Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: The Cullen Brothers || K-11, romance/humour, kaikki ihmisiä  (Luettu 101538 kertaa)

jools

  • Vieras
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #220 : 13.08.2009 17:32:41 »
AAARRGH!! Mää niin vihaa Tanyaa!
Onneks Ed viimein jätti sen

Oikein hyvin olet suomentanut  :D

Jatkoa odottaen
Jools

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #221 : 13.08.2009 18:46:24 »
Vihdoinkin Eddie jätti Tanyan!  Jee, ihana piristys tähän päivään.  Oli hyvä luku, hyvin olit suomentanut :)
Mut onkohan se Tanya tuolla oven takana?  Vai oisko se Bella?..  Vai joku muu?

@lice

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Alice<3Jasper
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #222 : 13.08.2009 21:52:37 »
wohoo, heti piristy ku eddie sai jätettyy sen ämmän=)) jeee,, kuka on mysteeri henkilö? Inhoon tälläsii loppui ku en malta odottaa ! ! : D nytki melkee pompin tuolis ku alotin lukee: " SE OLIKI EDWARD JEEEJEJE!<3<3"  :DD

mutta ei muuta valittamista tosiaan että on aika lyhyitä = ( mutta sehän ei ole sinun vika :DD

mutta jatkoa
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #223 : 14.08.2009 16:12:58 »
Aws<3 ihana ihanampi ihanin<3
Tykkään.<3 tosi tosi tosi paljon.
 Jatkoa<3

Emirato

  • ***
  • Viestejä: 54
  • Edward <3 Bella
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #224 : 14.08.2009 20:34:45 »
AAARRGH!! Mää niin vihaa Tanyaa!
Onneks Ed viimein jätti sen

Oikein hyvin olet suomentanut  :D

Jatkoa odottaen



Olen kaikesta 100% samaa mieltä....
Houkutus tekee houkuttelevaksi ja sitä nämä kirjat on...

SabSab

  • Team Cullen<3
  • ***
  • Viestejä: 148
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #225 : 14.08.2009 20:56:26 »
HYvä luku oli : D
Hihii, nyt Bellasta ja Eddiestä tulee pari! :D
Tykkään, jatkoo? :D
Cullenismi<3

neh

  • Vieras
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #226 : 14.08.2009 22:37:23 »
Hyvä luku olii : )
Jatkoo pia!!! :D

Karkkiunelma

  • purkan metsästäjä.
  • ***
  • Viestejä: 90
  • ava by Lady Dynamite
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #227 : 15.08.2009 10:44:27 »
oioioioioi, jatkoa oli tullut jo pari lukua <3
Ihanaa, että Edward jätti vihdoin Tanyan.
Jatoka toivon taas, heti kun ehdit laittaa.;D
Crash, crash, burn let it all burn.
This hurricane chasing us all underground.  <3

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #228 : 15.08.2009 12:32:54 »
Oiiiiiiii!! Edward haki Bellan.. <333 Se oli niiiiiiin sulosta! Ja sitte se jätti Tanyan! Jumppasukka vieköön, se oli hyvä! Kiitos ihanasta luvusta! ;D
~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #229 : 15.08.2009 12:51:52 »
Lisäälisäälisää! En tykkää yhtään gigolo-Edist, se on tositositosi ärsyttävä, sais hakata tanyalutkasa ojanpohjalle, ja vihaan Beltsin "anteeksianteeksi" asennetta, sais tappaa ton tanyan.

Mutta silti jäin koukkuun <3 jatkoaaa!
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #230 : 15.08.2009 13:04:53 »
ihana<333 ”Usko minua, Edward, voin purra sinua, jos et laske minua alas. Minulla on hyvin terävät hampaat!” huusin edelleen ja löin häntä. <--- mikä kohta D::D::D tää on tosi hyvä. lisää jatkoa ja äkkiä!!

Twip

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #231 : 17.08.2009 16:26:33 »
Jatka!         Jatka!        Jatka!       
Nopeesti! Nopeesti! Nopeesti!
Kiltti!         Kiltti!         Kiltti!       

