Kiitos kommenteistanne!!! Jatko vähä veny, HUPPS!
Drinia, kiitos!
Tässä sitä tulee..
Eltsu,
Jenwja
Neavaan, ihanaa ku jaksatte oottaa ja lukee tätä!
Tässä tulee jatkoa!
Ja kiitos muillekki ketkä tätä ikinä on kommentoinu, kirjotan tätä teille, mut älkää nirhatko jos jatko venyy välil..
Ja saamme kiittää
Tuhisijaa, joka betaa ja muistuttelee/hoputtaa kirjottamaan aina!
A/N: Mä kirjotin tän lopun ehkä 1,5h tunnissa, joten laatu voi olla jotain muuta mitä pitäs.. Mutta onneks Tuhisija on korjaillu! Ja sitte tää on ehkä enemmä sellane väliluku ja ehkä hieman lyhyt, mutta toivottavasti kelpaa!
Huom! Tämä luku voi olla lievä REnjoy!
Luku 8Vauva rupesi itkemään, olimme melkein alasti.
’’Älä välitä siitä’’, Edward kuiskasi korvaani ja jatkoi kaulani suutelua.
’’Kulta, minun täytyy syöttää se.’’
’’Sitten?’’ Suutelin häntä vastaukseksi.
Menin syöttämään Nooan, muovisen nuken. Tuskallista, juuri kun olin antautumassa, niin kaikki meni päin prinkkalaa. Otin nuken syliini, laitoin pienen tuttipullon sen suuhun ja syötin sen. On sekin, kun pitää muovinukkeja syöttää. Mutta minua mietitytti, mitä opettaja tulisi sanomaan Edwardin ja Jessican lapsesta. Alice oli kiltti täti, varsinkin kun oli kyseessä Jessica. Edward saisi kumminkin erinomaisen, se epäilytti, miksi? Mitä hän oli tehnyt, että saisi hyvän numeron? Ei kai hän...? Ei varmasti! Bella, mitä ihmettä ajattelet?
Kun viimeinenkin tippa oli nuken mahassa, se oli tyytyväinen. Laskin sen takaisin sohvalle ja peittelin sen. En tiedä miksi, kai jotkin äidinvaistot tässä olivat heränneet.
Katsahdin Edwardiin, hän istui sängyllä nojaten käsiinsä. Lähdin hitaasti, mutta seksikkäästi kävelemään kohti häntä. Viimein saavuin Edwardin luo ja nousin hänen päälleen ja suutelin häntä intohimoisesti. Hän tarttui rintaliivieni hakaseen ja otti hitaasti rintaliivit pois päältä ja heitti ne jonnekin huoneeseeni. Hän käänsi meidät toisin päin, makasin hänen allaan rinnat paljaana, hän tuijotti niitä ahnaasti, mutta hyvällä tavalla. Tunsin punastuvani, mutta onneksi huoneessa oli melko pimeää. Tunsin, kun hänen kielensä hipaisi rintaani, se tuntui sanoin kuvaamattoman hyvältä. Tarrasin käsilläni hänen hiuksiinsa, halusin vetää hänet lähemmäksi. Huokaisin mielihyvästä, kun hän imaisi rintaani. Käänsin meidät ympäri, istuin hajareisin Edwardin päällä, kiehnäsin lantiotani hänen lantiotaan vasten.
Tunsin kuinka hän kovettui. Suutelin häntä intohimoisesti ja hyvin hellästi samaan aikaan.
Jotkut tulivat ryminällä huoneeseen, käännyin katsomaan, ketkä. Siinä seisoivat Emmett ja Jasper ja kun he huomasivat minut, he laittoivat kädet sinelmiensä eteen. Punastuin aivan tavattomasti, en tiennyt mitä tehdä. Onneksi Edward vetäisi minut rintaansa vasten, laitoin peiton pääni päälle. Nyt viimeinenkin arvokkuuden rippeeni oli viety.
