Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kaksoiselämää K-11 B/E+muut VALMIS | 02/05/2010 | Houkutus  (Luettu 72518 kertaa)

omputin

Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #240 : 15.12.2009 23:32:53 »
oi miten mielenkiintoinen jatko!
Luku oli hyvä ja oikein pitkä. Menen aika sanoilla linjoilla  E_Bellan kanssa. EI Bella saa edwardia jättää.Ei saa.
juu tää ei oo kauheen rakentavaa mut en osaa kirjoitaa sellasta kunnolla.
mut jatkoa odotan
-omputin
« Viimeksi muokattu: 15.12.2009 23:35:13 kirjoittanut omputin »
<br /> kkaro ♥

kjatri

« Vastaus #241 : 17.12.2009 21:33:58 »
Kiitos kommenteistanne!! :)

NiNNNi, kiitos ;D No ei voi tietää mitä Bella tekeekään.. Mutta paljastuuko Bella nyt vai myöhemmin?? Mitä vain voi vielä tapahtua :D
kkat, kiitos :)
JulleBBi, kiitos :)
-Anerya-, kiitos :D
Jazmii, kiiros :D No ilmeisesti pitäs lähettää niitä muuallekki.. Jake vois mennä vaikka Siperiaan tai jonnekki.. :) Miten sä puolikoomaan joudut?? :)
MinaVaan, kiitos :) Nobody loves Jake??
E_Bella, kyllä! Juuri niin kiisss ;)) Mutta kiitos kommentistasi ;)
Cullens, kiitos :)
omputin, kiitos :) No saa nähdä ;)

Kiitos vielä kerran kaikista kommenteista!! Joululoma alkoi joten aikaa on enemmän kirjoittaa joten eiköhän se seuraava luku tule sitten kun olen saanut julkaistua I Belong to You:n osa 2 ja Life in 19th Century:n ensimmäisen luvun ;)

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

MinaVaan

« Vastaus #242 : 22.12.2009 14:53:49 »
Kyllä mä normaalisti siitä tykkään ihan hirveesti, mutta en tässä, en tollasena :D
Oikeesti oon ihan Team Jacob!
Koskas jatkoa taas saamme?

JasminCullen

• Vieras
« Vastaus #243 : 22.12.2009 17:45:17 »
ihunastustavaa ku on tullu niinkus jatkoa tähä  ;D
ja nouveihousei Bella ei oo jättämäs Edii !!  >:(
jaaaa lisäää jatkoa  :D

XOXO Jasmin

mariamo

• maggara.
« Vastaus #244 : 23.12.2009 22:18:06 »
aww jäin koukkuun <3 äkkiä jatkoo !!
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

Koriz

• Draco Malfoy <3
« Vastaus #245 : 25.12.2009 13:15:34 »
aww jäin koukkuun <3 äkkiä jatkoo !!

Aivan samaa :D

mariamo

• maggara.
« Vastaus #246 : 28.12.2009 23:49:31 »
aiaiiaiai seuraan tätä joka päivä, et oisko tullu
jatkoo mut nääs ei oo tullu  :'(
Millo ois tulos jatkoo ? '<3

-jjassuu

• Vieras
« Vastaus #247 : 28.12.2009 23:59:08 »
ei bella saa jättää edwardia tsot tsot   :-\
mut oi ihana edward tos lopus *-*<3
vaadin jatkoa pikasesti =)<3
pikasesti siis jatkoa kehiin vaa :)

♥ -jjassuu

kjatri

« Vastaus #248 : 03.01.2010 00:47:23 »
Kiitos ihanista kommenteistanne! :)

MinaVaan, no Jake onki tehty tollaseks.. :) Hyvä, että joku on ees Team Jacob ;) Jatkoa olen kirjoittanut ja ehkä sitä saadaan ensiviikolla:D

Jazmii, ai no kiitos, otan tuon täysin kohteliaisuutena!

JasminCullen, kiitos! Saa nähdä mitä tulee tapahtumaan, jättääkö Bella Edwardin, vai paljastaako hän itsensä.

mariamo, kiitos :) Kyllä sitä jatkoa tulee, kun jaksaa odottaa..

