A/N: Tässä on tämä 3 luku! : ) Kiitos kaikista kommenteistanne! : ) Erityis kiitos
Tuhisijalle, joka korjailee mokani! : ) Love ya! Pidemmittä puheitta, enjoy! : )
Luku 3Olin juuri suutelemassa Edwardia, kun älysin, mitä oikein olin tekemässä. Laitoin sormeni Edwardin huulille ja nousin hieman, jotta sain kuiskattua hänelle.
’’Et sinä minua noin helposti saa." Näykkäsin hänen korvanlehteään. Häntä oli todella mukava kiduttaa, ihan kuin se olisi ollut elämäntehtäväni. Hän tiukensi otettaan ja yritti suudella kaulaani, jolloin otin varasuunnitelmani käyttöön, sitä hän ei olisi halunnut kokea. Ujutin vapaan käteni hänen haarojen väliinsä ja puristin niin kovaa kuin jaksoin. Silloin hän karjaisi ja tiputti minut altaaseen. Kun pääsin jaloilleni, katsoin maassa tuskallisesti makaavaa Edwardia. Toivotaan, että hän saa lapsia vielä joskus.
Pojat katsoivat minua suut auki ja yrittivät kahlata Edwardin luokse, mutta Rosalie ja Alice estivät sen. Kävelin hitaasti Edwardin luo.
’’Bella?’’ hän kysyi kauhistuneen näköisenä.
’’No, kultaseni?’’ kysyin takaisin.
’’Mitä hittoa tuo oli?’’ hän vastasi kysymykseeni kysymyksellä.
"Se oli itsepuolustusta, Edward. Minun täytyy osata sitä", sanoin ja nostin oikean jalkani hänen haaroväliinsä.
’’Miksi muka?’’
’’Koska.. olen harrastanut sitä’’, sanoin nopeasti ja lähdin kävelemään kohti taloa. Viitoin Alicea ja Rosalieta mukaani, ja he suukottivat ensin poikiansa.
Kun olin päässyt huoneeseeni, hyökkäsin sängylleni Rosalie ja Alice perässäni.
’’Ylihuomenna on keikka’’, sanoin ja katselin kattoa.
’’Voitaisiin tehdä sitä ennen jotain’’, Alice sanoi. Hän oli tainnut jo päättää mitä.
’’Alice, paljasta, mitä olet juonitellut’’, Rosalie sanoi ja mätkäisi häntä tyynyllä.
’’Jos pidettäisiin nyt tyttöjen keskeiset pyjamabileet. Tietysti pojat voivat tulla, jos haluavat’’, hän sanoi vihjailevalla äänellä.
’’Käy, mutta ei poikia!’’ sanoin napakasti, ja he vain nyökkäsivät. Kävimme vaihtamassa yöpuvut päällemme.
Minulla oli päälläni vaaleanpunaiset shortsit ja toppi, jotka oli tehty silkistä. Alicella oli päällään turkoosit shortsit ja valkoinen toppi, ja Rosaliella punainen minimekko. Emmett olisi pyörtynyt, jos olisi nähnyt sen.
’’Miten olisi, jos pelattaisiin pullonpyöritystä?’’ Rosalie kysyi. Hän oli aivan innoissaan, tästä tulisi hauskaa.
’’Pelataan vain, jos se käy Bellalle’’, Alice sanoi, ja kummatkin katsoivat minua.
”Toki”, sanoin ja kävin hakemassa pullon.
Istuimme lattialle rinkiin ja sovimme, että ei saanut perääntyä, muuten kukaan ei tekisi mitään. Pyöritin ensimmäisenä, ja pullo osoitti Alicea.
’’Totuus vai tehtävä?’’ kysyin.
”Tehtävä”, hän oli todella innoissaan.
’’Käy haukkumassa Edward koko sydämestäsi’’, sanoin iloisesti. Olimme päättäneet, että nämä kuvataan.
Alice lähti päättäväisesti etsimään kohdettaan, joka istui Emmettin ja Jasperin kanssa uima-altaan luona. Hän käveli aivan Edwardin eteen, ja sitten esitys alkoi.
’’Minä vihaan sinua, Edward Cullen! Sinä pilasit meidän iltamme, kun olet tuollainen idiootti! Eikö sinulla ole enää aivoja?’’ Ja sitten se oli ohi. Alice lähti päättäväisesti kävelemään pois.
Juoksimme Rosalien kanssa hihittäen takaisin huoneeseeni, ja kun Alice saapui sinne, taputimme hänelle. Menimme takaisin istumaan pullon luo, ja Alice pyöritti, onnetar suosi Rosalieta.