’’Mitä vittua te täällä teette?’’ Edward kysyi. Hän taisi olla aika vihainen, koska meidän puuhailumme olivat jääneet kesken.
’’Etsittiin sinua’’, Jasper sanoi. Hänen äänestään kuuli, että hän valehteli. Kurkistin peiton alta lattialla ja näin Edwardin harmaan paidan. Vetäisin sen päälleni ja tulin peiton alta pois.
’’Olisitte koputtaneet’’, Edward sanoi hieman vihaisesti.
’’Me koputettiin varmaan kymmenen kertaa’’, Emmett väitti. Nousin sängyltä ylös ja kävelin hänen luokseen.
’’Ei minulla nyt niin huono kuulo ole’’, sanoin ja mulkaisin häntä.
’’No, en ihmettele, jos et kuullut. Kuulimme nimittäin vain huokauksia ja Edwardin nimeä’’, hän sanoi irvistäen. Minä näin punaista, en ollut nähnyt sitä juuri ollenkaan asuessani Lontoossa.
’’Emmett’’, sanoin hymyillen.
’’Niin, Bella?’’
’’Haluatko tulla mukaan?’’ Se sai Emmettin kasvot menemään lakananvalkoisiksi. ’’Emmett, haluaisitko?’’ Hän oli vieläkin hiljaa ja katsoi minua ihmeellisen näköisenä. Kuljetin sormeani hänen rintaansa pitkin. ’’No?’’
’’En?’’
’’Aivan, et. Olkaa hyvät ja painukaa vittuun täältä!’’
Jasper ja Emmett katsoivat minua pelokkaasti. ’’Bella, rauhoitu’’, Jasper sanoi, Emmett nauroi vatsa kippurassa.
’’Jazz!’’ huusin.
’’Bella, ei mitään hätää’’, Edward sanoi, kun ilmestyi taakseni.
’’Niin, Bella! Olet kuin punainen paloauto’’, Emmett sanoi nauraen. Tunsin vihani nousevan enemmän ja enemmän. He olivat pilanneet minun ja Edwardin illan, yön. Tämän oli pitänyt olla se yö. Tunsin Edwardin kädet vyötärölläni, hän suukotti kaulaani.
’’Em ja Jazz, voisitteko poistua?’’ hän kysyi.
’’Miksi ihmeessä? Eihän teillä ole mitään kesken?’’ Emmett sanoi, vihani voimistui koko ajan.
’’Em, miksi sinä et halua pois? Oletko muuttanut mielesi siitä, mitä aikaisemmin ehdotin?’’
’’…’’
’’No, Em? Entä sinä, Jazz?’’
Kävelin lähemmäksi heitä, tunsin, kun Edwardin kädet poistuivat vyötäröltäni. Emmett ja Jasper peruuttivat koko ajan taaksepäin, kunnes he seisoivat aivan kiinni seinässä. Kosketin etusormellani Emmettin rintaa, hän jäätyi, hyvä, jos edes hengitti. Jasper katsoi minua aivan kuin olisi nähnyt haamun, suikkasin pienen pusun Emmetin poskelle. Siirryin Jasperin eteen ja hivelin hänen ylävartaloaan ja suukotin hänen poskeaan.
’’Jasper?’’ kysyin aivan hänen korvansa juurella.
’’Mm’’, hän vastasi.
’’Voisitteko poistua Emmetin kanssa, koska minulla ja Edwardilla on keskeneräisiä asioita?’’
’’Joo’’, Jasper sanoi ja tarrasi Emmetistä kiinni ja veti hänet huoneesta ulos.
’’Bella?’’ Emmett kysyi oviaukosta.
’’Ulos!’’ Samalla ovi paukahti kiinni, ja Edwardin kädet löysivät lantioni. Hän työnsi minut seinää vasten samalla, kun suuteli kaulaani ja kosketteli vartaloni erikohtia.