Koriz, mahtavaa! :D

-jjassuu, kiitos! Kaikki on sitä mieltä.. :) Kiitos :)

Eli jatkoa tulee luultavammin ensiviikolla! :)

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Tattinen`

• Mikki Hiiri
  • Muse<3
« Vastaus #249 : 03.01.2010 08:08:23 »
  ’’Kyllä rouva’’, sanoin ja vien vauvamme pöydälle, jolle laskin sen varovasti.<---eiks tuossa vienkohal kandeis lukee 'vein' :D

IHANA TARINA!<3
rupees heti nyt raapustelee jatkoa<3
I love tätä tarinaa ,sä oot niin hyvin keksiny tän tarinan et voisin kehuu sua loputtomiin
JATKOA PIAN!<3[/size][/size][/size]
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

kjatri

« Vastaus #250 : 04.01.2010 23:52:04 »
Tanttinen`, kiitos! :D Joo, kyllä pitäisi. Jatko on raapusteltu jo ja tässä se tulee. :) Ai kiitos, mukavaa että pidät! :)

A/N: Tämä luku saattaa olla hieman yli K-13, toivottavasti vain hieman. Ja kiitos kaikista kommenteista! :D
Ja kiitos Tuhisijalle betaamisesta! Luku on myös hieman lyhyempi..

Enjoy!

LUKU 12

Kävelin keittiöön taas, keskellä yötä.  En ollut saanut unta enää sen jälkeen, kun Alice oli tullut ja herättänyt minut. Olin siitä asti miettinyt, pitäisikö minun kertoa Edwardille ennen kuin kertoisin koko maailmalle? Olisi se vain helppoa, jos en olisi hakenut tänne opiskelemaan. En ymmärrä, mikä hinku minulla oli päästä tänne.  No totta kai tämä on hieno paikka, mutta Beverly Hills.  Ihan hyvin olisin voinut jäädä Englantiin. Mutta en kuitenkaan kadu päätöstäni, rakastan olla täällä. Täällä on niin erilaista kuin Lontoossa, siellä sataa vain vettä, täällä taas aurinko paistaa. Rakastan sitä, rakastan aurinkoa, rakastan Edwardia. Äh, taas Edward, en ole ollut täällä kauaa ja silti olen rakastunut häneen, mutta hän on maailman ihanin mies. Toista maata on Jacob, joka kiristää minua.

Kävelin jääkaapille, otin sieltä vesipullon ja menin istumaan keittiötasolle ja katsoin ikkunasta ulos.  Siellä oli niin tyyntä, ja kuu paistoi tähtien tuikkimalla taivaalla. Olisi helppoa olla tähti, tarvitsisi vain loistaa ja tuikkia. Voisi katsella maahan, tarkkailla mitä ihmiset tekevät täällä.
Hypähdin tasolta pois ja lähdin kävelemään kohti takapihan ovia, halusin katsella tähtiä. Aukaisin oven varovasti, ettei kukaan heräisi, ja menin istumaan uima-altaan edessä olevalle laatoitukselle ja rupesin makaamaan selälläni siinä, uitellen samalla jalkojani vedessä. Kun katselin niitä siinä, minua alkoi väsyttää. Nostin jalkani vedestä ja olin valmis menemään nukkumaan.  Kun nousin hieman huterasti ylös, kaaduin taaksepäin, suoraan altaaseen, ja tietysti kiljuin samalla. En ihmetellyt, jos kaikki eivät heräisi.  Laitoin jalkani pohjaan ja huomasin kuinka valoja alkoi syttyä ympäri taloa. Riisuin valkoisen toppini ja valkoiset shortsini altaaseen, minulla oli päälläni enää valkoiset alusvaatteet.  Nousin altaasta ja juoksin salakavalasti talon etupuolelle. Nousin palotikkaita pitkin huoneeseeni, onneksi ikkunani oli auki. Katsoin ensin, ettei kukaan ollut huoneessani, ja nostin ikkunaa enemmän auki ja pujahdin sisään.

Heitin märät alusvaatteeni lattialle ja menin hakemaan kylpyhuoneestani vaaleanpunaisen pyyhkeeni ja kiedoin sen ympärilleni. Menin takaisin makuuhuoneen puolelle, ja Edward seisoi siinä käsissään valkoinen toppi ja shortsit, hymyillen viekkaasti. Hymyilin hänelle takaisin ja katsoin vaatteita omituisesti. Siirsin katseeni takaisin Edwardiin ja huomasin, ettei hänellä ollut paitaa ollenkaan päällään.

