Nimi: Ei toivottu ihailija
Kirjoittaja: Annastiina
Paritukset: Bella/Edward, Bella/? + muut Twilightin normiparitukset
Fandom: Twilight
Ikäraja:K-11
Genre: Romance/Fluffy
Disclaimer: En omista hahmoja, vaan leikin nillä
Summary: Bella ja Edward viettävät ihan tavallista päivää Bellan kotona, kunnes Bella saa lahjan tuntemattomalta ihailijalta.
A/N: Tää on sitten mun eka ficci, joten se voi olla aika heikonlainen. Kommentoikaa kuitenkin.
Luku 1
Istun Edwardin kanssa kotonani sohvalla. Pääni on painunut hänen kylmää ja kovaa rintaansa
vasten. Kun hän sivelee sormellaan selkääni, olen kuin taivaassa, taivaassa enkelini kanssa. Kohotan pääni ja katson hänen tummiin, melkeinpä mustiin silmiinsä. Edward tietää heti mitä mietin. Hän huokaa ja ottaa kasvoni käsiinsä.
”Kulta, minulla ei ole mitään hätää. Lähden yöllä metsästämään kun nukut. Jaksan kyllä siihen asti,” hän sanoo hellästi. ”Sinusta tässä pitäisi olla huolissaan”. Hänen Kasvoilleen nousee pieni hymy. Hymy jota minä niin rakastan. Mutta sitten Edward vakavoituu.”Tämä on väärin, tämä on niin väärin,” hän mutisee ja yrittää irrottautua minusta, mutta tämä tyttö ei niin helpolla luovutakaan. Tarraudun Edwardiin kiinni kuin henkeni hädässä ja saan kuin saankin tahtoni läpi. Painaudun häneen kiinni ja huokaisen tyytyväisenä. Miten joku voi ollakaan noin epäitsekäs. Rakastan häntä.
Ding Dong. Hyppään pystyyn säikähdyksestä. Edwardin kasvoilla on huvittunut ilme. ”Voi Bella, menepäs avaamaan ovi ja katso kuka siellä on”. Hän sanoi ja tyrkkäsi minut liikkeelle. Kävelin ovelle ja avasin sen.
Kukkalähetys neiti Swanille, toitotti lapsenkasvoinen lähetti ”Oi keneltähän se …” hiljenin, sillä Edward katsoi silmät viiruiksi kavenneina lähettiä. Kaivoin taskustani ryppyisen kahden dollarin setelin ja ojensin sen pojalle. ”Kiitos,” minä sanoin ja kohotin kukkia. Sitten työnsin oven kiinni. ”Okei. Mitä sait selville?” sanoin ja käännyin Edwardin puoleen. ”Se… on joltakin pojalta,” hän ähkäisi. ”Rauhoitu kulta,” sanoin ja halasin Edwardia. ”Sinähän tiedät, etten halua muuta, kuin sinut”. Edward rauhoittui vähän. ”Tiedänhän minä”. Avasin paketin hitaasti, hitaasti, hitaasti. Sieltä paljastui 12 tulipunaista ruusua. Edward valpastui heti.
Bella, minun Bellani
tule luokseni.
Rakastan sinua enemmän
kuin kukaan muu
kuin kukaan muu
saat elää kanssani
unelmaa…
unelmaa Bella.
P.S. Ruusut kuvaavat rakkautta
Sinun
Anthony
Kasvoilleni nousi heleä puna.