’’Totuus vai tehtävä?’’ Alice kysyi Rosalielta.
”Tehtävä”, hän sanoi.
’’Käy sotkemassa Emmettin huone’’, Alice sanoi hymyillen. En voinut kuin hymyillä.
Rosalie hiippaili Emmettin huoneeseen, kun Edwardin huoneen ovi oli auki ja kaikki pojat olivat siellä. Videokuvasimme sen kukkaruukun takaa, eikä meitä näkynyt ollenkaan. Kukkaruukku oli metrin leveä ja puolimetriä korkea. Emmettin huoneessa vaatteet sinkoilivat sinne tänne, cd-levyjä oli pitkin lattiaa ja muutenkin huone oli hujan hajan. Rosalie teki kaiken tuon hyvin hiljaa.
Kun taas saavuimme huoneeseeni, taputimme Rosalielle. Hän kumarteli ja niiaili.
Rosalie pääsi pyörittämään, pullo pyöri ja pyöri, kunnes osui kohdalleni.
’’Totuus vai tehtävä?’’ Rosalie kysyi vihjaten, että pitäisi ottaa tehtävä.
’’Tehtävä?’’ sanoin kysyvästi, se taisi olla virhe.
’’Mene viettelemään Edward. Me päätämme asusi, ja sinun täytyy olla viehättävä.’’
’’Mitä?’’ sanoin.
’’Aivan, Bella. Muista, et voi enää perääntyä’’, Alice sanoi, ja alistuin kohtalooni. He toivat minulle tiukan, avaran pikkumekon, joka oli valkoinen. Alice ojensi minulle punaiset alusvaatteet, joissa oli pitsiä.
Lähdin kävelemään kohti Edwardin huonetta, matka tuntui kestävän ikuisuuden. En halunnut mennä nolaamaan itseäni, mutta perääntyä ei saanut. Koputin hänen oveensa ja astuin sisään.
Kaikki pojat katsoivat minua silmät pyöreänä, paitsi Edward, joka oli nukahtanut. Hän makasi sängyllä, Emmett istui nojatuolissa, ja Jasper lattialla.
’’Bella, me taidamme tästä lähteä’’, Jasper sanoi ja aikoi nousta ylös.
’’Ei teidän tarvitse, ette te minua häiritse.’’
’’Minä haluan nähdä tämän show’n’’, Emmett kuiskasi Jasperille, mutta kuulin sen silti.
Kävelin sängyn viereen, Edward nukkui sikeästi kuin pikkuvauva. Nousin sängylle ja menin istumaan hajareisin hänen päälleen. Silittelin kädelläni hänen rintakehäänsä ja suutelin hänen korvaansa, siihen hän heräsi. Hän katsoi minua ihmeissään ja käänsi minut allensa.
Näin tämän ei pitänyt mennä, ajattelin.
Hän ei huomannut ketään muita, vain minut. Hän katsoi minua kysyvästi ja sitten hänen huulensa lähtivät kulkemaan kaulallani. Silloin käänsin meidät ympäri.
’’Edward, haluatko tehdä sen Emmettin ja Jasperin nähden?’’ kuiskutin hänen korvaansa ja suutelin hänen kaulaansa, jolloin hän jäykistyi ja katsoi kohti sohvia, joilla pojat istuivat. Silloin suutelin häntä huulille, ne olivat niin pehmeät. Olin samalla kuvotuksen ja lumouksen vallassa. Hän vastasi suudelmaani, syvennyimme siihen. Hän laittoi toisen kätensä hiuksiini ja toisen lantiolleni vetäen minua lähemmäksi. Laitoin käteni hänen niskaansa ja huokaisin nautinnosta. Hän laittoi huulensa kaulalleni ja imi siihen fritsun, se oli aika iso. Suutelin häntä vielä kerran ja sitten tunsin jotain kovaa allani. Ei se voinut olla! Ei Edward voinut olla kiihottunut.
’’Minun pitää lähteä’’, kuiskutin hänen korvaansa ja nousin ylös. Hän otti kädestäni kiinni ja suuteli minua vielä kerran. En ikinä saisi noista suudelmista tarpeeksi.
Lähdin kävelemään huterasti kohti ovea, ja Emmett vislasi perääni. Olin aivan punainen, kun pääsin huoneesta pois ja juoksin niin kovaa kuin pääsin takaisin huoneeseeni. Alice ja Rosalie antoivat minulle raikuvat aplodit, ja hymyilin.