’’Bella, olet tainnut hukata vaatteitasi’’, hän sanoi hymyillen.
’’Edward, nuo eivät ole minun’’, sanoin ja katsoin hänen silmiinsä.
’’Minä näin sinut.’’
’’Minä olin suihkussa, en tiedä mistä puhut.’’
’’Entä Bella nuo?’’ hän sanoi ja osoitti alusvaatteitani.
’’Ne ovat Alicen. Minä vien ne hänelle’’, sanoin ja nostin ne ja samoin otin Edwardin käsissä olevat vaatteet ja lähdin kävelemään kohti ovea. Hän tarttui lantiostani kiinni ja siirsi hiuksiani ja suuteli niskaani.
’’Bella, myöntäisit’’, hän kuiskasi korvaani. Huokaisin, minä rakastin häntä, janosin hänen kosketuksiaan.
’’Edward, nämä ovat Alicen, ja hän kaipaa näitä.’’

Hän irrotti vastahakoisesti otteensa lantiostani, olisin halunnut, ettei hän olisi tehnyt sitä. Poistuin huoneesta ja lähdin etsimään Alicea ja löysin hänet omasta huoneestaan, hän nukkui kuin tukki. Laitoin vaatteeni penkille ja kirjoitin siihen pienen viestin, jossa selitin asian. Kun poistuin hänen huoneestaan, päätin mennä Edwardin huoneeseen nukkumaan.  Otin hänen kaapistaan ison valkoisen kauluspaidan ja puin sen päälleni. Pujahdin Edwardin lämpimien peittojen väliin ja nukahdin.

Heräsin siihen, kun aurinko paistoi verhojen lomasta. Nousin istuma asentoon enkä nähnyt Edwardia missään.  Lähdin kävelemään takaisin omaan huoneeseen ja törmäsin matkalla Emmettiin.

’’Bella, mistäs matka?’’
’’Tuolta noin’’, sanoin hymyillen.
’’Kenties Edwardin makuuhuoneesta?’’ hän kysyi silmät tuikkien. En sanonut siihen mitään, vaan jatkoin matkaani. Kun astuin huoneeseeni, huomasin Edwardin nukkuvan sängylläni, en voinut kuin hymyillä tuolle näylle. Laitoin Edwardin paidan alle alusvaatteet ja menin makaamaan sängylleni mahalleni ja katselin, kun Edward nukkui. Hän nukkui todella sikeästi, joten päätin herättää hänet.

Hain alakerrasta juoksevaa hunajaa ja valutin sitä hänen rintakehälleen. Kun olin valuttanut tarpeeksi hänen päälleen, aloin nuolla sitä pois, mutta hän ei vieläkään herännyt. Hain vielä alakerrasta purkillisen kermavaahtoa, puristin sitä hänen suunsa kohdalle ja samalla valutin hunajaa hieman päälle ja suutelin häntä. Hän kiersi kätensä salamana ympärilleni ja alkoi suudella minua intohimoisesti. Nuolin viimeiset rippeet kermavaahdosta ja hunajasta hänen suunsa ympäriltä.

”Huomenta”, sanoin ja leikin hänen hiuksillaan.
’’Odotin, että suutelet minua’’, hän sanoi ja painoi suukon otsalleni.
’’Sinä olit siis hereillä?’’
’’Niin, mitä sinun tatuoinnissasi lukee?’’
’’Milloin sinä sen olet huomannut?’’
’’Kauan sitten, mutta mitä siinä lukee?’’ hän kysyi ja katsoi suoraan syviin silmiini.
’’Isä antoi joskus minulle lempinimen, niin se’’, sanoin ja punastuin hieman.
’’Minkälaisen lempinimen?’’
’’Sen sinä saat aivan itse selvittää’’, sanoin ja suutelin häntä.
’’Bella, kertoisit’’, hän aneli suudelmiemme välistä.
’’En, selvitä itse’’, sanoin ja irtaannuin hänestä. Nousin ylös sängystä ja menin vaatehuoneeseeni.

Tunsin kuinka hänen kätensä löysivät lantiolleni ja kuinka ne vetivät minua häntä vasten. Siinä oli hyvä olla, siinä oli aina hyvä olla.  En tiedä mitään, mikä voisi olla sen parempaa, kuin Edwardin kosketus.
Otin hänen käsistään kiinni ja irrotin ne lantioltani ja käännyin katsomaan häntä.

’’Ed, minun pitäisi pukeutua, en minä tällaisena voisi kuljeskella ympäri taloa.’’
’’Sinä voisit kulkea vaikka jätesäkki päälläsi, olisit silti lumoava.’’
’’Älä valehtele, ja kaiken lisäksi emme voi vain koko päivää maata sängyssä’’, sanoin ja katsoin häntä lumoaviin silmiin.
’’Bella, ei meitä kukaan kaipaisi.’’
’’Paitsi ihana sisaresi Alice’’, korjasin.
’’Se on totta, mutta lukitaan ovi.’’
’’Edward! Sinä tiedät, että olet mielestäni vastustamaton!’’

