Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? K-11 valmis!  (Luettu 55607 kertaa)

Vanilja Taivas

Eikö sulle ole opetettu, ettei tällaisiin kohtiin saa jättää? : <

Mä pidin tästä luvusta paljon, hyvin paljon. Oikeastaan tää saattoi olla jopa paras tän ficin tähän mennessä tulleista osista. Mua myös hieman ärsytti tuo Edwardin Pov, ei niinkään, että se olisi ollut turha sinänsä, mutta jotenkin mulle jäi vain sellainen olo siitä, että Edwardin viehätysvoimaa korostettiin hiukan liikaa, ja Edward käytti sitä melko häikäilemättömästi, mikä on toki ihan ymmärrettävää, kun on kyse niinkin suuresta asiasta kuin Bellan pelastamisesta.

Virheitä mä en etsinyt, enkä löytänyt, sillä tää luku tempaisi mut mukaansa niin totaallisesti, etten ehtinyt nussimaan pilkkua siinä matkalla : D

Jatkosta mä olisin hyvin kiitollinen <3
Fuck me, I'm famous

kakku.

• I know it hurts, it was meant to
Olen niiiin samaa mieltä aikaisempien kommentoijien (kirjotetaanko se noin???) kanssa; Ei lukuja saa jättää tällaisiin kohtiin! EI EI EI!!!! Nyt äkkiä sitä jatkoa! :D
Ihanaa, että Edward pääsi siihen koneeseen, vaikka aika epäuskottavaa, että enää pääsisi, mutta kuitenkin :) Fanfictioniahan tämä on :)
Jännitän nyt hirveesti, että miten käy.... Oi voi :o
But I am the chosen one.

essss

• pesukarhu
  • ava by Annabelle
luin tän aikasemmi, mut en jaksanu kommata. : D
joten nyt kommentoin..

tää on vaan niin ihana. hyvin kirjotat ja öö en huomannu virheitä.

joo mutta jatkoa pian? kiiiiitos.
and paradise comes at a price

Vaivaiskoivu

• Just open up your eyes
Ei-tommosiin-kohtiin-saa-jättää!! Ilkeä ihminen.

Voi ei, mitä tässä käy???
Kaikki näkökulmat oli hyviä, hahmot oli tosi IC. muutenki taidokasta tekstiä ja näin.

Jatkoa nopeesti, olen totaalisen koukuttunut

~Vaivaiskoivu

anskuu

• in you i trust
Eii, Aro on ihan kamala! >8[[

Virheitä en löytänyt, ihana luku taas kerran, kiitos  :D
I'm ready to crawl on my knees to know it all

karolux

Eiiieieiiei jätit ihan kamalaan kohtaan ! =( toivottavasti Aro ei tapa bellaa vaan mielummin muuttaa sen

Beauxx

Ihana<3 Tosi koukuttava, jatka, ja äkkiä sittenkin :D

Jätit kuheeseen kohtaan, ilkeä >:(

Scaramouche

• maleficent
Voieivoieivoiei!! Toivottavasti se Edward ehtii ajoissa, ettei Bella parka ehdi kuolla! Ja voi Aro sun kanssan, mikä ihme sua vaivaa?? Ei sen pitänyt tollanen olla!!

Oi kumpa Edward tulis ja tappais kaikki Volturit ja Sit ne vois Bellan kanssa elää vampyyreinä happily ever after! Joo no, aika kliseistähän se olisi, mutta ah, niin ihanaa!! Olet aivan loistava kirjoittaja, miksen mä löytänyt tätä ficciä jo aiemmin nii olisin voinut koko ajan vaan käydä täällä vaan ylistämässä sua!?

Jatkoa jos tekisit mahdollisimman pian?  :-*
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?

UntenLaiva

• A Musketeer
  • "Every man for himself"
oh no oh no!!!  Toistelen tässä muitten sanoja: EI TOMMOSEEN KOHTAAN VOI VAAN LOPETTAA!!!! :D :D :D
Tää on oikeesti ihan taivaallinen ficci. Oioioioioioi.... <3
Jatkoa tosi tosi nopeesti kiitos!!!  ;D

pinkutti

• maailmanvaltias
  • Let the Flames begin...
EEEIIII!!!! Sinä ilkeä ihminen, miks sie tahot kiduttaa minuuu??? ;D ei tollaseen kohtaan yksin kertaisesti saa jättää.... Edwardin se oli vähä turha, mut muute hyvä.... varsinkin loppu oli ihana, se mis oli niiku aro versio ja edward versio.... <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ja JATKOA KIITOS NAM!!!
"Se on kaikki sinusta kii, tää on viimeinen valitusvirsi kun kukaan ei jaksa enää"

Edward and Bella

• Team Edward <3
  • ~You are my only reason to stay...alive.
Tää oli hyvä luku. Toi loppu oli tosi hyvä mutta tosi surullinen. Nyt sitten itken täällä  :'( Jatkoa pian. Kiitos.

