Oi, kiitos teille kaikille rakkaat lukijat, saatte mun päivän paranemaan aina niin kammotavan paljon!
Jatkoa katson jos saisin väännettyä nyt viikonlopun aikana. :9
Tällä kertaa en vastaa teille kaikille yksitellen (anteeksi) koska kommentteja on niin runsaasti.
Kiitos kuitenkin teille kaikille!
Yhteen asiaan tartun:
kirjotit että 'karhea ääni vastasi' tms. ja toi meinas edwardin ääntä, ni eiks edwardin ääni oo sametin pehmee Hymyilee leveästi?
Juu, betani taisi tästä samasta asiasta mainita.
itse en edes huomaa tälläista asiaa, koska kirjotan aina karhea ääni, tai muuta vastaavaa. Karhea ääni ja tumma ääni tällä kertaa kuitenkin tarkoittavat mulla tunteen karhentamaa ja tunteen tummentavaa ääntä. Elikkäs kun tässä esimerkiksi:
"Minäkin rakastan sinua", karhea ääni kuiskasi lähettäen kylmät väreet kulkemaan selkääni pitkin. "Ikuisesti."
Karhea ääni tulee tuosta tunteesta. Ed rakastaa Bellaa niin kovasti, että ei oikein pysty sitä ilmaisemaan. Ja tästä tulee samalla lailla kuin ihmisen ääni voi olla karhea, esim itkun/muun vastaavan partaalla, niin Edin ääni on tollanen karhea, ku sen rakkaus on niin voimakas.
Okei, tais olla puuta heinää toiki vastaus, toivottavasti joku ymmärsi.
ja jos ei ymmärtäny niin ei voi mitää. Eli jatkoa tulossa piakkoin kai, ja kiitos vielä kerran kaikille, ootte ihania.
-lähde