Siinä samassa hän kaappasi minut lämpimään syliinsä ja suuteli samalla hiuksiani. Menimme sängylle, hän oli päälläni ja kaiken lisäksi hän suuteli ahnaasti paljasta kaulaani. Huokailin samalla, tämä oli se, mitä olin janonnut. Minä janosin hänen kosketuksiaan, ne olivat aivan kuin täyteläinen suklaa, mutta paljon parempaa.
Janosin niitä koko ajan lisää, että..
’’Edward, olen valmis’’, sanoin, ja suutelu loppui kuin seinään. Hän nosti katseensa kasvojeni korkeudelle ja katsoi minua ihanilla vihreillä silmillään, joista paistoi himo.
’’Oletko aivan varma?’’ hän kysyi ja tarkasteli silmiäni. Nyökkäsin hänelle pienesti ja tunsin, kun puna alkoi pikku hiljaa hiipiä poskilleni. Samalla hänen huulensa laskeutuivat hellästi huulilleni.

Hänen huulensa lähtivät tutkimusmatkalle, korvan kautta kaulalleni, kaulalta solisluihin ja rintojeni väliin. Hän napitti paitaani auki ja suuteli aina uutta kohtaa, joka paljastui. Huokailin, en tiennyt parempia huulia tai kosketuksia, toistin mielessä itseäni. Nousin hieman istualleen, ja paita löysi oman paikkansa lattialta.  Sivelin samalla hänen täydellisiä lihaksiaan, suutelin häntä kaikkialta ja hivutin hiljalleen hänen pyjamahousujaan pois jalasta.  Hänen kätensä olivat eksyneet rintaliivieni hakasille ja parilla liikkeellä hän sai ne auki. Tunsin punan voimistuvan, kun hän suuteli niitä kumpaakin ja puhalsi iholleni. Se oli aivan täydellistä, olin jossain toisessa ulottuvuudessa, en tiedä missä siellä. Laitoin käteni hänen boksereidensa reunalle ja hivutin niitä alaspäin. Ne lensivät myös lattialle, samoin omanikin. Hän suuteli minua aivan joka puolelta, tein samoin hänelle. Ja sitten tapahtui jotain, mitä olin odottanut ja janonnut jo kauan.

Tunteja myöhemmin makasimme vain sängyssä, peiton alla alasti. Olin nyt hänen, ja hän oli nyt minun, mikä voisi mennä enää vikaan?

’’ISABELLA MARIE SWAN!’’
I love you
♥MUSE 19/7/2010

E_Bella

• Vieras
« Vastaus #251 : 05.01.2010 00:01:27 »
voi vitsi, voi vitsi....  ;D ;D ;D ;D
kuolen jos ei tuu jatkoa!!!
luku oli muuten ihan sopivan pitunen, vaikka tuntukin hieman lyhyeltä noihin muihin verrattuna!
kumminkin se Charlie tulee sieltä...(melkein varma siitä!) :o voi helkutti....

nopeesti jatkoa!!!!!!    ;D ;D

~~E_Bella~~

Tuhisija

• Vieras
« Vastaus #252 : 05.01.2010 00:01:50 »
Aivan ensimmäiseksi, ole hyvä.  Tätä tosiaan on kiva betata, kun en miekään aina osaa arvata, että mitä seuraavaksi tulee tapahtumaan.  Siksipä sitä aina välillä yllättyy, mikä on hyvä asia.

Vaikka tämä luku olikin lyhyempi kuin muut, ei se niin paljoa haitannut ihanan sisältönsä takia.  Fluffia, fluffia, nam :)  Oli jotenkin suloista, että Edward nukahti Bellan huoneeseen ja Bella Edwardin huoneeseen ja lopuksi aamulla he ovatkin sitten samassa sängyssä (Bellan kermavaahto ja hunaja herätykset taisivat olla Edwardin mieleen).

Lainaus
Siellä oli niin tyyntä, ja kuu paistoi tähtien tuikkimalla taivaalla. Olisi helppoa olla tähti, tarvitsisi vain loistaa ja tuikkia. Voisi katsella maahan, tarkkailla mitä ihmiset tekevät täällä.
Mie tykkäsin tästä kohdasta, tuosta tähti hommelista.  Se on kyllä totta.  Voisi vain leijua taivaalla avaruudessa ja katsella tänne.  Helppoa elämääkö?  Ehkä.