’’Kiitos’’, hän kuiskasi korvaani.
’’Mistä?’’
’’…’’
’’Edward?’’
’’Nukuttaako sinua?’’
’’Hieman.’’
’’Entä jos ruvetaan nukkumaan?’’
’’Käy’’, sanoin ja samassa olin Edwardin sylissä. Hän vei meidät pehmeälle sängylleni, ihmettelin, kun vauva ei herännyt.
Edward alkoi hyräillä jotain kappaletta, jota en tosin tunnistanut. Luulisi minun tunnistavan kappaleita, kun itse olin laulaja. No jaa.
’’Edward, mikä tuo kappale on, jota hyräilet?’’
’’Kappale, jonka sinä innoitit minut tekemään.’’
’’Minä?’’
’’Kyllä, sinulla on minusta vielä paljon tiedettävää.’’
’’Luurankoja kaapissa?’’
’’Ei taida, katsotaanko?’’
’’Ei, kyllä minä uskon sinua.’’
’’Minäkin uskon sinuun’’, hän sanoi ja suukotti hiuksiani. Edward, ei sinun kannattaisi uskoa, tiedät minusta ehkä kymmenesosan. ’’Nukuttaako?’’ Edward kysyi, kun haukottelin.
’’Ei?’’
’’Rupea vain nukkumaan, minä vahdin untasi.’’
’’Öitä, Edward.’’
’’Nuku hyvin, rakas.’’
Sanoiko hän minua rakkaakseen? En jaksanut välittää asiasta enempää vaan nukahdin hänen lämpimään syliinsä.
Kun viimein heräsin aamulla, käännyin kyljelleni ja laitoin käden siihen, missä Edward nukkui, mutta kukaan ei ollutkaan vieressäni. Olinko nähnyt unta? Olin kyllä varma, että olin nukahtanut Edwardin syliin. Silmäni revähtivät auki, minne Edward oli hävinnyt? Olin ilmeisesti nähnyt unta.
Katsoin kelloa, se oli vasta kahdeksan aamulla. Kauanko olin nukkunut? Nousin ylös ihanan lämpimästä sängystä ja kävelin kylpyhuoneeseeni. Aukaisin kylpyhuoneen oven ja suljin sen heti, kun pääsin sisälle. Kylpyhuoneestani lähti muita ovia kylpyammehuoneeseen ja wc-tilaan, jossa oli myös suihku. Riisuuduin alasti ja astuin suihkuhuoneeseen, jossa oli myös amme. Täytin marmorinvärisen kylpyammeen vedellä ja laitoin sekaan kylpyvaahtoa, joka tuoksui mansikalta. Otin myös pienestä kaapista, joka oli seinällä, kolme vaaleanpunaista kynttilää. Asetin yhden ammeen reunalle ja kaksi muuta niille kuuluville telineille lattialle.
Amme oli jo sopivasti täyttynyt, laitoin ensin toisen jalkani ja sitten menin itse kokonaan sinne. Kuulin kävelyä käytävällä, menin kokonaan veden alle, onneksi pystyin pidättämään kauan hengitystäni. Joku aukaisi oven varovasti ja astui sisään. En halunnut paljastua, mutta tyhmäkin minut täältä löytäisi. Hän läheni ammetta ja vetäisi minut kiireesti pois, en voinut olla kiljaisematta.
’’Bella, mitä sinä siellä teit?’’ Edward kysyi pelokkaana.
’’Mitä sinä täällä teet?’’
’’No, kävin suihkussa, mutta kuulin täältä ääniä.’’
’’Edward.’’
’’Niin?’’
’’Minä olen alasti’’, sanoin hieman nolona.
’’Tiedän’’, hän sanoi. Hän katsoi minua koko ajan silmiin. Hän laski minut irti, samalla käännyin. Hän ojensi minulle pyyhkeen ja lähti kävelemään kohti ovea. ’’Sinulla on ihana tatuointi alaselässäsi.’’ Hän lähti pois.