’’Pakko myöntää Bella, Edward kävi aivan kuumana’’, Rosalie sanoi.
’’Ehkä liiankin’’, sanoin, ja nauroimme samalla.
Rupesimme nukkumaan ehkä joskus kolmen aikaan yöllä.
Heräsin aamulla siihen, että joku silitti hiuksiani.
’’Alice, lopeta.’’
’’En ole Alice." Se oli se ääni. Silmäni rävähtivät auki ja käännyin. Näin siinä Edwardin, joka katsoi minua silmiin, ja mieleeni tuli eilinen päivä.
’’Minun täytyy käydä suihkussa’’, sanoin ja yritin nousta ylös, mutta Edward ei päästänyt.
’’Mitä se eilinen oli?’’
”Eilistä”, sanoin, ja hän päästi irti, ja kävelin kohti kylpyhuonetta.
Että Edward osasi olla ärsyttävä. Menin suihkuun, ja oveen koputettiin.
’’Edward, mene pois!’’ huusin äkäisenä.
’’Bells, kuka on Edward?’’ isä kysyi.
’’Ei kukaan, tulen kohta’’, huusin ja laitoin hieman vauhtia. Kuivasin tukkani ja puin päälleni vihreän tuubitopin ja valkeat caprit. Katsoin vielä peiliin ja lähdin pois kylpyhuoneesta. Hyppäsin heti isäni syliin.
’’Oliko ikävä?’’
”Arvaa.”
’’Tapasitko jo Carlislen?’’ kysyin.
’’Tapasin, hän ei ole muuttunut yhtään.’’
’’Ai niin, Alice ja Rosalie tietävät’’, sanoin, ja hän vain nyökkäsi.
’’Pitäisikö meidän mennä hotellille?’’
’’Ihan miten vain, sanon vain Alicelle." Lähdin etsimään häntä.
’’Nähdään alhaalla.’’
Koputin Alicen oveen, sieltä ei tullut vastausta, joten päätin astua sisään, mutten nähnyt vieläkään häntä. Katsoin hieman tarkemmin, sitten löysin hänet. Hän kuherteli sohvalla Jasperin kanssa. Tätä en olisi halunnut nähdä. Rykäisin hieman, että saisin kuhertelevan parin huomion. Se ei onnistunut, joten huusin: ’’Alice!’’ Silloin he erkanivat toisistaan.
’’Bella, etkö ole kuullut koputtamisesta?" Jasper kysyi vihjaillen.
’’Koputin kyllä, mutta ette kuulleet.’’
’’Niin, mitä sinulla oli asiaa?’’ Alice kysyi ja tuli luokseni.
’’Minä lähden nyt", sanoin vihjaten.
’’Okei, nähdään.’’
’’Joo, backstagella’’, sanoin niin ettei Jasper kuullut.
Lähdin Alicen huoneesta ja menin huoneeseeni. Laitoin Isan tavarat kasaan ja laitoin ne pieneen matkalaukkuuni.
’’Bella, minne olet menossa?’’ Emmett kysyi.
’’Isän kanssa viettämään viikonloppua’’, sanoin hymyillen.
’’Etkö tule Isan keikalle?’’
’’En nyt, ehkä ensi kerralla.’’
’’Pidä hauskaa."
”Tekin”, sanoin ja lähdin portaat alas.
’’Valmis?’’ isä kysyi.
”Joo”, sanoin.
Meitä odotti ulkona limusiini, jonka sisään menimme, ja minä vaihdoin vaatteeni ja laitoin peruukin päähäni.
Laitoin päälleni valkeat farkut ja lilan värisen topin, jossa oli paljetteja. Laitoin valkeat korkokengät jalkaani ja aurinkolasit päähäni.
Astuimme autosta ulos hotellimme edessä. Siellä oli paljon faneja ja paparazzeja.
Kävelimme nopeasti Hilton hotelliin sisälle, kirjauduimme sisään ja menimme sviittiimme.
Jouduin heti aloittamaan lämmittelyn ja sitten kappaleiden harjoittelun. En ollut varma, mitä kappaleita laulaisin. Olin päättänyt laulaa ainakin Girls just wanna have fun, Let's get crazy ja Nobody's perfect kappaleet.
Kävimme illalla syömässä hotellin ravintolassa ja mietimme loput kappaleet.
Kun pääsin takaisin sviittiimme, kävin suihkussa, vaihdoin yöpukuni päälle ja menin suoraan nukkumaan.
Huomenna olisi keikka, ajattelin ja sitten nukahdin.
-------
Kommentteja?
~kjatri