Lainaus
Menin takaisin makuuhuoneen puolelle, ja Edward seisoi siinä käsissään valkoinen toppi ja shortsit, hymyillen viekkaasti.
Kun mie ekan kerran luin tuon kohdan, ajattelin, että nyt kyllä tapahtuu jotain, mutta ei, ei tapahtunutkaan, ei vielä.

Tykkäsin lopusta myös, olit saanut sen mielestäni juuri ja juuri pysymään siinä K-13 (ehkä se ihan hiiiiitusen on siinä rajalla, joo, mutta silti).  Katkaisit hyvästä kohtaa tuon ja jätit loput mielikuvituksiemme varaan.  Ja punastuminen oli hyvin Bellamainen reaktio, jotenka plussaa siitä ;)
Ja ihan lopussa... Bellsin ja Edwardin rauha rikkoontuu :(  Voi ei, toivottavasti Bells ei saa kauheita huutoja siltä, kuka ikinä sinne tuleekaan.

Kiitos, kiitos :)  Toivottavasti kirjoitat taas lisää pian, jotta pääsen betaamaan :D

MinaVaan

« Vastaus #253 : 05.01.2010 09:57:54 »
Voi, ne nukku toistensa sängyissä. Ei kuitenkaan eksynyt samaan :D ainakaan vielä yöllä..

postimyyntivaimo

« Vastaus #254 : 05.01.2010 12:37:39 »
Ihanaa, jatkoa!  :) ♥ Ja hyvä luku olikin taas kerran, kiitos kiitos. ♥

Lainaus
Siellä oli niin tyyntä, ja kuu paistoi tähtien tuikkimalla taivaalla. Olisi helppoa olla tähti, tarvitsisi vain loistaa ja tuikkia. Voisi katsella maahan, tarkkailla mitä ihmiset tekevät täällä.
Tuo oli kaunis kohta, pidin siitä paljon.

Lainaus
Hain vielä alakerrasta purkillisen kermavaahtoa, puristin sitä hänen suunsa kohdalle ja samalla valutin hunajaa hieman päälle ja suutelin häntä. Hän kiersi kätensä salamana ympärilleni ja alkoi suudella minua intohimoisesti. Nuolin viimeiset rippeet kermavaahdosta ja hunajasta hänen suunsa ympäriltä.
Vooi, awws. ♥

Tää oli jotain k13-k15 materiaalia, eiköhän just ja just pysty sanomaan, että k13.  ;)

Muuten virheetöntä tekstiä, mutta yksi juttu jäi vähän vaivaamaan. Tässä:
Lainaus
Äh, taas Edward, en ole ollut täällä kauaa ja silti olen rakastunut häneen, mutta hän on maailman ihanin mies. Toista maata on Jacob, joka kiristää minua.
Tuohon laittaisin esim. näin: Hän on aivan toista maata kuin Jacob, joka kiristää minua.

Muita virheitä ei siis näkynyt.

Kiitos tästäkin luvusta ja jatkoa odottelen. Bella taitaa olla kiipelissä.  :D Taitaa nimittäin olla Charlie, joka odottelee raivoissaan alhaalla...  :)

♥ mmariaä

Embuu

• vammanaama
  • because you are the only exception ♥
« Vastaus #255 : 05.01.2010 15:20:31 »
Täten uusi lukija ilmoittautuu!!  :D
Siis tää on ihan mahtava wuhuu!! Jäi muuten aika pahaan kohtaan..
Nyt Charlie tulee ja paasaa Bellalle jotan ihan varmaan..  :o
Jatkoa pyytelen ja sitten sitä ylistelen  :D
daadaaadaaadaaadaa

-jjassuu

• Vieras
« Vastaus #256 : 05.01.2010 15:29:38 »
Ihan mahtava luku (taas) ! :)
Tää oli tosi kaunis kohta :D
Oioi.. aika pahaa kohtaa jätit :D
Taidan kans arvata (kuten muutkin edelliset kommentoijat) et kuka siel huus Bellaa ;D
Mutta jatkoa pyytelen pikaisesti taas

♥ -jjassuu

CandyApple

• wonderwoman
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
« Vastaus #257 : 05.01.2010 16:05:55 »
Tääl on yks uus lukija joka haluu jatkoo!!
Kirjotat tosi hyvin!
Kiitos ja kumarrus.
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

mariamo

• maggara.
« Vastaus #258 : 05.01.2010 17:12:44 »
Ihanaa jatkoa on tullut ! :D
Ihana luku oli, en jaksannu ettii mitään virheit ::)
Jatkoa odottelen.

En-nu

• Vieras
« Vastaus #259 : 05.01.2010 17:47:23 »
Oih! jäi jännään kohtaan.