Kirjoittaja Aihe: Olisin halunnut huutaa || Cedric/Harry, Angst, Mpreg, K-11, Oneshot  (Luettu 3563 kertaa)

Reincarnate

• kansikuvapoika
  • slytherin pride.
    • Kansikuvapoika
Title = Olisin halunnut huutaa
Author = Reincarnate. (((:
Beta = Hidefini. (Tänkke (; )
Genre = Mpreg, Angst, Oneshot
Rating = K-11
Pairing = Cedric/Harry
Warnings = Lapsiviha & kirosana.
Disclaimer = Yeah, Cedric ja Harry molemmat Rowille, kiitos lainasta, ei menny toivottavasti kovin pahasti rikki. (((: Juoni etc. minulle. Ei mitään rahallista korvausta tästä.
A/N = Jaaha. Osallistuu Genrehaaste II'seen, FF100seen (029. Syntymä), aakkos-haasteeseen ja kirje-haasteeseen. D: Kommentti ois todellakin iso plussa. Kiitosta. (Ensin Cedriciltä Harrylle ja sitten toisinpäin. (: )

Olisin halunnut huutaa

Auta,

Äänet raikuivat päässäni. Lapset leikkivät hiekkalaatikolla. Moni heistä oli tullut jo repimään takkini liepeitä, päästäkseen kiikkuun, jossa istuin. En ollut noussut. Mutten ollut kehdannut kieltäytyäkään. Olin vain pysynyt paikoillani. Hiljaa.

Olisin halunnut vain napsauttaa sormiani, sanoa taikasanan tai kaksi ja kadota mustaan tyhjyyteen. Iäksi. En osannut sopeutua tilanteeseen. Kyynel karkasi silmä kulmastani. Mieleni teki huutaa; ”Kai minäkin helvetti saan joskus itkeä!?” Mutten huutanut. Olisin halunnut näyttää keskisormea kikattaville, puhuville, huutaville, kiljuville ja itkeville lapsille, hiljaa olevillekin. Jokaiselle. Erikseen.

Olisin halunnut painaa sinut vasten seinää ja suudella huulesi verille. Taivuttaa niskaasi mahdollisimman pitkälle ja purra kaulaasi. Riisua sinut alasti eteeni. Olisin halunnut, että sinäkin haluaisit sitä. Olisin halunnut painaa suudelmia paljaalle selällesi. Kuunnella kuinka voihkit allani. En edes kysynyt sinulta haluaisitko. En edes tiedä, olisiko siihen ollut mahdollisuutta.

Olin onnellinen kun tiesin, etten tule rakastamaan sillä ihmeellisellä, kiihkeällä tavalla yhtäkään sellaista ihmistä maanpäällä enää koskaan, joka saattaisi saada lapsen kanssani. Inhoan lapsia, tiedäthän.

Olin onnellinen saadessani rakastella kanssasi ilman sen pelkoa. Rakastin sinua. Rakastan sinua.

Olin raivostua, kun kerroit ääni väristen, että luulet, että on jotenkin oudosti, luonnottomasti mahdollista, että mies voi saada lapsen. Ja pelkäsit saavasi itse. Minäkin pelkäsin. En halunnut lasta.

Päätin, etten koskettaisi lasta koskaan, etten edes näkisi lasta koskaan. Katosin. Jätin jälkeeni vain pienen paperilappusen. En haluaisi itselleni pientä nykeröä joka huutaisi kokoajan. Irvistin mielikuvallekin. Etovaa.

Jos lapsi on syntyäkseen, melkein toivon, että hän perisi sinun tummat silmäsi. Ja pitkät ripsesi. Mahdollisimman paljon vaikutteita sinusta. Minä jäisin taka-alalle. Ja niin olisi hyvä.

Harry, tiedäthän.

En voinut muutakaan, Cedric

**

Haluaisin nähdä sinut edes kerran, Cedric.
- Harry

B/N = Mä en vieläkään korjannut tästä mitään.

Se ikäraja… Humm… Mä en tiedä niistä R ja mitä niit nyt on, jote käytän jotain yksinkertaisempaa mun aivoille. Tää vois olla joku k13 paikkeilla, ei hirveesti vähemmän, eikä enempääkään. k15, tää on liian kesy ja k7 (vai onks siin välis viel jotai? hitto, pitää ottaa selvää) tää voi olla liian julma.

Tää oli ihana. Tykkäsin. Sait kivasti kuvailtua tuota inhoa lapsia kohtaan. Ehkä tietyllä tavalla se meni hiukan yli, mutta mä lasken sen tietyllä tavalla plussaksi. Hän ei tykkää lapsista, piste, eikä siitä neuvotella. Tää oli just jotain ton tyyppistä, hiukan ylikorostettua vihaa.

Ja et sä mua näillä kiusaa. Kiva saada jotain muutakin tekemistä, ku noiden sivujen koodaminen, se on jo aika tylsää ja on viel nii paljo tekemättä.

« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 21:09:30 kirjoittanut Unohtumaton »
I BELIEVE IN SHERLOCK HOLMES.
Every song is a symphony to the heart.

CAN I SLYTHERIN?

jossujb

• Q
  • Peace & Love
Vs: Olisin halunnut huutaa
« Vastaus #1 : 30.07.2009 13:24:04 »
Ihan vain puhtaasti omien lähiaiakisten kirjoitelujeni vuoksi minussa heräsi halu etsiä Cedric/Harrya käsiini. Muistaakseeni näitä oli neloselokuvan tulon aikoina aika paljonkin? No, joka tapauksessa, parituksesta on tullut viimepäivinä minulle hyvin mielenkiintoinen.

En tosin odottanut törmääväni mpreggiin ;D Tämä ei missään mielessä ole huono juttu, itse asiassa olen miesraskauksien kovakin kannattaja, kyseistä genreä ei vaan niin usein näe suomeksi. Ja onhan moinen jo lähtökohdallisesti hölmöä, niin ehkä siksi se ei monia viehätä. Mutta jotenkin moinen vaan on herkullista oikein kirjoitettuna.

Minusta on jotenkin cedricmäistä, ettei tämä pidä lapsista. Jotkut ihmiset vaan eivät voi sietää mukuloita, ja voin kyllä yhdistää piirteen jotenkin alitajuisesti Cedriciin. Kohtalolla on paljon huumorintajua kun pistää miespuolisen rakastajan paksuksi, jos olisin Cedric, olisin ihan kohtuullisen vittuuntunut ;D Lähti ainakin  livohkaan. Tuleeko jatkoa? Ei kyllä lukenut, että olisi ollut one-shot, mutta en nyt vahvoja viitteitä huomannut, että olisi ollut moniosainenkaan. Harrysta olis kyllä kiva tietää vähän lisää, semmonen Harryn side storysta. (Ja jotain taustatieto koko tilanteelle esmes, tai jotain)

Ei mutta, kiitos tästä.
Terkuin: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Luihuinen_89

• Yksinäinen kulkuri
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Olisin halunnut huutaa
« Vastaus #2 : 21.08.2009 15:26:40 »
Hyvin kirjoitettu. Oon ihan sanaton.  ;D Oon harvoin lukenut Harry cedric paritusta. Olit osannut kuvailla tosi paljon Cedricin tunteita. Tuosta kuvastui, että se pelkää jotenkin lapsia :I

Luihu
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me