Täytyy sanoa että nää on ollu tosi ihania ja koskettavia nää teidän kommentit! Saatte lähteen kyyneliin.
Smile^: Kiitos!
Sait hymyn huulilla. Tää on just tällästä.
Ja olen, mä todella olen ylpeä!
Niin, aina kaikki ei voi päättyä onnellisesti. Ja mä oon tämmönen pieni melankolisti ja tykkään kirjottaa surullista (ja tää ehkä kävi ilmi tän ficin aikana.
) Ja se vielä että ihana oli kuulla että kosketti, sitä juuri tavoittelinkin.
Kiitos paljon tästä ja kaikista aiemmistakin kommenteista!
omputin: Kiitos.
Ihana kuulla että kosketti, tunnen onnistuneeni!
Tattinen`: Kyllä, rupean kirjoittamaan uusia ficcejä, saatte varmasti kärsiä niistä.
itsellesi.
mariamo: Kiitos kommentista.
Niin, aina ei eletä "happily ever after", joskus sattuu tälläistä.
Salla: Niin, tämä ficci loppui aikasta surullisesti. Sellaista sattuu. :/ Vai että kunniamaininta.
Kiitos. Ja niin, elämänviisaus. Ehkä vähän kliseinen, mutta tätä mieltä olen, ainakin osittain. Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? Lähde sanoo
Mä olen aika järkyttynyt tästä sun kommentista. Siis kiitoskiitos oikein paljon, melkeen liikutuin ku tätä luin, mutta silti. Meyer, Rowling, Tolkien? Ei kai sentään, ei todellakaan! Ja niin. Olen surua kohdannut mutta en mitään näin voimakasta, onneksi. Yritän vain miettiä miltä tuollainen tuska tuntuisi, ja siitä teksti syntyy.
Kiitos vielä kerran!
Vaivaiskoivu: Kiitos! Olen otettu, todella. Yksi taidokkaimpia ja upeimpia ficcejä? Epäilen. Kiitos kuitenkin paljon!
minnamoi: Niin. Kiitos! Olen aikasta ylpeä itsestäni.
Kiitän nääääääääääääin suuresti kommentistasi!
E_Bella: Kiitos. No, välillä pitää näinkin käydä. :/ Kiitos.
katriqqq: Joo, tää on tätä mua. Tykkään surullisista lopuista. Toki täytyy myöntää, että tämän ficin kohdalla mietin pitkään mitä tehdä: tappaakko vai jättääkkö tappamatta? Olen tyytyväinen että päädyin tähän vaihtoehtoon! Järkyttävän ihanaa kuulla että herätti vahvoja tunteita. En uskonut koskaan, että saisin näin paljon kommentteja, ja että ihmiset pitäisivät tekstistäni näin paljon. Kiitos kaikista kommenteistasi!