~I'm here and I love you. I have always loved you and I will always love you.

Korsetti

• lwl ♥
oooooooooh.
nam.
pirun aro.
Edward, nopeasti.
Alice myös.
Damn, ei tälläsii sais jättää tälläsii kohtii!
Nyt Edward ja Alice sinne ja pikku tappelu Aron kaa ja Bells turvallisesti kotiin?
Right?
Siis tykkäsin ja jatkoa odotellaan ;D
Yeah, I bet you will. You rap about it, yeah, word, keep it real!

minnamoi

• Kwop kilawtley
no hitto! taas jäi liian hyvään kohtaan! :( :D mutta oli kyllä tooosi hyvä luku taas kerran... jäi vaan hieman häiritsee ku jossain kohassa kirjotit että 'karhea ääni vastasi' tms. ja toi meinas edwardin ääntä, ni eiks edwardin ääni oo sametin pehmee :D?  no joo toi oli pikkujuttu vaa enkä tiiä miks se jäi häiritsee...

toivottavasti edward kerkee ajoissa! tai sitte aro vaan muuttais bellan vampyyriks! eieiei bella ei saa kuolla! höh! oon ajatellu et aro on just sellanen joka ei harrasta väkivaltaa :(

mutta suurkiitos hyvästä luvusta!<3
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Ayos

• Nöpötiainen
  • Ylemmyyskompleksi
Eieiei! Bella parka. Nyt Edi vauhtia!

lähde

Oi, kiitos teille kaikille rakkaat lukijat, saatte mun päivän paranemaan aina niin kammotavan paljon! :)  :-* Jatkoa katson jos saisin väännettyä nyt viikonlopun aikana. :9

Tällä kertaa en vastaa teille kaikille yksitellen (anteeksi) koska kommentteja on niin runsaasti. :) Kiitos kuitenkin teille kaikille!

Yhteen asiaan tartun:
Lainaus
kirjotit että 'karhea ääni vastasi' tms. ja toi meinas edwardin ääntä, ni eiks edwardin ääni oo sametin pehmee Hymyilee leve&#228;sti?

Juu, betani taisi tästä samasta asiasta mainita. :D itse en edes huomaa tälläista asiaa, koska kirjotan aina karhea ääni, tai muuta vastaavaa. Karhea ääni ja tumma ääni tällä kertaa kuitenkin tarkoittavat mulla tunteen karhentamaa ja tunteen tummentavaa ääntä. Elikkäs kun tässä esimerkiksi:

Lainaus
"Minäkin rakastan sinua", karhea ääni kuiskasi lähettäen kylmät väreet kulkemaan selkääni pitkin. "Ikuisesti."

Karhea ääni tulee tuosta tunteesta. Ed rakastaa Bellaa niin kovasti, että ei oikein pysty sitä ilmaisemaan. Ja tästä tulee samalla lailla kuin ihmisen ääni voi olla karhea, esim itkun/muun vastaavan partaalla, niin Edin ääni on tollanen karhea, ku sen rakkaus on niin voimakas.

Okei, tais olla puuta heinää toiki vastaus, toivottavasti joku ymmärsi. :D ja jos ei ymmärtäny niin ei voi mitää. Eli jatkoa tulossa piakkoin kai, ja kiitos vielä kerran kaikille, ootte ihania. :)  :-*

-lähde
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

JasminCullen

• Vieras
OH MY
löysin tän ficin täält taas uuestaan, ku se ei ollu ilmottanu mulle uusista viesteitä >>>>>:/
mutta JÄNNITYS TIIVISTYY
jatkoa !

XOXO Jasmin

Anaid

• Jamie <3
EEII!!! Jatkoaa!!!!Äkkiiää!!
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Rainy

• Pikku Vampyyriprinsessa
ARGH 0____o Uusi lukija olen, EI SAA JÄTTÄÄ TÄLLAISEEN KOHTAAN! Murmur >8( Rose roviolle Aron kanssa.

E_Bella

• Vieras
Lainaus
"Minäkin rakastan sinua", karhea ääni kuiskasi lähettäen kylmät väreet kulkemaan selkääni pitkin. "Ikuisesti."

Karhea ääni tulee tuosta tunteesta. Ed rakastaa Bellaa niin kovasti, että ei oikein pysty sitä ilmaisemaan. Ja tästä tulee samalla lailla kuin ihmisen ääni voi olla karhea, esim itkun/muun vastaavan partaalla, niin Edin ääni on tollanen karhea, ku sen rakkaus on niin voimakas.
-lähde
[/quote]

minä ainakin taisin tajuta : )

jatkoa ja pian!!

Beauxx

NYT JATKOA JA HETI tai minä suutun ja mustaksi muutun >: O