 ;D

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #232 : 17.08.2009 21:16:55 »
Kiitoksia kaikille kommenteista! Love u! :)

Uusi luku. Here it comes.


kuudestoista luku
Bella is so hot hot hot

”Jee, mitä sinä nyt haluat?” kysyin ja menin takaisin sängylleni. En halunnut tapella.
”Voi, en mitään, mutta haluan vain jutella kanssasi”, hän sanoi ja tuli perässäni.


”Mitä nyt?” kysyin teeskennellen, etten muka tietäisi.
”Sinä tiedät kyllä, Edward. Olet käyttäytynyt tosi oudosti ja vältellen minua kohtaan siitä asti, kun kysyin Bellaa ulos”, James sanoi pehmeästi, mutta hän näytti päättäväiseltä. ”Edward, olet paras ystäväni ja en halua tytön tulevan väliimme.”

Tiesin että hän oli oikeassa, mutta en voinut sille mitään: olin kateellinen hänelle Bellasta.

”Olen pahoillani”, sanoin hieman nolostuneena käyttäytymisestäni. ”Taisin todella käyttäytyä kuin idiootti, vai?”
”No joo. En syytä sinua, olethan kuitenkin rakastunut”, hän sanoi haaveilevasti. MITÄ?!

“Vou, vou, vou! Aikalisä tuohon juttuun!” sanoin hypäten jaloilleni. ”Mistä oikein puhut? En ole rakastunut Bellaan.”
”Koska sanoin mitään Bellasta?” hän kysyi kohottaen kulmakarvojaan ja virnistäen omahyväisesti.

Voi Hyvä Luoja, tunsin poskien muuttuvan punaisiksi ja huh, nyt siis punastuin! Mitähän muuta vielä tapahtuu?

James alkoi nauraa hallitsemattomasti.

”Ha ha ha! No niin, Edward, ole nyt mies ja pyydä häntä ulos. Tai no, minä kyllä pidän hänestä, mutta luulisin etten yhtä paljoa kuin sinä”, hän sanoi pyyhkien silmiään.

”En usko, että hän pitää minusta sillä tavalla”, sanoin huokaisten.
”Oletko sokea?! Etkö nähnyt kuinka hän yritti tehdä sinut kateelliseksi tänään ruokalassa?” hän kysyi totaalisen järkyttyneenä.
”Hänkö yritti tehdä minut kateelliseksi? Mutta hänhän pitää sinusta?” minä enemmänkin kysyin häneltä. Senhän takia Bella meni bileisiin hänen kanssaan tänään, vai?

”No niin, mene ennen kuin kumautan sinua, koittelet nyt hermojani... Mutta odotapa sekunti! Tiedätkö ketään kuumaa pimua, jonka kanssa voisin viettää aikaa?” hän kysyi selvästikin ajatellen jotakuta.
”Tanya on vapaa lintu”, ehdotin. Me katsoimme toisiamme hetken aikaa ja purskahdimme sitten nauruun. Pian me molemmat olimme lattialla, pidellen mahoistamme, sillä nauroimme niin paljon.

Sitten ovi aukeni ja jumalatar seisoi edessäni... Leukani venähti lattiaan.

Bellalla oli punainen mekko, joka näytti kaikki hänen kurvinsa. Siinä ei ollut olkaimia, ja hänen ihonsa näytti niin sileältä ja pehmeältä. Hänen hiuksensa olivat auki ja hieman kiharrettu. Luoja, ja hänen huulensa... Miksen vain voisi tarttua häneen ja suudella häntä järjettömästi?

”Mitä täällä tapahtuu ja miksi helvetissä te kaksi ette ole alakerrassa?” hän sanoi selvästikin vihaisena. Hänen kätensä olivat hänen huulillaan ja hän rummutti jaloillaan lattiaa. Hän on niin seksikäs.

”Ööm, näytät todella kauniilta”, sanoin hetken jälkeen. Hänen punastui välittömästi ja mumisi kiitokset.

”No Bella, kuulit varmaan siitä, että Edward erosi Tanyasta”, James sanoi, katsoen häntä varovasti.
”Niinkö?” Bella sanoi, kun hänen hymynsä laajeni. Vou, ehkä James oli oikeassa; hän pitää minusta.

James alkoi naureskella hänen reaktiolleen.