Minulla oli tatuointi alaselässä, jossa luki japaniksi Isa, ja sen ympärillä oli lootuskukkia. Olin aivan nolona, kietaisin äkkiä vaaleanpunaisen pyyhkeen ympärilleni ja puhalsin kynttilät sammuksiin. Laitoin ne sinne, minne ne kuuluivat, ja päästin vedet ammeesta pois. Otin naulakosta toisen pyyhkeen ja kiedoin sen hiuksiini niin, että se näytti turbaanilta. Lähdin pois kylpyhuoneestani ja pääsin käytävälle. Otin nopeasti vaatteeni ja menin huoneeseeni, koneelleni tarkistamaan sähköpostin. Kävelin pirteän vihreän kannettavani luo ja kirjauduin sisään. Fanipostia oli tullut paljon, vastaisin niihin myöhemmin. Tarkistin oliko isältä tullut viestejä, hän oli lähettänyt uuden keikka-aikatauluni. Ensi viikolla olisi keikka stadionilla. Alice ja Rosalie voisivat tulla mukaani, jos haluaisivat.
Joku koputti oveen juuri, kun olin pukemassa päälleni, mutta hän vain asteli sisään. Seisoin hänen edessään verenpunaiset alusvaatteet päälläni.
’’Edward!’’ kiljaisin, en ehtinyt varautua hänen tuloonsa mitenkään. Hän kaappasi minut syliinsä ja suuteli minua intohimoisesti. Vastasin suudelmaan, kuka nyt häntä haluaisi vastustella? ’’Saisinko pukea päälleni?’’
’’Et.’’
’’Miksi?’’ Hän suuteli minua uudelleen.
’’Koska.. minä haluan sinut nyt.’’
’’Edward, minäkin haluan sinua, mutta meidän pitäisi edetä hiukan rauhallisemmin.’’
’’…’’
’’Tanssiaisten jälkeen’’, sanoin rohkeasti.
’’Mitä?’’
’’Tanssiaisten jälkeen olen kokonaan sinun.’’
’’Siihen on vielä puolivuotta! Oletko hullu?’’
’’Olet odottanut minua ikäsi, puolivuotta ei tapa sinua.’’
’’Hyvä on, tanssiaisissa se sitten on.’’
’’Niin on.’’
Edward meni koneelleni, ja minä otin kaapista mustan tunikan, jossa oli hopeisilla paljeteilla tehty lootuskukka.
’’Bella, miksi sinulla on näin paljon fanipostia?’’
’’Ne ovat serkuiltani. Edward, mennäänkö syömään, kuolen nälkään!’’
’’Hyvä on.’’
Lähdimme alakertaan, minun pitäisi etsiä Alice ja Rosalie.
’’Käyn altaalla, tulen sitten’’ sanoin Edwardille.
’’Okei.’’
Lähdin altaalle, siellä makoilivat ne, keitä etsinkin.
’’Alice! Rose!’’
’’Bella?’’
‘’Minulla olisi kysymys.’’
’’Anna tulla’’, Rosalie sanoi ja nosti hieman valkoisia aurinkolasejaan.
’’Haluaisitteko tulla keikalleni?’’
’’Vielä kysyt!’’ Alice sanoi.
’’No, te tulisitte niin kuin ystävinäni backstagelle.’’
’’Mukana ollaan!’’ Alice sanoi innoissaan.
’’Mutta teille pitää keksiä eri henkilöllisyydet.’’ Alice tippui uimapatjaltaan altaaseen, ja me nauroimme. Voitte vain kuvitella, mitä Alice keksisi.
’’Eli shoppailemaan!’’ Rosalie sanoi.
’’Juuri niin!’’
-------
Kommentteja?
Tuhisija pahoittelee mahdollisia jääneitä virheitä!
~kjatri