Title: Rippileirillä Culleneiden Kanssa
Author: vesimeloniAnkka
Characters: Bella, Cullenit ja muita tuttuja Twilightista <3
Rating: K-11
Fandom: Houkutus, Uusikuu ja ne <3
Genre: romantiikka, draama, angst
Disclaimer: En omista mitään.. 8S
Beta: MagicBook
Warnings: Vampyyrejä :))))
Summary: Arizonalainen Isabella Swan tulee Forksiin rippileirille, tapaa siellä Cullenit, ja paljon muita henkilöitä. Jamesit ja muut mukana ja näin. Bella rakastuu päätä pahkaa kaikkiin mahdollisiin, myös varattuihin, ja näin, kuka mahtaakaan olla se oikea? :) HAHMOT KAIKKI 15 VUOTIAITA!
A/N Heijj <3 Varoitukseksi, sillä koska tämä on ensimmäinen ficcin, saattaa teksti vaikuttaa hieman hassulta, joten pyydän anteeksi jo valmiiksi.. 8 ) Pyydän myös toki myös paljon kommenttia!
Luku 1, Leirille...
BELLAPOV
Minä, eli Isabella Swan, yleensä siis vain Bella, olin tullut tänne keskelle ei mitään, Forksiin, rippileirille. Katselin ympärilleni. Paikka, jonne olin mennyt rippileirille, oli kaunis ja viihtyisä leirintä alue. Olimme kaikki tulleet tänne vaellusrippileirille. Kasvoillani oli iloinen hymy ja pörhäytin nopeasti hiuksiani. Ah, että oli kiva päästä tapaamaan uusia tuttavuuksia! Hyppelin ympärilleen, kuitenkin pysähtyen huomatessaan maailman kauneimman ihmisen. Olin äsken hyräillyt jotain kappaletta ja suuni jäi mollottamaan auki huomaamattani.
”Ooh”, mumisin hiljaa. Tytöllä oli ihanan vaaleat kasvot ja kauniit, taipuisat vaaleat hiukset, jotka todellakin sopivat tytön kauniisiin kasvoihin.
”Mitä tuijotat!?” Tyttö huudahti ja kääntyi äkkiä pois vaaleat hiukset perässä lainaillen.
Katselin tytön perään hetken suu ammollani laittaen kädet lanteilleni ärtyneenä. Että joku osasikin olla tympeä muille!
”Anteeksi, hän on ystävättäreni Rosalie, eikä pidä siitä, että häntä katsellaan kokoajan”, selitti viereeni ilmestynyt tyttö, joka oli myöskin erittäin kaunis. ”Minä olen muuten Alice.”
”Ah, selvä”, hymyilin kiitollisena tytölle, joka siis oli ilmeisesti Alice, ja se toinen oli Rosalie.. Tytön taakse oli nyt ilmestynyt kolme poikaa, kaikki aivan yhtä komeita ja kauniita, kuin äskeiset Alice ja Rosalie, jotka olin juuri tavannut.
”Hei. Minun nimeni on Jasper ja nämä tässä ovat Emmett ja Edward”, vaaleahiuksinen poika selitti osoittaen päällään kumpi oli kumpi. Sen jälkeen Jasper kietoi kätensä Alicen ympärille, saaden tytön nauramaan. Olin niin kateellinen, kun kaikki osasivat ola noin rennosti..
”Oho, olen siis Bella”, ilmoitin hymyillen hieman nolostuneena ja punastuneena. Että pitikin olla näin tyhmä. Katselin nyt vaivihkaa toisia poikia, Edwardia ja Emmettiä. He olivat molemmat todella komeita...
”Mukava tavata Bella, mutta nyt meidän täytynee mennä", sanoi isoin ja lihaksikkain(Ah!) pojista, eli siis muistini mukaan Emmet.
”Hei hei”, Hymisin ja käännyin telttani suuntaan hymyillen. Oli mukavaa, kun leirilläkin oli kivaa porukkaa. Päässäni möyrysi vaikka minkälaisia ajatuksia noista kahdesta komistuksesta, Emmettistä ja Edwardista..
Etenkin Emmettistä, joka oli juuri ihanan lihahksikas!
-----------------------------------
EDWARD POV
Katselin ympärilleni, kuullen sitten Rosalien valituksen, kun joku taas vahingossa tuli katsoneeksi tuohon.
"Urgh", Rosalie vingahti jatallusti telttansa sisään.
Hymyillen lähdin katsomaan mitä oikeasti oli tapahtunut. Alice oli häärimässä jonkun tytön luona. Hmm, hän olisi loistava... Ups, Edward on tuolla... kuului Alicen ajatuksista, joten mulkaisin tuota päin. Mrr.
Känsin katseeni takaisin tyttöön jonka seurassa Alice oli. Ihminen(Surprising), kuten yllättävää yllättävää, suurin osa leiriläisistä, lukuun ottamatta meitä, Culleneita ja Haleja.
Jokin tytössä oli puolensa vetävää, luultavasti tytön veri, joka tuoksui herkulliselta.
Lukaisin nopeasti takanani tulevien Jasperin ja Emmettin ajatukset, ihan vain jos sieltä löytyisi jotain kiinnostavaa. Tosin Jaspet ajatteli kuinka ahh ihana tämän hullu meedio-Alicensa oli ja Emmett mietti minne menisi yöllä metsästämään.. Aika tylsät ajatukset. Hohhoijaa..
A/N Kiitos kun luitte, ja näin :) Valitettavasti tästä tuli näin lyhyt, inspiraatio ikään kuin tyssäsi kesken, mutta koitan saada seuraavasta pidemmän <3 Kommenttia kommenttia KIITUUS!