Kirjoittaja Aihe: By the way they dance [D/Hrm, fluff, K-11]  (Luettu 4038 kertaa)

Invisiblegirl

• Forever yours
By the way they dance [D/Hrm, fluff, K-11]
« : 19.07.2007 15:42:53 »
Kirjoittaja: Invisiblegirl
Ikäraja:K-11
Tyylilaji: Fluff, romance
Paritus: D/Hrm
Varoitukset: Ei ole.
A/N: Hieman lyhyt. Sain inspiraation kun kuuntelin tätä kappaletta, oli juuri tehnyt mieli tehdä songfic D/Hrm-parituksella. Kommenttia ja rakentavaa tulemaan! :)
Kappale on By the way they dance, artisti on Little Children.

By the way they dance

And the one step and he's sliding
And the two steps and she's gliding
3 and the 1 and the 2
And then they float in the air

Pienin askelin hän liukuu portaita alaspäin. Minä en osaa sillä hetkellä kuin tuijottaa, tuntuu kuin olisin unessa. Hänen ruskeat silmänsä tuikkivat ja ruusunpunainen suu nauraa onnellisesti. Ojennan käteni hänelle ja hän ottaa sen vastaan.
"Näytät kauniilta, Hermione", minä sanon hänelle. Hermione hymyilee minulle takaisin ja paljastaa valkoisen hammasrivistönsä. Tuntuu, että en mitään muuta osaa tehdäkään kuin hymyillä.
"Et sinäkään näytä pahemmalta, Draco", hän vastaa. Nyökkään hänelle ja lähdemme kävelemään kohti suurta salia. Tanssiaiset ovat alkamassa. Tätä minä olen koko ikäni odottanut. Että saisin mennä tanssiaisiin sen tytön kanssa, jota rakastan. En olisi kyllä ikimaailmassa uskonut, että se tyttö oli Hermione Granger. Mutta isän kuoltua minä muutuin. Muutuin siksi, mitä minä aina syvällä sisimmässäni olin ollut.

Side to side and she shows him
Back and forth cause she knows him
Round and round again
All that see them can't help but stare

Suuren salin ovella me pysähdymme. Hidas musiikki kuuluu kovana, mieleni tekee tanssimaan. Katson hänen silmiinsä ja hän nyökkää. Avaan suuren oven ja astun sisälle. Sali on kaunis, mutta katseeni kiinnyttyy vain ja ainoastaan Hermioneen. Kävelemme tanssilattialle ja asetan käteni hänen lanteilleen. Uppoudun hänen silmiinsä, unohdan kaiken muun. Tiedän, että kaikki tuijottavat, salissa on aivan hiljaista, vain musiikki soi. Epäuskoisia huudahduksia sinkoilee ympäriinsä, en välitä niistä.

Cause everyone knows they're in love
Everyone knows they're in love
Yes and everyone knows they're in love
By the way they dance

"Onko tuo Hermione?" kuuluu epäuskoinen huuto keskeltä ihmisjoukkoa. Punahiuksisen pojan kasvot muuttuvat yhtä punaisiksi kuin hänen hiuksensa, ja hän ottaa jo askeleen eteenpäin, kädet nyrkissä. Käsi tarttuu hänen hihastaan ja vetää hänet takaisin ihmisjoukkoon.
"Ei Ron, älä. Katso nyt heitä", mustahiuksinen poika kehottaa. Ron kääntää katseensa kohti tanssivaa paria ja arvioi hetken, pomppii hämmennyksissään vihan ja myöntymisen välillä. Toinen puoli hänen aivoistaan käskee häntä menemään lyömään tuota vaaleahiuksista poikaa, joka liian omistavasti pitää käsiään Hermionen ympärillä. Toinen taas sanoo, että hänen pitäisi jättää heidät rauhaan. Kyllähän kaikki näkevät, että he ovat rakastuneita toisiinsa. Suosiolla Ron astuu taaksepäin ja nyökkää mustahiuksiselle pojalle, Harrylle.
"Ihmiset! Täällä ei ole mitään nähtävää, jatkakaa tanssimista tai mitä nyt teittekään, ei tämä mikään sirkusesitys ole!" Ron huutaa.

Cheek to cheek cause he needs her
Hand in hand as he leads her
Face to face cause they know
They'll never dance alone

Hermione hymyilee hieman kun kuulee Ronin äänen. Hän oli aivan varma, että Ron hyväksyisi hänen ja Dracon suhteen, kunhan vain ei antaisi suuttumukselleen tilaa. Tyttö avaa silmänsä ja kohtaa Dracon silmät, jäiset ja rakastavat. Hän liukuu eteenpäin ja suutelee poikaa huulille. Hetki on täydellinen, sen he kummatkin pitävät muistoissaan aina.

By the way they dance.

By the way she moves in circles
Ever so sweetly she wins him completly
By the way he holds her so gracefully
The hand that he lends her is able and tender
Never a step to chance
By the way they dance

By the way they dance

By the way they dance
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Invisiblegirl »

ibi

• Vieras
Re: By the way they dance [D/Hrm, fluff, K-11]
« Vastaus #1 : 26.07.2007 12:52:12 »
Umm, söpöä. Tule ihan tunteellinen tunne kun lukee tän! Huoh!

Lainaus
"Ei Ron, älä. Katso nyt heitä", mustahiuksinen poika kehottaa.

Hieno lause. Hyvä, että Harry ymmärtää! (:

ibi

Desbina

Vs: By the way they dance [D/Hrm, fluff, K-11]
« Vastaus #2 : 05.08.2011 11:45:30 »
Awwwwwww....... :D tää oli niiiiin ihana<3333 Oisin halunnu lukea lisääkin. mutta toisaalta toi oli kyl ihan hyvä kun oli lyhyt :)))
I solemnly swear that I am up to no good.

Kukkaiskeiju

« Vastaus #3 : 13.08.2011 21:56:07 »
Ah, tää on selvästikin maannut tuolla jossain pohjalla, päivämäärästä päätellen.

Ihana, pakko sanoa. Ite rakastan Draco/Hermione - paritusta.

Lainaus
Tyttö avaa silmänsä ja kohtaa Dracon silmät, jäiset ja rakastavat. Hän liukuu eteenpäin ja suutelee poikaa huulille. Hetki on täydellinen, sen he kummatkin pitävät muistoissaan aina.

Vaikka tuo jäiset kuulostaa tässä yhteydessä jotenkin vähemmän romanttiselta, kohta on upea, rakkautta täynnä.

Kirjoitusvirheitä en bongaillut, voinee johtua myös siitä että olen ihan huumaantunut tästä ficistä.  ;)

Draco-love

• Neiti Kuolonsyöjä
« Vastaus #4 : 15.09.2011 15:38:15 »
Täsät tulee mieleen mun tekemä HP-roolipeli. Siinä Lucius oli kuollut ja tämän tapahduttua Draco rakastuikin Hermioneen. Hauska sattuma! Siinä roolipelissä oli tanssiaisetkin ja Draco pyysi Hermionea.  :D No kuitenkin, pidin ficistä kovasti :)
Draco in my heart FOREVER! <33

Pineapple_Girl

• puuskupuh
« Vastaus #5 : 29.04.2015 19:14:44 »
Tämä oli ihana. <3 Jes, Ron ei hakannut! Hyvä Harry, kun sanoi Ronille vähän järkeä.
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes