Kirjoittaja: Jonttu
Paritus:B/E
Ikäraja: varmaan K11
Beta: ei ole.
Fatom: Twilight
Disclaimer: En omista mitään muuta kuin idean muuttaa henkilöitä hieman. Juoni, paikat ym. kuuluu Stephenie Meyerille.
Varoitukset: Spoilaa Houkutusta
Summary: Tämä on niinkuin Houkutus, mutta niin että Bella on vampyyri, Edward ei. Loppu on myös erilainen, mutta tarina melko samanlainen... Toivottavasti ymmärsitte jotain.
Tämä on mun ensimmäinen ficci, joten kommentteja ja sanokaa, jos idea on huono tai tälläinen on jo. En tiedä vielä kuinka paljon tätä tulee...
//Firdilien muokkasi fandomin otsikkoon
Ensimmäinen luku: Ensitapaaminen
Bella PoV.
Inhoan muuttamista, mutta on pakko muuttaa. Ihmiset huomaisivat, että näytän aina samalta. He huomaisivat, että en vanhene. Tai sitten eivät. Ihmiset eivät huomaa mitään.
Lähtisimme huomenna Forksiin. Inhoan sitä pikkukaupunkia. Olen asunut siellä joskus silloin, kun olin vielä ihminen. Siellä ei ole mitään kiinnostavaa.
Menisin Forksin lukioon. Siellä on vain muutama sata oppilasta, jotka olivat varmaan tunteneet toisensa pienestä pitäen. Ei sillä, että haluaisin tutustu heihin. En edes voisi, koska jos joku saisi tietää mikä minä olen. Olisin pulassa. Myös Charlie olisi pulassa.
Charlie on isäni, ei tietenkään biologinen, mutta kuitenkin.
....................................................................
Ajan koulun pihaan. He tuijottavat hopeaa Volvoani, joka on ehkä pihan kallein ja hienoin auto. Suurin osa heistä tuijottaa kuitekin minua. Mikä minussa on niin ihmellistä? Olen ihan tavallinen... nyt varmaan kuuluisi sanoa ihminen, mutta en voi.
Kävelen kansliaan kaikkien tuijottaessa. Kuuntelen heidän ajatuksiaan ja ärsyynnyn. Aina kun menen uuteen paikkaan tytöt ovat kateellisia ja pojat ovat... no, poikia. Niin täälläkin.
Mitä kadehtimistä tässäkin on? En voi tutustua kunnolla keneenkään, ettei kukaan saa tietää. Juon eläinten verta pystyäkseni hillitsemään itseni, enkä ole varma pystynkö sittenkään. Olen hirviö. Jos he saisivat tietää mikä olen, he pelkäisivät, juoksisivat pakoon.
Kanslisti antoi minulle lukujärjestyksen ja muut paperit. Lähdin kohti luokkaa. Minulla oli biologiaa.
Astuin luokkaan. Näin uskomattoman pojan, jonka tuoksu houkutteli minua. Hänen verensä tuoksui voimakkaammin kuin kenenkään muun. Hänessä oli muutakin outoa. En voinnut lukea hänen ajatuksiaan. Tiesin että, jos vampyyri voi rakastua oli rakastunut.
Edward PoV.
Kuka tuo tyttö on? Ja mitä hän täällä tekee? Älkää vai vaittäkö ettähän tulee meidän luokalle.
Luokkaan oli juuri astunut kaunei koskaan näkemäni tyttö. Hänellä oli ihanat topaasin väriset silmät ja pitkät kauniit hiukset. Hän oli kaunis muutenkin.
Tyttö katsoi suoraan minuun. Hän näytti vihaislta, järkyttyneeltä ja siltä, että jokin haisi todella pahalle. Olenko tosiaan näin hyvä hurmaamaan tyttöjä? Tyttö käänsi katseensa.
Opettaja käski tytön esittäytyä. ”Hei olen Bella Swan, uusi oppilas”, tyttö sanoin, jotenkin ujosti, mutta kuitenkin hänen äänensä kuulosti upealta. Opettaja käski Bellaa istumaan jollekin tyhjälle paikalle ja ainut tyhjä paikka oli vieressäni.