”Tai siis... Minä... Mm, olen pahoillani”, Bella sanoi, mutta hän ei näyttänyt siltä, että olisi ollut.
”Älä ole, olen hyvin onnellinen nyt”, nauroin.

”No, miksi pyöriskelet lattialla? Tule alas... Alice on melko vittuuntunut”, hän sanoi ja astui huoneeseen.
”Joo, mennään”, James sanoi ja nousi ylös.
”En halua tulla, Tanya aikoo piirittää minua”, valitin, ja molemmat heistä nauroivat.

”Voi, tule nyt”, Bella sanoi ja yritti vetää minua ylös, turhaan. ”Tule nyt, Edward”, hän sanoi uudelleen.
”Hyvä on”, puuskahdin.

Me menimme alas. Melkein kaikki olivat jo tulleet.

”Hei Bella, haittaako jos menen tanssimaan Shelbyn kanssa?” James kysyi, kun Shelby lähestyi häntä. James ja hän olivat deittailleet viime vuonna.

”Ei haittaa”, Bella vastasi hymyillen. Hän ei näyttänyt yhtään loukkaantuneelta.

”Haluatko tanssia?” kysyin ja tarjosin kättäni. Hän punastui ja hymyili ujosti.
”Joo”, hän sanoi, tarttuen käteeni.

Musiikki oli melko äänekästä, mutta meillä oli silti kivaa. Nauroimme ja teimme hauskoja tanssiliikkeitä. Bella oli hyvin hauska persoona ja tunnen oloni hänen seurassaan aina hyväksi. Voin sanoa mitä tahansa hänelle ilman epäröintiä.

Tanssimme vieläkin ,kun ajattelin minkälaista olisi sitten, kun hän lähtisi meiltä pois. En voinut ajatella minkälaista olisi, kun en näkisi hänen punastumistaan tai kompastumisia... Ja sitten tajusin, että olen rakastunut häneen, en voi elää ilman häntä. Siksi tunsin sähköäkin välillämme. Bellan menettäminen sai oloni tuntemaan levottomaksi.

”Hmm, haluatko juotavaa?” kysyin, kun huomasin hänen olevan uuvuksissa.
”Tuo on hyvä idea”, hän sanoi ja piteli kädestäni, kun menimme juomien luo. ”Minulla on todella mukavaa kanssasi, Edward”, hän tunnisti katsoessaan minuun. Hänen silmissään oli tuike.

”Tunne on molemminpuolinen”, sanoin, ja me molemmat nauroimme.
Sitten otimme juomamme ja juttelimme toisillemme.

Yhtäkkiä joku tarttui Bellaa olkapäistä ja käänsi hänet ympäri.

”Senkin lutka! Ha, tiesin että se olit sinä joka sai Edwardin jättämään minut”, Tanya huusi niin kovaa, että jotkut alkoivat tuijotella meidän suuntaamme.

”Varoitin sinua jo puhumasta Bellalle tuohon sävyyn”, sihisin Tanyalle. Bella näytti loukkaantuneelta, mutta pysyi hiljaa.

”Voi, en tarvitse paskapuheitasi, Edward! En voi uskoa että jätit minut tämän lutkan takia”, Tanya huusi jälleen, enkä voinut uskoa mitä hän teki seuraavaksi.

Hän tarttui Bellan mekosta ja repi sen. Bella näytti yhtä hölmistyneeltä kuin minäkin, mutta sitten hän teki jotain sellaista mikä järkytti minua vielä enemmän.

Hän otti mekon ja repi sitä lisää niin, että siitä tuli pienempi mekko, joka peitti hänen henkilökohtaiset paikat ja jalat. Luoja, miksi helvetissä hän peitti jalkansakin?

”Kiitti, Tanya! En tiennytkään sinulla olevan näin hyvää muotitietoa! Minusta näytän seksikkäämmältä tässä lyhyessä mekossa. Hei muuten, hiuksesi näyttävät tosi kuivilta”, Bella sanoi suloisesti ja kaatoi sitten juomansa Tanyan päähän. Tanya näytti erittäin järkyttyneeltä. Kaikki alkoivat taputtaa ja nauraa.

