hauska tutustua ”, poika ilmoitti. Jacob siis.
” Pääsisinkös minäkin mukaan? ” Hän kysyi anova ilme kasvoillaan.
” Pääset toki! ” hymyilin pojalle ja siirsin tuoliani hieman sivummalle. Jatkoimme pullonpyöritystä entiseen tapaan, eikä kukaan kai muistanut mitä olin äsken sanonut, mistä olin kiitollinen.
Katselin ympärilleni, huomaten Edwardin katseen kohdistuvan minuun. Muistin osan eilisestä keskustelustamme. Hetkellisen muistelun jälkeen muistin aivan yhtä vähän, kuin äskenkin.. rasittavaa.
AN / Kiitän taas ihanaa betaani, joka oli paaaljon nopeampi kuin itse, ja pahoittelen hidasta ilmestymistahtia... 8 ((( KIITOS KUN LUITTE <3