”Pysy helvetti vieköön erossa minusta tai muuten naamasi on huomenna vihreä ja et pysty enää vaalentamaan sitä”, Bella rähisi hänelle. Vau, hänestä tulee rohkeampi päivä päivältä.
”SINÄ!” Tanya kirkui ja oli aikeissa lyödä Bellaa, mutta ehdin tarttua hänen käteensä ennen kuin se oli edes lähellä Bellaa.

”Miten kehtaatkin yrittää lyödä häntä!” sanoin vaarallisella äänellä. Pystyin tuntemaan kaikkien huoneessa läsnäolijoiden silmät meissä. Musiikki ja tanssiminenkin oli lopetettu. Kuulin jopa keiju - Alicen kiljahduksen. ”Tämän takia pidän Bellasta enkä sinusta. Et ole lähelläkään hänen tasoaan”, jatkoin ja kuulin Bellan haukkovan henkeään. Voi Jumala, sanoinko todella tuon äsken?

Tanya marssi itkien talosta, mutta minua ei olisi se voinut vähempää kiinnostaa.

En suunnitellut kertovani Bellalle tällä tavoin, että pidän hänestä.

Nyt kaikki tuijottivat minua, mukaan lukien Bella. Tartuin Bellan käteen ja ohjasin hänet huoneesta pois. Hän seurasi minua hiljaisesti. Päästyämme ulos käännyin katsomaan häntä ja hän hymyili. No, tuo oli rohkaisevaa.

”Mm...”, sanoin heikosti.
”Joo”, hän sanoi.

”Minun ei olisi pitänyt sanoa sitä, ei sillä etten olisi sitä tarkoittanut... Olosi on nyt varmasti epämukava. Olen pahoillani myös Tanyasta. Täällä on aika kylmä, mennäänkö takaisin sisälle?” pälpätin, yrittäen vain saada jostakin jotain järkeä.

”Pidän sinusta myös, Edward”, hän sanoi. Ennen kuin ehdin räpäyttää silmääni, hän suuteli minua hyvin intohimoisesti. Pitelin hänen lantiostaan kiinni ja työnsin häntä lähemmäs. Hänen kätensä vaelsivat hiuksiini ja hän veti niitä lempeästi, saaden minut voikaisemaan..



Oooi. Kommenttia? ;)
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #233 : 17.08.2009 21:29:55 »
Ihanaa, illan piristys maanantaille (oli kauhea päivä).  Ihana tuo loppu, awws <3  Onneks Eddie jätti Tanyan ja James tajusi "luovuttaa" Bellan Eddielle ja sitten ne tunnusti pitävänsä toisista.  Hmm.. Toivottavasti kaikki menis nyt hyvin (toki draama on aina tervetullutta).

Mutta hyvin suomennettu, jatkoa odotan!

@lice

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Alice<3Jasper
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #234 : 17.08.2009 21:39:20 »
hahah ! TÄÄ on ihana <33  ::D oijoi<3 eikä asiat menny liian nopeesti yms yms, jne.
hyvä bellaa ! ja edii<3   tää oli ihan sika hyvä luku ja en virheitäkää huomannu : DD <3

mutta jatkoa ;))<3 kiitos viel et suomennat tätä: D
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #235 : 17.08.2009 22:29:05 »
Ihanaa jatkoa!!! <3 Suomennat todella hyvin! :P Toivottavasti jatkat pian! :P

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #236 : 18.08.2009 09:12:57 »
Awwww.<3
Ihana<3
Vitsi se mekko oli varmaa kivan näköne, ku Tanya repis sen. oikeest. :D
Jaaatkoa<3

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #237 : 18.08.2009 13:01:20 »
Jee, kivaa! Vihdoin tajusin tuon hameen vetämis -jutun. Tai, en oikein nytkään, mutta melkein.

Noo, ei ole nyt mitään rakentavaa. Yhden virheen löysin, se oli tuossa lopussa voihkaisemaan, eli siitä unohtui h.

Odottelen jatkoa!  ;)
another stranger

entinen vohveli

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #238 : 18.08.2009 16:34:40 »
ihana. <3 vihdoinkin he saivat toisensa.  : D
kiitos.
jatkoa pian?
and paradise comes at a price

Twip

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #239 : 18.08.2009 18:53:01 »
Aww..  ;)

Jatkoa?